Gjest misa Skrevet 3. september 2009 #5682 Skrevet 3. september 2009 (endret) misa ---> <--- Enigma -misa Endret 3. september 2009 av misa
*Enigma* Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5683 Skrevet 3. september 2009 misa ---> <--- Enigma -misa
LekeHusmor Skrevet 3. september 2009 #5684 Skrevet 3. september 2009 Dagens småting å glede seg over: * Fikk kommentar fra en kollega i dag: Så tynn du har blitt! Du ser virkelig flott ut! * J sine kommentar i går: så godt å endelig se deg med din egen hårfarge igjen. Nå er du fin! I tillegg til at han kommenterte at jeg så veldig veltrent ut. * Skrytemail fra sjefen som syntes jeg gjorde en god jobb i går. hurra for små gleder i hverdagen!
*Enigma* Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5686 Skrevet 3. september 2009 Ingen trening i dag heller, og det merkes på humøret. Nå er humøret så klart også påvirket at jeg er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, så finner snart senga. V er tilbake fra ferieturen til Thailand. Tror han var litt skuffet over at jeg ikke tok kontakt og var svært lite pratsom. Noe av det første han sier er at han skal fortelle meg alt om turen når vi møtes, uten at jeg engang har spurt om turen, og at han ikke orker å skrive alt, så han tar det heller når vi treffes. Når? Hmm, kan ikke se jeg spurte ham om vi skulle treffes heller. Ble litt irritert over at han bare tar for gitt at vi skal treffes, at jeg er kjempenysgjerrig på turen hans osv. Så jeg ble kverulerende og utrivelig, så kverulerende at han endte opp med å moderere seg og spørre om jeg ville treffes. Er egentlig ikke så sikker på om jeg gidder, sa også at jeg hadde det veldig travelt, så jeg visste ikke når det kunne bli. Ramsa opp alt som skjer framover med vedlikehold tirsdag, at jeg reiser til Stockholm onsdag så han mente at jammen da tok vi det jo bare søndag til mandag. Igjen tar han det bare for gitt at jeg skal komme og sove over, han er jo kosete, så da er sikkert jeg det også Prøvde å ymte litt frampå om at jeg kanskje ikke hadde så stort behov for kos, men den tok han visst ikke. Ikke bryr jeg meg det minste om at hans ekser osv. som han også kom innpå. Han var visst overbevist om at jeg hadde oversikten, jeg som ikke engang husker hva nyeste eksen hans heter. Irriterer meg at jeg ble kverulerende og grinete, og irriterer meg enda mer at han bare tar det for gitt at jeg nå har savna ham, er kjempeglad for at han er tilbake og dør etter å møte ham og høre alt om den superspennende turen hans. Akkurat nå interesserer det meg ca midt i ræva, han kunne trenge å bli jekka ned et par hakk. Liker ikke folk som tar meg for gitt. Tror han tok et hint egentlig, jeg var lite snakkesalig, og veldig lite trivelig, så det tok ikke fryktelig lang tid før han fant ut at han skulle ta kvelden. Akkurat nå vil jeg bare finne meg en fyr som gir meg oppmerksomhet og litt omsorg, og behandler meg pent. Ikke en vinglete fyr som ikke er i stand til å sende skikkelige signaler om hva han vil, eller en fyr med alt for høye tanker om seg selv og mine ønsker om å tilbringe tid sammen med ham.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. september 2009 #5687 Skrevet 4. september 2009 HM. Jeg trykket en knapp. Og sier takk for i natt. Og trallara trallarei, jeg er glad i deg!
*Enigma* Skrevet 5. september 2009 Forfatter #5688 Skrevet 5. september 2009 HM. Jeg trykket en knapp. Og sier takk for i natt. Og trallara trallarei, jeg er glad i deg! Utrolig koselig å se deg i dag. Er veldig, veldig glad for at jeg har blitt kjent med deg. Glad i deg, vennen.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. september 2009 #5689 Skrevet 5. september 2009 Utrolig koselig å se deg i dag. Er veldig, veldig glad for at jeg har blitt kjent med deg. Glad i deg, vennen. Ha en fin dag i dag! I går var kjempekoselig, og jeg gleder meg til å se deg i kveld!
*Enigma* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5690 Skrevet 6. september 2009 Hjemme fra en veldig koselig kveld. Tipper at det faktum at jeg danset i bh og miniskjørt økte min popularitet blant det mannlige publikum Vel, vel. Det får så være. Jeg hadde det gøy, men likevel ... Det vondeste er kanskje at det er på dager som denne, da jeg faktisk egentlig har det virkelig bra, at jeg savner K mest ... Touch me It's so easy to leave me All alone with the memory Of my days in the sun If you touch me You'll understand what happiness is Look a new day has begun
*Enigma* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5691 Skrevet 6. september 2009 Finnes det noe bedre enn å våkne opp med dundrende hodepine etter enorme mengder sangría (og litt annen alkohol), være så tett og tjukk i halsen at det føles som om man har kusma og kyssesyke på en gang, være så tett av størkna blod i nesa at den er umulig å puste gjennom, lese på facebook at man skrev visst akkurat den undertøyskommentaren man tenkte at kanskje ikke var så himla smart og skrive, lese alle fyllemeldingene man har sendt, og finne en ny person i kontaktlista(denne gangen vet jeg i det minste hvem han er)? Jeg må slutte å feste ...
Gjest misa Skrevet 6. september 2009 #5692 Skrevet 6. september 2009 Hørtes ut som en super kveld! Dro du en torsdags-Enigma eller en lørdags-misa? Skulle ønske jeg var der, men samtidig så var det så deilig å bare slappe av, hadde en lang skogstur i går også. Håper virkelig vi får gjort noe av de hytteplanene våre! Husk å spørre moren din. -misa
*Enigma* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5693 Skrevet 6. september 2009 Hørtes ut som en super kveld! Dro du en torsdags-Enigma eller en lørdags-misa? Skulle ønske jeg var der, men samtidig så var det så deilig å bare slappe av, hadde en lang skogstur i går også. Håper virkelig vi får gjort noe av de hytteplanene våre! Husk å spørre moren din. -misa Heldigvis ingen av delene Jeg tok det litt mer med ro, men jeg slo meg løs på dansegulvet og eh, siden jeg oppfordret gutta til å ta av seg på overkroppen fikk jeg klar beskjed om at skulle de ta av seg måtte jeg også (til stor appplaus fra gutta) Er mest hodepinen og det at jeg er ekstremt dehydrert som føles ille i dag. Bare å bøye seg over vasken for å vaske vekk sminken i dag var ubehagelig. Heldigvis ikke kvalm eller noe sånt da og hodepinen forsvant etter 2 ibux. Skal snakke med mamma når det lønner seg å ta turen osv. Tror kanskje ikke det kan bli før i august neste år, vil gjerne ta en tur på hytta med familien først så jeg finner fram, men det er ikke noe problem å få gjennomført det så lenge vi setter av tid. Hadde vært veldig koselig om vi gjøre en skikkelig jentetur ut av det, du, lucy, M og jeg.
LekeHusmor Skrevet 6. september 2009 #5694 Skrevet 6. september 2009 så gøy det høres ut som du må ha hatt det igår! gjør meg glad hvilken fest var det du var på?
Gjest Grafica Skrevet 6. september 2009 #5695 Skrevet 6. september 2009 Jeg har ikke fått takket ordentlig-ordentlig for at vi fikk sove hos deg forrige helg! Det var kjempekoselig å få tilbragt litt ekstra tid med deg, og tusen takk for all den nyyydelige maten Jeg MÅ ha oppskriften på den risottoen! Høres ut som en morsom kveld igår Glad jeg har blitt kjent med deg, du er så god
*Enigma* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5696 Skrevet 6. september 2009 så gøy det høres ut som du må ha hatt det igår! gjør meg glad hvilken fest var det du var på? Det var veldig gøy i går. En del av de gutta vet virkelig hvordan de skal gi ei jente oppmerksomhet. Det var veldig hyggelig, og Sean var veldig søt. Lurer på om jeg hører noe fra ham, og om han i det hele tatt husker meg i dag. Han spurte jo hele 4 ganger om nr mitt, og han fikk det første gangen Jeg har ikke fått takket ordentlig-ordentlig for at vi fikk sove hos deg forrige helg! Det var kjempekoselig å få tilbragt litt ekstra tid med deg, og tusen takk for all den nyyydelige maten Jeg MÅ ha oppskriften på den risottoen! Høres ut som en morsom kveld igår Glad jeg har blitt kjent med deg, du er så god Det var veldig hyggelig å ha besøk av dere Koseilg å ha noen å dra hjem med, og hyggelig å sitte i sofaen og slakke dagen etter. Oppskrift skal du selvsagt få. Here goes: Nok til 2 som spiser mye 3 finhakkete sjalottløk 1/2 finhakket, kinesisk hvitløk, eller 3-4 finhakkete fedd 2 ss olje 200 gram risottoris, helst arborioris 1-2 dl hvitvin 2 ts tørkede urter, som timian og oregano 7-10 dl kraft eller buljong 2 ss fersk rosmarin 50 gram nyrevet fersk parmesan 30-50 gram smør Stek løk og hvitløk i olje til løken er blank og myk. Ha risen opp i kjelen og la den steke i 3-4 minutter, sånn at den blir blank mens du stadig rører rundt. Ha i hvitvin og tørkede urter og kok inn mens du stadig rører rundt, inntil risen er klissete, men ikke tørr. Ha i 2-3 desiliter kraft og kok inn mens du stadig rører med en sleiv. Spe på med kraft og fortsett slik til risen er kokt, men fortsatt litt fast inni. Det tar om lag 25 minutter. Men smak deg fram, det er det eneste som funker. Er det ikke nok kraft, kan du bruke vann. Ha i frisk rosmarin. Rør inn parmesan og smør Dette er grunnoppskriften jeg alltid bruker. I blant har jeg i en smaksrik pølse som jeg har stekt litt, kapers kan være godt i hvis du liker det, det samme med soltørket tomat. Jeg hadde i sopp da dere var hos meg og den hadde jeg i ca 5-6 minutter før risen var ferdig. Veldig glad for at jeg har blitt kjent med deg også, Grafica. Du er en utrolig flott jente!
*Enigma* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5698 Skrevet 6. september 2009 Koselig å se deg i dag og prate med deg etter timen. Du ser bare så utrolig bra ut! Misunner deg armene dine.
Gjest Grafica Skrevet 6. september 2009 #5699 Skrevet 6. september 2009 (endret) Hva er kinesisk hvitløk? Er det de hvitløkene som som er små, uten fedd? Idag har jeg imponert megselv over hva jeg planlegger til middag Tror nesten du hadde blitt imponert over meg også! Endret 6. september 2009 av Grafica
*Enigma* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5700 Skrevet 6. september 2009 Hva er kinesisk hvitløk? Er det de hvitløkene som som er små, uten fedd? Idag har jeg imponert megselv over hva jeg planlegger til middag Tror nesten du hadde blitt imponert over meg også! Det er de små uten fedd ja. Jeg liker dem best, synes både smaken er bedre også er de mye, mye enklere å skjære opp da, siden man ikke trenger å rense hvert enkelt fedd. Hva har du planer om å lage? Her blir det ovnsbakt Pangasiusfilet med ris, sopp og råkostsalat av gulrot, neper og rødbeter. Fant endelig norske rødbeter i butikken. Jeg elsker rå rødbet!
Fremhevede innlegg