Nótt Skrevet 19. september 2009 #5761 Del Skrevet 19. september 2009 Mørk rødlilla tror jeg du hadde vært skikkelig kul med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. september 2009 #5762 Del Skrevet 19. september 2009 Mørk rødlilla... :rødme: Jeg tror ikke du burde gjøre det, for da er det en stor sjangse for at jeg forelsker meg hodestups i deg, også får du S på nakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. september 2009 #5763 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hjælp, 10 timers søvn er lenge! på mine eldre dager (hehe) har jeg skjønt at det faktisk går an å sove 7 timer og allikevel være opplagt hele dagen. ble nysgjerrig på skinnjakken din..må sjekkes ut! ha en fin lørdagskveld! Endret 19. september 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. september 2009 #5764 Del Skrevet 19. september 2009 Helt enig i at jeg tror du hadde blitt ordentlig kul med rødlillafarge Håper du har en fin helg.. Godt å få sovet ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 19. september 2009 #5765 Del Skrevet 19. september 2009 Takk for i dag! Har hatt det kjempetrivelig! Det er så kult å prate med deg, for vi tenker så likt om ting, og har de samme usikkerhetene (er det et ord?). Det er så deilig å prate med noen som forstår meg! Og jakka var kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. september 2009 Forfatter #5766 Del Skrevet 19. september 2009 Mørk rødlilla tror jeg du hadde vært skikkelig kul med. Jeg har hatt noe lignende før, veldig lenge siden nå. Modern holdt på å drepe meg da jeg kom hjem fra ferie Kunne godt tenkt meg noe sånt igjen. Mørk rødlilla... :rødme: Jeg tror ikke du burde gjøre det, for da er det en stor sjangse for at jeg forelsker meg hodestups i deg, også får du S på nakken Søta! Hjælp, 10 timers søvn er lenge! på mine eldre dager (hehe) har jeg skjønt at det faktisk går an å sove 7 timer og allikevel være opplagt hele dagen. ble nysgjerrig på skinnjakken din..må sjekkes ut! ha en fin lørdagskveld! Jeg sover vanligvis mellom 5 og 7 timer, 10-11 t er sinnsykt mye til meg å være. V lurte helt alvorlig på om det var noe galt da jeg fortalte ham at jeg hadde sovet 11 t forrige helg. Finner ikke skinnjakken på ellos.no nå, så det kan nesten se ut som den er utsolgt. Men det er en tøff mc-modell med skrå glidlås. Jeg digger den! Finner den ikke igjen her på KG heller. Rare greier :klø: Helt enig i at jeg tror du hadde blitt ordentlig kul med rødlillafarge Håper du har en fin helg.. Godt å få sovet ut da Jeg tror nok jeg går for rødlilla enten i oktober eller november Får mer og mer lyst! Har vært ute med Purple i dag, så jeg har foreløpig en kjempefin helg! Takk for i dag! Har hatt det kjempetrivelig! Det er så kult å prate med deg, for vi tenker så likt om ting, og har de samme usikkerhetene (er det et ord?). Det er så deilig å prate med noen som forstår meg! Og jakka var kul! Takk for i dag, hadde det kjempetrivelig! Så glad for at du sa ja! Det er litt rart hvor likt vi tenker om mange ting, men veldig deilig! Jeg har altså vært ute med Purple i dag. Sendte melding og spurte om kaffe, hadde lyst til å være ute i sola litt. Vi fant ikke noe sted å drikke kaffe i sola først, så da ble det brus på en skikkelig harry pub, så fikk vi lyst på is og kjøpte is og kaffe på Mövenpick. Satt i Studenterlunden og spiste is, drakk kaffe og skravlet og tida gikk. Sånne ting blir man sulten av, så da foreslo jeg at vi skulle stikke og spise. Det fristet veldig mye mer enn å stikke hjem og mekke middag til seg selv. Dermed ble det en helkveld ut av kaffen Vi satt ganske mange timer på Hard Rock, utrolig koselig selv om vi nok høres fryktelig bitre og kyniske ut i blant Deilig med en som tenker veldig likt som meg på områder der jeg er veldig usikker. Føler meg ofte så teit når jeg er så usikker, da hjelper det litt at det faktisk finnes andre som tenker som meg og som forstår hva jeg mener. Det var ikke helt planlagt å gjøre en helkveld ut av den kaffen da, men dæven så mye bedre det var enn mine opprinnelige planer. Må bli flinkere til å gjøre sånt. Nå vet jeg jo at det ikke er så skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. september 2009 #5767 Del Skrevet 20. september 2009 Det hørtes utrolig koselig ut! Jeg vil være med neste gang Håper du får en fin Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2009 Forfatter #5768 Del Skrevet 20. september 2009 Det hørtes utrolig koselig ut! Jeg vil være med neste gang Håper du får en fin Søndag Det var utrolig koselig, og du må absolutt bli med neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. september 2009 #5769 Del Skrevet 20. september 2009 Det hørtes ut som en utrolig koselig kveld! Håper du får en fin dag idag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. september 2009 #5770 Del Skrevet 20. september 2009 Stas når en liten kaffedate plutselig blir til en helaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. september 2009 Forfatter #5771 Del Skrevet 22. september 2009 Det hørtes ut som en utrolig koselig kveld! Håper du får en fin dag idag også Søndagen ble tilbragt på sofaen, med unntak av en løpetur på morgenen. Var totalt utslitt og ødelagt. Men sofaen var grei den også. Stas når en liten kaffedate plutselig blir til en helaften Jaa, jeg liker sånne kvelder Hmm, lurer på om min svenske kollega flørter med meg Han begynte å prate til meg på Office Communicator tidligere i kveld, og vi prater fortsatt. Litt jobbprat har det blitt, men mye utenomsnakk også. Og han har hintet til at han gjerne skulle vært med meg ut for å spise da jeg var på Leijontornet, og at han kunne tenke seg å ta meg med ut for å spise neste gang jeg er i Stockholm på jobb :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. september 2009 #5772 Del Skrevet 22. september 2009 Er han kjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. september 2009 Forfatter #5773 Del Skrevet 22. september 2009 Er han kjekk? Han er nok litt i eldste laget, men han er ikke så verst Han er en veldig hyggelig fyr, og tok seg litt av meg da jeg var i Stockholm. Fant forresten ut at nye fyren på servicedesk er single i dag også Hadde litt lange ører da HR-sjefen snakket med ham om helseavtalen og snappet opp at han var single da hun nevnte at hvis han hadde samboer/ektefelle og barn så gjaldt avtalen om akuttime på legevakten for dem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 23. september 2009 #5774 Del Skrevet 23. september 2009 hva er i det eldste laget for deg?? digg å ha litt flørting på jobben og.. gjør dagene mer spennende.. snakket noe mer med han på servicedesk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. september 2009 Forfatter #5775 Del Skrevet 23. september 2009 hva er i det eldste laget for deg?? digg å ha litt flørting på jobben og.. gjør dagene mer spennende.. snakket noe mer med han på servicedesk?? Hehe, han er nærmere 40 enn 30 Jeg måtte jo inn og sjekke hvor gammel han er nå, og han er 10 år eldre enn meg. Jeg vokste opp med en 8 år eldre søster, og alle de behandlet meg jo som en lillesøster, så jeg har fortsatt litt vanskeligheter med å tenke meg at noen på den alderen ser på meg som noe annet, og jeg har litt problemer med å se på dem som noe annet enn i beste fall en kul storebrortype. Jada, veldig hyggelig å flørte litt, nå var dette veldig utenom jobb da Han tok kontakt med meg hjemme på kvelden. Det ble etterhvert ingen tvil om at han småflørtet :gjeiper: Men for all del, veldig hyggelig det. Han er en kul og trivelig fyr, absolutt. Prøver å finne unnskyldninger for å stikke innom servicedesk når jeg kan. Jeg som alltid har skydd det rommet som pesten Nå har jeg heldigvis en god unnskyldning for å stikke innom der siden det skal settes opp utstyr for en nyansatt der inne. Vi småprater litt, men nå har da en av de andre der også begynt å prate mer med meg, en svenske jeg egentlig ikke har syntes er så trivelig. Jeg har vel vist meg som litt mer blid og omgjengelig i det siste, så da er jeg kanskje hyggeligere å prate med for alle :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. september 2009 Forfatter #5776 Del Skrevet 23. september 2009 OMG! Det går inflasjon i lekre mannfolk i firmaet mitt om dagen. I dag kom det inn en vikar på salg, og her snakker vi vakker mann altså. Høy, slank, mørk, med nydelige, mørke øyne og det smilet ... Jeg forvandles til en bablende, rødmende fjortisjente i hans nærvær. Får håpe akkurat det går over. Hyggelig virket han også. Jeg har ikke noe i mot å ha litt eyecandy i 3 mnd jeg. Godt at de endelig har tatt til vettet og ansatt litt yngre, og ikke minst hyggelige, lekre mannfolk som jeg kan glane på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 23. september 2009 #5777 Del Skrevet 23. september 2009 OMG! Det går inflasjon i lekre mannfolk i firmaet mitt om dagen. I dag kom det inn en vikar på salg, og her snakker vi vakker mann altså. Høy, slank, mørk, med nydelige, mørke øyne og det smilet ... Jeg forvandles til en bablende, rødmende fjortisjente i hans nærvær. Får håpe akkurat det går over. Hyggelig virket han også. Jeg har ikke noe i mot å ha litt eyecandy i 3 mnd jeg. Godt at de endelig har tatt til vettet og ansatt litt yngre, og ikke minst hyggelige, lekre mannfolk som jeg kan glane på veldig bra! godt at de har begynt å skjønne at de må ta mer "vare" på deg der! jeg har og mye eldre søsken. men jeg har alltid ment at de eldre mannfolka er litt mer tak i. de er liksom ferdig med å "spille spill" om du skjønner.. de vet mer hva de vil og ikke vingler sånn. så kjæresten min er 13 år eldre enn meg... 42 eksakt. passer utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. september 2009 #5778 Del Skrevet 23. september 2009 OMG! Det går inflasjon i lekre mannfolk i firmaet mitt om dagen. I dag kom det inn en vikar på salg, og her snakker vi vakker mann altså. Høy, slank, mørk, med nydelige, mørke øyne og det smilet ... Jeg forvandles til en bablende, rødmende fjortisjente i hans nærvær. Får håpe akkurat det går over. Hyggelig virket han også. Jeg har ikke noe i mot å ha litt eyecandy i 3 mnd jeg. Godt at de endelig har tatt til vettet og ansatt litt yngre, og ikke minst hyggelige, lekre mannfolk som jeg kan glane på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 23. september 2009 #5779 Del Skrevet 23. september 2009 Hallo! Det er jo naturligvis din jobb jeg skal ha! Ja, men da bare kommer jeg ilende! Hjernekirurg, rakettforskning... Hva som helst. Man blir nemlig litt sulten av å jobbe med typ førti damer og...tre menn. Hvor to av dem er litt eldre enn julenissen, og han tredje sier ting som "Jaså, er det den karen som ringer? Åssen faen henger`n?" når han tar telefonen... Så ny jobb passer utmerket, takk. Jeg tar gjerne en lønnforhøyelse i tillegg. Ellers kan jeg bare si at jeg har hatt et crush på en fyr som er 23 år eldre enn meg siden jeg var åtte. Haha, lykke til med å få ham til å se på meg som noe annet enn søte lille Libe! Jajamensan. Han blir godt nok drept om han gjør antydning til framstøt, så jeg bærer ikke mer nag enn at jeg pusser på min avsagde hagle hver gang han er i nærheten. Håper formen din er bra/bedre/best (stryk det som du måtte finne høyst upassende), og at du ikke blir sinnsforvirret av din alfabetiske bokstav K. Jeg er jo også K, så jeg vet at vi kan være forvirrende, hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. september 2009 Forfatter #5780 Del Skrevet 24. september 2009 Hallo! Det er jo naturligvis din jobb jeg skal ha! Ja, men da bare kommer jeg ilende! Hjernekirurg, rakettforskning... Hva som helst. Man blir nemlig litt sulten av å jobbe med typ førti damer og...tre menn. Hvor to av dem er litt eldre enn julenissen, og han tredje sier ting som "Jaså, er det den karen som ringer? Åssen faen henger`n?" når han tar telefonen... Så ny jobb passer utmerket, takk. Jeg tar gjerne en lønnforhøyelse i tillegg. Ellers kan jeg bare si at jeg har hatt et crush på en fyr som er 23 år eldre enn meg siden jeg var åtte. Haha, lykke til med å få ham til å se på meg som noe annet enn søte lille Libe! Jajamensan. Han blir godt nok drept om han gjør antydning til framstøt, så jeg bærer ikke mer nag enn at jeg pusser på min avsagde hagle hver gang han er i nærheten. Håper formen din er bra/bedre/best (stryk det som du måtte finne høyst upassende), og at du ikke blir sinnsforvirret av din alfabetiske bokstav K. Jeg er jo også K, så jeg vet at vi kan være forvirrende, hoho! Jada, bare å komme Her trenger vi flere unge mennesker inn. Vi har vel ikke akkurat en imponerende lav gjennomsnittsalder i firmaet. Derfor er jeg meget happy over at de nå gjør noe for å rette på det. At de gjør det ved å ansette unge, kjekke menn er selvfølgelig et stort pluss. Jeg trives godt med å få betalt for å omgås/hjelpe/flørte med kjekke unge menn Til nå har jeg jo ikke hatt stort å glane på. Formen er slett ikke verst. Er fryktelig nysgjerrig på hva K ville seint i går kveld da han tok kontakt på msn. Sikkert bare booty call, også var ikke jeg våken! *humf* Jeg tar gjerne en booty call fra ham any time. Patetisk? Jepp! Evt. så er jeg så smart og flink at han trengte hjelp til jobbting. Kan ikke fyren bare komme seg på msn så jeg får stilt nysgjerrigheten min da? Eller hva med å sende meg en sms? Selv om jeg er stort sett alltid er på msn hvis jeg er i live, så betyr jo ikke det at jeg nødvendigvis sover selv om jeg for én gangs skyld ikke er tilgjengelig på msn. Sinnsforvirret er jeg allerede, det har jeg jo bevist ved å kaste bort 3/4 år på en fjott som ikke klarer å bestemme seg og som har forvandlet meg til en drama queen. Når han da fortsatt klarer å gi meg sommerfugler i magen når han er i nærheten tror jeg egentlig alt håp er ute om at jeg noen gang skal bli fullstendig normal igjen. Men hvem vil vel være normal? Galskapen lenge leve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg