Gjest Ansjoni Skrevet 19. november 2009 #6121 Del Skrevet 19. november 2009 Du får ta i bruk den voodoo-dokka, det kan hende den har magiske krefter i seg vet du Syns du har vært gjennom nok det siste året nå, nå må det snart ta slutt! Håper virkelig at du kommer ut av den onde sirkelen snart, at ting begynner å se lyst ut igjen, og at du blir glad igjen, for du fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. november 2009 Forfatter #6122 Del Skrevet 19. november 2009 Du får ta i bruk den voodoo-dokka, det kan hende den har magiske krefter i seg vet du Syns du har vært gjennom nok det siste året nå, nå må det snart ta slutt! Håper virkelig at du kommer ut av den onde sirkelen snart, at ting begynner å se lyst ut igjen, og at du blir glad igjen, for du fortjener det! Du er god du, Ansjoni Tror voodoodokka må tas i bruk snart. Kanskje det hjelper på humøret om ikke annet. Har nå tilbragt noen timer på shopping. Kundekveld på Glasmagasinet i kveld, masse patetiske, fulle, middelaldrende damer med like fulle gubber på slep Gratis alkohol, da må vi jo dit og drikke oss snydens. Elefant i glassbutikk fikk plutselig en helt ny mening ... Lurer på om folk måtte betale for det de knuste jeg? :klø: Jeg fikk i det minste både kombinert jule- og bursdagsgave til dama til brodern (hun har bursdag nyttårsaften) og julegave og bursdagsgave til søsteren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. november 2009 Forfatter #6123 Del Skrevet 20. november 2009 Det ble ekstremt enkel middagslaging i dag. Skulle levere støvlettene mine hos skomakeren for å få fiksa dem. Første jeg stakk til hadde ikke kapasitet, men han anbefalte en nede i Pilestredet. Joda, da må man forbi Mother India ... Nuff said! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. november 2009 #6124 Del Skrevet 20. november 2009 Shit happens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. november 2009 Forfatter #6125 Del Skrevet 21. november 2009 Enda en gang må jeg avlyse en sosial happening, fordi jeg ikke klarer å slutte og grine. Jeg føler meg som en dritt når jeg avlyser, enda jeg vet innerst inne at det er ikke noe kult for selskapet mitt heller om jeg bare skal sitte der og være inneslutta, deppa og kjempe for å holde tårene tilbake. Jeg blir alltid litt mer deppa rett før jul. Rart det der hvordan the festive, holiday season er et sant helvete hvert år. Familien samles, man skal være lykkelig, og onkelen min spør hvert år etter J, selv snart 4 år etter at det ble slutt I år er det ikke bare jeg som kommer til å være party pooper regner jeg med. Søsteren min er sikkert heller ikke i verdens beste humør i år. Tipper stemningen kommer til å enten være rimelig laber, eller nærmest manisk glad for å dekke over ting. Men selv om jeg hvert år blir mer deppa når det nærmer seg jul, er det verre enn noen gang før, i år. Jo mer jeg får alt på avstand, jo dummere føler jeg meg som trodde på K. Jeg henger meg opp i ting som ble sagt og gjort. Jeg tenker på de gangene jeg virkelig var lykkelig og alt var bra, på alle gangene som gikk galt. Jeg skjønner ikke hvorfor han skal vingle sånn fortsatt, selv etter å ha sagt at han ikke vil noe mer. Likevel tar han kontakt i blant, snakker om at han vil treffe meg, vil vite hvordan det går med meg, hva som skjer i livet mitt. Han forteller meg hvor kosete han er, hvilke tanker han får når han snakker med meg på kvelden, for så å snakke om at han er fast bestemt på å leve i sølibat i lang tid. Han spør meg om ting når det gjelder mat, og snakker om at han vil bli "gourmetkokk", så han kan imponere meg med matlaginga si. Ikke at noen ting faktisk skjer i virkeligheten, i blant lurer jeg bare på om jeg har drømt alt sammen. Tror vel egentlig La Roux, Bulletproof sier det bedre enn meg ... Been there, done that, messed around I’m having fun don’t put me down, I’ll never let you sweep me off my feet, I won’t let you in again, the messages I’ve tried to send, my informations’ just not going in, burnin’ bridges shore to shore, I’ll break away from something more, I’m not to not to love until it’s cheap, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. november 2009 #6126 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg synes også jula kan være kjip. Selv om jeg har det kjempefint, og det er fint å være med familien og alt det der, så føler jeg meg litt ekstra alene. Jula er liksom tiden da man skal være med dem man er glad i, og det er jeg jo, men jeg mangler den ene spesielle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 21. november 2009 #6127 Del Skrevet 21. november 2009 Vennen Jeg har en litt todelt følelse ovenfor jula. Jeg gleder meg for meg selv, samtidig som jeg sitter med en vond følelse ved tanken på alle de som ikke trives så godt med familien, eller som ikke har noen familie. Det er litt kvalmt hvordan julefeiringen er blitt et symbol på "den perfekte familien". Jeg har kun opplevd én slik fæl manisk anstrengt glad jul, og det vil jeg aldri oppleve igjen. Så du har min dypeste medfølelse Og K... Dette er veldig lett for meg å si, og utrolig vanskelig å gjøre, og det virker overfladisk og teit når jeg sier det. Men jeg sier det likevel. Det beste du kan gjøre for deg selv nå er å stenge ham ute så langt som mulig. Synes det er så synd at det har blitt sånn for deg, særlig fordi det virket så fint med en gang Og du fortjener så inderlig å ha det fint, og finne en mann som gjør deg glad! Håper i morgen blir en bedre dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 21. november 2009 #6128 Del Skrevet 21. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OldSoul Skrevet 21. november 2009 #6129 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg tror nok det at jeg er nerd er en av grunnene til at jeg er singel, i tillegg er jeg en tøff guttejente. Noe av denne tøffheten er kanskje litt påtatt. Jeg har hovedsaklig jobbet sammen med gutter helt siden jeg begynte å jobbe innen fagfeltet mitt, så jeg har utviklet en tøff fasade. Jeg tror kanskje jeg har en tendens til å skremme gutter litt. Tidligere var jeg blond, jeg ble ofte sjekket opp, men de fleste rømte da jeg sa hva jeg jobbet med. Hvis jeg i tillegg forsøkte å diskutere øl, whisky eller tekniske ting med dem, eller nevnte at jeg driver med kickboxing, forsvant selv de meste standhaftige. Blant kompisene mine er jeg en av gutta, og det er disse som har snakket om at jeg kanskje er i overkant tøff. Jeg kan virke skremmende fordi jeg har peiling på typiske gutteemner der gutta ønsker å ha overtaket. Hei! Jeg ble medlem idag! Jeg har også tenkt å lage en dagbok, men jeg er litt usikker. Har dere noen tips? Jeg tenkte å skrive om meg, mine tanker, og selv utviklingen min. Jeg trenger også en del hjelp der. Sliter litt - med meg selv, og livet, og jeg prøver å forandre meg - så jeg tenkte at en nett dagbok vil være til stor hjelp for da får man kommentarer fra andre. Føler dere det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. november 2009 Forfatter #6130 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Jeg har svart deg på pm. Vil ikke ha noe mer om det her i boka mi. Dagboka mi er mitt "private" sted hvor jeg utleverer tanker og følelser. Ditt spørsmål blir veldig på siden, og er ikke noe jeg ønsker at skal svares på i min dagbok. Endret 21. november 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 21. november 2009 #6131 Del Skrevet 21. november 2009 Makan til frekkhet! Du burde be en moderator rydde bort det der, Enigma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. november 2009 Forfatter #6132 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) *slettet* Endret 21. november 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 21. november 2009 #6133 Del Skrevet 21. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. november 2009 #6134 Del Skrevet 22. november 2009 blir så lei meg av lese at du har det sånn.. du fortjener ikke det! skulle ønske K bare kunne forsvinne på en eler annen måte, så du kunne få litt sjelefred. jeg kjenner jo ikke han, men jeg føler han er så forvirret at han bare burde vært sperret inne inntil han lærte seg å vise litt respekt for andre menneskers følelser... jeg er gla i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. november 2009 #6135 Del Skrevet 22. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. november 2009 Forfatter #6136 Del Skrevet 22. november 2009 blir så lei meg av lese at du har det sånn.. du fortjener ikke det! skulle ønske K bare kunne forsvinne på en eler annen måte, så du kunne få litt sjelefred. jeg kjenner jo ikke han, men jeg føler han er så forvirret at han bare burde vært sperret inne inntil han lærte seg å vise litt respekt for andre menneskers følelser... jeg er gla i deg Glad i deg også, LekeHusmor, håper det går noenlunde bra med deg etter forholdene. Blir veldig oppgitt selv over K, for det er jo ikke tvil om at han egentlig ikke har det så bra som han selv prøver å påstå, J sier jo også at fyren sliter og at han er forvirra og egentlig bare håpløs. Jeg bare fatter ikke at han ikke selv skjønner hva han gjør med meg når han oppfører seg sånn. Utrolig koselig å se deg i dag, Nótt. Du ser fantastisk ut, og det var så deilig å bare sitte og prate med deg og tenke på noe helt annet. Tusen, tusen takk for at du hadde tid i dag, og at du og mannen er så søte! Hils mannen og si god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. november 2009 #6137 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg bare fatter ikke at han ikke selv skjønner hva han gjør med meg når han oppfører seg sånn. Utrolig koselig å se deg i dag, Nótt. Du ser fantastisk ut, og det var så deilig å bare sitte og prate med deg og tenke på noe helt annet. Tusen, tusen takk for at du hadde tid i dag, og at du og mannen er så søte! Hils mannen og si god bedring Mannen hilser tilbake og sender en stor Det var veldig koselig å sitte å prate med deg i dag. Gleder meg til å se deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. november 2009 Forfatter #6138 Del Skrevet 24. november 2009 Gårsdagen var et helvete. Fikk nesten ikke gjort noe av det jeg skulle ha gjort, det hjalp ikke akkurat at K snakket til meg heller. Jeg var nok rimelig ufordragelig mot ham også ... Alt er et ork om dagen. Jeg sliter med å få sove, jeg våkner og ser for jævlig ut, og må bruke mye tid på å prøve å se sånn noenlunde ut før jeg stikker ut døra, sånn at jeg ikke skremmer vettet av alle mine kjære medpassasjerer og kollegaer. I går var jeg totalt uttafor, hjalp ikke så mye å snakke med J heller. Han har det bra om dagen, har truffet ei jente han nok er veldig betatt av. Glad for at det går bra for ham, selv om ting er opp og ned der også, og litt komplisert. Var på randen av totalt sammenbrudd da jeg skulle legge meg og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Rakk knapt nok å tenke tanken ferdig at om jeg bare fikk et sov godt og drøm søtt fra V, så ville kanskje ting bli litt lysere, så var han på msn. Han fikk muntret meg opp litt. Egentlig skulle han sove og var bare innom for å si sov godt og drøm søtt, men vi endte opp med å prate i nesten en halvtime. Han har mye å gjøre om dagen, pusser opp både bad og kjøkken, og nå må ting være så og si ferdig på lørdag for da skal han og kompisen hans ha fest. Dermed har det blitt lite kos, og nå var han fryktelig kosete, så det var stort sett alt han klarte å snakke om :gjeiper: Ser ut til at jeg skal dit på torsdag, det frister veldig! Hadde det ikke vært for at jeg hadde lagt meg, og det ville tatt meg minst en halvtime for i det hele tatt å se ut som et menneske, så hadde jeg dratt opp til ham i taxi i går. Men humøret var langt bedre da jeg la meg til å sove enn tidligere på kvelden. Humøret var ikke like bra da jeg våknet i dag, som vanlig var det et ork å stå opp og tvinge seg på jobb. Jeg eier ikke overskudd til å gjøre noe fornuftig, klarer ikke konsentrere meg og må stadig ta meg en tur på do for å prøve å roe meg ned slik at ingen merker noe. Det kan bare ikke fortsette på denne måten særlig mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. november 2009 #6139 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. november 2009 #6140 Del Skrevet 25. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg