Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. september 2009 #5661 Del Skrevet 1. september 2009 Jaja, da har jeg i det minste sjansen til å stæsje meg opp i morgen, og se litt ekstra sexy og snasen ut når jeg skal gi ham opplæring OH JEEE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 1. september 2009 #5662 Del Skrevet 1. september 2009 Jaja, da har jeg i det minste sjansen til å stæsje meg opp i morgen, og se litt ekstra sexy og snasen ut når jeg skal gi ham opplæring Dette gav meg bilder i hodet av opplæring som involverer noe LITT annet enn data... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. september 2009 Forfatter #5663 Del Skrevet 1. september 2009 Dette gav meg bilder i hodet av opplæring som involverer noe LITT annet enn data... Jeg kan lære bort litt av hvert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. september 2009 #5664 Del Skrevet 1. september 2009 Søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5665 Del Skrevet 2. september 2009 Minn meg på at jeg aldri, aldri, aldri skal si sånne ting som: hvis alt går etter planen, eller: hvis ingenting går galt, ever again! Snakk om å jinx my luck. Faen! Møkkauke! Jeg vil hjem, dra dyna godt over huet og ikke våkne igjen før neste år. Kanskje ting da magisk har fikset seg av seg selv, og jeg kan slappe av og slippe å føle at jeg er totalt udugelig og mislykka. Faen, faen, faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. september 2009 #5666 Del Skrevet 2. september 2009 Oida, hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. september 2009 #5667 Del Skrevet 2. september 2009 Hjelper det med en nuss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. september 2009 #5668 Del Skrevet 2. september 2009 ....eller en kos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5669 Del Skrevet 2. september 2009 Oida, hva har skjedd? Jeg fikk endelig pc-en som han nyansatte skulle ha, vi har en altirisserver som vi installerer pc-er fra (Altiris er et program som laster image på pc-er via network boot), men denne serveren fikk jeg ikke logget meg på. Dette er en virtuell server, så jeg logget meg på klienten hvor jeg skal kunne styre serveren fra og forsøkte å restarte. Null reaksjon. Logger direkte på esx-serveren som denne virtuelle serveren ligger på, det tok "bare" 50 minutter, noe som tyder på at det er noe som ikke er helt som det skal være. Så kommer jeg da endelig inn, men da ser det ut som om altirisserveren vår har kræsja fullstendig. I mens har jeg så klart begynt manuell installasjon av pc-en, men det tar ca 3 timer lenger enn å bruke altirisserver (eller noe sånt), i tillegg til at jeg faktisk må sitte og gjøre noe, i stedet for at det meste går automatisk. I tillegg har jeg da alle sakene som raser inn, folk som maser både om viktige ting og totalt uviktige ting (når jeg sier at jeg egentlig er ekstremt opptatt så maser man for faen ikke om ting man sendte mail på 2 timer tidligere, om ting som ikke engang er viktige). Urk! Som om ikke det er nok har deler av backupen feilet, igjen ... og jeg kan sitte her og ramse opp i uendelighet alt som har gått galt mens min kjære sjef har vært på ferie. Jeg føler meg totalt udugelig og mislykka fordi ting går galt, og jeg klarer ikke fikse ting uten hjelp. Akkurat nå trenger jeg en armkrok å krype inn i, litt massasje, en flaske vin og litt god mat. Hyggelig selskap. Faen som jeg savner en kjæreste akkurat nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2009 #5670 Del Skrevet 2. september 2009 Hjelper det om jeg dumper et tonn sjokolade på utsida av døra di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. september 2009 #5671 Del Skrevet 2. september 2009 Høres ut som en kjip dag. Håper den er blitt bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2009 Forfatter #5672 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg har i det minste fått i meg nydelig middag, fått blåst ut litt til J, og K har ringt meg diverse ganger fordi han skulle hjelpe meg. Har fått tips fra sjefen da, så jeg skal gjøre en jobb nå fra kl 21 og utover og se om det hjelper. Forhåpentligvis fungerer det fint etterpå. Hvis ikke blir det krise i morra. Så kryss fingra for meg folkens. Endret 2. september 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. september 2009 #5673 Del Skrevet 2. september 2009 *Krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. september 2009 #5674 Del Skrevet 2. september 2009 *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5675 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Urk, så sitter man på jobb da, etter 2,5 t søvn. Var ferdig med jobbing kl 01:30 i natt, men fikk ikke sove. Utrolig lite kult å jobbe i natt, følte overhodet ikke at jeg hadde kontroll, og det hadde jeg vel heller ikke. Ting kunne gått skikkelig galt. K satt oppe med meg en stund og hjalp meg på msn, men så gikk han og la seg og da følte jeg meg fryktelig aleine. Heldigvis gikk alt bra. Ting er oppe og går, ingen alarmer, alt ser bra ut og sjefen har nok dobbeltsjekket, for jeg hadde fått en lang skrytemail i morges. Er litt sint på meg selv for at jeg har så dårlig selvtillit. Det er jo så tåpelig, for det viser seg jo stadig vekk at jeg kan mye mer enn jeg tror. Jeg er bare tør ikke tro på at jeg faktisk kan det. Godt at J stilte opp og spiste middag med meg også. Vi spiste på Bambus, veldig god mat! Hyggelig å bare skravle igjen, uten å sitte og føle på at ting kanskje ikke er ok mellom oss. Han nølte ikke engang da jeg spurte om han ville holde meg med selskap. Kanskje ting kan bli, om ikke som før, så noenlunde ok mellom oss igjen? Endret 3. september 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5676 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg elsker mine kjære, søte, snille kollegaer. - Sover du, Åse Marie? - Huh? - Sover du, du ser litt trøtt ut :gjeiper: - Eh, jeg sov 2,5 t i natt. - Ja, det SYNES! :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 3. september 2009 #5677 Del Skrevet 3. september 2009 Så utrolig flink du har vært på jobb! Jeg tenkte på deg i går og at du satt oppe og strevde med teite servere og kranglete maskiner. Fint at alt ordnet seg, og nå ser du jo at du har kompetansen. Slutt å ha dårlig selvtillit - NUH! Det er en ordre. Håper dagen i dag blir bedre! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. september 2009 #5678 Del Skrevet 3. september 2009 Det ALLER verste man kan høre når man føler seg trøtt og sliten er at man ser trøtt og sliten ut!! --- Håper dagen blir mindre stress enn i går! Du er flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5679 Del Skrevet 3. september 2009 Så utrolig flink du har vært på jobb! Jeg tenkte på deg i går og at du satt oppe og strevde med teite servere og kranglete maskiner. Fint at alt ordnet seg, og nå ser du jo at du har kompetansen. Slutt å ha dårlig selvtillit - NUH! Det er en ordre. Håper dagen i dag blir bedre! -misa Dagen har ikke startet så alt for bra, ettersom de som programmerer i Microsoft må være noen fordømte fjols. Skal vi se, hva kan vi gjøre for å gjøre brukerne våre enda mer frustrerte tro? Jo, vi lager en sikkerhetsmekanisme som gjør at vi stopper vår egen sikkerhetsoppdatering. Denne gjør vi umulig å slå av på en enkel måte! Jippi! Vel, jeg fant da ut av det til slutt. Google er min venn og alt det der. Nå håper jeg bare at ting går smooth heretter. Skal prøve å skjerpe meg med selvtilliten. Jeg kan jo egentlig. Det ALLER verste man kan høre når man føler seg trøtt og sliten er at man ser trøtt og sliten ut!! --- Håper dagen blir mindre stress enn i går! Du er flink!! Jeg vet! Og nå fikk jeg den fra kam-en vår også. Han veit jeg satt oppe og jobba i natt, men han klarte bare ikke la være å kommentere. Humf! :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. september 2009 Forfatter #5680 Del Skrevet 3. september 2009 Dagens småting å glede seg over: * Fikk kommentar fra en kollega i dag: Så tynn du har blitt! Du ser virkelig flott ut! * J sine kommentar i går: så godt å endelig se deg med din egen hårfarge igjen. Nå er du fin! I tillegg til at han kommenterte at jeg så veldig veltrent ut. * Skrytemail fra sjefen som syntes jeg gjorde en god jobb i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg