*Enigma* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6001 Skrevet 2. november 2009 Supergroggy i halsen her, men heldigvis opplagt nok til å gå på jobb og trening. Har jo sagt det før et par ganger nå, men god bedring! -misa Æsj, ja. Det er jo den tida på året nå. Bra du kom deg på jobb, men forsiktig på trening så du ikke blir sykere nå. Sier jeg som har ignorert hosten i et par måneder
Gjest misa Skrevet 2. november 2009 #6002 Skrevet 2. november 2009 Æsj, ja. Det er jo den tida på året nå. Bra du kom deg på jobb, men forsiktig på trening så du ikke blir sykere nå. Sier jeg som har ignorert hosten i et par måneder Blir heldigvis bare yoga i dag, passer bra. Også skal jeg ta sol etterpå! Hvis jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig forkjølet så dropper jeg alle harde økter. Og den ignoreringen har vi snakket om! *kjefte* -misa
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. november 2009 #6003 Skrevet 2. november 2009 God bedring snuppeluppepupp! (ellerno.. :gjeiper: ). slit å være syk, så nå håper jeg du blir frisk og rask! Klemmmmm
LekeHusmor Skrevet 2. november 2009 #6004 Skrevet 2. november 2009 god bedring til oss alle! var det imorgen du skulle jobbe vedlikehold btw? kaffe er kanskje ikke så aktuelt når vi begge er litt ute av drift.. kan ha snytemøte!
*Enigma* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6005 Skrevet 2. november 2009 God bedring snuppeluppepupp! (ellerno.. :gjeiper: ). slit å være syk, så nå håper jeg du blir frisk og rask! Klemmmmm Takk god bedring til oss alle! var det imorgen du skulle jobbe vedlikehold btw? kaffe er kanskje ikke så aktuelt når vi begge er litt ute av drift.. kan ha snytemøte! Det kan jo være morsomt hvis vi er litt sånn begge to Skal jobbe vedlikehold i morgen ja, så vi får ta kaffen en annen gang. Du kommer vil til østlandet i jula
*Enigma* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6006 Skrevet 2. november 2009 Da har jeg sovet litt på sofaen og føler meg i grunnen enda verre Våkna opp og skjønte nesten ikke hvor jeg var engang. Vet ikke om jeg skal lage meg litt kaffe så jeg våkner litt mer, eller om jeg skal fortsette å sove litt til. Hmm ...
LekeHusmor Skrevet 2. november 2009 #6007 Skrevet 2. november 2009 huff. slitsomt å ha det sånn! jeg har bunkret meg opp i sofaen med dataen og skal finne en eller annen serie å se på jeg. Har kjøpt meg medlemskap på Megavideo så kan se så mye jeg vil på SurfTheChannel - si fra hvis du vil ha log in så kan du også se på.. de har jo alle mulige filmer og serier
*Enigma* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6008 Skrevet 2. november 2009 huff. slitsomt å ha det sånn! jeg har bunkret meg opp i sofaen med dataen og skal finne en eller annen serie å se på jeg. Har kjøpt meg medlemskap på Megavideo så kan se så mye jeg vil på SurfTheChannel - si fra hvis du vil ha log in så kan du også se på.. de har jo alle mulige filmer og serier Ja, tror kanskje formen var litt dårligere enn jeg egentlig trodde. Er totalt kjørt jo, men da er det greit å holde sofaen og slappe av. Log in hadde vært supert, hvis ikke det ødelegger for deg da? Sender du PM?
LekeHusmor Skrevet 2. november 2009 #6009 Skrevet 2. november 2009 det ødlegger ikke! kan visst være på samtidig, har lånt lillesøsteren min sin før så. du finner altså seriene via surfthechannel.com, og så er da megavideo leverandøren.. og med log in så slipper du den "You have watched 120 minutes of video today, please wait until tomorrow". sender i vei!
Nótt Skrevet 2. november 2009 #6010 Skrevet 2. november 2009 Jeg har også sovet, men la meg i senga da og har nå inntatt sofan igjen med teppe og pc. Utrolig hvor sliten man blir av ingenting når formen ikke er på topp. Håper virkelig at dere blir fort friske.
Gjest Problematique Skrevet 2. november 2009 #6011 Skrevet 2. november 2009 God bedring vennen! Alle hangler visst nå. Men jeg hørte rykte igår om at forkjølelsesvirus gjør deg immun mot svineriet, så her er det bare å henge fast på forkjølelsen så lenge du greier! Seriøst, det er så mange rare "råd" og "teorier" ute og går... Slapp av så mye du kan idag, lag det heksebrygget ditt og drikk masse av det, og prøv å bli så frisk som mulig til i morgen! For det er vel så at du helst MÅÅ være der?
Gjest Ansjoni Skrevet 2. november 2009 #6012 Skrevet 2. november 2009 God bedring God bedring God bedring God Bedring God bedring God bedring God bedring God bedring God bedring God bedring God bedring God bedring God bedring :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:
Gjest Skrevet 2. november 2009 #6013 Skrevet 2. november 2009 Kjipt at du er dårlig, men bra det ikke er svineinfluensa ihvertfall! God bedring!
MarianneE Skrevet 3. november 2009 #6014 Skrevet 3. november 2009 :danser: Heksedans som gjør deg frisk!
*Enigma* Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6015 Skrevet 3. november 2009 Takk, takk Er nå på jobb i dag, og skal komme meg på trening også mellom jobb og jobb. Formen er ikke helt 100%, men det får så være. Fløy omtrent på veggen i går, og det kan vi ikke ha noe av.
FrizzleSizzle Skrevet 4. november 2009 #6016 Skrevet 4. november 2009 Du er nå lik deg selv...jobb, trening, jobb også har du nettopp vært så dårlig? Men jeg forstår deg også, det er ikke så ultrafestlig å være hjemme og syk heller.
*Enigma* Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6017 Skrevet 4. november 2009 Du er nå lik deg selv...jobb, trening, jobb også har du nettopp vært så dårlig? Men jeg forstår deg også, det er ikke så ultrafestlig å være hjemme og syk heller. Jaa ... Litt avhengig kan man kanskje si. Var jo bare litt småsyk. Littegrann feber, slapp og sliten, ingen svineinfluensa heldigvis. Litt skeptisk nå, svineinfluensaen har inntatt jobb. Jeg vil ikke bli smittet!
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. november 2009 #6018 Skrevet 4. november 2009 Hvordan vet man egentlig at man ikke har svineinfluensa? Det lurer jeg på, for i følge en eller annen lege så var jo symptomene omtrent de samme. Og hvis man hadde mild SI så kunne man tro at man bare var forkjølet, gå tilbake på jobb for tidlig, og smitte andre... Ikke for å være dommedagsprofet altså, jeg mener jo SI hysteriet har tatt overhånd til de grader
*Enigma* Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6019 Skrevet 4. november 2009 Hvordan vet man egentlig at man ikke har svineinfluensa? Det lurer jeg på, for i følge en eller annen lege så var jo symptomene omtrent de samme. Og hvis man hadde mild SI så kunne man tro at man bare var forkjølet, gå tilbake på jobb for tidlig, og smitte andre... Ikke for å være dommedagsprofet altså, jeg mener jo SI hysteriet har tatt overhånd til de grader Nå har ikke jeg hørt om den legen som sa det der, alle andre går jo ut med influensasymptomer, og det har jeg ikke hatt. Hadde bittelitt feber og var slapp, så jeg går ut fra som rimelig sikkert at det ikke var svinesyken. De folka som har det på jobb, eller har familie som har det har vært totalt slått ut og ligget flate i en uke eller mer. Har heller ikke vært i kontakt med noen som har eller har hatt svineinfluensa i det siste.
FrizzleSizzle Skrevet 4. november 2009 #6020 Skrevet 4. november 2009 I VG nå står det om ei som er gravid og hadde svineinfluensa uten symptomer. The story continues...
Fremhevede innlegg