Gjest Ansjoni Skrevet 7. juni 2008 #841 Skrevet 7. juni 2008 (endret) Ansjoni har forresten en veldig hyggelig kjæreste. Han var litt bekymret for hvordan jeg skulle komme meg hjem i går kveld, men jeg bor jo ikke så langt unna dem. Problemet mitt var bare at da jeg skulle gå kom jeg på at jeg ikke hadde jakka mi med meg. Den var søkkvekk. Sist gang jeg så den lå den på plenen ved kontraskjæret. Jada, så da var det bare å stikke ned dit og se om den lå der da. Heldigvis gjorde den det. Kan ikke si jeg var veldig glad for den ekstraturen, selv om jeg sikkert hadde godt av den Du har fått en stjerne i boka hos han også han syns du var veldig snill og tålmodig med meg (og det var du virkelig altså! ) Uff altså, gamle jenta, snart 30 år, men oppfører seg som et lite barn til tider kanskje ikke så mye alkohol på meg neste gang ?! Endret 7. juni 2008 av Ansjoni
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #842 Skrevet 7. juni 2008 Du har fått en stjerne i boka hos han også han syns du var veldig snill og tålmodig med meg (og det var du virkelig altså! ) Uff altså, gamle jenta, snart 30 år, men oppfører seg som et lite barn til tider kanskje ikke så mye alkohol på meg neste gang ?! Der er du i det minste ikke aleine. Jeg skal absolutt ikke drikke like mye neste gang. Snålt hvordan man aldri lærer.
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #843 Skrevet 7. juni 2008 Selskapssyk! Lurer på hva jeg skal ha til middag i dag. Jeg gidder absolutt ikke lage middag sjøl, men veldig lite mat som frister også. Tror jeg skal se Shagma i dag, den kom i posten forrige uke, men har ikke hatt tid til å se den enda.
FrizzleSizzle Skrevet 7. juni 2008 #844 Skrevet 7. juni 2008 Hei og god lørdagskveld! Shagma, whey! Den har jeg bestilt til biblioteket så slapp jeg å betale den sjøl Traff Ansjoni sjefen din også? Hørtes da ut som en artig konsert det der.
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #846 Skrevet 7. juni 2008 Hei og god lørdagskveld! Shagma, whey! Den har jeg bestilt til biblioteket så slapp jeg å betale den sjøl Traff Ansjoni sjefen din også? Hørtes da ut som en artig konsert det der. Hun traff sjefen min ja, han er en kul fyr Skal begynne å grille nå, bare kom Hadde jeg hatt bil hadde jeg kommet
Annie Skrevet 7. juni 2008 #847 Skrevet 7. juni 2008 Du kan jo sykle. Ta gjennom Nordmarka og du er her før du får sukk for deg Vi skal grille i morra også nemlig...
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #848 Skrevet 7. juni 2008 (endret) Du kan jo sykle. Ta gjennom Nordmarka og du er her før du får sukk for deg Vi skal grille i morra også nemlig... Tror jeg står over Da er reise til Edinburgh også bestilt. :juhu: Jeg vet ikke om jeg får truffet noen av vennene mine, men jeg trives godt der selv om jeg er aleine også, så det gjør ikke SÅ mye. Det blir noen feriedager her i Oslo først, så reiser jeg til Edinburgh i 5 dager også reiser jeg til Toten for å hjelpe moren min å passe niesen min i 5 dager. Ikke helt sikker på hvordan jeg skal holde ut i 5 dager på Toten, har en mistanke om at jeg kommer til å bli gal. Så lenge det blir fint vær holder jeg vel ut, jeg får ta med bøker, pc og iPod, og satse på å ligge ute i hagen og sole meg. Sykkel skal også med, så jeg kan få trent litt. Treningssenteret på Lena er med i Treningssenterforbundet akkurat som mitt treningssenter, så jeg kan trene der gratis mens jeg er på Toten, så får vi se om jeg får muligheten til det. Endret 7. juni 2008 av *Enigma*
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juni 2008 #849 Skrevet 7. juni 2008 Så bra med tur! Det blir sikkert helt herlig
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #850 Skrevet 7. juni 2008 Så bra med tur! Det blir sikkert helt herlig Mhm, nå var det bare det å vente helt til ferien da.... En måned er alt for lenge Jeg lengter etter ferie I fjor fikk jeg ikke noe ferie fordi jeg ikke hadde tjent opp nok feriepenger til at jeg kunne ta meg råd til det. Derfor tar jeg i litt ekstra i år, og reiser 2 steder. Har nå sett 4 episoder av Shagma. Det er ikke så veldig bra men det er gøy å mimre da, og det er jo tross alt en barneserie. Skal sørge for at niesen min og nevøen min får se når de blir litt eldre, er nok en stund til nevøen min kan ha noen glede av den men Jeg elsker sangene i den serien, de er utrolig fengende, selv om jeg nå begynner å få litt nok av å høre piratsangen om igjen og om igjen Kan ikke annet enn å le av piratene, de er virkelig festlige.
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juni 2008 #851 Skrevet 7. juni 2008 Den som venter på noe godt.... Ferie er deilig ja, men i dag har det vært utrolig kjedelig å vara tel! Var mere liv i går Gjennomsnittet av de to dagene hadde vært passe Skulle nok insistert litt hardere på ble med ut og spiste i dag, det hadde du fortjent
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #852 Skrevet 7. juni 2008 Den som venter på noe godt.... Ferie er deilig ja, men i dag har det vært utrolig kjedelig å vara tel! Var mere liv i går Gjennomsnittet av de to dagene hadde vært passe Skulle nok insistert litt hardere på ble med ut og spiste i dag, det hadde du fortjent Har vært alt for slapp til å orke noe som helst, matlysten har heller ikke vært på topp. I motsetning til deg var formen min ok i går, men dårlig i dag. Vi får ta det en annen gang, til helga kanskje? Vi kan jo gå ut neste fredag også og ta en reprise på i går?
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juni 2008 #853 Skrevet 7. juni 2008 Har vært alt for slapp til å orke noe som helst, matlysten har heller ikke vært på topp. I motsetning til deg var formen min ok i går, men dårlig i dag. Vi får ta det en annen gang, til helga kanskje? Vi kan jo gå ut neste fredag også og ta en reprise på i går? hehe, er du sikker på at du ønsker en reprise? Det kunne vi gjerne gjort, men jeg stikker hjem til neste uke og litt usikker på når jeg er tilbake, antageligvis ikke før fredag kveld, og på lørdag skal jeg på Norwegian Wood. Men gjerne en annen gang
*Enigma* Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #854 Skrevet 7. juni 2008 hehe, er du sikker på at du ønsker en reprise? Det kunne vi gjerne gjort, men jeg stikker hjem til neste uke og litt usikker på når jeg er tilbake, antageligvis ikke før fredag kveld, og på lørdag skal jeg på Norwegian Wood. Men gjerne en annen gang Aaah, stemmer! Det er jo nå det. Ja, må ikke ødelegge formen til det
*Enigma* Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #856 Skrevet 8. juni 2008 Man får så mye ut av dagen hvis man står opp tidlig. Var ute og jogget/gikk fra Uranienborg - Frognerparken - Skøyen - Bygdøy rundt - Frognerkilen - Color Line brygga - Solli plass - hjem fra kl 9 til 11 i dag. Litt misfornøyd med å ha brukt 2 timer, men joggeformen min er ikke den beste, også er det jo så varmt, selv tidlig om morgenen. Har nå vært et par timer i Slottsparken og slappet av, og snart skal jeg spise litt og stikke og trene styrke med J.
*Enigma* Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #857 Skrevet 8. juni 2008 Fikk hjelp av J til styrketreninga i dag, så da følte jeg at jeg fikk greit utbytte av den. 25 min sykling til/fra trening, 15 min på AT og 50 min tung styrketrening. I tillegg til de 2 timene jeg var ute i morges var ikke det så verst. Fikk sett tatoveringen til J også da, han tatoverte seg forrige helg. Utrolig stilig tatovering. Har tenkt litt på å tatovere meg selv også, men veldig redd for å angre meg, i tillegg til at jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skulle tatovert. Tror ikke moren min hadde blitt så veldig glad hvis jeg hadde kommet hjem med en tatovering heller.
*Enigma* Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #858 Skrevet 9. juni 2008 Dagens treningsøkt over. 30 min sykling hjem fra jobb, 25 min sykling til/fra senteret, 35 min styrketrening mage/rygg, 10 min intervaller AT og 20 min intervaller tredemølle. Ellers har dagen vært rimelig kjedelig. Det skjer ikke akkurat masse i livet mitt om dagen, sånn med unntak av enkelte fester da Dagene på jobb gir ikke de største utfordringene for tida. Nå og da oppstår det jo stressende situasjoner eller ting som må ordnes opp i, men ikke noe som ikke er løsbart. Jeg føler nok litt at jeg er litt for lite sosial, jeg treffer sjelden nye mennesker. Bortsett fra fester med jobben er jeg ikke mye ute. Jeg er fullt klar over at det er min egen feil, men jeg trenger et lite spark bak, en grunn for å gidde å være sosial og ta initiativ. Foreløpig har jeg ikke funnet så mange grunner. Isj, litt negativ i dag, satser på en litt mer positiv dag i morgen.
Anbefalte innlegg