Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg vil ikke si at det er håp. :) Han er bare forelsket og har glemt hvordan han selv er når han ikke er det. ;)

Jeg har tenkt meg på julemarked i morgen, evt. søndag hvis kveldens julebord tar av. :fnise: Noen som vil være med? :)

Et bittelite håp har jeg nok alltid, innerst inne...

Skulle gjerne blitt med på julemarked, men jeg drar hjem på juleferie i morgen formiddag.

Det ble aldri noe julemarked på meg. Været har liksom ikke vært så innbydende. Nå er det jo litt mer julestemning, så nå kunne det vært veldig koselig. Får gjøre det neste år...

Håper julebordet blir bra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får dessverre ikke tid til julemarked denne helgen + at denne kulda ikke er bra for hosten min. Så jeg får ikke lov til å gå ut mer enn høyst nødvendig av Mannen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er så trist å lese at det med K forsatt plager deg. Håper virkelig det ordne for deg og at du koser deg på julebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bittelite håp har jeg nok alltid, innerst inne...

Skulle gjerne blitt med på julemarked, men jeg drar hjem på juleferie i morgen formiddag.

Det ble aldri noe julemarked på meg. Været har liksom ikke vært så innbydende. Nå er det jo litt mer julestemning, så nå kunne det vært veldig koselig. Får gjøre det neste år...

Håper julebordet blir bra da!

Altså, joda, et lite håp har man jo så klart. :) Jeg tenkte nok litt annerledes enn deg da du sa det var håp siden til og med J hadde endret seg. Akkurat nå, dagen etter julebordet så klarer jeg ikke huske hva jeg mente, men eh ..., ja.

Det oppsummerer vel i grunnen også julebordet. :ler: Lurer på om jeg er full fortsatt?

Kos deg hjemme, da. :hug:

Jeg får dessverre ikke tid til julemarked denne helgen + at denne kulda ikke er bra for hosten min. Så jeg får ikke lov til å gå ut mer enn høyst nødvendig av Mannen. :klem:

Hold deg inne og slapp av du. :)

Huff det er så trist å lese at det med K forsatt plager deg. Håper virkelig det ordne for deg og at du koser deg på julebord.

Jeg koste meg masse på julebordet. Ting er litt blurry, det ble litt mye å drikke, men jeg hadde det veldig moro og koselig.

Vil bare si unnskyld for det dumme forrige innlegget mitt :sjenert:

:klemmer:

:hug:

:hug:

Hmm, lurer på om de andre jentene også ble klådd og nussa på jeg. :klø:

Altså jeg klina ikke med noen kollega altså, men enkelte av mannfolka var litt klåflingra og nærgående. Det ble helt vanvittig mye alkohol etterhvert, og jeg er absolutt ikke i form enda. Hadde tenkt meg på morgenspinninga kl 9:30 i dag, det ble definitivt ikke noe av.

Vi starta kl 16 med vin, øl, oppsprita julegløgg, ps3, xbox, snacks og skravling i resepsjonen. Virka som folk hadde det veldig moro! Så gikk vi ned og åt, og etterhvert ble det musikk og dans. Var da folk ble rimelig nærgående osv. Jeg prøvde å dra med masse folk på dansegulvet da. :fnise:

Endte til slutt opp oppe på avdelinga sammen med noen av kollegaene mine. Fikk snakka ut litt med den av dem som irriterer meg mest. To av kollegaene mine var så fulle at de på død og liv skulle ligge på gulvet, lurer på om den mest edru av kollegaene mine fikk dem hjem til slutt eller om de ble liggende der.

Drosjeturen ble forresten inni helvete dyr siden den ble stående ganske lenge og vente ute før jeg klarte å komme meg av gårde. IKKE kult! Jaja. Virka som om julebordet var en suksess i det minste, og jeg tror folk hadde det moro, selv om det var kantinejulebord. Så får vi se hvordan kick-off i januar blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri i livet om jeg kommer meg av gårde til jobb for å sjekke kantina i dag. Sofaen er definitivt min venn, jeg sjekka så vidt før jeg dro i går, og jeg tror det så noenlunde greit ut, så håper det ser bra ut når jeg kommer dit for å sjekke i morra. Blir ikke blid dersom jeg må rydde og ordne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Skjønner jeg absolutt. Ble litt store mengder alkohol på meg i går også, og jeg har ingen som helst ambisjoner om å gjøre noe som helst i dag!

Jeg får forresten ikke tatt toget hjem med deg lille julaften :( Mamma og Pappa får ikke hentet meg så seint fordi de skal bort, så da må jeg reise så jeg er hjemme før de skal i fjøset. Vi får ta det igjen en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det hørtes ut som litt av et julebord! :ler: Vet ikke om jeg husker riktig nå, men var det ikke en på jobben du sikla litt over for en stund tilbake? :klø:

Ble/blir det noe julemarked på deg i dag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får forresten ikke tatt toget hjem med deg lille julaften :( Mamma og Pappa får ikke hentet meg så seint fordi de skal bort, så da må jeg reise så jeg er hjemme før de skal i fjøset. Vi får ta det igjen en annen gang.

Jaja, vi får ta det en annen gang. :)

Høres ut som et vellykket julebord da! Skjønner godt at man blir sliten av sånt.

God tur hjemover når du setter kursen dit. Håper du får en fin jul! :klemmer:

Det ble veldig vellykket, kunne bare vært foruten enkelte kollegaers klåing.

Hehe, det hørtes ut som litt av et julebord! :ler: Vet ikke om jeg husker riktig nå, men var det ikke en på jobben du sikla litt over for en stund tilbake? :klø:

Ble/blir det noe julemarked på deg i dag da? :)

Tja, sikla og sikla. Det er en som er ganske søt, og vi har skravla litt og hatt en litt småflørtende tone i blant, men det blir liksom aldri noe mer enn det.

Blei ikke noe julemarked på meg gitt. I stedet ble det 4 timer rengjøring av ei kantine som ikke så ut. Jeg skulle bare innom for å sjekke at den så ok ut, det gjorde den altså IKKE.

Gulv, bord, stoler, benker + en vegg var nedsølt av vin (både rød og hvit), cognac, brus, øl og baileys. Bord og stoler var satt utover, men overhodet ikke på den måten det skulle stå. Ikke at jeg husker nøyaktig hvordan det pleier å se ut, men bord og stoler var satt så random at hele rommet måtte møbleres på nytt. Veldig festlig når man er aleine.

Ingen av mine kjære kollegaer i julebordskomiteen var tilgjengelige og kunne komme for å hjelpe til heller. Sjefssjefen min, eller sjefen til sjefen min da, kom innom kontoret og så at jeg holdt på. Dermed får jeg glatt 100% overtid for de 4 timene jeg har jobbet. Godt betalt vaskejobb, men ikke akkurat verdt det, lell. Det var ikke det jeg skulle bruke siste søndag før jul til. Jeg skulle trent i dag (selv om den rengjøringsøkta jeg har vært gjennom var vel så god som en treningsøkt) og jeg skulle vært på julemarked.

Nå er jeg så slått ut at det blir nok sofaen resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så håpløst at du ble stående med rengjøringen alene! :sjokk:

det er så typisk altså..

bra at sjefesjefen kom da, så du hvertfall får litt "kred" for det og ikke minst betalt!

syns det var bra gjort av deg, du kunne jo bare gitt f som de andre.. eller hva de nå gjorde, siden de ikke hjalp til.

skjønner godt du er sliten etter en sånn søndag, håper du hadde en fin kveld da.. du sover vel nå :)

fanger deg opp på msn imorgo så vi kan prøve å finne en dag som passer til indiskkkk..

sov godt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så håpløst at du ble stående med rengjøringen alene! :sjokk:

det er så typisk altså..

bra at sjefesjefen kom da, så du hvertfall får litt "kred" for det og ikke minst betalt!

syns det var bra gjort av deg, du kunne jo bare gitt f som de andre.. eller hva de nå gjorde, siden de ikke hjalp til.

skjønner godt du er sliten etter en sånn søndag, håper du hadde en fin kveld da.. du sover vel nå :)

fanger deg opp på msn imorgo så vi kan prøve å finne en dag som passer til indiskkkk..

sov godt! :klemmer:

Jada, har fått masse kred for jobben jeg gjorde. Kantinepersonalet var absolutt fornøyd med hvordan det så ut der, ingenting å utsette. Det skulle vært vasket av cateringbyrået, men det skjedde nok en glipp i forhold til at de skulle hatt tilgang til vaskeutstyr. En i komiteen hadde reist til Australia, de to andre var bare umulig å få tak i, og hun som koordinerte komiteen svarte bare: Åh, nei! Så kjedelig da! Veit ikke hvor hun var, tror ikke jeg skal spørre henne hva hun gjorde i helga, for da er det fare for at jeg tar livet av henne hvis hun var hjemme.

Kvelden ble helt grei. Stakk til V, var dønn sliten, fikk masse familiedritt tredd nedover huet fordi jeg ringte moren min, og var smådeppa. Like greit å ikke være hjemme da. Synes helt vanvittig synd på søsteren min. :tristbla:

Blir litt irritert, snakket med resepsjonisten som lurte på hva jeg skulle i jula, om jeg skulle hjem. Nei, jeg skal til Toten, svarte jeg. Ja, det er jo det som er hjem, kommer hun med. Nei? Så absolutt ikke. For meg er ikke Toten hjem, og det kommer heller aldri til å bli det, og har ikke vært det siden jeg flyttet hjemmefra. Når jeg faktisk svarer at nei, jeg skal til Toten når hun spør om jeg skal hjem, så bør hun da ha såpass vett til å ikke presisere at det er det som er hjemme. Hva faen veit hun om det? Hun burde vite bedre siden den diskusjonen har jeg hatt med henne før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjipt at du måtte ta det alene.

Og kjipt med familieproblemer, og resepsjonsdamer som ikke forstår noen ting :klem:

Veldig kjipt, og veldig kjipt at de som var med i komiteen ikke har sagt et ord om at jeg måtte ta det aleine.

Har så vondt av søsteren min, og har veldig lyst til å :slår: en viss person. Synes ikke noe særlig om situasjonen. Kan komme til å bli en trist jul.

:klemmer: tenker på deg.

:klemmer:

Urk, masse å gjøre i dag. Hadde helt glemt da jeg dro bort i går kveld at jeg skulle til behandling i dag. Da blir det stress med julegaveshopping, bare hjemom for å hente bag, så på behandling og rett på trening. Så får vi se hvor mye trening det blir i dag. Sikkert ikke sånn kjempehard trening, men litt håper jeg å få til. 4 dager med trening føles litt lite, særlig ettersom jeg ikke har fått trent hver dag noen uke de siste 2 månedene tror jeg.

To do:

- Kjøpe julegaver til:

- fetteren min (har klart hva han får, så det er bare å kjøpe)

- venninnen til moren min, tror jeg vet hva hun skal få.

- tanten og onkelen min, ikke peiling på hva de skal få.

- brodern, tipper han får klær. Hvis jeg finner noe fint.

- Behandling kl 19

- Trening

- Vaske opp eller rydde bort klær

- Pakke inn og sette fram julegaver så pappa kan ta med til Toten i morgen.

Greit å slippe å drasse med alle julegavene selv på toget. Det er alltid det som er mest stress, å drasse med seg sånne ting. Er superredd for å glemme det på t-bane eller toget, og stresser fryktelig. Også er det så trælsomt å ha med seg 2-3 poser med gaver. Hater å ha hendene fulle når jeg må gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kommer til å tenke masse på deg i jula :klemmer:

Kommer til å tenke masse på deg også, håper du får en fin jul! :klemmer:

Vel, jeg fikk ikke gjort så mye som jeg skulle i dag, men det får så være.

To do:

- Kjøpe julegaver til:

- fetteren min (har klart hva han får, så det er bare å kjøpe) :jepp:

- venninnen til moren min, tror jeg vet hva hun skal få.

- tanten og onkelen min, ikke peiling på hva de skal få.:jepp:

- brodern, tipper han får klær. Hvis jeg finner noe fint.:jepp:

- Behandling kl 19 :jepp:

- Trening :riste::sur: (Hadde ikke sjans, julegavekjøp tok alt for lang tid)

- Vaske opp eller rydde bort klær

- Pakke inn og sette fram julegaver så pappa kan ta med til Toten i morgen. :jepp:

Behandling var mindre ubehagelig denne gangen enn forrige gang, men fortsatt vondt. Ryggen føles mørbanka, og jeg tror jeg kommer til å være øm og mørbanka i morra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Jula mi blir nok ganske bra, jeg er heldig som har fin familie å feire med. Selv om jeg og mamma har våre issues (fra min side, hvertfall) så pleier alltid jula å være fin. Heldigvis.

Dumt du ikke rakk trening idag da! Håper ting blir litt mer stabilt etter nyttår så du kommer deg tilbake i de treningsrutinene du trives best med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...