*Enigma* Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #1321 Del Skrevet 21. juli 2008 Da har jeg vært igjennom dagens 2. treningsøkt. 30 min sykkel, 15 min intervaller AT, 45 min styrke biceps, rygg og mage, 1 t spinning. Føler meg full av energi, og er ordentlig fornøyd med innsatsen i dag. Likte spinningtimen også. I går og i dag var det Dawson som hadde timen, han kjører litt annerledes timer enn Elisabeth som hadde timen den første gangen jeg var på spinning, men han er flink. Også må man jo bare smile av han da, han sitter der og gliser og synger og klapper takten på lårene osv. Dessuten er han litt eyecandy Han er veltrent han...., damn! Nyter å ha tid til å trene 2 ganger om dagen, det skulle jeg gjerne hatt mulighet til litt oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #1322 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Dagens treningsøkter: 50 min joggetur på morgenen, på ettermiddagen: 30 min sykkel, 1 t styrke, 10 min AT, 1 t spinning. Var ute en tur med Ansjoni på kvelden i dag, vi satt på Tullins cafe og spiste litt og skravlet. Koselig å se henne før jeg stikker, også fikk jeg pingvinen min :juhu: Traff på T, DR og noen andre fra gjengen deres på cafeen, men bare T og DR som kom bort og pratet med oss. Er en stund siden jeg har snakket med dem nå. Koselig å se dem igjen. Gleder meg veldig til å reise nå, selv om jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal rekke alt jeg har tenkt å gjøre før jeg drar. Må lage liste så jeg vet hva jeg må gjennom i morgen. Må opp tidlig for å rekke spinninga, så da bør jeg få en del ut av dagen i det minste. Gjøre onsdag: Spinning kl 9:30 Stikke innom legen og hente resept Innom apoteket Pakke ferdig Rydde stua Rydde gangen Støvsuge stua og gangen Vaske bad + kjøkken Ut med søppel Energy step kl 18, være på senteret kl 17:15 for å trene mage/rygg Vaske opp Spørre nabo om de kan ta inn posten Endret 22. juli 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. juli 2008 #1323 Del Skrevet 22. juli 2008 Snart er du i drømmebyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. juli 2008 #1324 Del Skrevet 22. juli 2008 Gleder meg veldig til å reise nå, selv om jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal rekke alt jeg har tenkt å gjøre før jeg drar. Må lage liste så jeg vet hva jeg må gjennom i morgen. Må opp tidlig for å rekke spinninga, så da bør jeg få en del ut av dagen i det minste. Du skulle jo hjem for å fikse og ordne nå, er det unnasluntring jeg ser? Takk for i kveld, koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #1325 Del Skrevet 22. juli 2008 Du skulle jo hjem for å fikse og ordne nå, er det unnasluntring jeg ser? Takk for i kveld, koselig Jeg? Neeeeida, selvsagt ikke :gjeiper: Jeg sa jo jeg bare hadde lyst til å dra hjem og legge beina på bordet og laptopen i fanget Har snakket med kompisen min på Gjøvik forresten. Han er med på en fest han, så da kan vi sikkert ha vorspiel der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. juli 2008 #1326 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg? Neeeeida, selvsagt ikke :gjeiper: Jeg sa jo jeg bare hadde lyst til å dra hjem og legge beina på bordet og laptopen i fanget Har snakket med kompisen min på Gjøvik forresten. Han er med på en fest han, så da kan vi sikkert ha vorspiel der Det høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #1327 Del Skrevet 23. juli 2008 Gjøre onsdag: Spinning kl 9:30 Stikke innom legen og hente resept Innom apoteket Pakke ferdig Rydde stua Rydde gangen Støvsuge stua og gangen Vaske bad + kjøkken Ut med søppel Energy step kl 18, være på senteret kl 17:15 for å trene mage/rygg Vaske opp Spørre nabo om de kan ta inn posten Sånn, da har jeg fått gjort litt på lista i det minste. Jeg var på spinning, syklet til Majorstua og hentet resepten min og fikk stukket innom apoteket. I tillegg fikk jeg gjort noe som ikke stod på lista; handlet småting som jeg trengte før jeg reiser, og hentet bilder for moren min. Er nesten ferdigpakket når det gjelder kofferten i det minste, håndbaggasjen blir nok ikke heeelt ferdig før i morgen tidlig. Er veldig støl på forsiden av lårene i dag, så spinningtimen var ikke direkte behagelig, men man må lide for skjønnheten :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. juli 2008 #1328 Del Skrevet 23. juli 2008 I morgen reiser du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #1329 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) I morgen reiser du! (egentlig skulle jeg hatt bare 1 dag til å gjøre ting på ) Gjøre onsdag: Spinning kl 9:30 Stikke innom legen og hente resept Innom apoteket Pakke ferdig Rydde bad Rydde stua Rydde gangen Støvsuge stua og gangen Vaske bad Støvsuge kjøkken Ut med søppel Energy step kl 18, være på senteret kl 17:15 for å trene mage/rygg Vaske opp Spørre nabo om de kan ta inn posten Jeg har for så vidt nesten pakket ferdig også, med unntak av toalettsaker som jeg ikke kan putte oppi før i morgen. Jeg har med meg en latterlig mengde klær... Det som er så vanskelig med Edinburgh er at man aldri helt vet hvor mye klær man vil få bruk for. Det kan bli ordentlig drittvær, eller det kan bli strålende sol og varmt, og man kan strengt tatt ikke stole på værmeldingen heller. Man må bare se hvordan været er den dagen, og om det er sol fra morgenen av kan du likevel få alle typer vær i løpet av dagen. Det aller viktigste jeg har med dog, er paraplyen En annen ting er jo at jeg hater å ikke kunne velge, så jeg må ha med meg litt valgmuligheter Tenk om jeg ikke er i humør til å ha på meg det jeg har pakket ned? Så skal jeg jo også være borte i 5 dager, og håndklær tar faktisk opp ganske stor plass, jeg skal ikke bo på hotell, så jeg må ha med egne. Modifiserte litt, støvsuget kjøkkenet, så kan det være med vaskinga. Tar det når jeg kommer hjem fra Edinburgh, før jeg reiser til Toten. Endret 23. juli 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #1330 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Gjøre onsdag: Spinning kl 9:30 Stikke innom legen og hente resept Innom apoteket Pakke ferdig Rydde stua Rydde gangen Støvsuge stua og gangen Vaske bad + kjøkken Ut med søppel Energy step kl 18, være på senteret kl 17:15 for å trene mage/rygg Vaske opp Spørre nabo om de kan ta inn posten Jeg var og trente, men Energy step ble det ikke. Instruktøren dukket aldri opp. Dagens treningsøkter: Morgen: 40 min sykkel 1 t spinning Ettermiddag: 40 min sykkel 35 min intervaller AT 30 min styrke mage/rygg Nå ser værmeldingen for helgen i Edinburgh betraktelig lysere ut. Det kan faktisk bli ganske fint Jeg lander ganske tidlig i morgen, så da er planen å sjekke inn på hostelet, skifte til turklær, ta med kameraet og stikke opp på Arthur's seat etter en liten matbit. Været i morgen har vært spådd å bli fint hele tiden, så da regner jeg med at det fortsatt stemmer Da kan jeg få testet ut kameraet mitt litt, og dersom bildene ikke blir fine har jeg mulighet til å ta en tur en annen dag også. Det er en totimers tur, så det er jo fin mosjon også, og utsikten der oppe kan ta pusten fra hvem som helst. Jeg rekker uansett ikke trene i morgen tidlig ettersom jeg bør være på flyplassen kl 11. Orker ikke stresse med å stå grytidlig opp for å trene da. Regner med at jeg er stressa og gira nok i forhold til å skulle dra Er litt skuffa over at jeg ikke har hørt fra kompisen min fra Glasgow. Jeg hadde håpet at han ville ta kontakt. Vel, screw him :gjeiper: Uten ham er det enklere å flørte med folk på Opium Gleder meg! Endret 23. juli 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. juli 2008 #1331 Del Skrevet 23. juli 2008 Blir antakelig Edinburgh på meg til høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #1332 Del Skrevet 23. juli 2008 Blir antakelig Edinburgh på meg til høsten! Så bra da Lurer på om jeg får sove i natt. Reisefeber når ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. juli 2008 #1333 Del Skrevet 23. juli 2008 Kan jeg tenke meg. *snike seg oppi kofferten til Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. juli 2008 #1334 Del Skrevet 23. juli 2008 God tur (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #1335 Del Skrevet 23. juli 2008 God tur (igjen) Takk Gi meg noe å sove på..... Jeg vil at det skal være morgen allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. juli 2008 #1336 Del Skrevet 23. juli 2008 GOD TUR! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #1337 Del Skrevet 23. juli 2008 GOD TUR! :D Takk! Urk....jeg må gå og legge meg.... Sove sånn at det blir morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. juli 2008 #1338 Del Skrevet 23. juli 2008 Sov godt! Og hils Edinburgh fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. juli 2008 #1339 Del Skrevet 23. juli 2008 GOD TUR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #1340 Del Skrevet 24. juli 2008 GOD TUR!!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg