Nótt Skrevet 27. september 2009 #5821 Del Skrevet 27. september 2009 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. september 2009 Forfatter #5822 Del Skrevet 27. september 2009 Lykke til!!! Takk! Flyr snart på veggen her nå. Er rastløs, litt nervøs og veldig, veldig klar for å løpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. september 2009 #5823 Del Skrevet 27. september 2009 Da har jeg vært en tur på Matstreif. Har kjøpt åkerøepler, speltperler (kan brukes i stedet for ris), bringebærsirup, bjørnebærgelé og bringebærgelé. Har spist hjorteburger og fått is-smoothie med skogsbær, og fått masse smaksprøver på diverse lefser, spekemat og ost. Slett ikke dumt det her, men så klart det hadde vært hyggelig å ha med noen. Jeg er så misunnelig og skulle ønske jeg hadde vært med!! Vel, neste gang lover jeg å ikke tråkke over! Nå er du vel ute og banker alle i Oslos gater Flinka flinka flinka!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. september 2009 #5824 Del Skrevet 27. september 2009 Heier masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #5825 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er så misunnelig og skulle ønske jeg hadde vært med!! Vel, neste gang lover jeg å ikke tråkke over! Nå er du vel ute og banker alle i Oslos gater Flinka flinka flinka!!!!! Du må pent være med neste gang Heier masse på deg! Hyggelig det Kan noen forklare gutter for meg? Jeg forstår meg ganske enkelt ikke på dem, tror aldri jeg kommer til å forstå meg på dem heller. Meh, samme kan det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. september 2009 #5826 Del Skrevet 28. september 2009 Guys, can't live with them, and can't live without them. Eller eventuelt min standard fra oppvekst og senere "gutter er noe herk". Så nei, jeg kan ikke forklare eller hjelpe deg til å forstå dem, men du har min medfølelse i forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. september 2009 #5827 Del Skrevet 28. september 2009 Hvordan gikk det på søndag? Er du fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #5828 Del Skrevet 28. september 2009 Guys, can't live with them, and can't live without them. Eller eventuelt min standard fra oppvekst og senere "gutter er noe herk". Så nei, jeg kan ikke forklare eller hjelpe deg til å forstå dem, men du har min medfølelse i forsøket Takk! Hvordan gikk det på søndag? Er du fornøyd? Løp inn på 1:52:33, 59 sek bedre enn kollegaen min som jeg faktisk liker veldig godt, 12 min bedre enn den "o' store treningsguden" som jeg egentlig er litt lei av at alle skryter sånn opp i skyene. Han var ikke særlig happy med at jeg gruset ham for å si det sånn :gjeiper: Er sånn helt greit fornøyd. Hadde satt meg som mål å gå under 2 timer, noe jeg riktignok visste at jeg kom til å klare, men likevel, 1:52:33 er helt fint, skulle gjerne gått under 1:50, men det får bli neste år. Godt fornøyd med å klare å slå begge kollegaene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. september 2009 #5829 Del Skrevet 28. september 2009 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 28. september 2009 #5830 Del Skrevet 28. september 2009 Kan noen forklare gutter for meg? Jeg forstår meg ganske enkelt ikke på dem, tror aldri jeg kommer til å forstå meg på dem heller. Meh, samme kan det være. Skjedd noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #5831 Del Skrevet 28. september 2009 Skjedd noe spesielt? Bare V og K som oppfører seg merksnodig. Ikke noe nytt med andre ord ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 28. september 2009 #5832 Del Skrevet 28. september 2009 Bare V og K som oppfører seg merksnodig. Ikke noe nytt med andre ord ... Hehe, same old, same old? Mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. september 2009 #5833 Del Skrevet 28. september 2009 Oi, det var jo superbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 29. september 2009 #5834 Del Skrevet 29. september 2009 Koselig å være tilbake igjen! Har hatt en travel tid i det virkelige liv, men nå er det på tide med litt KG-tid igjen Gleder meg til å oppdatere meg på dagboken din, men nå er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. september 2009 Forfatter #5835 Del Skrevet 30. september 2009 Koselig å være tilbake igjen! Har hatt en travel tid i det virkelige liv, men nå er det på tide med litt KG-tid igjen Gleder meg til å oppdatere meg på dagboken din, men nå er det natta (Turnaround) Every now and then I get a little bit lonely and you're never coming around (Turnaround) Every now and then I get a little bit tired of listening to the sound of my tears (Turnaround) Every now and then I get a little bit nervous that the best of all the years have gone by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 30. september 2009 #5836 Del Skrevet 30. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. september 2009 #5837 Del Skrevet 30. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. oktober 2009 #5838 Del Skrevet 1. oktober 2009 HEI vennen hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. oktober 2009 #5839 Del Skrevet 1. oktober 2009 Du er så stille om dagen, vennen, jeg blir bekymret for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5840 Del Skrevet 1. oktober 2009 HEI vennen hvordan har du det? Hei, LekeHusmor Du er så stille om dagen, vennen, jeg blir bekymret for deg Ja, er stille om dagen. Ting er vanskelig. Sliter på mange områder, ikke noe jeg egentlig vil eller bør legge ut her. Kommer kanskje sterkere tilbake seinere, når jeg har fått ting litt mer på avstand, fått tilbake litt kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg