Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer:

Takk! :klem:

Å, kjære deg. jeg håper at uansett hva det er så vil det ordne seg. :klem:

Tja, på et vis så gjør det vel det. Har bare gått litt tom akkurat nå.

fått sovet noe særlig i natt? :hug:

Det ble vel en ca 3 t, så ikke så mye. Er temmelig utslitt i dag. Takk for praten i går forresten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Uff, jeg har ikke noe godt å si...men blir lei av å høre at du ikke har det noe fint :( Vil at du skal ha det godt i hjertet ditt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

There are some things that are nothing more than what they are, they're not meant to last. They just take their place in your heart and make you a little smarter the next time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
There are some things that are nothing more than what they are, they're not meant to last. They just take their place in your heart and make you a little smarter the next time.

Godt sagt!

hvordan har helgen vært? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til alle som har vært innom!

:troest: Husk at tilbudet ditt til meg også gjelder den andre veien!

:klem:

I know :hug:

Godt sagt!

hvordan har helgen vært? :kose:

I går var hele familien (bortsett fra samboeren til søsteren min, som var hjemme og passet barn) på Mamma Mia! og deretter ute og spiste på Friday's. Billettene til Mamma Mia! var bursdagsgave til foreldrene mine. Siden samboeren til søsteren min var hjemme og passet barn, var tanten min også med på musikalen. Jeg var overrasket over at jeg likte musikalen såpass godt. Jeg er generelt ikke noen fan av at de skal oversette tekster til norsk, men Ingrid Bjørnov hadde gjort en utrolig bra jobb! Det var faktisk morsomt, og hun som spilte Sofie hadde en utrolig nydelig stemme.

Jeg hadde gruet meg litt til en hel dag med familien, men i går gikk det langt bedre enn jeg hadde fryktet, og det var i grunnen hyggelig. Moren min var riktignok litt bekymret for meg, fordi jeg virka så sliten og nedfor. Dama til brodern viste nok en gang at hun skjønner svært lite, men moren min støttet meg faktisk, så det var jo greit. Dama til brodern og jeg kommer overhodet ikke fra samme planet, og det vises gang på gang.

I dag var det jo så nydelig vær da jeg våknet, men dessverre holdt det ikke. Gikk til og fra treninga i dag, for å få litt frisk luft og for å få litt ekstra skritt til konkurransen på jobb. Vi er med i Aktiv med jobben. Var på spinn tour i dag, en 90 minutters langkjøringstime i dag. Purple var der, og det var veldig hyggelig!

Ting går litt opp og ned, er dødssliten, føler meg rimelig tom, men tror tårene er brukt opp for en stund framover. Virker sånn i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...