*Enigma* Skrevet 17. september 2009 Forfatter #5741 Del Skrevet 17. september 2009 Hm, høres ut som meg i mørketidene nordpå før. Skikkelig kjipt er det!! Håper de finner ut noe på testen i morgen, det kan jo hende at du "bare" mangler noe. Tar du tran/Omega-3 eller noe? Kanskje du skulle ta deg helt treningsfri en helg og kun tenke på andre ting, gå en tur rundt Sognsvann feks. Det kan jo hende at kroppen sier fra om at det er for mye. Men, dette blir jo ren gjetting fra min side, vil bare gi prøve å gi noen tips. -misa Jupp, godt mulig, men nå har jeg jo en tendens til å ha deppeperioder med jevne mellomrom da. Og vel, du kjenner jo tingenes tilstand, og det sliter helt klart på meg det også. Men så fysisk som nå er det sjelden det gir seg utslag i. Jeg er jo totalt nedkjørt. Skal slett ikke se bort i fra at jeg hadde hatt godt av litt skikkelig treningsfri, det får bli etter maraton. Da vurderer jeg sterkt å ta en deload-uke. Bare kjøre alternativt, ikke trene så hardt, prøve å finne igjen overskudd og treningslyst. Samtidig er det treninga som hjelper meg til å komme gjennom dagen, som gir meg det lille jeg har av tiltakslyst. Det er den som hjelper meg med å skyve mørke tanker unna. Trenger et lite lyspunkt akkurat nå. Bare et bittelite et, som kan få opp humøret mitt. Men som J sier på msn: These moments, as beautiful as they are, are evil when they're gone. Dæven, man ser svart på det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 17. september 2009 #5742 Del Skrevet 17. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 17. september 2009 #5743 Del Skrevet 17. september 2009 Skal slett ikke se bort i fra at jeg hadde hatt godt av litt skikkelig treningsfri, det får bli etter maraton. Da vurderer jeg sterkt å ta en deload-uke. Bare kjøre alternativt, ikke trene så hardt, prøve å finne igjen overskudd og treningslyst. kanskje vi skulle prøve å samkjøre noen litt morsomme økter, M spiller blant annet litt squash nå. Jeg suger i squash, men kan hende det er et litt morsomt avbrekk fra det samme gamle..? Jeg deloadet etter birken, det var veldig deilig, merket at kroppen virkelig trengte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. september 2009 Forfatter #5744 Del Skrevet 17. september 2009 kanskje vi skulle prøve å samkjøre noen litt morsomme økter, M spiller blant annet litt squash nå. Jeg suger i squash, men kan hende det er et litt morsomt avbrekk fra det samme gamle..? Jeg deloadet etter birken, det var veldig deilig, merket at kroppen virkelig trengte det. Squash er i grunnen morsomt det, spilte litt squash med MM da jeg hadde pt-timer. Jeg suger villt da, er helt elendig! Men morsomme økter hadde definitivt vært fint. Skal sørge for å komme meg på stretching i alle fall, ta en halvtime på ellipse (ikke morsomt, men betraktelig mer avslappende enn mine treninger om dagen), bare for å bli litt varm, også stretching etterpå. Får kikke litt på timeplanen, også prøve å få til veldig alternativ trening til det jeg gjør nå. Tror jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 17. september 2009 #5745 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg blir gjerne med på sugen squashing Jeg tror det er sunt å ikke bare gjøre ting man føler man MÅ være god i.. Jeg har det med å henge meg litt opp i slike ting, men så er det kanskje veldig bra både for kroppen og hodet å gjøre noe annet innimellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 17. september 2009 #5746 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg melder meg frivilling til stretch- og coreøkt! Må ta det rolig neste uke også så tirsdag og dobbelttime passer bra for min del. Da kan man jo sitte og skravle litt før/etter også. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 17. september 2009 #5747 Del Skrevet 17. september 2009 Det er viktig (og utrolig godt!) å slappe av litt Høres ikke dumt ut med en treningsredusert uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. september 2009 #5748 Del Skrevet 17. september 2009 hallois! hvordan står det til med deg om dagen? lenge siden jeg har vært på kg nå, men skjerpings nå jeg har forresten blitt kjempeflink til å jogge, Enigma! er så stolt av meg selv, har tenkt på deg og lurt på hvordan du klarer å opprettholde motivasjonen, og nå får jeg det til! har faktisk gått ned 2-3 kg (og mer skal det bli) :happy: men du er vel sikkert drittlei av masinga mi om trening.. så hvordan står det til på guttefronten da? masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. september 2009 Forfatter #5749 Del Skrevet 17. september 2009 Det er viktig (og utrolig godt!) å slappe av litt Høres ikke dumt ut med en treningsredusert uke Hehe, jeg er ikke enig i at det er godt men det gjør nok godt for kroppen. Blir ikke styrke neste uke, det blir alternativ trening og løping. Forhåpentligvis blir det bra for kroppen. hallois! hvordan står det til med deg om dagen? lenge siden jeg har vært på kg nå, men skjerpings nå jeg har forresten blitt kjempeflink til å jogge, Enigma! er så stolt av meg selv, har tenkt på deg og lurt på hvordan du klarer å opprettholde motivasjonen, og nå får jeg det til! har faktisk gått ned 2-3 kg (og mer skal det bli) :happy: men du er vel sikkert drittlei av masinga mi om trening.. så hvordan står det til på guttefronten da? masse Hei, skorpio Så koselig å se deg her igjen Jeg blir aldri lei treningsprat Synes det er godt gjort av deg å opprettholde motivasjonen, det krever faktisk en del selvdisiplin. Veldig stolt av deg Her går det veldig opp og ned. Hadde en skikkelig nedtur tidligere i dag, var totalt nedkjørt og skikkelig deppa. Mat med Purple, Wolfmoon, M, misa og lucy og en god treningsøkt hjalp på humøret. Gutter er som vanlig en katastrofe. Sånne ting funker bare ikke. Har reaktivert kontoen på Sukker igjen. Fikk mail om at jeg fikk gratis supermedlemsskap en stund hvis jeg reaktiverte :gjeiper: Har litt kontakt med enkelte gutter der, men ingen jeg føler jeg har noen voldsom connection med, og én jeg får fullstendig mark av. Han er arrogant og har noen holdninger som provoserer meg til de grader. For det første tok han en litt nedlatende tone i forhold til jenter og it-verdenen, deretter snakket han i en nedlatende tone om firmaet mitt (jeg sa ikke hvilket det var), men uten å vite noe som helst annet enn at det var et telecomfirma snakket han om at ja, det var jo ikke så farlig om man bare jobbet i et lite firma, man kunne jo lære litt likevel. Wtf!? Nå i siste melding var det hvordan nesten ingen jenter gadd å røre seg en mm som var greia hans. Prøver han å provosere meg eller er han faktisk så dust? I morgen skal jeg på helsekontroll med jobben. Blir spennende å se hva prøvene sier, om jeg mangler noe og om det kanskje er derfor jeg er så sliten og nedfor om dagen. Mest av alt er jeg spent på hva kroppsanalysen og test av O2-opptak sier. Er litt redd for å bli skuffet over fettprosent. Tenk om den ligger høyt over hva jeg tror og håper? Skal trene med PT i morgen også. Så da blir det PT-time løping og styrketrening i morgen. Det blir nok godt tror jeg, få tvunget tankene over på noe annet en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 18. september 2009 #5750 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg også er sliten og trøtt og molefonk om dagen. Det er ikke så greit. Håper du finner ut hva det er, og at det er noe som lett kan fikses på! Ellers skjønner jeg at jeg har mye å oppdage på matfronten! Jeg som tror at det er et staselig måltid, dersom Grandioasaen ikke er brent Og litt festlig at du har en K, hoho. Håper din er litt mer moden i toppetasjen enn min... Herlighet, får lyst til å stappe hodet hans inn i baken på ham, og hive ham utfor Plaza. Åja, jeg er visst ikke bare molefonk. Jeg er visst godt nok litt bitter også. Tenke seg til! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. september 2009 #5751 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) takk søta jeg er og stolt av meg! hehe! uff, han sukkerduden hørtes jo helt tard ut han er sikkert kjempeusikker inni seg, og tror at ved å ha den holdningen virker han selvsikker. også ender han opp med å høres ut som en arrogant drittsekk.. jaja.. er han kjekk a? :gjeiper: hva er disse helsesjekk-greiene med jobben?? GOD HELG! Endret 18. september 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5752 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg også er sliten og trøtt og molefonk om dagen. Det er ikke så greit. Håper du finner ut hva det er, og at det er noe som lett kan fikses på! Ellers skjønner jeg at jeg har mye å oppdage på matfronten! Jeg som tror at det er et staselig måltid, dersom Grandioasaen ikke er brent Og litt festlig at du har en K, hoho. Håper din er litt mer moden i toppetasjen enn min... Herlighet, får lyst til å stappe hodet hans inn i baken på ham, og hive ham utfor Plaza. Åja, jeg er visst ikke bare molefonk. Jeg er visst godt nok litt bitter også. Tenke seg til! God helg Ikke noe galt i en ferdigpizza i blant vel? Bortsett fra at jeg ikke kan spise det så klart. Men mat er viktig, og det skal helst være god mat! Har lagt merke til K i din dagbok også. Dessverre er nok ikke min K så mye bedre. Han er et forvirret surrehue som ikke klarer å binde seg. Er nok litt bitter jeg også, ja. Men jeg klarer ikke gi slipp på ham heller. takk søta jeg er og stolt av meg! hehe! uff, han sukkerduden hørtes jo helt tard ut han er sikkert kjempeusikker inni seg, og tror at ved å ha den holdningen virker han selvsikker. også ender han opp med å høres ut som en arrogant drittsekk.. jaja.. er han kjekk a? :gjeiper: hva er disse helsesjekk-greiene med jobben?? GOD HELG! Han var ikke kjekk i mine øyne i alle fall. Sikkert en usikker dust Helsetesten var et tilbud vi fikk gjennom jobb (nøyere beskrevet i treningsdagboka mi ) som en del av en helsesatsning i firmaet. Det ble tatt blodprøver, målt blodtrykk, også tatt en kroppsanalyse og en måling av O2-opptak. For å si det sånn, jeg scoret meget bra på testene. O2-opptaket mitt er meget bra, fettprosenten min ligger i nederste del av skalaen for hva som regnes som regnes som sunt, jeg har mer muskelmasse enn gjennomsnittskvinnen noe som gjør at kroppen min ligger mot definisjonen tynn og muskuløs (selv om jeg ikke akkurat føler meg så tynn) og jeg lå på 1 på visceralt fett der 1 er best. Jeg er kort oppsummert i meget bra form, og kunne egentlig ikke gjøre så mye for å forbedre meg. Det eneste måtte være om jeg klarte å få O2-opptaket opp på excellent som er hakket over Very Good der jeg landet. Excellent er da det beste. Jeg ligger faktisk ikke så alt for langt unna excellent, så han som utførte testen syntes absolutt jeg skulle satse på det. Vi testes da hvert halvår for oss som valgte å betale litt selv, i tillegg får vi full helsesjekk hvert år. De som ikke ønsket å betale noe selv får kroppsanalyse 1 gang i året og full helsesjekk annethvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. september 2009 #5753 Del Skrevet 18. september 2009 oi, så utrolig spennende å få bli testet sånn! og superbra resultater da!! lurer på hva slags resultater jeg ville fått.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5754 Del Skrevet 18. september 2009 oi, så utrolig spennende å få bli testet sånn! og superbra resultater da!! lurer på hva slags resultater jeg ville fått.. :klø: Jepp, det var veldig spennende, og jeg er superfornøyd. Problemet nå er jo at det skal ikke så mye til før resultatene blir dårligere Så jeg kommer jo til å være supernervøs før neste gang, for tenk om jeg har blitt dårligere. Det er en del som ikke er så fornøyd med sine resultater. Jeg fikk også følgende kommentar da jeg sa scoren min på O2-opptak: Ja, det er noen som har det. Dette kom fra en person som overhodet ikke er i nærheten av min treningsmengde. Det fikk han høre også, at han kunne jo trene like mye som meg, så kanskje han fikk lignende resultat, men det var visst ikke så aktuelt :gjeiper: I dag ble det hjemmelaget, italiensk tomatsuppe til middag. Spiste den med cottage cheese og hardkokt egg. Hvorfor i alle dager lager jeg ikke denne suppa oftere? Den lager seg nesten selv, ettersom den skal stå og koke en stund aleine, den smaker kjempegodt, og servert som i dag, og gjerne med krutonger og parmesan i i tillegg, eller servert med hvitløksbrød med ost, så er den en sann nytelse. Må virkelig bli flinkere til å lage suppe igjen. Laget det masse da jeg var samboer med J, og særlig nå på høsten er det herlig med suppe. Må lage både potetsuppe og hvitløkssuppa mi utover. Hvitløkssuppa er jo ypperlig for å holde forkjølelser og vampyrer på avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. september 2009 #5755 Del Skrevet 18. september 2009 Så er spørsmålet. Vil du egentlig holde vampyrer på avstand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. september 2009 Forfatter #5756 Del Skrevet 18. september 2009 Så er spørsmålet. Vil du egentlig holde vampyrer på avstand? Det kommer jo litt an på vampyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. september 2009 #5757 Del Skrevet 18. september 2009 Tenk mer Twilight og En vampyrs bekjennelser enn Night watch/Day watch iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. september 2009 #5758 Del Skrevet 18. september 2009 Gøy med sånne tester! Selv om jeg nok ikke helt vil vite fettprosenten min :dåne: Mannen skryter av sitt O2-opptakk, da han var på sitt mest trente, hadde han 82! Sikkert ikke like bra nå, men man kan leve lenge på fordums storhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. september 2009 Forfatter #5759 Del Skrevet 19. september 2009 Gøy med sånne tester! Selv om jeg nok ikke helt vil vite fettprosenten min :dåne: Mannen skryter av sitt O2-opptakk, da han var på sitt mest trente, hadde han 82! Sikkert ikke like bra nå, men man kan leve lenge på fordums storhet Jepp, er mange av gutta på jobb som gjør det :gjeiper: Det var visst ikke så gøy med de testene likevel. For meg var det en liten selvtillitsboost, og jeg skal i alle fall ikke kalle meg sjøl feit igjen Kraftig, jepp, men feit kan jeg med hånda på hjertet si at jeg helt klart ikke er. Jeg har jo til og med papirer på det. Også er det greit å vite at man faktisk er i god form. Jeg har jo tenkt at jeg må være i brukbar form, men samtidig så har jeg tenkt at jeg har bare meg selv å sammenligne meg med, og formen var ikke sånn superbra akkurat for et år sida, så jeg er kanskje ikke i så god form likevel. Får håpe boosten holder fram til løpet, sånn at jeg kan gjøre det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. september 2009 Forfatter #5760 Del Skrevet 19. september 2009 Har vært ute på løpetur i dag. Sov masse i natt, 10,5 t, hva er greia med meg om dagen? Når jeg kan sove til jeg våkner av meg selv sover jeg i 10 - 12 timer. Det er bare ikke normalt for meg. Uansett våknet jeg til strålende sol, og jeg måtte bare ut på en løpetur. Bygdøy i sol er så utrolig nydelig! Det er helt utrolig å komme ut der og virkelig føle at man er langt ute på landet. Hentet meg en skinnjakke fra Ellos i går. Den har faktisk blitt vist her på KG også. Den er knalltøff, og sitter så fint! Jeg den jakka. Dessverre er det vel egentlig litt varmt til å ha den på i dag Skal møte Purple for en kaffe kl 14:30 Håper vi finner et sted i sola. Gleder meg! Hmm, jakke eller ikke jakke? Den er virkelig meg, føler at jeg har vært litt mer søt og feminin i det siste enn jeg egentlig er. Særlig med det blonde håret osv. Føler meg litt mer vel når jeg ser litt tøffere ut. Lurer på om jeg skal høre på folk som sier jeg ikke må farge håret mørkt igjen, eller om jeg skal kjøre skikkelig mørkt igjen. Blir nesten litt tenåringsopprørsk når folk maser om at jeg aldri må farge håret mørkt igjen fordi jeg er så søt når jeg er blond. *fnys* Som om jeg har et ønske om å være søt. Mørk rødlilla hadde vært en kul farge å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg