*Enigma* Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #6201 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvorfor er man så dum at man går inn på kompisers (les: V og hans romkamerat) facebook? Egentlig så veit jeg jo hva slags type jenter de henger med, så jeg burde bare holdt meg langt unna da jeg så det var lagt ut bilder fra helgas fest, men ... De bildene får meg virkelig til å lure på hva V skal ha selskap av meg for. Hvorfor ikke velge hvilken som helst av de andre venninnene sine? Typisk tynne, "pene", babes. Sånne jenter som automatisk blir blikkfanget i et rom, hadde jeg vært på den festen hadde jeg skilt meg ut som særdeles mindre pen (det kan jo være en grunn til at jeg ikke ble bedt også :gjeiper:). V er jo akkurat samme typen. Høy, mørk, aldri hatt problemer med å dra damer. Litt sånn typisk kjekk, typen alle jenter flørter med. Jeg synes riktignok han var finere med litt lenger hår, og han er litt for glatt etter min smak. Likevel ... Jeg skjønner det ikke. Noen som kan veive litt med en tryllestav og gi meg litt selvtillit her? Gleder meg sånn til jeg skal til Edinburgh. 10 dager igjen nå, så får jeg slappet av litt, kommet meg vekk litt. Kanskje jeg klarer å koble av fra alt som har skjedd, få pleid psyken bittelitt, det kan jeg trenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 1. desember 2009 #6202 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmm jeg er tydeligvis litt omvendt av deg; jeg ville tatt det som en enrom confidence boost når han heller vil ha deg der, enn en typisk "pen brystfager babe". Er sikkert mer enn nok av de jentene som hadde vært villige (haha, nå skrev jeg billige), men istedet så vil han ha deg der. Sånn tenker jeg da, hvertfall. Jeg gleder meg på dine vegne til Edinburgh-turen din, for jeg vet at du alltid koser deg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #6203 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmm jeg er tydeligvis litt omvendt av deg; jeg ville tatt det som en enrom confidence boost når han heller vil ha deg der, enn en typisk "pen brystfager babe". Er sikkert mer enn nok av de jentene som hadde vært villige (haha, nå skrev jeg billige), men istedet så vil han ha deg der. Sånn tenker jeg da, hvertfall. Jeg gleder meg på dine vegne til Edinburgh-turen din, for jeg vet at du alltid koser deg der Vel, når jeg vet at han ikke er interessert i et forhold med meg, fordi jeg ikke er hans type (jeg er ikke typisk tynn, pen babe) så blir det liksom ikke noen confidence boost. Jeg skjønner ikke hva han skal med meg, er jeg lett å utnytte, er det fordi han veit at jeg i utgangspunktet ikke er ute etter noe forhold med ham så det blir enkelt når han blir klar for et forhold selv? Jeg skjønner ikke greia, og jeg klarer ikke la være å tenke på at han kanskje egentlig skulle ønske at det var noen andre som var der. Samtidig er det utrolig teit, det er meg han ber om å komme, meg han sier han vil ha der. Han sender meg god natt-melding så og si hver eneste kveld jeg ikke sover der. Blir gal av meg selv, av at jeg ikke klarer å tro på at jeg er bra nok ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 1. desember 2009 #6204 Del Skrevet 1. desember 2009 Av og til skulle jeg ønske jeg kunne låne deg mine øyne (og øynene til de andre jentene), så du kunne se deg selv slik vi ser deg. For du er så vannvittig flott! Men jeg er ikke verdens beste på selvtillitsfronten selv, så jeg forstår tankene dine alt for godt. Men det er jo hvertfall noe med deg som han liker, for han ville ikke fortsatt å be deg over og sende nattameldinger og sånt om han ikke brydde seg eller tente på deg. Som sagt er jeg sikker på at han kunne funnet andre om det kun var helt uforpliktende sex han var ute etter. Han er nok ikke ute etter et forhold med deg, men det er deg han har valgt som han ber om å komme over, og det betyr noe det også! Om ikke annet så må du være noe vannvittig god i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6205 Del Skrevet 2. desember 2009 Men det er jo hvertfall noe med deg som han liker, for han ville ikke fortsatt å be deg over og sende nattameldinger og sånt om han ikke brydde seg eller tente på deg. Som sagt er jeg sikker på at han kunne funnet andre om det kun var helt uforpliktende sex han var ute etter. Han er nok ikke ute etter et forhold med deg, men det er deg han har valgt som han ber om å komme over, og det betyr noe det også! Om ikke annet så må du være noe vannvittig god i senga Jammen nå tenker du helt feil, Problematique. Du tenker positivt, mens jeg tenker: Han får ikke et fast "uforpliktende sex"-forhold med noen av disse flotte babes-ene, fordi de enten vil ha noe mer, eller en ONS, så da må han ta til takke med meg. Det var det jeg kom fram til etter å ha grublet litt i går. Det er jo det vi har, et fast, uproblematisk, uforpliktende sexforhold, sånn rent bortsett fra at vi skulle holde oss noenlunde eksklusive da. Det er mye rart her i verden jeg lurer på, ikke bare hvorfor V velger som han gjør (nå har jeg vel funnet svaret tror jeg, men lurer litt likevel), men også på hva f**n K mener med "juleavslutning". Vi skal på kino når jeg kommer tilbake fra Edinburgh, se Luftslottet som sprengtes. Hva er "juleavslutning"? Er det bare en kinotur, men siden det er rett før jul, og rett før han drar, så er det "juleavslutning"? :klø: For etter det sees vi vel ikke før på nyåret. Lurer også på hvorfor han, etter å ha uttrykt følelser han garantert ikke har for meg, plutselig synes det er for komplisert å fortsette å ha sex pga. mine følelser for ham. Det kan ikke tilfeldigvis være det at han uttrykte følelser han ikke har/ikke vil ha/ikke vil innrømme at han har, som er problemet da, siden mine følelser aldri var et problem tidligere. *frustrert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 2. desember 2009 #6206 Del Skrevet 2. desember 2009 Aha, det er der vi har problemet ja, jeg tenker for positivt Neida, jeg vet jo at jeg ikke greier å sette meg inn i dine tanker helt, fordi jeg (dessverre, til tider) er optimist av natur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6207 Del Skrevet 2. desember 2009 Aha, det er der vi har problemet ja, jeg tenker for positivt Neida, jeg vet jo at jeg ikke greier å sette meg inn i dine tanker helt, fordi jeg (dessverre, til tider) er optimist av natur. Japp, nå har du endelig skjønt det. Du må jo skjønne det at å tenke positivt er totalt bortkastet, da blir man bare skuffet. Jo mer negativ og pessimistisk man klarer å være, jo større er sjansen for at man blir positivt overrasket. (evt. at man får rett, for jeg har jo alltid rett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 2. desember 2009 #6208 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er notert, jeg skal ta det opp med psykologen min neste gang jeg er der! "Du skjønner, jeg har endelig funnet nøkkelen! Jeg må slutte å være så forbanna positiv!" Sånn ellers sett bortifra frustrerende tanker, hvordan er formen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2009 #6209 Del Skrevet 2. desember 2009 Japp, nå har du endelig skjønt det. Du må jo skjønne det at å tenke positivt er totalt bortkastet, da blir man bare skuffet. Jo mer negativ og pessimistisk man klarer å være, jo større er sjansen for at man blir positivt overrasket. (evt. at man får rett, for jeg har jo alltid rett ) vel, optimist eller ikke, du har hvertfall humoren i behold ler godt av deg iblant altså, ikke sånn HAHA du er dum men fordi du er morsom hvordan er tirsdagen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6210 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er notert, jeg skal ta det opp med psykologen min neste gang jeg er der! "Du skjønner, jeg har endelig funnet nøkkelen! Jeg må slutte å være så forbanna positiv!" Sånn ellers sett bortifra frustrerende tanker, hvordan er formen idag? *kremt* Ikke for å være slem, men jeg lurer på om de ikke vil revurdere diagnosen din litt hvis du prøver å si noe sånt til psykologen. Bortsett fra frustrerende tanker (som sikkert kommer til å plage meg til det renner over for meg og jeg ender med å ta et oppgjør med både V og K), en inni helvete vond, stiv og låst rygg (med medfølgende nakke- og skulderproblemer) og at jeg er trøtt etter gårsdagens vedlikehold, så er ting slett ikke så verst. Ingen deppa, kjipe tanker, bare litt oppgitt. Oppgitt over meg sjøl som ikke klarer å la være å gruble, og oppgitt over menneskene som får meg til å gruble sånn. Skal på kino i dag og se Law abiding citizen med Nique og søsteren hennes, og det gleder jeg meg veldig til. Det var veldig koselig da vi var på A Christmas carol i 3d, jeg elsker den historien og den filmversjonen var veldig bra! Jeg er jo på mange måter heldig, jeg slipper i det minste å bekymre meg for økonomiske problemer, jobb o.l. Jeg har en jobb å gå til, jeg har penger så jeg klarer meg, selv om jeg ikke akkurat kan kjøpe meg alt jeg peker på, eller sløse. Det går rundt, selv når jeg får litt uventede utgifter. Jeg har en sjef som bryr seg, og som tar godt vare på meg. Javisst kan han irritere vettet av meg i blant, men tross alt har jeg det ganske bra her. Det kunne vært mye verre, been there, done that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6211 Del Skrevet 2. desember 2009 vel, optimist eller ikke, du har hvertfall humoren i behold ler godt av deg iblant altså, ikke sånn HAHA du er dum men fordi du er morsom hvordan er tirsdagen din? Man kommer ikke langt uten en god porsjon svart humor og selvironi. Onsdagen min er helt grei, og blir nok veldig mye bedre når jeg bare er ferdig med jobb, ferdig med løping (utrolig umotivert til å løpe akkurat nå) og jeg kan gå på kino med Nique og søsteren hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2009 #6212 Del Skrevet 2. desember 2009 Man kommer ikke langt uten en god porsjon svart humor og selvironi. Onsdagen min er helt grei, og blir nok veldig mye bedre når jeg bare er ferdig med jobb, ferdig med løping (utrolig umotivert til å løpe akkurat nå) og jeg kan gå på kino med Nique og søsteren hennes. bra jeg har kontroll på dagene da kino, så koselig, hva skal dere se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6213 Del Skrevet 2. desember 2009 bra jeg har kontroll på dagene da kino, så koselig, hva skal dere se? Law abiding citizen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 2. desember 2009 #6214 Del Skrevet 2. desember 2009 Godt å høre at ting er sånn ganske på plass, om ikke helt der. Tenker masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #6215 Del Skrevet 2. desember 2009 Japp, nå har du endelig skjønt det. Du må jo skjønne det at å tenke positivt er totalt bortkastet, da blir man bare skuffet. Jo mer negativ og pessimistisk man klarer å være, jo større er sjansen for at man blir positivt overrasket. (evt. at man får rett, for jeg har jo alltid rett ) I totally agree! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6216 Del Skrevet 2. desember 2009 Vært på kino med Nique og søsteren hennes. Law abiding citizen er temmelig brutal, full on action fra start til slutt, litt forutsigbar samtidig som man sitter og bare venter på at neste brutale angrep skal skje og lurer på hva Gerard Butler har funnet på denne gangen. Helt klart bra film, likte slutten. Alltid et pluss når man får se Gerard Butler i bar overkropp, samtidig som den scenen var rimelig malplassert. Tror det kun var en unnskyldning for å vise Gerards veltrente overkropp. Men man klager vel ikke akkurat over det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 2. desember 2009 #6217 Del Skrevet 2. desember 2009 Vært på kino med Nique og søsteren hennes. Law abiding citizen er temmelig brutal, full on action fra start til slutt, litt forutsigbar samtidig som man sitter og bare venter på at neste brutale angrep skal skje og lurer på hva Gerard Butler har funnet på denne gangen. Helt klart bra film, likte slutten. Alltid et pluss når man får se Gerard Butler i bar overkropp, samtidig som den scenen var rimelig malplassert. Tror det kun var en unnskyldning for å vise Gerards veltrente overkropp. Men man klager vel ikke akkurat over det? Takk for i kveld Fine filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #6218 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for i kveld Fine filmen Takk for i går, det var veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 3. desember 2009 #6219 Del Skrevet 3. desember 2009 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. desember 2009 #6220 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg liker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg