Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Synd jeg gikk glipp av Matstreif. Jeg hadde sikkert blitt like irritert som deg på alle menneskene. Blir alltid skikkelig sur av sånt, og da kommer albuene fram! Kanskje like greit jeg ikke ble med... ;)

Hadde veldig godt av massasjen ihvertfall, så jeg er glad jeg fikk gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffebrenneriet = overrated!! greit, noen av baristaene lager god kaffe, men den er ikke fantastisk! og det er slettes ikke overalt de er ok engang. Stockfleths derimot :sikle: (du må prøve is-moccaen deres, den er himmelsk! :hjerte: )

god lørdagskveld, søta :klemmer:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffebrenneriet = overrated!! greit, noen av baristaene lager god kaffe, men den er ikke fantastisk! og det er slettes ikke overalt de er ok engang. Stockfleths derimot :slurp: (du må prøve is-moccaen deres, den er himmelsk! :hjerte: )

god lørdagskveld, søta :klemmer:

Ismoccaen til Stckfleth's er god ja :Nikke: Grunnen til at jeg stakk innom Kaffebrenneriet er jo at det er det som ligger på vei til t-banen, men da vet jeg at heretter er det bortkasta.

Æsj, jeg må se og få gjort noe fornuftig. Kan ikke bare sitte i sofaen og glo, og kaste bort en hel lørdag. Ut og handle og så må jeg få rydda litt her. Får jo hele familien innover neste lørdag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planer for i kveld da? :skaal: ? hehe

Ja, jøss. Drikke kvelden før halvmaraton er skikkelig smart :gjeipe: Blir nok som nevnt tidligere bare avslapping i kveld gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morgen!!! :duskedame:

Skal ta et glass vin for deg i kveld, jeg :nigo:

Takk for det, du får ta et par glass med vin for meg i kveld og kose deg masse :klem:

Da er jeg påmeldt Sentrumsløpet, så da har jeg noe å jobbe mot i vinter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamensan! Da sees vi vel imorgen, iført neongrønne glinsende sykkelbukser, og en staselig nummerlapp klistret over jura, for å si det sånn!

Jeg har ladet opp med å gå i postkassen, og strekke meg helt ned til tærne ved flere anledninger. Ristet litt på sulderen, og tøyd nakken litt, har det også blitt tid til... Nei, føler at jeg har gjort alt i min makt for at dette løpet skal gå som smurt.

:ironi:

Det flagget burde egentlig ha vært veldig mye større, merker jeg, for usannsynligheten i alt jeg skrev er så gigantisk at det er skremmende.

Ellers må jeg få uttrykke min misnøye vedrørende at K er din drømmemann. Virkelig? Bør ikke drømmemenn generelt være litt mindre problematiske og forvirrende.

Du vet... Kanskje han en dag våkner opp og innser at du er den rette. Men da håper jeg jo at du allerede har våknet ved siden av èn som skjønte det for lenge siden.

God helg! Og lykke til imorgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oops, det hadde jeg ikke fått med meg!

men du får ha en fin kveld da.. og lykke til i morgen :klem:

Takk for det. Foreløpig har jeg det aldeles grusomt :ler: Jeg holder på å fly på veggen av kjedsomhet, jeg er så rastløs og hater at jeg ikke har fått trent på 2 dager. Går omtrent i frø her jeg sitter. Angrer litt på at jeg ikke stakk til V likevel, men samtidig så skal jo han feste nå i kveld, så sånn sett er det greit at jeg ikke stakk dit. I tillegg hadde det ikke vært helt bra for psyken min. Ligget der og tenkt på at hmm ... hva mente han med at daten i går gikk bra da? Joda, han sov aleine, men ... Og vil han egentlig ha meg der, eller ville han helst hatt henne? Jeg liker jo ikke fyren på den måten engang, men ... Æsj!

Sitter og lurer på hva K gjør, om jeg kan spørre om han blir med ut og spiser i morgen, men jeg er så redd for at han kommer til å si nei. For selvsagt er det alt for seint å spørre ham nå. Klart han har andre planer. Men hadde jeg spurt tidlig så ville han sagt kanskje det, også ville jeg hatt forhåpninger om at vi faktisk kunne stukket ut for å spise, også hadde han sagt nei når jeg spurte rett før om det ble noe av, også ville jeg blitt dødsskuffa. Paranoid, jeg? Neh.

Spørre, eller ikke spørre? :sukk: Jeg blir gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamensan! Da sees vi vel imorgen, iført neongrønne glinsende sykkelbukser, og en staselig nummerlapp klistret over jura, for å si det sånn!

Jeg har ladet opp med å gå i postkassen, og strekke meg helt ned til tærne ved flere anledninger. Ristet litt på sulderen, og tøyd nakken litt, har det også blitt tid til... Nei, føler at jeg har gjort alt i min makt for at dette løpet skal gå som smurt.

:ironi:

Det flagget burde egentlig ha vært veldig mye større, merker jeg, for usannsynligheten i alt jeg skrev er så gigantisk at det er skremmende.

:ler:

Ellers må jeg få uttrykke min misnøye vedrørende at K er din drømmemann. Virkelig? Bør ikke drømmemenn generelt være litt mindre problematiske og forvirrende.

Du vet... Kanskje han en dag våkner opp og innser at du er den rette. Men da håper jeg jo at du allerede har våknet ved siden av èn som skjønte det for lenge siden.

Jeg vet, jeg vet. Aner ikke hvor mange ganger jeg har tenkt tanken selv ... Skjønner at det er vanskelig å forstå også. Hadde jeg vært min venninne hadde jeg bedt meg om å komme meg videre, gi faen! Likevel er det egenskapene hans jeg beundrer og liker. Han er smart, engasjert, sjarmerende, morsom, han er lidenskapelig. Vi deler de samme interessene, mat, vin, bøker, filmer, trening, friluftsliv og musikk. Vi deler også veldig mange av de samme drømmene for framtida. Men det burde ikke være nok. Jeg kan ikke holde på sånn jeg gjør så mye lenger. Jeg kaster bort tida mi. Det er heller ikke noen god følelse.

God helg! Og lykke til imorgen :klemmer:

Takk for det, og god helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært på Matstreif sammen med deg, har nesten litt vondt i sjela fordi jeg ikke var der. Har jo øremerket denne helgen i kalenderen lenge. :( På den andre siden måtte vi bare komme oss nordover, og når det endelig klaffet for begge to....

Neste helg skal vi jo på fest sammen hos M, også håper jeg at du blir med på NM i fitness på søndag. Og helgen etter den igjen skal vi jo på innflytterfest!! :duskedame:

Blir spennende i morgen, send meg gjerne en sms når du er ferdig! :hug:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært på Matstreif sammen med deg, har nesten litt vondt i sjela fordi jeg ikke var der. Har jo øremerket denne helgen i kalenderen lenge. :( På den andre siden måtte vi bare komme oss nordover, og når det endelig klaffet for begge to....

Neste helg skal vi jo på fest sammen hos M, også håper jeg at du blir med på NM i fitness på søndag. Og helgen etter den igjen skal vi jo på innflytterfest!! :duskedame:

Blir spennende i morgen, send meg gjerne en sms når du er ferdig! :hug:

-misa

Det var absolutt bra i dag, til tross for at jeg blir gal av så mange folk ;) Skjønner jo at dere måtte stikke nordover når dere hadde sjansen :)

Håper virkelig jeg får av gårde familien tidlig nok til at jeg rekker å komme til M. Det kan bli litt vanskelig, siden det tross alt er i forbindelse med bursdagsfeiring vi skal se musikal.

Fitness NM kunne nok vært morsomt å være med på. Når på dagen og hvor?

Skal sende deg en sms når jeg er ferdig i morgen jeg, kryss fingrene for at jeg slår kollegaene mine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morra! :klem: Jeg heier på deg! :duskedame: Skal iallefall være manager, om så ikke i nærvær, så iallefall i hjertet :hjerte:

Oah-oah! Kom igjen og stå på nå! Dette går jo kjempebra! Mange km forbi nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morra! :klem: Jeg heier på deg! :duskedame: Skal iallefall være manager, om så ikke i nærvær, så iallefall i hjertet :hjerte:

Oah-oah! Kom igjen og stå på nå! Dette går jo kjempebra! Mange km forbi nå!

:klemmer: søta mi! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, jeg vet. Aner ikke hvor mange ganger jeg har tenkt tanken selv ... Skjønner at det er vanskelig å forstå også. Hadde jeg vært min venninne hadde jeg bedt meg om å komme meg videre, gi faen! Likevel er det egenskapene hans jeg beundrer og liker. Han er smart, engasjert, sjarmerende, morsom, han er lidenskapelig. Vi deler de samme interessene, mat, vin, bøker, filmer, trening, friluftsliv og musikk. Vi deler også veldig mange av de samme drømmene for framtida. Men det burde ikke være nok. Jeg kan ikke holde på sånn jeg gjør så mye lenger. Jeg kaster bort tida mi. Det er heller ikke noen god følelse.

Nei, det er på ingen måte vanskelig å forstå. Jeg har vært i en veldig lignende situasjon selv (ikke den med min K, men noe mye mer langvarig), så jeg vet akkurat hvordan det er.

Jeg visste jo utmerket godt at det ikke førte noe sted, men jeg klarte ikke å gi slipp. Så han gjorde det, han. Og det var ikke så veldig kurant akkurat da, kan jeg si, men nå er jeg jo kjempeglad for det. Vet ikke om det finnes noe verre i hele verden enn å sitte sammen med en person man egentlig elsker, og så innerst inne vite at det ikke er gjengjeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var absolutt bra i dag, til tross for at jeg blir gal av så mange folk ;) Skjønner jo at dere måtte stikke nordover når dere hadde sjansen :)

Håper virkelig jeg får av gårde familien tidlig nok til at jeg rekker å komme til M. Det kan bli litt vanskelig, siden det tross alt er i forbindelse med bursdagsfeiring vi skal se musikal.

Fitness NM kunne nok vært morsomt å være med på. Når på dagen og hvor?

Skal sende deg en sms når jeg er ferdig i morgen jeg, kryss fingrene for at jeg slår kollegaene mine :klem:

http://www.nkf-ifbb.no/ Se info litt ned på siden. :)

Du KNUSER kollegaene dine! :duskedame: Skal tenke masse på deg i morgen. Når tid løper du?

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er på ingen måte vanskelig å forstå. Jeg har vært i en veldig lignende situasjon selv (ikke den med min K, men noe mye mer langvarig), så jeg vet akkurat hvordan det er.

Jeg visste jo utmerket godt at det ikke førte noe sted, men jeg klarte ikke å gi slipp. Så han gjorde det, han. Og det var ikke så veldig kurant akkurat da, kan jeg si, men nå er jeg jo kjempeglad for det. Vet ikke om det finnes noe verre i hele verden enn å sitte sammen med en person man egentlig elsker, og så innerst inne vite at det ikke er gjengjeldt.

Rart det der, hvordan man så alt for godt vet at man burde gi slipp, men ikke klarer. Følelser er noe ordentlig dritt!

Lykke til i morgen :klemmer:

Og husk på at all energien du holder på å gå på veggen av nå, er den samme som skal få deg gjennom løpet i morgen ;)

Hehe, jaaa. Men jeg holder på å bli gal nå :ler:

http://www.nkf-ifbb.no/ Se info litt ned på siden. :)

Du KNUSER kollegaene dine! :duskedame: Skal tenke masse på deg i morgen. Når tid løper du?

-misa

Ok, veldig fristende å være med, men får se an litt :) Starter kl 13:30

Lykke til i morgen :klemmer:

Takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...