*Enigma* Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5781 Del Skrevet 24. september 2009 Jepp, det var en booty call, som han ikke engang husker ... Påstår han i alle fall. Det er tydeligvis forskjell på folk, spør jeg om han er sosial en lørdagskveld når han kommer hjem fra fylla så er det et uanstendig forslag, men at han spør om jeg er våken så er det helt greit. I tillegg forsøker han bare å bortforklare eller spøke vekk hele greia. Føler meg så bitter når jeg prater med ham, selv om jeg forsøker å holde en spøkende tone. Ordentlig? Anstendig? Nei, hadde han vært det så hadde han vel ikke behandlet meg som han har gjort, men å si det så rett ut går jo ikke, selv om jeg har jævlig lyst. Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 24. september 2009 #5782 Del Skrevet 24. september 2009 hva hadde skjedd hvis du hadde sagt det til ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5783 Del Skrevet 24. september 2009 hva hadde skjedd hvis du hadde sagt det til ham? Jeg gidder ikke starte en i utgangspunktet unødvendig krangel. Gjort er gjort og spist er spist. Det er ikke mulig å skru klokka tilbake og gjøre ting om igjen. Gidder ikke gjøre ham sur på meg, få ham til å synes jeg er teit. Poenget er at jeg har lyst til å være slem. Ikke si ting i en spøkefull tone. Jeg kan spøke med det, ymte frampå om ting, men å være direkte slem og rett fram vil bare gjøre ting surt mellom oss og det har jeg ikke lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. september 2009 #5784 Del Skrevet 24. september 2009 De gale har det godt! Jeg prøver hvertfall iherdig å overbevise meg selv om det Skjønner godt du ikke vil starte en unødvendig krangel Men det er noe merkelig dobbeltmoralsk over det med at han kan gi deg bootycalls, men du kan ikke ta kontakt en sein lørdagsnatt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5785 Del Skrevet 24. september 2009 De gale har det godt! Jeg prøver hvertfall iherdig å overbevise meg selv om det Skjønner godt du ikke vil starte en unødvendig krangel Men det er noe merkelig dobbeltmoralsk over det med at han kan gi deg bootycalls, men du kan ikke ta kontakt en sein lørdagsnatt :klø: De gale har det definitivt godt Det var jo strengt tatt ikke det at jeg ikke kunne ta kontakt, men jeg fikk høre at jeg kom med uanstendige forslag (før han sovna, litt full ja). Det er litt sånn med både K og V. Begge kommer med dustete kommentarer og får meg til å føle meg teit og desperat hvis jeg kommer med forslag, men når de kommer med forslag så er det liksom helt greit. Jeg har begynt å ta igjen på V da. Han har mast en del i det siste, og det har han også fått høre. Jeg kommenterte det også for K i dag, på en spøkefull måte, og han virka ikke helt komfortabel, men han prøvde å le det vekk. Irriterer meg litt at det skal være sånn, og det får meg til å føle meg usikker. Jaja, jeg orker heller ikke ta noe oppgjør foreløpig. K og jeg skal på konsert 12. oktober (med mindre han plutselig ombestemmer seg, noe jeg jo så klart frykter at han skal gjøre), så jeg skal i alle fall ikke ha noe bråk før det sånn at han ikke blir med på konserten. Vi skal mest sannsynlig ut og jogge i dag. Det hadde vært veldig hyggelig å treffes, så får bare håpe det blir noe av. Hvorfor skal det være så himla vanskelig å bestemme seg for ting på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. september 2009 #5786 Del Skrevet 24. september 2009 Hvilken konsert skal dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5787 Del Skrevet 24. september 2009 Hvilken konsert skal dere på? Green Day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. september 2009 #5788 Del Skrevet 24. september 2009 Kuult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. september 2009 #5789 Del Skrevet 24. september 2009 Green Day, så morro! Den konserten kunne jeg tenkt meg også, de er veldig bra live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5790 Del Skrevet 24. september 2009 Og med ett var hele motivasjonen til å jogge blåst bort. Gjett hvem som prøvde å feige ut. Mr. "Det er så koselig å jogge når det begynner å bli dimt". Var rimelig gretten da jeg ringte for å sjekke om jeg kunne få ham til å ombestemme seg. Joda, han gjorde jo til slutt det, men motivasjonen min til å jogge forsvant. Fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig å bestemme seg for noe og så gjennomføre det. Dustefyr! Hvorfor gidder jeg, når han gang på gang viser at stole på at ting blir noe av kan jeg i alle fall ikke. Jeg har ikke lyst til å mase og spørre og grave: blir det noe av, er du helt sikker på at det blir noe av osv. Han synes jo ikke det er noe kult når jeg maser heller, men maser jeg ikke så gidder han ikke si i fra at det ikke blir noe av. Han veit at jeg er irritert da, så jeg tror ikke han regner med å møte en solstråle akkurat. Det er kanskje like greit, for jeg er mer tordensky enn solstråle akkurat nå. Er så jævlig møkklei, hvorfor kan ikke ting bare være enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. september 2009 #5791 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Jeg har i grunn ikke noe mer å komme med, men jeg føler med deg! Sånne mennesker er mer eller mindre ubrukelige, men ikke alltid så lette å kaste bort heller, omtrent som alle de gamle tingene jeg drar med meg fra sted til sted som jeg aldri bruker. Men kaster jeg dem, Neida! Kanskje vi må slå oss sammen og ta et ordentlig ryddesjau. Ikke sikkert det hadde vært så dumt Endret 24. september 2009 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5792 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har i grunn ikke noe mer å komme med, men jeg føler med deg! Sånne mennesker er mer eller mindre ubrukelige, men ikke alltid så lette å kaste bort heller, omtrent som alle de gamle tingene jeg drar med meg fra sted til sted som jeg aldri bruker. Men kaster jeg dem, Neida! Kanskje vi må slå oss sammen og ta et ordentlig ryddesjau. Ikke sikkert det hadde vært så dumt Hadde nok ikke vært så dumt det nei. Blir litt oppgitt over meg selv, og over egne følelser. Har fått løpt av meg sinnet da, og han var veldig glad for at jeg dro ham med. Lurer på om han er like ubestemmelig overfor andre også, eller om det bare er jeg som ikke er viktig nok å overholde avtaler med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 24. september 2009 #5793 Del Skrevet 24. september 2009 Håper bare at K ikke forhindrer deg i å oppdage det når plutselig drømmemannen gjør entre! Kan jo være en stund til det, da, for nå har fabrikken brent ned, og de må sende forsyninger fra Japan. Og jeg vet ikke hvor mange drømmemenn de har der borte, men personlig, så venter jeg tålmodig på en ekte viking. Bare uten de teite hornene, og de dårlige holdningene. Og alt det andre. Vel, kanskje øksen...? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5794 Del Skrevet 25. september 2009 Håper bare at K ikke forhindrer deg i å oppdage det når plutselig drømmemannen gjør entre! Kan jo være en stund til det, da, for nå har fabrikken brent ned, og de må sende forsyninger fra Japan. Og jeg vet ikke hvor mange drømmemenn de har der borte, men personlig, så venter jeg tålmodig på en ekte viking. Bare uten de teite hornene, og de dårlige holdningene. Og alt det andre. Vel, kanskje øksen...? Nei. "Problemet" mitt er at han tross alt fortsatt er drømmemannen. Han innehar alle de kvaliteter og egenskaper jeg ønsker i den personen jeg vil dele livet mitt med, og jeg er kresen og trodde absolutt ikke det var mulig å finne en sånn person. Han har såra meg og i blant behandler han meg så til de grader tankeløst, men han er ikke en ondskapsfull person, han sårer meg ikke med vilje. Jeg vet jo at jeg mest sannsynlig burde innse at det blir ikke noe mer mellom oss nå, men det er vanskelig å gi slipp. Kanskje særlig fordi han gir uttrykk for at han er glad i meg. Det er i det minste et godt tegn at jeg kikker og flørter med andre, at jeg er oppmerksom på andre kjekke, hyggelige menn. Da begynner i det minste den verste forelskelsen å slippe taket litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5795 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg er forresten kjempeskuffa! Skulle innom Kaffebrenneriet i dag og kjøpe meg kaffe mocca, det er jo fredag og jeg kunne unne meg litt ekstra. Særlig også fordi jeg merker kroppen fungerer litt bedre hvis jeg får i meg litt ekstra kcal og fordi jeg skal være fit for fight på søndag. Den kaffe moccaen er noe av det kjipeste jeg noen gang har smakt. Jeg tar heller en kaffe på narvesen eller noe sånt enn den kaffen der en gang til. Men da vet jeg det i det minste, da er ikke det noe fristende lenger. Får prøve å komme meg innom Stockfleth's i stedet hvis jeg skal ha kaffe om morningen. Der eller SebastienBruno hvis de åpner tidlig nok. Jeg står glatt opp litt tidligere hvis jeg bare kan komme innom og få litt himmelsk kaffe eller varm sjokolade en fredag morgen før jeg går på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. september 2009 #5796 Del Skrevet 25. september 2009 Jøss, aldri vært på kaffebrenneriet, men så rart at den var så vond! Kan ha vært uflaks med en dårlig barista kanskje? :klø: Om espressoen blir for tynn så påvirker det smaken veldig, da er det ikke noe godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5797 Del Skrevet 25. september 2009 Jøss, aldri vært på kaffebrenneriet, men så rart at den var så vond! Kan ha vært uflaks med en dårlig barista kanskje? :klø: Om espressoen blir for tynn så påvirker det smaken veldig, da er det ikke noe godt. Veldig dårlig barista, men da gidder jeg ikke gå tilbake til den nærmest meg. Ikke at Kaffebrenneriet direkte har imponert meg tidligere heller, så det er ikke der jeg vil velge å gå uansett heretter. I dag bare forverret de mitt allerede middelmådige inntrykk. Nå er jeg enda litt blondere, og en god del kortere. Trengte å få tatt av mye slitt. En del av håret når meg fortsatt nesten til skuldrene da, så det er ikke kortkort. Eller, ikke når det er rettet ut i det minste. Nå som det er rettet ut ser det egentlig ganske punkete ut. Så får vi se hvordan det blir når det ikke er glattet ut. Det ble ikke noe trening i dag. Stakk og hentet startnr mitt etter frisørbesøket, og da ble det egentlig seint nok før jeg kom hjem. Har ikke vondt av å holde sofaen bortsett fra at jeg kjeder meg halvt ihjel. Æsj, jeg vil ha selskap, kunne ikke K bare bedt meg komme da? V er ute på "date" i dag. Tror den innrømmelsen satte en grei stopper for videre besøk fra meg, selv om han gjorde det klart at det ikke var aktuelt å bli noe seriøs med jenta han er ute med, så har tanken satt seg om at han kanskje heller skulle ønske at det var hun som var der, når jeg er hos ham. Sånn kommer jeg til å tenke hver gang, og det er ikke så fryktelig kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. september 2009 #5798 Del Skrevet 25. september 2009 Du kunne jo bare ha kommet hit. Vi sitter bare å drikker litt vin og slapper av. Har kanskje tenkt oss ut da, men vi får nå se hvordan det ender opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5799 Del Skrevet 25. september 2009 Du kunne jo bare ha kommet hit. Vi sitter bare å drikker litt vin og slapper av. Har kanskje tenkt oss ut da, men vi får nå se hvordan det ender opp Hehehe, hadde jeg ikke skullet løpe på søndag så. Men det er noe av grunnen til at jeg kjeder meg da Jeg er nødt til å bare ta det helt med ro og være fornuftig fram til søndag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. september 2009 Forfatter #5800 Del Skrevet 26. september 2009 Da har jeg vært en tur på Matstreif. Har kjøpt åkerøepler, speltperler (kan brukes i stedet for ris), bringebærsirup, bjørnebærgelé og bringebærgelé. Har spist hjorteburger og fått is-smoothie med skogsbær, og fått masse smaksprøver på diverse lefser, spekemat og ost. Slett ikke dumt det her, men så klart det hadde vært hyggelig å ha med noen. Det var riktignok alt for mye folk (doh! :gjeiper:) og jeg hater gamle damer. Makan til irriterende mennesker skal man lete lenge etter. Hva med å la være å trenge seg på når andre folk står i kø? For ikke å snakke om hva som er vitsen med å hyle ut aarrgh når noen har kjøpt noe og forsøker å komme seg ut av køa og de forsøker å komme seg bort til bordet, dytte i mot og stampe på foten til personen som prøver å komme seg unna. Det må da for pokker være enklere å bare gå et halvt skritt til siden, slippe folk som vil unna, fram, og selv få plass? :klø: Nå er jeg rastløs og lurer på hva jeg skal gjøre fram til i morgen. V sa jeg kunne ta en tur, men jeg gidder ikke ligge i senga hans og se film og bli pjuska på når han var på date i går. Det blir totalt feil for meg. Ok, jeg er kanskje rar, jeg foretrekker jo tross alt K, men har brukt V som en reserve, jeg for min del gidder ikke være reserve. Vet ikke helt om det er det jeg er da. Han er ikke hypp på noe forhold med jenta, men da skjønner jeg heller ikke helt hvorfor han dater henne? Jaja, jeg skal ikke legge meg oppi det. Bare gidder ikke ta turen. Ikke er det det helt store å ligge i en seng og se film når jeg er rastløs og aller helst skulle hatt en skikkelig treningsøkt heller. Må vel komme meg av gårde og få handlet litt etterpå også. Tipper det blir kyllingfilet med speltperler, sopp og bringebærsirup til middag i dag. Det må vel være fin oppladingsmat vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg