Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Få se den linken ;)

Han foreslo disse, men om jeg fant noen jeg likte bedre så var det helt greit det altså. Men nå var de litt kule da, ikke at jeg ville funnet på å kjøpe noe sånt selv. Ikke engang som et crazy innfall, men om jeg får traske rundt i et par sånne en dag så gjør ikke det meg noe altså :ler: Strengt tatt ikke helt min stil, men det kan være gøy å være babe for en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du de neste 10 dagene? Jeg vil være med! Uansett hvor det er, er sola der, vil jeg og! :sur: Hihi!

Hehehe, jeg reiser til Algarvekysten, nærmere bestemt Praia da Rocha på lørdag, men yr går ikke lenger enn de neste 10 dagene. Regner likevel med at været holder seg under hele oppholdet mitt ettersom det vel er et av de stedene i Europa med minst regn i løpet av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke meningen å gi deg komplekser, vennen :) Jeg synes du ser flott ut, men sliter litt med meg selv for tida. Dette her er i grunnen bare et siste forsøk på å komme tilbake der jeg var da jeg reiste til Edinburgh. Går det ikke så er det greit nok. Da har jeg i det minste prøvd. :)

Sitter og prater om Islandstur med kompisen min her. Det begynner å gå litt mer opp for meg at jeg faktisk skal dit :juhu: Bare synd at det er så leeeenge til :sukk:

Når er det da? Og når reiser du til Algarvekysten?

Har nettopp sjekket været for området jeg skal til for de neste 10 dagene, og det er spådd sol, sol, sol, sol, sol og enda mer sol :juhu: Temperaturen ligger på 25 - 30 grader, gjett om jeg gleder meg!!! :hoppe: Sommer, sommer, sommer!!

Og min personlige entertainer kom tilbake :ler:

Gleder meg virkelig til Islandsturen også, selv om jeg får litt angst av tanken på at my sugar daddy planlegger innkjøp av støvletter til meg. Jeg fikk link til en side med beskjeden: velg et par, anse det som min måte å kjøpe blomster på.... Fyren er jo ikke helt riktig....

STILIGE støvletter :tommelopp:

Han kjøper forresten dyre "blomster".... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han foreslo disse, men om jeg fant noen jeg likte bedre så var det helt greit det altså.

:overrasket:

Åherrefred, de var grisestygge! :spy:

*krype nedi kofferten til *Enigma* for å komme til sol og varme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er linken til de du valgte da?? ;)

-misa

Jeg har ikke valgt enda. Vi får se hva jeg gjør. Ingen av støvlettene er egentlig det jeg ville gått med normalt. Veldig usikker. Noen som kan hjelpe meg litt? ;)

:overrasket:

Åherrefred, de var grisestygge! :spy:

*krype nedi kofferten til *Enigma* for å komme til sol og varme*

Nei, lunacia, du trenger ikke å si noe mer ;)

Foreløpig har jeg plass i kofferten min, så så lenge du ikke tar all plassen er det bare å krype oppi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dagens treningsøkt. Den ble litt lenger enn først planlagt ettersom jeg fant ut at jeg hadde glemt vpn-brikken på jobb. Da var det bare å sykle tilbake til jobb etter trening. Akkurat det jeg hadde aller mest lyst til etter å allerede ha syklet en halvtime for å komme fra jobb til trening, ca 1 time med spinning og 25 min med styrketrening :gjeiper: Vel, vel. Kort oppsummert: 1 t sykling, ca 1 t spinning og 25 min styrke. God treningsøkt, for all del, men litt lenger enn jeg hadde planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke valgt enda. Vi får se hva jeg gjør. Ingen av støvlettene er egentlig det jeg ville gått med normalt. Veldig usikker. Noen som kan hjelpe meg litt? ;)

Må du bestille de på nett eller kan du kjøpe de i butikk? Hvis du kjøper i butikk får du prøvd de først, og det er jo det beste. Da kan du bare legge de av, så drar han innom senere for å betale. ;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du bestille de på nett eller kan du kjøpe de i butikk? Hvis du kjøper i butikk får du prøvd de først, og det er jo det beste. Da kan du bare legge de av, så drar han innom senere for å betale. ;)

-misa

Han er i Afghanistan fram til dagen før vi drar, så er nok ikke noen mulighet for å kjøpe i butikk nei. Her er det nettet som gjelder, og da først og fremst den siden det ble linket til ettersom det er den typen støvletter han har et ønske om at jeg skal ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe poeng å foreslå sider, han har gitt meg adressen og spurt hva jeg kunne tenke meg å gå i derfra, ikke å finne sider selv. :) Ikke spesielt glad i spisse støvletter selv, den oppdollinga er noe jeg gjøre litt for moroskyld fordi det så absolutt ikke er meg. Han vet hvem jeg er, og "hva" jeg er, så det ligger nok en god porsjon ironi i det hele også. :) Spørs nok om jeg ikke i det minste går for noe svart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der kom dobbeltpostinga mi også gitt. Something is very wrong today ;)

Synes det er litt vanskelig å finne noe som er ok, får snakke litt mer med ham og sjekke ut om han har noen alternative sider ;)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha det jeg ikke kan få, og hvis jeg får det vil jeg ikke ha det lenger.... Crap, kan noen slå meg i huet med ei slegge. Jeg trenger å få banket inn litt fornuft.

Funnet en utrolig fin sang forresten, Takida - Curly Sue

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke utvalget på den siden var mye å skryte av, og hvis eneste kriteriet er nettbutikk, hva med:

Sexy sorte

Eller gå inn på denne linken og trykk på Flere skobilder under nederste bilde til høyre. Støvletter nr 2 fra høyre i rad 3 er kule (og billige!), og ville passet bra til skjørt. På neste side kan du kikke på nr 2 i øverste rad, de er mer sexy. De koster også mye mindre enn de han selv foreslo. Hva tror du? ;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke utvalget på den siden var mye å skryte av, og hvis eneste kriteriet er nettbutikk, hva med:

Sexy sorte

Eller gå inn på denne linken og trykk på Flere skobilder under nederste bilde til høyre. Støvletter nr 2 fra høyre i rad 3 er kule (og billige!), og ville passet bra til skjørt. På neste side kan du kikke på nr 2 i øverste rad, de er mer sexy. De koster også mye mindre enn de han selv foreslo. Hva tror du? ;)

-misa

De fra Eurosko er ikke i nærheten av riktig type støvletter ;) Ikke egentlig min type støvletter heller. Jeg vet ikke engang om det er snakk om å bestille fra en hvilken som helst nettside. Må snakke litt mer med ham, det haster jo heller ikke akkurat. Det er ikke før i november, dette her. Tror også de første du foreslo blir litt for...ikke klumpete, men...store i leggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...