Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

:klemmer: Jeg har dessverre ikke ord som kan hjelpe deg derfor stiller jeg heller med en liten :klem:

En klem hjelper ofte mye det :hug:

Hjalp det å trene? :klemmer:

Jeg vil nå si du er ganske modig, som prøver å legge vekk forsvarsverkene dine (sminken og det mørke håret), det er tøft gjort, selv om det er utrolig vanskelig!

Det hjalp å trene. Er sliten og jeg får ut mye frustrasjon. I tillegg er treninga noe jeg mestrer.

Føler meg vel ikke så modig at det gjør noe, men ja, det er veldig vanskelig å legge vekk muren. Den var så grei å ty til, for folk lot meg være i fred.

du ER fantastisk :hug:

du er absolutt et av de fineste menneskene jeg vet om, du er morsom, smart og veldig interessant.

flink til å lytte, men samtidig til å dele, og du har dybde og karakter.

ikke minst er du en racer på kjøkkenet, og du har god smak i vin ;)

jeg er så glad for at du er min venn! ville bare si det :)

Så søt du er :hug: Tar det som en kjempekompliment at du av alle mennesker mener jeg er flink på kjøkkenet. God smak i vin har vi begge to ;)

Er veldig, veldig glad for vennskapet vårt. Du er en herlig person, og jeg er veldig glad for at vi begge var modige nok til å møtes da jeg var i Bergen :klem:

Sliten nå, skal opp tidlig i morgen også for å trene. Det blir litt for travelt å trene etter jobb ettersom jeg skal til misa til kl 19, så da blir det før jobb i stedet. Gleder meg til medlemsfest i morgen. Må innrømme at det finnes noen kjekke gutter på senteret :sjarmor:

Nuh er det Bones, solbærtoddy av mammas hjemmelagde solbærsaft og grove fullkornsspeltkjeks fra Kavli :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å se deg i morgen. :klemmer:

-misa

Gleder meg til å se deg igjen også. :klem:

Koselig å snakke så lenge i dag og gleder meg til i morgen :klem:

Koselig å se deg i dag, og gleder meg masse til i morgen. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare le litt av dagens lovescope :fnise:

If you are looking for that special relationship, then try not to adopt your usual appearance of dark and brooding intensity. The astral influence indicates that potential lovers will not respond to this call of the wild, and are looking for an easier time. You need to lighten up, and quit looking like someone who has just emerged from playing an extra in a horror movie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare le litt av dagens lovescope :fnise:

If you are looking for that special relationship, then try not to adopt your usual appearance of dark and brooding intensity. The astral influence indicates that potential lovers will not respond to this call of the wild, and are looking for an easier time. You need to lighten up, and quit looking like someone who has just emerged from playing an extra in a horror movie.

:ler:

det var ganske morsomt!

hva er dine planer for helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

det var ganske morsomt!

hva er dine planer for helgen da?

Med tanke på humøret jeg er i om dagen, og min tendens til å både se dyster ut og virke dyster når folk snakker til meg, så synes jeg det var ganske morsomt :ler:

I dag skal jeg først på vorspiel/sushi hos misa, så stikker misa, misa-mannen, lucy og lucy-mannen, en annen venninne av oss og jeg på medlemsfest på treningssenteret. Håper dagens fest blir litt bedre enn forrige gang. Da var det temmelig ræva. Men nå har jo venninnen vår vært med på å planlegge, så da blir det forhåpentligvis mye bedre.

Ellers blir det trening, Bondens marked, litt shopping og sofa, film og god mat tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en skikkelig fin helg. Satser på flørtings med noen kjekke gutter fra senteret :)

Herregud så full jeg ble! Tror vel ikke det ble så mye flørting, men det ble noen skikkelige fyllesms-er som egentlig er litt vanskelig å tolke. Klarte jo ikke skrive skikkelig engang, skulle vært alkolås på mobilen min!

Jeg har et rart spørsmål til deg :fnise: Liker du blå? Type gråblå, eller andre favorittnyanser?

Veldig glad i blå, og gråblå er vel kanskje den nyansen jeg liker best ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Alkolås på mobilen hadde ikke vært en dum ting! :fnise:

Håper det var gøy i går da, i det minste, og at formen er grei, både fysisk og psykisk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkolås på mobilen hadde ikke vært en dum ting! :fnise:

Håper det var gøy i går da, i det minste, og at formen er grei, både fysisk og psykisk! :klemmer:

Det var gøy, tror jeg :gjeiper: Formen er ganske grei. Er veldig sliten, men heldigvis ikke fyllesyk. Sitter og lurer på om jeg skal på trening eller ikke. Bør vel komme meg av gårde en tur tror jeg.

Psykisk er det helt greit. Angrer veldig på sms-ene jeg sendte i går, men jeg fikk vel ut litt frustrasjon og det tror jeg jeg trengte. Havna jo hos V til slutt også. Han sendte en melding og tilbød seg å hente meg hvis jeg hadde lyst på noen å sove inntil. Det ble litt for vanskelig å si nei til. Misas C er søt da, da han fant ut at jeg ble henta skulle han være med ut og "godkjenne" V før jeg fikk dra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høres ut som gårsdagen var morsom da :nigo: det er bra!

fyllesms er derimot ikke like bra..alkolås hadde vært noe :ler:

merkelig at man må bli så mongo og skulle ha behov for å si alt mulig når man er full!

men bra å få det ut også da.

har du vært på Bondens Marked i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som gårsdagen var morsom da :nigo: det er bra!

fyllesms er derimot ikke like bra..alkolås hadde vært noe :ler:

merkelig at man må bli så mongo og skulle ha behov for å si alt mulig når man er full!

men bra å få det ut også da.

har du vært på Bondens Marked i dag?

Jada, jeg tror det var ganske morsomt på Myrens også. Ble mye treningsprat da :ler:

Fatter ikke hvorfor vettet forsvinner totalt når jeg blir full. K tok det pent tror jeg, men jeg føler meg som en idiot. Alltid flatterende å framstille seg selv om desperat :gjeiper:

Middagen i dag ble løvbiff av ytrefilet (altså, ikke sånne kjøttdeiggreier som man finner i frysedisken *grøsse*), potetbåter, hjemmelaget eplesaus, salat og sopp (aromasopp, sjampinjong og traktkantarell). Nå er det film og Ben&Jerry's som gjelder. Orka ikke trene i dag :sukk: Får ta det igjen i morra.

Edit: Var på bondens marked ja. Det var veldig få der i dag, så det var ikke så veldig bra. Men jeg fikk tak i det jeg ville ha, nemlig elgbiff, så jeg var godt fornøyd.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes fryseløvbiffen er superdigg. :nigo: Godt å høre at du koser deg med god mat, is og film. Skal du på spinningen i morgen? lucy nevnte at dere kanskje skulle dra sammen. Jeg tenker å kjøre første dag i det nye programmet mitt jeg! Håper du har en fin kveld. :hug:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fryseløvbiffen er superdigg. :nigo: Godt å høre at du koser deg med god mat, is og film. Skal du på spinningen i morgen? lucy nevnte at dere kanskje skulle dra sammen. Jeg tenker å kjøre første dag i det nye programmet mitt jeg! Håper du har en fin kveld. :hug:

-misa

Har tenkt meg på spinninga ja. Skal kanskje kjøre styrke etterpå også, ettersom jeg ikke fikk trent i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

hvordan lager du løvbiff av ytrefilet? hørtes godt ut.

Man kjøper det i Sverige ;) Det er bare biff skåret i ca 0,5 - 1 cm tykke skiver. Skal de bli gode må du ha på ganske sterk varme, og bare så vidt legge den ned i panna, snu den og servere. Den skal jo bare rekke å få farge, så tynne biffer blir fort gjennomstekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...