Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Greia med sånne vanskelige relasjoner, er at du vet hva du har... Men ikke hva du kan få.

Og er man ikke lykkelig i sin nåværende situasjon, så er sjansen stor for at man bør takle den sorgen man kanskje må møte ved å avslutte, og så vente på den som faktisk ikke får deg til å tenke på om du gjør det rette.

Håper du får en fin helg :klemmer:

utrolig bra sagt libe..!

vet den var ment til enigma, men jeg suger den til meg jeg og..

håper du har en fin søndag Enigma :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke gi deg noen klare svar, men husk at du helst skal leve og ha det bra nå også. Du kan ikke bare leve for noe som muligens kan skje i fremtiden!

Ellers skjønner jeg absolutt hvor vanskelig det er, og jeg synes noen skulle ha fått et hardt slag i hode, gjerne med steikepanne :klem:

I know! Faen som jeg hater situasjonen jeg er i, og jeg burde egentlig gi opp hele greia. :( Var fast bestemt på å ta en skikkelig prat i dag, nå som ting ble litt rart så vet jeg ikke helt om jeg gjør det likevel.

Greia med sånne vanskelige relasjoner, er at du vet hva du har... Men ikke hva du kan få.

Og er man ikke lykkelig i sin nåværende situasjon, så er sjansen stor for at man bør takle den sorgen man kanskje må møte ved å avslutte, og så vente på den som faktisk ikke får deg til å tenke på om du gjør det rette.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Kloke ord, som alltid fra deg :klem:

utrolig bra sagt libe..!

vet den var ment til enigma, men jeg suger den til meg jeg og..

håper du har en fin søndag Enigma :klemmer:

Søndagen var helt grei. Temmelig kjedelig, ettersom jeg satt i sofaen stort sett hele dagen uten å klare å røre meg. STØL!!! :klem:

:kyss2: Håper å se deg til uka på trening!

:klem: Ikke umulig at du gjør det, selv om jeg sliter litt med å få kabalen til å gå opp i forhold til alt som skal gjøres.

:klemmer:

:klem:

:klø: Jeg skjønner meg ikke på K. Spurte nå om når/hvor vi skulle møtes i dag. Fikk da spørsmål om jeg fortsatt ville ha ham med? Joda, jeg var grinete i fylla på lørdag, men jeg sa da virkelig ikke noe om at han kunne drite i konserten og at jeg ikke ville ha ham med. Er da vel stor forskjell på å reagere på en tekstmelding og å ikke ville ha med en person på konsert?

Han hadde altså regnet med at det ikke ble noen konsert på ham. Han ble gjerne med altså, hvis jeg faktisk ville ha ham med, men han hadde slått fra seg tanken om konsert sånn i utgangspunktet. :klø:

Er jeg sær som ser på det som en selvfølge at jeg fortsatt vil ha ham med når jeg ikke har kommet til ham og sagt fra at sorry, det blir ikke noe av. Jeg finner noen andre å ha med? Er det ikke naturlig å si i fra om sånne ting i god tid på forhånd? Jeg hadde jo hele gårsdagen å gi ham den infoen hvis det hadde vært aktuelt. Blir litt satt ut jeg. Burde vel egentlig ikke være overrasket kanskje, han er jo ikke akkurat verdens flinkeste til å avlyse ting eller si i fra om endrede planer i god tid selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg med en gang tenker da... Vil han anta at du ikke skal bli med på ting han har invitert til, dersom det forelå en konflikt i tiden før? Det virker litt usikkert å forholde seg til ham.

Jeg synes absolutt en avtale først er brutt når den ene parten opplyser om det. Noe annet gjør ting veldig vanskelig for alle oss som ikke har telepatiske evner...

Men når det er sagt: Jeg skjønner jo at han har mange gode kvaliteter, for ellers ville jo ikke en bra dame som deg ha giddet å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK

:hug:

Anytime, kjære LH :klem:

Men når det er sagt: Jeg skjønner jo at han har mange gode kvaliteter, for ellers ville jo ikke en bra dame som deg ha giddet å holde ut.

Jeg begynner å tvile sterkt ...

:hjerte: GREEN DAY! :hjerte:

Konserten var fantastisk! Under konserten var også selskapet utrolig bra!

Etterpå derimot ... Vi oppsummerer med at jeg akkurat nå, uten å ha snakket med selskapet (og gudene veit om jeg gjør det igjen), ønsker det samme selskapet a slow, painful, roasting death in hell. :tristbla:

Edit: Signerer denne!

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da håper vi selskapet blir i skjærsilden for alltid.

så kult at konserten var så bra! :danser:

kan tenke meg det svingte ja, jeg har ikke hørt så mye av de gutta, men har hørt nok til å vite at de rocker :skya:

hvordan ser tirsdagen din ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da håper vi selskapet blir i skjærsilden for alltid.

så kult at konserten var så bra! :danser:

kan tenke meg det svingte ja, jeg har ikke hørt så mye av de gutta, men har hørt nok til å vite at de rocker :skya:

hvordan ser tirsdagen din ut da?

Konserten var helt rå, den har jo i tillegg til en 6-er på nettavisen også fått 6 av dagbladet, og en 5-er av oslopuls/aftenposten. Lyden i Spektrum suger jo, så det ødelegger litt, men ingen kan ta fra de gutta der evnen til å få publikum med og lage en skikkelig fest.

Tirsdagen blir slitsom. Er trøtt etter alt for lite søvn, skal på trening rett etter jobb og så tilbake til jobb igjen for å ha vedlikehold. Jippi! Akkurat det jeg er mest motivert til å gjøre nå. Er dødstrøtt, fortsatt ekstremt stiv og støl, deppa, småsyk og sliten og vil helst finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Skjærsilden hørtes ut som et passende sted for K...

Så gøy med topp konsert! Er ikke bare littegrann misunnelig, neeeeida :ler:

Håper tida idaf flyr fort som en vind så du kan finne senga raskt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjærsilden hørtes ut som et passende sted for K...

Så gøy med topp konsert! Er ikke bare littegrann misunnelig, neeeeida :ler:

Håper tida idaf flyr fort som en vind så du kan finne senga raskt :klemmer:

Ser ut som det blir døgning gitt. Fortsatt ikke ferdig, klokka er halv 3, jeg må være tilbake på jobb seinest kl 9. Liten vits å legge seg når man kommer hjem da. Bare stikke hjemom, få dusja og få seg litt mat og store mengder kaffe, også tilbake på jobb tenker jeg. Jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes fryktelig slitsomt ut, håper det ikke blir så ille som forventa :klem:

Neida, det ble verre :)

Slenger meg på Wolfmoon her ja. :klemmer:

Var hjemme litt over 4 i natt, gikk og la meg, men har ikke sovet. Startet dagen med en trippel mocca fra Stockfleth's :hjerte: og telefoner og mail fra imbesile brukere som tror at fordi at vi sier at én ting ikke funker, så har det selvsagt sammenheng med at heeeeelt andre systemer heller ikke funker :murvegg:

Nei, du skjønner det at når vi sier at ditt ikke funker, så mener vi så klart at dette påvirker datt også, men regner med at alle er så smarte (eventuelt så jævlig tjukke i huet) at de skjønner at det helt av seg selv, så det gidder vi ikke varsle om :roll:

Selvfølgelig er det også stas når folk begynner å diskutere med meg når jeg gir gode råd om hva de ikke skal gjøre. Jeg simpelthen elsker mennesker som ikke vil finne seg i å bli fortalt at de ikke bør gjøre samme ting en annen gang.

Jeg er også veldig glad i kollegaer som når jeg sier: "Ikke nå, send meg en mail" avbryter meg og sier: "Jammen jeg skulle bare spørre om ..." Hva i: "Ikke nå, send en mail" var det du ikke forstod.

*Trekker pusten dypt og teller til 10*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12345678910!

hørtes ut som du har hatt en slitsom natt altså.. håpløst at du skal måtte jobbe så sent og så måtte på jobb så tidlig igjen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12345678910!

hørtes ut som du har hatt en slitsom natt altså.. håpløst at du skal måtte jobbe så sent og så måtte på jobb så tidlig igjen :kose:

The joy of working in IT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
The joy of working in IT ;)

Jeg kjenner til det, selv om jeg er "på den andre siden" :fnise:

Håper du får slappet av (selv om du sier du ikke liker det ;) ) og tatt inn noe søvn snart :kose:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til det, selv om jeg er "på den andre siden" :fnise:

Håper du får slappet av (selv om du sier du ikke liker det ;) ) og tatt inn noe søvn snart :kose:

Hehe, klarer ikke slappe av, men jeg får jo sovet normalt når ikke ting går til helvete på vedlikeholdet. Så om en ukes tid eller noe sånn så har jeg sikkert sovet meg inn igjen, og ødelegger det på nytt med enda et seminar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...