Gjest Wolfmoon Skrevet 9. november 2009 #6061 Del Skrevet 9. november 2009 Kjipt med sånne situasjoner, vanskelig å vite hva man skal si eller gjøre, men det viktigste er iallefall at du er der. Og at hun har muligheten til å snakke hvis hun har lyst til det, nytter jo ikke å tvinge folk til å snakke heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6062 Del Skrevet 10. november 2009 I hear you talking, but your words don't mean a thing. I doubt you ever, put your heart into anything. Dumme, dumme meg. Når skal jeg lære at ingenting folk sier, betyr noe som helst? Ikke stol på noen, ikke slipp ned guarden, ikke få følelser for noen. Det er det tryggeste, men er det egentlig sånn man ønsker å gå gjennom livet? Heller det, enn å gå på trynet gang på gang. Begynner å bli litt lei av å skjule blåveisene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. november 2009 #6063 Del Skrevet 10. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 10. november 2009 #6064 Del Skrevet 10. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6065 Del Skrevet 10. november 2009 Da skal jeg se We will rock you når jeg er i Edinburgh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 10. november 2009 #6066 Del Skrevet 10. november 2009 Skal du til skottland igjen? Din heldiggris! Du er så flink til å beskrive mat at eg glemmer at eg er litt uggen og ikkje svolten. Håper det med jobben går knirkefritt uten særlege store omstillingar. Gir deg ein god klem for tankane dine rett over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6067 Del Skrevet 10. november 2009 Skal du til skottland igjen? Din heldiggris! Du er så flink til å beskrive mat at eg glemmer at eg er litt uggen og ikkje svolten. Håper det med jobben går knirkefritt uten særlege store omstillingar. Gir deg ein god klem for tankane dine rett over her. Jepp, har tvungen ferie i desember, så da reiser jeg til Edinburgh igjen Satser på at de har julemarked og skøytebane i år også, sånn som de pleier. Gleder meg veldig, regner med at det blir veldig bra Sjefen min mener at det nok ikke er noe problem for oss med disse omstillingene på jobb, men jeg tør ikke ta noe for gitt. Jeg er skeptisk til det motsatte er bevist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. november 2009 #6068 Del Skrevet 10. november 2009 så gøy med tur til Edinburgh da we will rock you har jeg også kjempe lyst å se! når reiser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6069 Del Skrevet 10. november 2009 så gøy med tur til Edinburgh da we will rock you har jeg også kjempe lyst å se! når reiser du? Reiser 10. desember, og tilbake til Oslo 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. november 2009 #6070 Del Skrevet 10. november 2009 Queen! Det er en musikal jeg gjene kunne tenkt meg også, blir sikkert kjempestas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6071 Del Skrevet 10. november 2009 Queen! Det er en musikal jeg gjene kunne tenkt meg også, blir sikkert kjempestas! Ja, jeg har hatt lyst til å se den siden den kom! Gleder meg masse Sjefen min er fin da! Fikk melding fra ham i kveld om at jeg måtte absolutt ikke gå rundt og bekymre meg for dette oppkjøpet. Han var helt sikker på at det kom til å gå helt fint for oss og at det ikke kom til å få noe å si, annet enn at vi mest sannsynlig kom til å få enda mer å gjøre. Han var dessuten fast bestemt på at jeg skulle til Tech-Ed i USA neste år, så han skulle sørge for at det gikk gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 10. november 2009 #6072 Del Skrevet 10. november 2009 Så deilig med sånn melding fra sjefen, håper du føler deg litt bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. november 2009 #6073 Del Skrevet 10. november 2009 så bra med en sånn positiv melding fra sjefen. og så bra at du (99%?) sikkert får reise på den konferansen i USA! det fortjener du!! beklager at jeg er stille om dagen, er litt vel selv(medlidende) og selvopptatt om dagen.. men det er veldig koselig å se at du stikker innom hos meg uansett og jeg vil bare si at, selvom det høres litt rart ut, jeg vet du er der for meg og det kan fort skje at jeg benytter meg av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. november 2009 Forfatter #6074 Del Skrevet 11. november 2009 så bra med en sånn positiv melding fra sjefen. og så bra at du (99%?) sikkert får reise på den konferansen i USA! det fortjener du!! beklager at jeg er stille om dagen, er litt vel selv(medlidende) og selvopptatt om dagen.. men det er veldig koselig å se at du stikker innom hos meg uansett og jeg vil bare si at, selvom det høres litt rart ut, jeg vet du er der for meg og det kan fort skje at jeg benytter meg av det. Setter veldig pris på denne gesten fra sjefen min, og er veldig glad for at han vil stå på for at jeg skal få lov til å reise neste år. Man får et stort, faglig utbytte av en sånn uke, så det er ikke bortkasta penger. I tillegg får man muligheten til litt nettverksbygging, og det er jo heller ikke så dumt Forventer på ingen måte at du skal gi masse lyd fra deg om dagen, med tanke på den situasjonen du er i nå. Nå skal du bare ta godt vare på deg selv, så kommer du sterkere tilbake senere. Jeg er her for deg om du trenger noen å prate med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2009 #6075 Del Skrevet 11. november 2009 Jepp, har tvungen ferie i desember, så da reiser jeg til Edinburgh igjen Satser på at de har julemarked og skøytebane i år også, sånn som de pleier. Gleder meg veldig, regner med at det blir veldig bra Besvimmelsen nær av missunnelse..... Men, det er fortjent, absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. november 2009 Forfatter #6076 Del Skrevet 11. november 2009 Besvimmelsen nær av missunnelse..... Men, det er fortjent, absolutt! Jeg har egentlig ikke lyst på denne ferien jeg da. Kan egentlig ikke fordra å ha ferie, blir så inmari rastløs. Klarer i alle fall ikke ha ferie og bare gå hjemme, da blir jeg sprø. Men for all del, jeg gleder meg til å komme tilbake til Edinburgh altså, og det skal bli godt å være der aleine. Skal benytte sjansen til å gjøre litt mer turistting igjen. Ta en ghost tour og besøke Mary King's close, kanskje en whisky tour også. Må undersøke litt priser og muligheter. Så gleder jeg meg så klart masse til musicalen. Den har fått glimrende kritikker, så jeg håper virkelig det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 12. november 2009 #6077 Del Skrevet 12. november 2009 Da skal jeg se We will rock you når jeg er i Edinburgh Den så jeg i London! Gøy! Sikker på at de som satt ved siden av meg elsket at jeg sang med... Håper det går bra med deg om dagen, og at du ikke lar bekymringer gå deg til hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. november 2009 Forfatter #6078 Del Skrevet 12. november 2009 Den så jeg i London! Gøy! Sikker på at de som satt ved siden av meg elsket at jeg sang med... Håper det går bra med deg om dagen, og at du ikke lar bekymringer gå deg til hodet! Det er jeg sikker på at de som evt. sitter ved siden av meg vil sette stor pris på også Det er visst høy allsangfaktor på den forestillinga. Med meg går det ganske greit, prøver å ikke bekymre meg så mye, men heller stole på sjefen min. Det er riktignok ikke så lett med de dommedagsprofetene jeg jobber med. Synes det blir i overkant teit med spekulasjoner i øst og vest jeg, hva med å vente og se om konkurransetilsynet i det hele tatt godkjenner oppkjøpet i første omgang? Sannsynligvis gjør de jo det, men da får man bare ta en dag av gangen og se hva som kommer fram av informasjon når det faktisk er reelt. Fatter ikke at voksne mennesker kan være så tåpelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. november 2009 #6079 Del Skrevet 13. november 2009 Oppkjøp i it-bid'nissen er ganske vanlige, og det går jo ofte bra også. Skal krysse fingrene for dere,iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. november 2009 Forfatter #6080 Del Skrevet 13. november 2009 Oppkjøp i it-bid'nissen er ganske vanlige, og det går jo ofte bra også. Skal krysse fingrene for dere,iallefall Jepp, jeg har jo vært med på noen ganger bare mens jeg har vært i firmaet mitt, så sånn sett tenker jeg at det sikkert går greit denne gangen også. Jeg orker ikke krisemaksimere enda, sånn som mine kollegaer gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg