Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Enigma!

Trist å lese om at du ikke har det godt om dagen. Skulle ønske det var noe man kunne skrive her som fikk ting til å ordne seg, men innser begrensningen...

Håper du har noen å snakke med om disse tingene! Det kommer lysere dager :)

FruLuna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er du? :lete:

Jeg er her, sånn delvis. Orker ikke skrive så mye om dagen. Har ikke lyst til å fylle dagboka med kjipe tanker.

Hei Enigma!

Trist å lese om at du ikke har det godt om dagen. Skulle ønske det var noe man kunne skrive her som fikk ting til å ordne seg, men innser begrensningen...

Håper du har noen å snakke med om disse tingene! Det kommer lysere dager :)

FruLuna.

Takk :klem: Jeg har heldigvis folk å snakke med!

Urk, hvorfor skal seminarer med påfølgende middag og bytur legges på en tirsdag? Er dødssliten og har fylleangst så det holder. Kompiser man havner til sengs med kan også i grunnen holde seg borte fra sånne seminarer.

Ikke kult at man snubler inn i drosja når man skal hjem, med kompis på slep, og folk kommenterer: oh, da blir det noe på deg i kveld da jo! :flau: Sjefen hadde visst stått og flirt av det hele. Jada, gleder meg veldig til han kommer på jobb ...

Som om ikke rotet med K var nok, så hadde V og jeg en festlig samtale i natt, ikke at jeg husker nøyaktig hva jeg sa, eller hva han sa, men fikk vel litt inntrykk av at han kanskje har litt mer følelser for meg enn han liker å innrømme. Veit at jeg babla fælt, og kanskje ga uttrykk for at jeg har litt mer følelser enn jeg egentlig har ... Æsj, vanskelig det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

:klem:

Men da er det jammen bra at man på lørdag kan man glemme alt som heter kjipe gutter, og heller kose seg med oss jentene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Men da er det jammen bra at man på lørdag kan man glemme alt som heter kjipe gutter, og heller kose seg med oss jentene :nigo:

Gleder meg veldig til lørdag :klem:

Hvordan gikk det med sjefen da han kom på jobb? Sa han noe?

Håper formen og fylleangsten er litt bedre nå :klem:

Han tok hjemmekontor i dag. Formen hans var visst temmelig elendig, han var ikke helt sikker på om han var edru enda engang da han snakket med meg :fnise:

Er jo fortsatt litt trøtt og sliten, slapp heldigvis fyllesyken helt i dag. Fylleangsten har også sluppet taket litt. Fikk snakka litt med V og sjefen var jo ikke på jobb. Nå gruer jeg meg bare litt til 26. oktober og Atea community. Da blir det mange av de samme folka, mat, alkohol, V og sjefen min, og for å toppe det hele er det mulig at K også kommer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg veldig til lørdag :klem:

Han tok hjemmekontor i dag. Formen hans var visst temmelig elendig, han var ikke helt sikker på om han var edru enda engang da han snakket med meg :fnise:

Er jo fortsatt litt trøtt og sliten, slapp heldigvis fyllesyken helt i dag. Fylleangsten har også sluppet taket litt. Fikk snakka litt med V og sjefen var jo ikke på jobb. Nå gruer jeg meg bare litt til 26. oktober og Atea community. Da blir det mange av de samme folka, mat, alkohol, V og sjefen min, og for å toppe det hele er det mulig at K også kommer :gjeiper:

Bra du slapp å treffe sjefen da!

Kan jo satse på at du har lært, sånn at du 26.oktober oppfører deg edruelig og jomfruelig og alt det der ;) Eller ikke... Rart det der, hvordan man dagen etter en fest tenker at man aldri skal drikke så mye mer og aldri si/gjøre så mye teit mer, men så kommer neste fest, og da er alt glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du slapp å treffe sjefen da!

Kan jo satse på at du har lært, sånn at du 26.oktober oppfører deg edruelig og jomfruelig og alt det der ;) Eller ikke... Rart det der, hvordan man dagen etter en fest tenker at man aldri skal drikke så mye mer og aldri si/gjøre så mye teit mer, men så kommer neste fest, og da er alt glemt!

Jeg lærer aldri :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

jeg får fylleangst bare jeg tenker på noe jeg har gjort i fylla, jeg. enda jeg ikke har drukket noe på en stund, og enda lengre siden med en ordentlig fest... men angsten.. jeg tenker nå på den gangen jeg tok taxi i et rosa håndkle.... GRØSSSSS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får fylleangst bare jeg tenker på noe jeg har gjort i fylla, jeg. enda jeg ikke har drukket noe på en stund, og enda lengre siden med en ordentlig fest... men angsten.. jeg tenker nå på den gangen jeg tok taxi i et rosa håndkle.... GRØSSSSS!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:fnise:

Hadde du mer på deg enn det rosa håndkleedet, og nøyaktig hvor dekkende var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fancy Nancy
:fnise:

Hadde du mer på deg enn det rosa håndkleedet, og nøyaktig hvor dekkende var det?

det var nok ikke veldig dekkende nei... (naken under)

historien var slik kort fortalt at jeg sovnet på doen til en kompis av meg etter litt tequila. våknet opp i mitt eget oppkast syntes det var veldig ekkelt, så jeg tenkte jeg skulle ta en dusj.

så var det så at jeg hadde nok ligget der en stund fordi de som var på festen hadde ringt etter en taxi for meg. og da noen banket på og sa at taxien var der hvis jeg ville hjem, kastet jeg et håndkle rundt meg og tok taxi. klærne ble igjen....

våknet neste dag og kunne bare huske at taxisjoføren hadde ledd hele veien.. men at jeg var for full og sliten til å orke å tenke på hvorfor.

så er det det at der jeg kommer fra er det ikke fler enn 4 taxi sjofører, så jeg kjenner dem alle. var ganske flaut å ta taxi igjen neste helg syntes jeg...

men det var nok av mine historier i enigmas dagbok...

håper du føler deg bedre enigma! og at historien min får deg til å føle deg litt bedre... der er fler av oss som driter oss ut med promille!! :klemmer:

Endret av Fancy Nancy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Fantastisk bra, Fancy Nancy. Det verste er at hadde jeg vært full nok, så kunne jeg mest sannsynlig funnet på å gjøre det samme. Det skjer et eller annet med den logiske tankegangen når man blir full.

Grubler fryktelig om dagen. Jeg vil ha noen svar! Utrolig frustrerende å få så tvetydige tilbakemeldinger. Samtidig så veit jeg ikke helt om det er noen vits å prøve å få disse svarene. Det er vel egentlig best å drite i hele greia, move on and never look back. Men om jeg gjør det, og så ender opp med å gå glipp av noe som kanskje kan være utrolig bra? Bare kjenner at jeg på en måte er klar for å enten få en closure, eller vite at det er noen vits i å fortsette slik ting er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg kan ikke gi deg noen klare svar, men husk at du helst skal leve og ha det bra nå også. Du kan ikke bare leve for noe som muligens kan skje i fremtiden!

Ellers skjønner jeg absolutt hvor vanskelig det er, og jeg synes noen skulle ha fått et hardt slag i hode, gjerne med steikepanne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med sånne vanskelige relasjoner, er at du vet hva du har... Men ikke hva du kan få.

Og er man ikke lykkelig i sin nåværende situasjon, så er sjansen stor for at man bør takle den sorgen man kanskje må møte ved å avslutte, og så vente på den som faktisk ikke får deg til å tenke på om du gjør det rette.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...