Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b
Da har jeg vært en tur på Matstreif. Har kjøpt åkerøepler, speltperler (kan brukes i stedet for ris), bringebærsirup, bjørnebærgelé og bringebærgelé. Har spist hjorteburger og fått is-smoothie med skogsbær, og fått masse smaksprøver på diverse lefser, spekemat og ost. Slett ikke dumt det her, men så klart det hadde vært hyggelig å ha med noen.

Jeg er så misunnelig og skulle ønske jeg hadde vært med!! :sukk: Vel, neste gang lover jeg å ikke tråkke over! :hug: Nå er du vel ute og banker alle i Oslos gater :nigo: Flinka flinka flinka!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så misunnelig og skulle ønske jeg hadde vært med!! :sukk: Vel, neste gang lover jeg å ikke tråkke over! :hug: Nå er du vel ute og banker alle i Oslos gater :nigo: Flinka flinka flinka!!!!!

Du må pent være med neste gang ;)

Heier masse på deg! :duskedame:

Hyggelig det :)

Kan noen forklare gutter for meg? Jeg forstår meg ganske enkelt ikke på dem, tror aldri jeg kommer til å forstå meg på dem heller. Meh, samme kan det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guys, can't live with them, and can't live without them. Eller eventuelt min standard fra oppvekst og senere "gutter er noe herk". Så nei, jeg kan ikke forklare eller hjelpe deg til å forstå dem, men du har min medfølelse i forsøket :klemmer:

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guys, can't live with them, and can't live without them. Eller eventuelt min standard fra oppvekst og senere "gutter er noe herk". Så nei, jeg kan ikke forklare eller hjelpe deg til å forstå dem, men du har min medfølelse i forsøket :klemmer:

:laugh:

Takk!

Hvordan gikk det på søndag? Er du fornøyd?

Løp inn på 1:52:33, 59 sek bedre enn kollegaen min som jeg faktisk liker veldig godt, 12 min bedre enn den "o' store treningsguden" som jeg egentlig er litt lei av at alle skryter sånn opp i skyene. Han var ikke særlig happy med at jeg gruset ham for å si det sånn :gjeiper:

Er sånn helt greit fornøyd. Hadde satt meg som mål å gå under 2 timer, noe jeg riktignok visste at jeg kom til å klare, men likevel, 1:52:33 er helt fint, skulle gjerne gått under 1:50, men det får bli neste år. Godt fornøyd med å klare å slå begge kollegaene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare gutter for meg? Jeg forstår meg ganske enkelt ikke på dem, tror aldri jeg kommer til å forstå meg på dem heller. Meh, samme kan det være.

Skjedd noe spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Koselig å være tilbake igjen! Har hatt en travel tid i det virkelige liv, men nå er det på tide med litt KG-tid igjen ;) Gleder meg til å oppdatere meg på dagboken din, men nå er det natta :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Koselig å være tilbake igjen! Har hatt en travel tid i det virkelige liv, men nå er det på tide med litt KG-tid igjen ;) Gleder meg til å oppdatere meg på dagboken din, men nå er det natta :natti:

:vinke:

(Turnaround)

Every now and then

I get a little bit lonely

and you're never coming around

(Turnaround)

Every now and then

I get a little bit tired

of listening to the sound of my tears

(Turnaround)

Every now and then

I get a little bit nervous

that the best of all the years have gone by

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
HEI vennen :hug:

hvordan har du det?

Hei, LekeHusmor :klem:

Du er så stille om dagen, vennen, jeg blir bekymret for deg :hug:

Ja, er stille om dagen. Ting er vanskelig. Sliter på mange områder, ikke noe jeg egentlig vil eller bør legge ut her. Kommer kanskje sterkere tilbake seinere, når jeg har fått ting litt mer på avstand, fått tilbake litt kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...