Gjest Grafica Skrevet 6. september 2009 #5701 Del Skrevet 6. september 2009 Står i boka mi Jeg synes også de er enklest å skjære opp, men det er så irriterende å hive en halv hvitløk! For jeg bruker jo aldri en hel, og det slår aldri feil at det går et par dager mellom hver gang jeg trenger det, og da blir den stygg i mellomtida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5702 Del Skrevet 6. september 2009 Står i boka mi Jeg synes også de er enklest å skjære opp, men det er så irriterende å hive en halv hvitløk! For jeg bruker jo aldri en hel, og det slår aldri feil at det går et par dager mellom hver gang jeg trenger det, og da blir den stygg i mellomtida En hvitløk skal ikke bli stygg etter bare et par dager. Den blir som regel litt tørr på skjæreflaten (jeg tar ikke av skallet annet enn på den delen jeg bruker), men det skjærer jeg bare av. Da må jeg jo ta meg en tur inn i boka di da Ble nysgjerrig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. september 2009 #5703 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Koselig å se deg i dag og prate med deg etter timen. Du ser bare så utrolig bra ut! Misunner deg armene dine. Utrolig hyggelig å kunne stå sånn og prate i solen etter en økt! Takk for armskryt, jeg skulle ønsker jeg hadde midjen din! Løpingen har bare gjort deg superflott!! Endret 6. september 2009 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. september 2009 #5704 Del Skrevet 6. september 2009 Oppdatert på fyll, kos, telefonnummer, bh-dansing, mat med mere. Høres ut som en innholdsrik helg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5705 Del Skrevet 8. september 2009 Oppdatert på fyll, kos, telefonnummer, bh-dansing, mat med mere. Høres ut som en innholdsrik helg iallefall! Jada, innholdsrik var den. Slett ikke så ille helg egentlig, bortsett fra hodepinen søndag morgen. Var litt sliten søndag kveld. V maste på om jeg ikke kunne komme, men jeg orket ikke tanken på å stikke dit. Han var veldig ivrig på at jeg skulle komme, tilbød til og med å hente meg. Jeg som allerede hadde sagt at jeg tvilte på at jeg var særlig hypp på å være borte søndag eller mandag også. Føler det er nok å skulle jobbe seint i kveld, drar i morra, blir borte til fredag og lørdag skal jeg til Toten. Med tre stressende uker bak meg så følte jeg veldig for å bare sitte i sofaen. Nå sitter jeg og grubler over hvilken restaurant jeg skal velge i morgen kveld når jeg kommer til Stockholm. Satser på en italiensk restaurant, og står mellom 2 stk som ligger i nærheten av hotellet. Den ene er litt dyrere og finere enn den andre tror jeg, men ingen av dem er avskrekkende dyre. Det eneste jeg sliter med er hva jeg egentlig har lyst til å spise. Papa Sisto har risotto til forrett, og jeg er veldig glad i risotto. De har også hvitvinsbrassert gjøkalv fyllt med taleggioost tyrolerskinke. Pluss også for at de har skikkelig gnocchi. Trattoria de Michelangelo har en suppe med blåskjell som høres helt nydelig ut, og de har også en hovedrett med kalv, nemlig brasserte kalvemedaljonger med parmaskinke og salvie, i kremet hvitvinssaus. Vanskelig valg. Papa Sisto virker kanskje hakket bedre på dessertsiden. Hmm, ikke noe enkelt valg. Heldigvis har jeg jo til i morgen på å bestemme meg Får mye komplimenter på jobb om dagen. Tilbakemeldinger på at jeg ser bra ut, og ser ut som jeg har det bra. Ikke at det siste stemmer, men jeg bruker en del mer tid på hår, sminke og klær og prøver alltid å se veldig ordentlig ut, selv når jeg har en dårlig dag. Har brutt litt ut av mønsteret med å se veldig dyster ut. Det hjelper ikke på humøret mitt, men det er nok litt triveligere for kollegaene mine. Hyggelig med sånne tilbakemeldinger da i det minste. Så har jeg fått innkalling til helsesjekk, dette skjer allerede 18. september. Egentlig veldig glad for at det skjer såpass fort. Gleder meg til å legge opp skikkelig opplegg utover høsten og kanskje få en plan på hvordan jeg skal spise osv. Men mer om det i treningsdagboka kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. september 2009 #5706 Del Skrevet 8. september 2009 Hei på deg. Har fått, via jobb avdeling Stockholm, tips til restauranter: Har veldig lyst å gå hit: Sturehof, Stureplan http://www.sturehof.com/ Mer trendy: Grodan, Grev turegatan http://www.grodan.se/grodan-grev-ture/start.aspx Denne så litt morsom ut: Proviant, Sturegatan, fransk bistro http://www.proviant.se/ -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5707 Del Skrevet 8. september 2009 Hei på deg. Har fått, via jobb avdeling Stockholm, tips til restauranter: Har veldig lyst å gå hit: Sturehof, Stureplan http://www.sturehof.com/ Mer trendy: Grodan, Grev turegatan http://www.grodan.se/grodan-grev-ture/start.aspx Denne så litt morsom ut: Proviant, Sturegatan, fransk bistro http://www.proviant.se/ -misa Oh, takk for tips! Kan jo være verdt å sjekke ut de også. Mest sannsynlig (med mindre det er hinsides dyrt, eller maten overhodet ikke høres god ut) blir det hotellrestauranten på torsdag, ettersom den faktisk har en stjerne i Michellinguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. september 2009 #5708 Del Skrevet 8. september 2009 Oh, takk for tips! Kan jo være verdt å sjekke ut de også. Mest sannsynlig (med mindre det er hinsides dyrt, eller maten overhodet ikke høres god ut) blir det hotellrestauranten på torsdag, ettersom den faktisk har en stjerne i Michellinguiden. Send link på pm hvis du ikke vil gå offentlig! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5709 Del Skrevet 8. september 2009 Send link på pm hvis du ikke vil gå offentlig! -misa PM sendt. Veldig usikker på om jeg skal på den restauranten eller ikke. Hadde vært litt gøy, men samtidig vet jeg ikke helt om jeg er villig til å betale 700 kr for den 3-retters menyen. Hmm ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. september 2009 #5710 Del Skrevet 8. september 2009 Ååh, en restaurant ved navn Grodan at jeg ikke kjente til den da jeg var i Stockholm i fjor, da hadde jeg vært der lett som en vind!! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. september 2009 #5711 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg hadde valgt femretters. -misa Endret 8. september 2009 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5712 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg hadde valgt femretters. -misa Ja, men nå er det sånn at jeg ikke akkurat får dekket mat på regning da, og 950 er mye for en middag. Dessuten, å sitte og spise en 5-retters mutters aleine ... Frister ikke veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. september 2009 #5713 Del Skrevet 8. september 2009 Ja, men nå er det sånn at jeg ikke akkurat får dekket mat på regning da, og 950 er mye for en middag. Dessuten, å sitte og spise en 5-retters mutters aleine ... Frister ikke veldig. Får du ikke dekket et visst beløp per dag for kost? 950, for en femretters på en Michelinrestaurant synes jeg ikke er spesielt mye, det er jo av de dyreste og mest eksklusive restaurantene som er, da må man regne med at det koster. Ser heller den at man ikke gidder å sitte alene! :gjeiper: -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5714 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Får du ikke dekket et visst beløp per dag for kost? 950, for en femretters på en Michelinrestaurant synes jeg ikke er spesielt mye, det er jo av de dyreste og mest eksklusive restaurantene som er, da må man regne med at det koster. Ser heller den at man ikke gidder å sitte alene! :gjeiper: -misa Jo, selvfølgelig får jeg dekket et visst beløp pr. dag, men med statens satser så skjønner du også at det ikke er veldig mye. Jeg er fullt klar over at 950 kr for en 5-retters ikke er mye penger i forhold til at det er en restaurant med stjerne i Michellinguiden, men det er snakk om at jeg skal ha penger til å spise der. Nå har jeg engang ikke ekstremt mye penger om dagen. Da hjelper det ikke at man får dekket en brøkdel av regninga og at det er hyggelig pris i forhold til kvaliteten. You see? Jeg sa heller ikke at jeg ikke gadd å sitte aleine. Jeg sier at å sitte gjennom en 5-retters meny helt alene ikke frister veldig. Jeg har en tendens til å føle meg litt uvel i såpass fancy restauranter. Det er helt ok hvis jeg er sammen med noen, men aleine vil jeg ikke føle meg vel. Endret 8. september 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. september 2009 #5715 Del Skrevet 8. september 2009 Mmm italiensk! Jeg synes du skal velge nr. 2 for den suppa hørtes fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5716 Del Skrevet 8. september 2009 Mmm italiensk! Jeg synes du skal velge nr. 2 for den suppa hørtes fantastisk ut Den gjør det, og risotto lager jeg jo selv også. Men så er det det med gnocchi da. Hvis gnocchien er laget skikkelig, så er det nydelig. Hmm, vanskelige valg som må tas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. september 2009 #5717 Del Skrevet 8. september 2009 Vanskelig å bestemme seg utifra dessertmenyen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5718 Del Skrevet 8. september 2009 Møkkavedlikehold! Skulle vært hjemme og slappet av, hatt god tid til å pakke, sove ... Ikke sitte her på jobb og være sliten og sur. Selvfølgelig er bare E på, den eneste jeg ikke vil snakke med i kveld, var så klart den som ikke tok et hint da jeg prøvde å si på en veldig pen måte at jeg var opptatt. Ikke at jeg ikke kan snakke med folk mens jeg sitter og jobber. Orker bare ikke E. Er forbanna og såra og oppgitt. Skjønner ikke hvorfor det skal være så jævlig vanskelig å bare si ja eller nei, og lurer på om jeg er dum som tror at etterpå betyr etterpå og ikke i morra, eller overimorra, eller kanskje når jeg endelig får mast lenge nok til at han svarer. De samme gamle tankene kverner igjen rundt i huet. Hvorfor i alle dager slapp jeg ham noen gang innpå meg. Hvorfor stolte jeg på ham? Hvorfor fortsetter jeg å prøve, når jeg veit at ingenting forandrer seg likevel? Hvorfor får jeg fortsatt sommerfugler i magen når vi treffes, eller bare jeg hører stemmen hans? Noe må jo bare være feil med meg. Jeg skal i alle fall ikke stole på noen på den måten igjen. Hvis noen noen gang ber meg stole på dem igjen skal de få jobbe så jævlig mye hardere før jeg tar sjansen. Har mest lyst til å sende bitchemelding, si at han bare skal glemme at jeg var så inmari dum at jeg spurte om han ville være med på konsert. At han skal slippe å bli plaga med teite spørsmål om han vil være med på ting heretter. At nå skal jeg endelig begynne å ta et hint, til tross for at han har sagt en million ganger at det er ikke sånn det er ment. Men gjør jeg det så er jeg håpløs igjen ... Dessuten er det bursdagen hans. Jeg kan vente med å være bitch til den er over i det minste. Se om jeg får noen respons. Har uansett mista hele lysta til å ha ham med. Får nesten håpe han sier nei. Han har i det minste hatt plenty av tid til å finne på en teit unnskyldning for ikke å bli med. Får den vel i morra tenker jeg, eller enda bedre, akkurat seint nok til at jeg ikke rekker å finne en erstatter. Vil hjem til senga. Vil ikke på jobb i morra. Vil bare sove til jeg må dra. Trekke dyna godt over huet og gjemme meg for verden. Det hadde kanskje vært best for omverdenen også om jeg gjorde det. Vet ikke om den kan takle meg i morra om humøret mitt er like svart som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. september 2009 #5719 Del Skrevet 8. september 2009 Vennen Jeg får så vondt av deg. Og jeg blir så sint på alle menneskene som har ført til at du har slike problemer med tillit, det er så urettferdig at du skal ha det slik! Du fortjener en gutt/mann som virkelig verdsetter hvor herlig, søt, pen, snill og lekker du er, en som gjør det lykkelig og gjør at du har det bra. Jeg hater å se at du er lei deg. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre. Vit at jeg tenker på deg og er glad i deg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5720 Del Skrevet 9. september 2009 Stupid, stupid, stupid! Jeg reiser direkte til Stockholm fra jobb i dag, og hadde ikke pakket ferdig før vedlikeholdet i går. Gjett hvem som ender opp med å ikke dra hjem ... K kom på msn og begynte å prate rett før jeg stakk i går, så da ble vi sittende og sende meldinger mens jeg satt på banen. Dermed stakk jeg innom K, bare for å skravle litt før jeg skulle hjem igjen sånn jeg har gjort flere ganger før etter vedlikehold. Problemet var bare at jeg endte jo ikke hjemme. Har nesten ikke sovet i natt, både fordi det ble ekstremt seint, jeg er uvant med å sove med K og fordi jeg var übernervøs i forhold til at jeg måtte hjemom og dusje og pakke osv. på morgenen i dag. Skjønner ikke helt hvorfor jeg gjør det her mot meg selv. Tror jeg skal ønske meg en hjerne til jul, en fungerende en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg