*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1561 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Man kan da fint ha kjæreste uten å slå seg til ro? Eller mener du at jeg er veldig satt? Neida, mener ikke at du er satt, og jeg hadde ikke slått meg til ro da jeg hadde kjæreste jeg heller, selv om det var veldig seriøst. Poenget er at folk forventer at jeg skal slå meg til ro, jeg er jo 27 år. Men som jeg selv skrev, jeg kommer da ikke til å slå meg til ro selv om jeg får meg kjæreste nå, jeg vil oppleve ting først! Det bare er så positivt å få en slik tilbakemelding som jeg fikk fra denne eldre damen ettersom jeg hadde forventet noe helt annet ut i fra tilbakemeldinger jeg har fått fra andre, ikke minst andre i den familien. Endret 13. august 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. august 2008 #1562 Del Skrevet 13. august 2008 Er enig i at mange eldre, spesielt damer, er veldig opptatt av det med giftermål og barn og slikt. Regner med å få mange spørsmål fremover. Tidligere har jeg jo hatt unnskyldningen med at jeg gikk på skole å forsvare meg med En annen ting som irriterer meg, er at alltid skal folk mase om at jeg ikke skal ta lappen snart. Og at jeg skulle tatt den mens jeg bodde hjemme. Ja, selvfølgelig skulle jeg gjort det, det vet jeg jo godt selv. Selv prøver jeg å la være å spørre om ting som folk kanskje syns er litt ubehagelig å snakke om jeg da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1563 Del Skrevet 13. august 2008 Er enig i at mange eldre, spesielt damer, er veldig opptatt av det med giftermål og barn og slikt. Regner med å få mange spørsmål fremover. Tidligere har jeg jo hatt unnskyldningen med at jeg gikk på skole å forsvare meg med En annen ting som irriterer meg, er at alltid skal folk mase om at jeg ikke skal ta lappen snart. Og at jeg skulle tatt den mens jeg bodde hjemme. Ja, selvfølgelig skulle jeg gjort det, det vet jeg jo godt selv. Selv prøver jeg å la være å spørre om ting som folk kanskje syns er litt ubehagelig å snakke om jeg da, men... For min del er det faktisk min svigerinne som maser mest. Jeg kan ikke fatte hvordan hun kan mase om jeg ikke har lyst til å slå meg til ro, få meg kjæreste og få barn. Det er da for faen ikke bare å gå ut på gaten og plukke seg en kjæreste. Ikke har jeg noe sterkt ønske om barn heller, i alle fall ikke å føde et selv. Jeg har mine grunner, gode grunner som ingen andre har noe med, og jeg hater å få blikkene, de bedrevitende smilene som sier at jeg bare trenger å vente et år så har jeg forandret mening. Blæh! At du ikke har tatt lappen har da ingen noe med? Ja, selvsagt ville det vært en god idé å ha tatt den da du bodde hjemme. Du ville trengt færre kjøretimer enn om du tar den i Oslo og på den tida var det billigere, men hvis man ikke har hatt behov for den tidligere, hva er da vitsen? Ta lappen bare for å ha den? Synes folk kan være litt mer forsiktige med hva de sier jeg, selv om jeg selvfølgelig plumper uti i blant jeg også. Men enkeltes mas er mer enn bare en ubetenksom kommentar én enkelt gang. Noen ting lar man bare ligge, ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1564 Del Skrevet 13. august 2008 Der regner det igjen... Skal jeg ta med sykkelen, og ta sjansen på at det kanskje blir bedre vær etter jobb? Eller skal jeg droppe det og dra hjemom først? Usj, jeg blir så oppgitt av været om dagen, det er jo så utrolig ustabilt. Drasser jeg med meg sykkelen nå også regner det når jeg er ferdig på jobb også må jeg bare ta med sykkelen på t-banen igjen noe som er uhyre upraktisk. Drasser jeg den ikke med og det er fint vær etter jobb blir jeg oppgitt fordi jeg da må hjemom først og hente sykkelen. Kunne det ikke bare vært oppholdsvær fram til jeg var kommet meg på jobb i det minste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. august 2008 #1565 Del Skrevet 13. august 2008 Hvorfor blander folk seg borti ting de ikke har noe med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. august 2008 #1566 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg er visst en del eldre enn deg, men jeg får aldri sånne spørsmål. Nå regner det, så blir ikke sykling på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. august 2008 #1567 Del Skrevet 13. august 2008 Her er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. august 2008 #1568 Del Skrevet 13. august 2008 Skaff dere skikkelige regnklær, så kan dere sykle i all slags vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1569 Del Skrevet 13. august 2008 Armen blir bare verre og verre. Den er nå mer hoven enn tidligere, og gjør generelt vondt. Fatter ikke hva jeg har gjort for noe. Tror jeg dropper styrketrening for sikkerhets skyld i dag. Det får holde med lett kondisjon på egenhånd, kanskje litt mage/rygg og energy step. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 13. august 2008 #1570 Del Skrevet 13. august 2008 Hei;) Det er ganske irriterende når andre begynner å mase om at du må få deg type, det har de absolutt ingenting med.. Er ikke deres bissniss!! Haster det da?! Du er jo bare 27! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1571 Del Skrevet 13. august 2008 Hei;) Det er ganske irriterende når andre begynner å mase om at du må få deg type, det har de absolutt ingenting med.. Er ikke deres bissniss!! Haster det da?! Du er jo bare 27! Synes ikke det haster, selv om jeg savner nærhet og kos. Men jeg vil jo ikke ha det fra hvem som helst. Det må jo være fra en fyr jeg virkelig liker og vil være sammen med. Skal det vare "evig" kan man ikke ta det første og eh...man må vente på det beste Akkurat nå er oppmerksomheten fra Andy god erstatning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1572 Del Skrevet 13. august 2008 Dagens treningsøkt er for øvrig gjennomført. Sykkel til og fra treningssenteret, ca 25 min tilsammen og 1 t sport spinn. Dæven det var forskjell fra active spinn ja, på en bra måte altså. Jobbet over lenger tid, noe jeg synes er bra, ettersom jeg da blir mer sliten. Armen min er fortsatt vond, og ordentlig hoven og blå fortsatt. Lurer virkelig på hva jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. august 2008 #1573 Del Skrevet 13. august 2008 Ingenting som haster, pfft. Teit familie og venner som maser... Personlig er jeg allerede lei av maset fra venninner "ja, skal dere ikke ha barn snart da?" ER DU GAL?! No way! Ikke på mange år enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. august 2008 #1574 Del Skrevet 13. august 2008 Kan du ha fått et stikk eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1575 Del Skrevet 13. august 2008 Kan du ha fått et stikk eller noe? Nei, jeg har slått meg. Har en lang, rød stripe som en liten rift eller noe sånt, og et svært blåmerke, dermed har området rundt hovnet kraftig opp. Skikkelig sært. Det kan være at jeg slo borti da jeg løsnet på spinningsykkelen i går, eneste jeg kan tenke meg at kan ha forårsaket vondt der. Festene sitter nemlig litt hardt noen ganger, og det var på kvelden etter treninga at jeg merket at det var vondt og begynte å bli blått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1576 Del Skrevet 13. august 2008 Når man fungerer som ferieflørt skulle det vært forbudt å jobbe seine kvelder. Ok, jeg er bortskjemt og kravstor, I know. Egentlig er det vel mest det at jeg kjeder meg, og føler meg ensom. Den tomme dobbeltsenga lokker ikke akkurat. Sitter dessuten og prater med en fyr fra sukker. Samtalen går litt tregt ettersom det er jeg som stiller spørsmålene og han egentlig bare svarer :gjeiper: Hvis han faktisk vil snakke hadde det jo vært greit om han gjorde litt for å holde samtalen i gang også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. august 2008 #1577 Del Skrevet 13. august 2008 Dump han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1578 Del Skrevet 13. august 2008 Dump han! Dumpe en fyr som sender meg slike meldinger: Hello gorgeous. How is my favourite young lady? I didn't want to text you at this time in case I woke you up cause I would feel bad and I don't want you to be mad at me! But I miss you. I know that's random since I hardly know you, but you're great and I do miss having you here. Speak to you tomorrow, hope I didn't wake you up. xxx ? Naah, tror ikke det Dessuten...jeg kan jo ikke dumpe en jeg ikke er sammen med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. august 2008 #1579 Del Skrevet 13. august 2008 Mente han på sukker jeg da dumma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1580 Del Skrevet 13. august 2008 Mente han på sukker jeg da dumma Aaah, da så :gjeiper: Naaah, jeg kjeder meg og har ikke lyst til å legge meg. Lurer på hvor mange ganger jeg har hørt Sangen Curly Sue de siste dagene. Sitter og hører på den om igjen og om igjen på kveldene nå. Blir ikke lei. Teksten er så utrolig fin også, og musikkvideoen er vakker. Akkurat sånn jeg lengter etter.... Hvis han ikke skjerper seg litt snart, og slutter å snakke baaaaare om seg selv så dumper jeg ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg