Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

:sjokk:

da kjefeter jeg litt på deg også! du må ta vare på deg selv!!

bra å høre at behandlingen hadde noe for seg hvertfall. høres utrolig slitsomt ut å ha det sånn :(

Problemet er bare at hans syn på å ta vare på seg selv er å gå til behandling hos ham hele tida, så fort det gjør bittelitt vondt, og å kjøpe alle de grisedyre produktene hans. Sorry, jeg har ikke råd til en madrass som koster like mye som en seng, massasjeapparat til over halvparten av hva jeg har igjen å leve for en måned etter at alle faste utgifter er betalt osv.

Det er fryktelig slitsomt å ha det sånn som jeg har det nå, men jeg må nesten finne et billigere sted å gå og en person som ikke på død og liv skal selge meg alt mulig hvis jeg skal orke å ta behandling uten at det er helt krise.

du skal innom K og hente en film ja..hva tror du om det da? blir det koselig eller blir det "rart"?

natta :):klemmer:

Jeg tror det blir fryktelig rart, har jo ikke sett ham på 2 måneder. Thanks for reminding me. :gjeiper: Han sa jo i november at vi måtte sees snart fordi det var så lenge siden sist, da var det en måned siden vi hadde sett hverandre. Jeg hørte ikke noe mer om det ... Nå skal jeg dit i dag da, også skal vi visstnok (tror det ikke før jeg får se det) på kino 16. Vi skal jo ha "juleavslutninga" vår, hva faen han nå mener med det? :klø: EN ting er hva han sier i fylla, noe helt annet er det når han er edru. Vi får se hvordan det blir i dag, orker ikke tenke noe rundt det før jeg er der. Prøver bare å kutte ut alt, så tar vi det som det kommer.

Skal tigge om å få låne massasjeapparatet hans i jula da, han har nemlig et sånt som E.R vil at jeg skal kjøpe, og han får jo ikke brukt det selv siden han er bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå føler jeg meg som en dritt. J er lykkelig forelsket om dagen, og det gjør vondt. Det er ingen jeg unner mer å være lykkelig og forelsket og at skal ha det bra enn J. Tror ikke det er noen som jeg synes fortjener det mer, samtidig så gjør det så inni helvete vondt. Jeg er livredd for å miste ham som en venn, og når jeg da i tillegg har det kjipt, så stikker det litt når jeg ser ham så lykkelig. Kan jeg ikke bare være glad på hans vegne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår kjempegodt at du føler som du gjør ifht. J.. det er utrolig normalt. men ikke noe mer gøy av den grunn.. :klemmer:

håper det gikk bra å hente tingene hos K i dag, og at du ikke har et kaos i hodet ditt nå pga han.. du fortjener ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En juleavslutning innebærer jo ofte julesanger, julekaker, gløgg, gå rundt juletre, ... Regner med det er det K har planlagt. :fnise:

:ler: Ja, ikke sant. Men vi skal jo ha juleavslutning med kino liksom. :gjeiper: Han har jo også en kompis boende hos seg om dagen. Fikk ikke helt med meg greia, noe om trøbbel med dama. Vet ikke hvor lenge han blir, men sikkert lenger enn til 16.

Forstår kjempegodt at du føler som du gjør ifht. J.. det er utrolig normalt. men ikke noe mer gøy av den grunn.. :klemmer:

håper det gikk bra å hente tingene hos K i dag, og at du ikke har et kaos i hodet ditt nå pga han.. du fortjener ikke det!

Vet jo at det egentlig er normalt å føle det sånn, men føler meg kjip likevel. Også har jeg ikke følt det så mye sånn før, men denne gangen er det annerledes.

Gikk greit å hente filmen hos K i går. Han hadde egentlig besøk av to kompiser, en av dem bor hos ham, den andre bare ble med hjem for å se fotball. Så da satt kompisene hans i stua og så tv mens K og jeg satt og skravla. Koselig å se ham igjen og bare skravle. Fikk bekreftet at joda, vi skulle på kino 16. Dermed bør jeg vel kunne regne med at det faktisk blir noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp hos V i går. Han spurte meg tidligere i uka om jeg ikke kunne komme en tur, men jeg sa først nei siden jeg ikke visste om jeg orket. Etter besøket hos K i går ombestemte jeg meg, og stakk en tur opp til V. Vi så en ganske sterk film om ulovlig innvandring til USA, Crossing over. Tankevekkende og litt trist film med blant andre Harrison Ford, Ray Liotta og Ashley Judd.

Heh, fikk jo en fin kompliment for så vidt fra V. :gjeiper: Vi lå nå og snakket og av en eller annen grunn kom jeg med en kommentar om at jeg visste nå ikke hva han så på meg som, og fikk da til svar: Som en ordentlig god jente, for det er du virkelig. Han glemte å ønske meg god tur da vi sa ha det i morges, og da kom han på msn seinere på dagen og beklaget og sa at han hadde helt glemt det, men han hadde tenkt å si det altså. Han prøver nå i det minste å vise at han bryr seg, selv om jeg ikke er kjærestemateriale. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin ferie i Edinburgh. :klemmer:

Har det bra, og veldig, veldig avslappende. :) Får sovet mye, men gjør veldig lite spennende. :hug:

Gleder meg til å høre reisereferatene dine :sikle:

Blir nok ikke noe særlig til reisereferater denne gangen, rett og slett fordi jeg ikke gjør noe spennende, eller spiser spesielt spennende denne gangen. Prøver bare å slappe av, får faktisk sovet masse for en gangs skyld, siden jeg bortsett fra natt til i dag ikke deler rom med bråkete folk, og gjør minst mulig. Har ikke ork til å skrive så masse nå av diverse grunner. Får heller komme sterkere tilbake en annen gang når jeg faktisk har noe spennende å rapportere. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du slapper av! Det gjør meg glad å vite. En fin, avslappende tur var vel akkurat det du trengte nå :klemmer:

Tror absolutt jeg har godt av det her, lenge siden jeg kun har slappet av og tatt ting som de kommer. Har ikke planlagt noen ting denne gangen, og har heller ikke hatt noe mål om å få gjort noe i løpet av dagene her. Har våknet når jeg har våknet av meg selv (fram til natt til i dag delte jeg rom med bare én annen).

Natt til i dag var rommet fullt av stinkende, bråkete gutter, men de har dratt, så nå er jeg helt aleine på rommet tror jeg. Har ingen planer utenom trening og en tur ut for å ta bilder av Christmas lights i morgen kveld og en liten rundtur på German Christmas market.

Tror rett og slett det er på tide å legge seg nå. Klokka er jo midnatt her, så jeg er ikke kjip. :fnise: Veldig deilig å være her og faktisk klare å koble helt av fra jobb, men det skal bli litt godt å komme tilbake til sin egen seng og sin egen mat igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke:

Hjemme igjen, til snø, kulde, og en iskald og tom leilighet. De to siste nettene hadde jeg rommet på hostelet for meg selv. Veldig deilig siden jeg da fikk sove skikkelig. Den 3. natta, med stinkende, bråkete tenåringsgutter ( i alle fall tipper jeg ut fra oppførselen at de var det) var ikke veldig festlig. Verken romkameraten min eller jeg likte dem noe særlig. :gjeiper:

Sliter med å sove i kveld. Humøret er på bånn, det har gått fryktelig opp og ned også mens jeg har vært på ferie. Er så berg- og dalbane for tida, det nærmer seg nyttårsaften, og er det noe jeg gruer meg til, så er det vel nyttårsaften ...

Tror med hånda på hjertet jeg aldri tidligere har kunnet si at jeg bare skulle ønske det kunne være 2. januar, og at noen hadde fullstendig slettet minnet om dette året fra hukommelsen min. Det er mange minner jeg gjerne skulle vært foruten, men de fleste årene inneholder i det minste noe som gjør dem verdt å huske. Dette året overskygger de kjipe stundene alt av gode minner. Et totalt bortkasta år på så mange måter, og jeg lurer på om neste år vil være like mye waste of time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg rakk ikke å ønske deg god ferie engang!Jeg følger med deg, skjønner du, men har litt tekniske problemer på skrivesiden (men i dag er jeg på Gjøvik og da fungerer alt så mye bedre!) Så leit at du har slike tanker på tampen av året. Ønsker deg virkelig, av hele mitt hjerte, and I mean it, et riktig godt nytt år! Litt tidlig å si det, men når vi er inne på saken. Jeg synes du har hatt nok nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Kjenner flere som mener 2009 har vært det verste året noensinne (meg selv inkludert), så vi satser alt på at 2010 blir langt bedre!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...