*Enigma* Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #761 Del Skrevet 25. mai 2008 http://www.santorine.org/adolph/ohyes.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. mai 2008 #762 Del Skrevet 26. mai 2008 Lykke til med gradering i morra! Så bra du falt for nevøen din med en gang - hadde vel ikke trodd noe annet egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. mai 2008 #763 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, lykke til med gradering i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #764 Del Skrevet 26. mai 2008 Lykke til med gradering i morra! Så bra du falt for nevøen din med en gang - hadde vel ikke trodd noe annet egentlig Takk for det Jeg er generelt ikke spesielt glad i barn, og det tok litt tid å få noe særlig forhold til niesen min, men så så jeg jo ikke henne så tidlig heller. Det er noe helt spesielt med barn som hører til i familien. Ja, lykke til med gradering i dag! Takk! Terpet med J i går, veldig greit å få terpet på den måten. Holdt på i nesten 2 t med terping, så nå håper jeg det går. Når jeg ser på enkelte som har klart høyere gradering enn jeg skal opp til så burde jeg klare det. Det bekymrer meg litt at skulderen er vond. Da kan jeg ikke ta armhevingene under styrketesten. Litt usikker på hva de da setter meg til, dessuten føler jeg meg så dum som kommer og sier i fra om at skulderen min er vond. Føles litt som om jeg prøver å lure meg unna, men det er jo ikke det som er greia, skulle gjerne sluppet å ha problemer med skulderen jeg... Usj, jeg er så utrolig trøtt, til tross for at jeg hadde masse espressopulver oppi proteinshaken min i morges. Sitter her og sliter med å holde øynene åpne.... hadde nok smakt bra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. mai 2008 #765 Del Skrevet 26. mai 2008 Det bekymrer meg litt at skulderen er vond. Da kan jeg ikke ta armhevingene under styrketesten. Litt usikker på hva de da setter meg til, dessuten føler jeg meg så dum som kommer og sier i fra om at skulderen min er vond. Føles litt som om jeg prøver å lure meg unna, men det er jo ikke det som er greia, skulle gjerne sluppet å ha problemer med skulderen jeg... Som en person som sliter med nakke-/rygg- og skulderproblemer, synes jeg definitivt ikke du skal føle deg dum. Enkelte øvelser kan man bare ikke gjøre. Så får man heller gjøre noe annet. Synes de at det er du som sluntrer unna, så er de teite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #766 Del Skrevet 26. mai 2008 Som en person som sliter med nakke-/rygg- og skulderproblemer, synes jeg definitivt ikke du skal føle deg dum. Enkelte øvelser kan man bare ikke gjøre. Så får man heller gjøre noe annet. Synes de at det er du som sluntrer unna, så er de teite. Jeg sliter mye med rygg/nakke/skulderplager selv generelt, men da er det muskulært og det er helt greit, det setter sånn sett ikke begrensninger for å ta armhevinger. Problemet denne gangen er at det sitter i selve leddet, og da er det straks mye verre. Jeg tror nok ikke de tror jeg sluntrer unna, det var jo treneren min som sa i fra på torsdag at hvis jeg hadde vondt i skulderen på mandag så MÅTTE jeg si i fra, for da var det viktig at jeg fikk slippe unna armhevingene, så tok de jo selvfølgelig hensyn til det. Men jeg tenker litt sånn likevel jeg da, føler at jeg prøver å narre meg unna, selv om det jo faktisk ER vondt. Føler det alltid sånn, når jeg er syk og holder meg hjemme fra jobb eller må gå hjem fra jobb. Tror jeg må jobbe litt med den evige dårlige samvittigheten min og frykten for at folk skal tro jeg sluntrer unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. mai 2008 #767 Del Skrevet 26. mai 2008 Som legen min sa strengt til meg: "Det er helsa di det er snakk om! Den er viktig!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. mai 2008 #768 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Nå er du vel godt i gang med graderings, så da krysser vi fingrene Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #769 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg klarte det Tror jeg kan takke J for det, jeg fikk skryt for de tingene han har terpet på til jeg holdt på å bli gal. Fikk også skryt for at jeg holdt guarden oppe, det er kanskje noe av det vanskeligste, å ikke slippe guarden når du sparker. Dessuten fikk jeg skryt for utholdenheten min på styrken, også jeg som følte meg så elendig og var sikker på å få tyn for den. Fikk selvfølgelig ting jeg måtte øve mer på, men det var stort sett ting jeg visste fra før, så ingen stor overraskelse der. Alt i alt gjorde jeg en god gradering, så da er jeg fornøyd! Dagens trening: 30 min sykling fra jobb med stopp innom graderinga, 40 min diverse oppvarming, ca 1 t og 50 min gradering. Tilsammen 3 t med trening. Ikke så ille det. I morgen skal jeg være snill mot kroppen min og bare trene litt lett kondisjon. Onsdag blir det step, torsdag strength og aerobic, fredag langkjøring, lørdag kondisjon, muligens kickboxing hvis J orker å trene tidlig og søndag skal jeg bare hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #770 Del Skrevet 26. mai 2008 I blant skulle jeg ønske at jeg kunne skru tiden tilbake, bli den personen jeg en gang var igjen. Jeg vet ikke om jeg liker den personen jeg har blitt. Jeg har såret mennesker jeg er glad i, jeg har til tider vært en skikkelig bitch og behandlet folk mye verre enn noen fortjener. Kan man tilgi seg selv alt, og starte på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. mai 2008 #771 Del Skrevet 27. mai 2008 Først: Gratulerer med gradering! Den eneste som kan forandre deg er deg selv, og hvis du ikke er fornøyd med den du er, er det bare du som kan gjøre noe med det. Det er mulig å forandre seg. Jeg har forandret meg masse de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #772 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Først: Gratulerer med gradering! Den eneste som kan forandre deg er deg selv, og hvis du ikke er fornøyd med den du er, er det bare du som kan gjøre noe med det. Det er mulig å forandre seg. Jeg har forandret meg masse de siste årene. Takk for gratulasjon. Ikke helt sikker på om du oppfattet essensen i innlegget mitt. Var i litt grublende humør i går. Mange tanker som surrer rundt i huet mitt for tiden. Én ting er å forandre seg, en annen ting er de tingene du gjør fram til du blir den personen du er i dag. Det er en del av disse tingene jeg angrer på, men man kan ikke skru tiden tilbake slik at de blir ugjort. Jeg ønsker strengt tatt ikke å gå tilbake til å være den jeg var tidligere heller, jeg hadde nok ganske lett for å bli overkjørt den gangen jeg bare var snill. Det er de få virkelig slemme tingene jeg har gjort jeg gjerne skulle endret hvis det bare var mulig Endret 27. mai 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2008 #773 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.santorine.org/adolph/ohyes.html I blant skulle jeg ønske at jeg kunne skru tiden tilbake, bli den personen jeg en gang var igjen. Jeg vet ikke om jeg liker den personen jeg har blitt. Jeg har såret mennesker jeg er glad i, jeg har til tider vært en skikkelig bitch og behandlet folk mye verre enn noen fortjener. Kan man tilgi seg selv alt, og starte på nytt? Jeg har blitt mer bitch med årene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2008 #774 Del Skrevet 27. mai 2008 Glemte jo: GRATULERER MED GRADERING!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #775 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har blitt mer bitch med årene.... Jepp, det er nettopp det jeg har blitt også. Men det er kanskje ikke alltid negativt, man har litt lett for å bli overkjørt tror jeg hvis man bare er snill. Glemte jo: GRATULERER MED GRADERING!!! :juhu: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2008 #776 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg var altfor snill tidligere, og utslettet meg selv for å hjelpe andre. Nå hjelper jeg de som hjelper meg tilbake, og de som ikke tilfører meg noe - i en eller annen form - de orker jeg ikke ha så mye med å gjøre. Da må DE jobbe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. mai 2008 #777 Del Skrevet 27. mai 2008 Ikke helt sikker på om du oppfattet essensen i innlegget mitt. Var i litt grublende humør i går. Mange tanker som surrer rundt i huet mitt for tiden. Én ting er å forandre seg, en annen ting er de tingene du gjør fram til du blir den personen du er i dag. Det er en del av disse tingene jeg angrer på, men man kan ikke skru tiden tilbake slik at de blir ugjort. Mulig jeg misforstod, siden du skrev "I blant skulle jeg ønske at jeg kunne skru tiden tilbake, bli den personen jeg en gang var igjen. Jeg vet ikke om jeg liker den personen jeg har blitt." Da forstod jeg det slik at du ikke likte personen du er nå... (Jeg er sinnsykt dårlig på å lese mellom linjene, skulle det stå noe der). Å ikke like ting man har gjort blir noe litt annet, ja. Og ikke mye man kan gjøre med. Jeg ønsker strengt tatt ikke å gå tilbake til å være den jeg var tidligere heller, jeg hadde nok ganske lett for å bli overkjørt den gangen jeg bare var snill. Det er de få virkelig slemme tingene jeg har gjort jeg gjerne skulle endret hvis det bare var mulig Skjønner. Men man er bare et menneske. Kanskje du var lei av å bare være snill hele tiden og hadde behov for å få ut litt slemhet? Jeg vet ikke... Uansett, gjort er gjort og spist er spist, som det står i Hakkebakkeskogen. Så lenge du i dag gjør så godt du kan for å være den personen du ønsker å være, så kan ingen forlange noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 27. mai 2008 #778 Del Skrevet 27. mai 2008 KJenner så godt igjen det du skriver om forvandlingen fra da du var yngre. Jeg tror at for mange er det en naturlig del av å bli voksen. Sette grenser for en selv og å tørre å si i fra. Gratulerer med graderingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 27. mai 2008 #779 Del Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer med graderingen! Don't be too hard on yourself. Det er ikke sikkert de "slemme" tingene du har gjort virker slik på andre. Noen har godt av å bli satt litt på plass. Og du virker jo ikke som noen slem person, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. mai 2008 #780 Del Skrevet 28. mai 2008 Og du virker jo ikke som noen slem person, da! I second that. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg