LekeHusmor Skrevet 16. november 2009 #6101 Skrevet 16. november 2009 nei det skal ikke være enkelt! komplisert til de grader altså, alt som har med gutter å gjøre utrolig frustrerende og forvirrende når folk sender ut så mixede signaler og sier en ting og gjøre noe annet osv osv.. ja, blæ. føler med deg
*Enigma* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6102 Skrevet 16. november 2009 And you said that it was never meant to be, that things just happened that way, but they never really meant anything. So what about all the things you said, that you didn't have to say, but said anyway. Didn't they mean anything either?
MarianneE Skrevet 16. november 2009 #6103 Skrevet 16. november 2009 And you said that it was never meant to be, that things just happened that way, but they never really meant anything. So what about all the things you said, that you didn't have to say, but said anyway. Didn't they mean anything either? hvor er det fra? :klø:
*Enigma* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6104 Skrevet 16. november 2009 hvor er det fra? :klø: Trenger alt å komme fra noe sted?
Lipstick Skrevet 16. november 2009 #6105 Skrevet 16. november 2009 Jeg kan egentlig ikke skjønne at en så flott jente som du er, Enigma, skal ha et så trøblete kjærlighetsliv. Er litt urettferdig, synes jeg. Håper du treffer en bra fyr snart!
*Enigma* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6106 Skrevet 16. november 2009 Jeg kan egentlig ikke skjønne at en så flott jente som du er, Enigma, skal ha et så trøblete kjærlighetsliv. Er litt urettferdig, synes jeg. Håper du treffer en bra fyr snart! Right back at ya, girl.
LekeHusmor Skrevet 16. november 2009 #6107 Skrevet 16. november 2009 jeg må bare si meg enig med Lipstick!
Gjest Problematique Skrevet 16. november 2009 #6108 Skrevet 16. november 2009 Må også si meg enig... Jeg blir litt oppgitt på verden, når jeg ser en så fantastisk jente som deg, går på den ene smellen etter den andre, mens jeg vet om så mange som får gutter de overhodet ikke fortjener... Slemme, bitchy, utnyttende jenter som får de snille, ålreite, gode guttene.
*Enigma* Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6109 Skrevet 17. november 2009 Har en drøm om å høre tel I en hverdag taus og grå Har en drøm om at alt æ vil finne en vei å gå Snart stiger sol et sted i øst alt vil være som det en gang va Men det finnes ei fattig trøst Drømmen du alltid bar I'm living two lives, the one other people see, and the one inside my head.
*Enigma* Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6110 Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg hadde et kraftig spark bak til en viss person på facebook en liten stund i går. Snakket med V på kvelden da jeg skulle sove. Han kom på msn og sa: sov godt og drøm søtt. Han er søt sånn, han sender enten sms eller sier det på msn. Anyway, han kommenterte meldinga, sa jeg hadde skremt ham et lite øyeblikk. Han hadde vært redd for at den var mynta på ham. Det var den jo slett ikke, ikke har jeg noe behov for å sende noen spark til ham heller, han kan jeg jo tross alt prate åpent med. Han hadde jo funnet ut av det etterhvert han også, at det kunne da ikke være myntet på ham, men han måtte nå forsikre seg om at det faktisk ikke var myntet på ham likevel. Rart det der, hvordan de to personene jeg føler er i det minste noenlunde stabile, er fyren som kun vil ha et fysisk forhold, og min kjære eks. V har jo ikke gjort meg noe, at han er kjip mot jenta han dater er sånn sett ikke mitt problem, selv om det så klart ikke er den mest ideelle situasjonen man kan komme opp i. Det er de to som bryr seg når de ser jeg har det dritkjipt, og som ikke synes jeg er rar eller skremmende med mine komplekser, vrangforestillinger og nedturer. Jeg har visst gått glipp av et eller annet et sted :klø: I følge sjefen min så skal jeg til London for å jobbe i januar ... Endret 17. november 2009 av *Enigma*
LekeHusmor Skrevet 17. november 2009 #6111 Skrevet 17. november 2009 Koselig av V å bry seg da, eller ja.. men så gøy med London! hvor lenge er det snakk om?
*Enigma* Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6112 Skrevet 17. november 2009 Koselig av V å bry seg da, eller ja.. men så gøy med London! hvor lenge er det snakk om? Det er vel 2 dager, som det vanligvis er når jeg reiser på jobbtur. Altså, reise ned på kvelden og så ha 2 hele jobbdager. Regner med jeg legger det rundt en helg sånn at jeg kan ta helga der også Håper bare jeg kan få med meg noen, så jeg får selskap.
Gjest Problematique Skrevet 17. november 2009 #6113 Skrevet 17. november 2009 Å, kult med overraskelsestur! Og det er godt at du har noen å prate med som du føler deg trygg på at bryr seg ordentlig. Selv om det ikke er den personen det burde være....
MarianneE Skrevet 17. november 2009 #6114 Skrevet 17. november 2009 hvor er det fra? :klø: Trenger alt å komme fra noe sted? Sorry, trodde det kanskje kom fra en sang eller no. Lurte da bare på fra hvilken sang...
*Enigma* Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6115 Skrevet 17. november 2009 Å, kult med overraskelsestur! Og det er godt at du har noen å prate med som du føler deg trygg på at bryr seg ordentlig. Selv om det ikke er den personen det burde være.... Veldig kult! Særlig siden det er London, baby!!! Nå gjelder det bare å få med seg noen, så jeg kan ta en helg der. V er vel egentlig den siste jeg kunne tenkt meg å snakke med, men han klarer alltid å lirke en del ut av meg likevel. Rart det der ...
*Enigma* Skrevet 18. november 2009 Forfatter #6116 Skrevet 18. november 2009 :slår: Argh, skulle gjerne brukt en viss person som punching bag akkurat nå. Møkkafyr! *Dagdrømme om å binde en viss person mellom 4 hester og sette dem til å løpe i hver sin retning.* Og folk kaller jenter for luremus? What's the male equivalent?
Nótt Skrevet 18. november 2009 #6117 Skrevet 18. november 2009 :slår: Argh, skulle gjerne brukt en viss person som punching bag akkurat nå. Møkkafyr! *Dagdrømme om å binde en viss person mellom 4 hester og sette dem til å løpe i hver sin retning.* Og folk kaller jenter for luremus? What's the male equivalent? Lurekuk??? Synes jeg ser det og må si at det ikke var et dumt syn akkurat nå.
Gjest Problematique Skrevet 18. november 2009 #6118 Skrevet 18. november 2009 (endret) Lurekuk ja Evt. god, gammeldags player *haaater players* Endret 18. november 2009 av Problematique
*Enigma* Skrevet 18. november 2009 Forfatter #6119 Skrevet 18. november 2009 Lurekuk ja Evt. god, gammeldags player *haaater players* Nja, jeg vil nå si at Players faktisk gjør litt alvor av ting, de har det ikke bare i kjeften. Players leker med jenter, får det de vil og går videre.
Gjest Problematique Skrevet 18. november 2009 #6120 Skrevet 18. november 2009 Jo, kanskje du sier noe der. Jeg blander de to begrepene litt, pga en fyr som var like mye begge deler, som var på meg i flere år...
Fremhevede innlegg