Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest Amorina

God morgen :kaffe:

Var hos PT'en i går og prøvde noen nye greier, basert på noe gamle russiske greier - kuler til å gjøre øvelser med i ymse bisarre posisjoner, masse bruk av coremuskulatur. Prøvd det?

Iallfall klynker jeg når jeg setter meg på stolen i dag :ler: så jeg kan bekrefte at det virker.

Spennende planer for helgen?

Håper iallfall det blir en bra en! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :kaffe:

Var hos PT'en i går og prøvde noen nye greier, basert på noe gamle russiske greier - kuler til å gjøre øvelser med i ymse bisarre posisjoner, masse bruk av coremuskulatur. Prøvd det?

Iallfall klynker jeg når jeg setter meg på stolen i dag :ler: så jeg kan bekrefte at det virker.

Spennende planer for helgen?

Håper iallfall det blir en bra en! :klem:

Er det nå jeg skal svare som jeg gjør når jeg kommer på jobb om morgenen? Et trøtt og morgengrettent blikk og et knapt hørbart morn? ;) Litt sent på dagen for morgengretne mennesker nå. Egentlig så er jeg ikke så gretten heller, litt småsur på enkelte mennesker, men sånn generelt så har jeg det egentlig ganske bra. Humøret mitt går kun utover de som fortjener det også, jeg tror jeg må være syk. Som jeg sa til en venn av meg på msn i går: Joda, dagen på jobb har vært stressende, jeg er trøtt og sliten, men humøret er bra likevel og jeg har det faktisk bra! Noe er alvorlig galt :tunge1:

Kuler har jeg nok ikke prøvd nei, sånn treningsball derimot, og ymse akrobatiske øvelser på disse er tingen PT-en min påtvinger meg om dagen. Jeg syntes ikke det var så tungt da jeg gjorde øvelsene, det gjorde mer vondt og var slitsomt alle andre steder enn der det liksom skulle ta. I går og i dag har jeg hatt så vondt der det skulle ta, at jeg egentlig ikke har lyst til å spise, snakke, le eller puste.

Ingen spennende planer for helgen. Tror det blir ny "date" med en eller annen middag og film gitt. For ikke å glemme sjokoladen. Med mindre da mine kjære kamerater fra min tidligere jobb finner ut at de har savnet meg så mye at de drar meg med ut på byen. Evt. at jeg finner ut at jeg har savnet dem så mye at jeg ikke gir meg før de ber meg med ut på byen ;) Sansynligheten for det er dog liten ettersom jeg har jobbet diverse timer overtid denne uka og jeg er trøtt som bare det. Nå synes jeg riktignok det er ganske greit å sette seg ned med en film jeg da, det eneste som kunne vært bedre hadde vært om jeg hadde hatt en armkrok å krype inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmkveld duger absolutt som alternativ for å gå ut på byen. Ønsker deg god helg hva du nå bestemmer deg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmkveld duger absolutt som alternativ for å gå ut på byen. Ønsker deg god helg hva du nå bestemmer deg for!

Takk for det :) Nå er jeg rimelig sikker på at det blir film på meg. Snakket nettopp med D. Han reiser bort på en ukes ferie, så da er det ikke noe poeng å stikke ut på byen. Han er den eneste jeg kan komme på akkurat nå som kunne vært aktuelt å stikke på byen med. Like greit egentlig, jeg har ikke penger likevel, ikke bør jeg gå i samme fella med D igjen heller. Han har så mange av de kvalitetene jeg ønsker at en mann skal ha, og vi har alltid en god tone oss i mellom, men jeg tror egentlig han har rett i at et forhold sannsynligvis ikke vil fungere. Tror jeg skal bestille meg mat og få noe annet å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havnet ute på byen i går. Jeg satt hjemme og kjedet meg og tok kontakt med en av kameratene mine, DR, på msn. Han sa jeg kunne komme bort hvis jeg kjedet meg sånn. Siden han ikke sa noe mer foreslo jeg å se en film, men han og en annen kamerat, T, hadde tenkt seg på byen. Egentlig var jeg litt skeptisk, men jeg fant ut at jeg like gjerne kunne stikke bort til dem og bli med dem en tur på byen ettersom det bare var de to. Da visste jeg at det ikke ville bli noe fyllekalas likevel.

Det var utrolig hyggelig å bare sitte og snakke med dem. T stakk litt tidligere, mens DR og jeg ble sittende og prate. Jeg åpnet meg faktisk litt for ham, og forsøkte i tillegg å finne ut hva jeg gjør så feil, siden jeg ikke blir regnet som potensiell kjæreste, bare kompis hele tiden. Fikk en del svar som overrasket meg. Jeg framstår utad som en helt annen person enn jeg føler meg innvendig. At jeg ikke er ultrafeminin, jålete og totalt håpløs når det gjelder det tekniske vet jeg jo, og forsøker heller ikke framstille meg som det. Jeg er ikke typen som bråsnur i døra når jeg ser at hele leiligheten er mørk, ringer en kamerat og nekter å gå inn før han kommer for å hjelpe.

Likevel var jeg ikke klar over måten folk oppfatter meg på, som en selvsikker person som vet hva hun vil og har klare meninger om mye, og som heller ikke er redd for å si det. Jeg burde kanskje heller prøve å vise hva jeg egentlig tenker, jeg burde være mindre redd for å vise følelser og ikke vente på at andre skal si de liker meg før jeg gir uttrykk for at jeg liker dem også. Problemet er bare at hvis jeg viser hva jeg føler blir jeg sårbar, hva om personen ikke liker meg tilbake? Når andre vet hva jeg føler blir ting plutselig vanskelig, jeg får problemer med å forholde meg til dem hvis de ikke føler det samme.

DR fulgte meg hjem i går, vi stod lenge utenfor leiligheten og snakket og småkoste. Jeg merket virkelig hvor mye jeg har savnet å være ute med den vennegjengen. DR er en fin fyr på mange måter, vi har smårota tidligere, og han har vært den jeg har tydd til når jeg har hatt problemer med å sove og bare har villet ha noen å krype inntil. Det er ikke snakk om at det kan bli noe forhold mellom oss, men han er hyggelig å prate med, morsom å feste med, og det er deilig å få litt kos av og til. Jeg må bli flinkere til å bli med dem ut framover.

Uansett er livet egentlig ganske bra for tiden. Jeg har tydeligvis fortsatt litt issues å jobbe med, men jeg er likevel jevnt over fornøyd med dagene, jeg har vært i bedre humør enn på lenge og jeg føler meg generelt mer avslappet rundt andre mennesker, både på jobb og i privatlivet. I dag er det tid for film, god mat og sjokolade igjen. Jeg skal bare slappe av og kose meg i mitt eget og pc-ens selskap. Det skal egentlig bli ganske godt.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp hjemme fra trening. Trente i nesten 2 timer, så er ganske sliten nå. I dag blir det bare tv, middag og film. Jeg orker ikke stikke ut på byen. Det var så deilig å gå til bussen fra trening i dag, klokka var 17 og det var fortsatt ikke mørkt. I tillegg har været vært nydelig i hele dag.

Middag i dag blir schnitzel fyllt med parmesan og skinke, servert med grønnsaker og ovnsstekte potetbåter. Må finne på en enkel saus jeg kan lage til også. Jeg orker ikke lage noe avanserte greier tror jeg. Kanskje en lett fløtesaus med hvitvin i . Jeg har noen terninger frossen hvitvin som er fin å bruke i saus. Tror det kan bli godt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg av gårde og klatret med PT-en min. Det er utrolig slitsomt spesielt for armene. På slutten fikk jeg lære å sikre også, slik at jeg nå stort sett kan det som må til for å få brattkort. Nå trenger jeg bare å trene bittelitt til på det, så skal jeg ta brattkortet, da er det bare å mase litt ekstra, så kanskje noen av vennene mine blir med og klatrer. D snakket om at han hadde lyst til å klatre litt igjen.

Ellers har jeg stort sett sittet og stirret tomt på pc-en og tv-en i dag. Jeg har ingen anelse om hva jeg så på, ikke engang hvilke kanaler, men dagen gikk nå på et vis. Fikk nettopp vite at søsteren min kommer på overnattingsbesøk til uka, så da skal jeg passe niesen min mens hun er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sporty-Spice!

Er imponert over matlagingskunnskapene dine, selv gidder jeg stort sett aldri å lage mat fra bunnen av. Frir til Toro, jeg. :P Men skulle gjerne hatt evnen til å lage noe virkelig delicious som ikke kommer halvferdig i pose med oppskrift.

Noe på gang med DR, eller? Høres egentlig ut som om du har mange guttevenner i livet som har vært eller kan bli noe mer? Am I right? Kjekt i så fall! ;)

Dagen min har bare flydd, den og. En helt ubrukelig dag, faktisk...

Ha en god kveld videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sporty-Spice!

Er imponert over matlagingskunnskapene dine, selv gidder jeg stort sett aldri å lage mat fra bunnen av. Frir til Toro, jeg. :P Men skulle gjerne hatt evnen til å lage noe virkelig delicious som ikke kommer halvferdig i pose med oppskrift.

Noe på gang med DR, eller? Høres egentlig ut som om du har mange guttevenner i livet som har vært eller kan bli noe mer? Am I right? Kjekt i så fall! ;)

Dagen min har bare flydd, den og. En helt ubrukelig dag, faktisk...

Ha en god kveld videre :klemmer:

Jeg var ikke superflink til å lage mat tidligere jeg heller, men eks-kjæresten min var like glad i god mat som jeg, og likte å stå på kjøkkenet, så sammen utforsket vi masse og utviklet oss. I begynnelsen ble det litt prøving og feiling, og slavisk følging av oppskrifter, men etterhvert begynte vi å ta det litt mer på sparket og nå bruker jeg stort sett bare oppskrifter hvis jeg skal lage noe helt nytt.

Jeg har mange guttevenner ja, DR og jeg var mye sammen en stund, og jeg sov mye over hos han etter byturer eller hvis jeg rett og slett bare hadde lyst på kos. Vi har en litt spesiell historie og han er på mange måter en super fyr, men ikke helt min type. Han er vel litt rundbrenner og vi har litt lite til felles. Men for all del, fin fyr og har jeg behov for kos så kan jeg alltid ta meg en tur til han.

Når det gjelder D som tilhører samme gjengen så er vel han mer aktuell egentlig. Vi hadde en lang periode hvor vi alltid endte opp med å rote i fylla, men siden jeg ikke akkurat holdt meg eksklusivt til han selv om det bare var fylleroting og vi jobbet sammen fant vi ut at vi skulle holde det på et vennskapelig nivå. Dvs. D fant ut at vi skulle det, mens jeg allerede hadde falt pladask. Jeg merker fortsatt at han kan sjarmere meg i senk, men tror vel ikke han er interessert.

Gutta ser ikke på meg som en jente, og jeg er vel hakket for "tøff", mørk og dyster til at de helt tror jeg er noe for dem. Som DR sa, han hadde aldri virkelig sett meg vise følelser før jeg kom til han en natt jeg var helt knust. Jeg lå og grein i senga hans, og kunne ikke si hva som var feil. Han fikk en liten dose i helga også, da jeg faktisk åpnet meg for han, han har bare aldri opplevd meg på den måten. Jeg virker så lukket og kald, litt avvisende.

Den eneste som ikke ser meg på den måten er eks-kjæresten min J. Vi er også veldig gode venner fortsatt, men fordi han ikke ser på meg som den kalde, avvisende og følelsesløse guttejenta som den gjengen jeg tidligere jobbet med, så kan han ikke hjelpe meg. Etter praten med DR i helga har jeg imidlertid funnet ut at jeg må prøve å gi litt mer av meg selv, og kanskje være litt mer åpen og ærlig om hva jeg tenker og føler. V sa jo også det den natta vi satt og pratet.

Jeg er veldig glad og taknemmelig for at gjengen fortsatt holder sammen til tross for alt som har skjedd mellom oss, det er ikke mange av guttene i gjengen jeg ikke har rota med i fylla :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mandag igjen da. Sitter her og småsmiler selv om jeg egentlig er fryktelig trøtt, småfryser og helst vil tilbake under dyna. Det ligger alt for mange saker og venter på meg i service desk, selv om mange av dem ikke kan tas av forskjellige årsaker som er utenfor min kontroll. Klarer derfor ikke helt å stresse, konsentrerer meg heller om å forsøke å våkne. Har allerede hatt i meg en kopp kaffe i dag, tror det snart er på tide med nr 2 og 3.

Jeg mannet meg opp til å sende en melding til D i går, bare en casual melding der jeg skrev at jeg håpet han hadde det fint på ferie og at han måtte bli med å klatre en dag. Han har tidligere nølt litt og ikke helt visst om han ville, men da han svarte med en blid fyllemelding i går kveld var han litt mer positivt. Han kunne gjerne bli med en gang, han skulle bare på fylla først :P

Jeg føler meg som en liten fjortiss igjen som blir glad når svaret kommer så fort og er fylt med smil. Jeg vet jo innerst inne at sannsynligheten for at vi blir sammen er forsvinnende liten, likevel er det så godt å merke at tonen fortsatt er god mellom oss og at han bryr seg. Jeg har en ørliten følelse av at følelsene hans for meg kanskje ikke er helt borte de heller. Det er bare en følelse jeg har når vi er sammen, snakkes på msn eller sender meldinger.

Det har noe med hvor fort han svarer på meldinger, hvordan han med en gang jeg nevner at jeg lurer på om jeg skal ut og spise eller lignende umiddelbart sier at han ikke har tid (når spurte jeg om han ville være med?). Det har med måten han ser på meg på når han tror jeg ikke ser, blikket som umiddelbart flyttes hvis jeg da møter blikket hans. Jeg tror han fortsatt står fast ved at et forhold ikke vil fungere, og det er fair enough, men det å vite at han fortsatt er glad i meg og bryr seg er deilig. I tillegg er det litt hyggelig at jeg ikke kun blir sett på som en gutt, men at noen klarer å se mine mindre synlige, feminine sider også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amorina

Første bud for å få til forandring er erkjennelse :) i så fall er du langt på vei allerede.

Innom og hilser på, på vei ut. Snakkes :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har aldri tenkt tanken at det kan være DEG som har er problem når du forkaster de aller fleste før det er gått 5 minutter?

Det kan selvfølgelig være slik at du er utrolig fantastisk, mens de aller fleste menn er utrolig håpløse.

Jeg tror kanskje dere som sliter med å finne den rette over lengre tid kanskje bør gå litt i dere selv. Har dere realistiske forventninger?

Jeg har respekt for folk som har innsett at de er for kresne og sære til noen ganger å finne en partner - men det blir slitsomt med de som hele tiden må mase om at de "aldri finner den rette" når deres krav til evt. partner er latterlige høye.

Så trist at du er slettet som bruker Amorina. Jeg kommer til å savne skriveriene dine. Du skriver så godt, og du traff meg med så mye av det du skrev.

Dagene er like for tiden. Det skjer ikke noe spesielt. Små lyspunkt bare, som i går da jeg kom hjem og fant pakke fra en venn i posten. 2 cd-er og et kort, kortet minnet meg på at selv om livet i blant kan være tungt og kjipt så bryr han seg om meg, er glad i meg og vil alltid være der for meg.

Jeg lurer i blant på hva jeg har gjort for å fortjene å ha sånne venner. Ikke at jeg har det kjipt for tiden, men bare det at han tenkte på at han hadde lyst til å lyse opp hverdagen min litt, uten noen spesiell grunn, bare fordi han bryr seg.

Jeg skal forsøke å komme meg på kickboxing i dag. Gruer meg litt, jeg har vært borte i et halvt år nå, men knærne er ok i dag, det er på tide å ta seg selv i nakken og komme seg av gårde. Merkelig hvor stor den bøygen skal være når det gjelder kickboxinga, jeg elsker jo å trene. Jeg tror det har noe med at man kanskje ikke får så god oppfølging som jeg skulle ønske. Jeg får se hvordan det er der i dag og hvordan motivasjonen min er framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Høres koslig ut, det vennen din gjorde for deg! Er viktig med små lyspunkt :)

Kost deg på Kickboxing? Det er moro, men tungt også. Høyt tempo i alle fall!

Skjønte ikke helt kommentaren fra gjest i den tråden, du vet jo at du er kresen, det skrev du svart på hvitt i svaret ditt. Kanskje det var ment mer generelt til folk som skrev i den tråden?!

Håper dagen din har vært fiin :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Enigma!

Sendte du litt sovestøv i min retning i går?

Jeg sovnet sent, men sov kjempegodt.

Har tilbrakt dagen med tantepiraten, som er en prøvelse, han er fortsatt i dårlig form, erge grinete. Skal hente han i barnehagen imorgen, men har gardert meg med to splitternye kruttlapp pistoler, så det hjelper nok på humøret hans.

Blir aldri for gammel til å leke.

I kveld har jeg lest igjen dagboken din, for å bli litt bedre kjent. Du er ett fascinerende menneske, med mange skremmende likheter med meg selv.

Jeg er en mørkhåret blondine, som liker whiskey, metal, utadvent og innesluttet. Flere likheter du finner du nok, etterhvert i min dagbok.

Bytter gjerne bort litt jente/prinsesse personlighet mot litt guttejente-fakter og praktisk sans. Jeg er typen som kysset frosker når jeg var liten, sluttet og sykle på grus som seksåring...ville ikke ha skrubbsår og arr på bena... Fortsatt traumer etter ballspill i gymmen...

Prøver meg på en tidlig kveld. Sender noen gode tanker din vei.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aislin, så koselig med besøk :) Vi har nok visse likeheter tror jeg ja, ut fra det jeg har lest i dagboken din. Litt samme måte å tenke på.

I går var jeg flink. Jeg tok hintet og dro hjem kl 15. Når timeføringsprogrammet begynner å protestere på alle timene, da er det på tide å gjøre noe ;) Det var utrolig deilig å være hjemme og ha gjort unna oppvasken allerede kl 16. Dro på en kort treningstur til senteret, orket ikke kickboxing. Litt på grunn av at jeg ikke har vært der på så lenge, så jeg vil gjerne få trent litt med J først, litt på grunn av at J ikke skulle dit og litt på grunn av at søsteren min kommer i morgen, og jeg må rydde.

Jeg er et uforbederlig rotehue. Jeg kan ikke fordra å ha det rotete rundt meg, men er det noe jeg misliker mer enn det, så er det å rydde. Jeg kan være veldig flink når jeg bare bruker skippertakmetoden, men da er det jo sjelden ryddig og trivelig hos meg i hverdagen. Derfor må jeg skjerpe meg skikkelig, nå skal jeg få ryddet opp det verste til hun kommer, og så fortsette i helgen med å prøve å få ryddet opp på soverommet og i skuffer og skap. Det verste blir å forsøke å holde det pent og ryddig.

Jeg er ikke et rotehue økonomisk, eller når det gjelder jobb. Jeg er også veldig flink til å få med meg alt når jeg skal reise bort, huske bestillinger, bursdager osv. Men å holde rent, pent og ryddig rundt meg.... Huff.

Jeg snakket med Z som sendte meg koselig pakke og kort igjen på msn i går. Han er nå søt også da. Han spurte hvordan jeg hadde det, og jeg svarte som sant er: Jeg har det bra. Da jeg spurte han hvordan han hadde det var svaret hans: Nå har jeg det virkelig bra. Jeg ble så utrolig glad da du sa du hadde det bra. Han må få en liten oppmerksomhet fra meg for alt han har gjort og måten han har stilt opp for meg på. Jeg har planer om å sende han en pakke med Kindersjokolade og forskjellige norske sjokolader. Han elsker sjokolade og av en eller annen grunn er kindersjokolade veldig vanskelig å få tak i, i USA. Norsk sjokolade har han fått av meg før, og synes det er mye bedre og mer "eksotisk" enn sjokoladen han får tak i. Jeg må bare få lønninga mi på fredag først.

Jeg var flink på en annen måte i dag også. Kollegaen min som alltid hilser meg like blidt god morgen hver dag, og som erter meg fordi jeg aldri sier god morgen tilbake, men bare hilser med hei hei, eller morn stoppet opp ved pulten min da han kom på jobb og sa jeg hadde en ny sjanse i dag. Da måtte jeg jo bare hilse han blidt god morgen. Det hjalp selvsagt på at jeg da hadde vært på jobb en stund og våknet litt, i tillegg til at jeg sov godt i natt så jeg var mindre trøtt i utgangspunktet. Kaffe hadde jeg jo også fått i meg, det er et godt grunnlag for å si god morgen og mene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tankevekkende og fin bok dette, *Enigma*.

Du gir sikkert et annet inntrykk av deg selv i denne boka enn hvordan du fremstår for dine venner.

Det er ikke naturlig for alle - er det det for noen? - å vise sin sårbarhet, innrømme at man trenger noen og å være redd for avvisning?

Du er heldig som har mange guttevenner du kan beholde et godt forhold til selv om dere har en "historie".

Flink til å trene er du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:klemmer:

Høres koslig ut, det vennen din gjorde for deg! Er viktig med små lyspunkt :)

Kost deg på Kickboxing? Det er moro, men tungt også. Høyt tempo i alle fall!

Skjønte ikke helt kommentaren fra gjest i den tråden, du vet jo at du er kresen, det skrev du svart på hvitt i svaret ditt. Kanskje det var ment mer generelt til folk som skrev i den tråden?!

Håper dagen din har vært fiin :-D

Z er en utrolig fin fyr på mange måter. Han har vært der for meg gjennom både nedturer og oppturer i over 2 år nå, akkurat som jeg har vært der for han gjennom hans oppturer og nedturer. Nettopp det at han er så flink til å gjøre sånne småting gjør at han blir en ekstra kjær venn, det er ikke alltid det skal så mye til får å lyse opp i hverdagen.

Kickboxing er kjempegøy, men veldig, veldig slitsomt. Trenerne våre er noen sadister som elsker å høre oss ynke oss i smerte under styrketreningen. Nå var jeg ikke så flink at jeg dro på kickboxing i går, men skal forsøke å komme sterkere tilbake neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har blitt litt bedre. Har våknet litt, fått litt mer energi og humøret ble straks litt bedre. Egentlig har jeg ikke noen god grunn til å være i godt humør, likevel sitter jeg og småsmiler og har det egentlig helt fint. Det har blitt litt sånn i det siste, har jeg ingen virkelig grunn til å være i ordentlig dårlig humør så er jeg glad. Det er nesten litt skremmende, for jeg kan ikke huske sist jeg hadde det sånn.

Selv ting som vanligvis ville fått meg til å se rødt i det minste til jeg hadde rast fra meg til noen, evt. til dagboken her, kan irritere meg akkurat i det øyeblikket det skjer og så er det greit. Dette gjør jo egentlig at livet mitt blir mye bedre også. Det å klare å riste av seg ting gjør jo meg i generelt bedre humør i stedet for at jeg skal gå og gruble på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Dagen har blitt litt bedre. Har våknet litt, fått litt mer energi og humøret ble straks litt bedre. Egentlig har jeg ikke noen god grunn til å være i godt humør, likevel sitter jeg og småsmiler og har det egentlig helt fint. Det har blitt litt sånn i det siste, har jeg ingen virkelig grunn til å være i ordentlig dårlig humør så er jeg glad. Det er nesten litt skremmende, for jeg kan ikke huske sist jeg hadde det sånn.

Selv ting som vanligvis ville fått meg til å se rødt i det minste til jeg hadde rast fra meg til noen, evt. til dagboken her, kan irritere meg akkurat i det øyeblikket det skjer og så er det greit. Dette gjør jo egentlig at livet mitt blir mye bedre også. Det å klare å riste av seg ting gjør jo meg i generelt bedre humør i stedet for at jeg skal gå og gruble på det.

Næmmen, så bra da! Det er jo ingenting som er bedre enn det :) mange ting man kan sutre og klage over altså, men ikke at man er i godt humør. Så nyt det så lenge det varer :)

Happy valentines day forresten! :love: Syns jeg lest at du syns det var en hyggelig dag, tross alt

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...