Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Mulig det har en sammenheng med svake øyeblikk i fylla, men dette har jeg overhodet ingen kjenneskap til altså :laugh:

:ler: Urk, tror det var for å få slutt på maset. Ikke at jeg husker stort av hvordan fyren ser ut, men han var absolutt ikke min type :gjeiper:

Er forresten imponert over at jeg klarte å få med meg mappen med info vi fikk på seminaret. Det var nemlig ikke plass til den i veska, så jeg gikk rundt og drasset på den i hele går. Den lå på gulvet i gangen, så den ble med helt hjem.

:sukk: Hvorfor skriver man så teite meldinger i fylla? Angrer fryktelig på meldinga jeg sendte K i går kveld. Svake menneske :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woho, det var litt av en kveld! Håper formen din er bedre. :troest: (Både mtp. kroppen og dumme tanker!)

Har du noen spennende planer for helgen da, bortsett fra party i morgen? :)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, det var litt av en kveld! Håper formen din er bedre. :troest: (Både mtp. kroppen og dumme tanker!)

Har du noen spennende planer for helgen da, bortsett fra party i morgen? :)

-misa

Er heldigvis ikke fyllesyk i dag, men magen er i fullt opprør etter 7-elevenmaten :gjeiper: Hvordan i alle dager kunne jeg synes at hveteting var en fin ting å stappe i seg? :klø: Man trenger jo ikke bli helt dum bare fordi man er full

Ingen store planer. Grafica og S sover over hos meg i forbindelse med partyet. Skal vel ta en løpetur også en eller annen gang på søndag. Ellers skal jeg vel bare ta det med ro.

Håper virkelig jeg blir kvitt de dumme tankene ... Føler meg så utrolig teit som skrev den meldinga til K. Følelser er noe ordentlig dritt! Jeg kan jo ikke akkurat snakke med ham om den meldinga heller. Da gjør jeg bare alt mye verre. Teit å sjekke sendte meldinger i dag. Skulle jo bare latt det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i kveld! Koselig at du kom, og kjempesnilt å tilby overnattingssted for Grafica og Sondre, så de også kunne komme!

Vi ses sikkert på trening om ikke så lenge? (Dog ikke i morgen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i kveld! Koselig at du kom, og kjempesnilt å tilby overnattingssted for Grafica og Sondre, så de også kunne komme!

Vi ses sikkert på trening om ikke så lenge? (Dog ikke i morgen ;) )

Takk for i kveld. Kjempekoselig at du lagde i stand fest for oss! :) Vi sees nok på trening igjen til uka. Skal ikke på senteret i morgen, bare ut og løpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens innflyttingsfest hos Purple var kjempekoselig! Det er så koselig å se kg-jentene. Det var dessverre noen som manglet, men vi som var der hadde det utrolig koselig, og ikke minst morsomt. Kanskje særlig på misas bekostning? Orket ikke drikke så mye, var litt redusert etter torsdagen. Hadde Grafica og S på overnattingsbesøk, og det ble veldig tomt da de dro i ettermiddag.

Hadde satt meg som mål å komme meg ut på en løpetur i dag, men det var fryktelig hardt å skulle forlate sofaen. Kom meg ut til slutt da, og selv om løpeturen ikke ble så lang, så ble den i enda høyere tempo enn tidligere. Deilig å kjenne at kroppen fungerer godt, selv etter en fest.

Nå har jeg nettopp kost meg med dagens middag som bestod av pangasiusfilet, rester av gårsdagens risotto med parmesan og rosmarin, masse squash og aubergine og hvitvinssaus. Drakk et glass hvitvin til også. Det var utrolig godt! Satte på Walk the line mens jeg åt, og sitter nå med siste rest av hvitvinen og koser meg i sofaen. Utrolig deilig søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh den maten hørtes bare nydelig ut! fikk jeg lyst på nå :sikle:

fint å høre at festen var vellykket - og ja, neste gang jeg er på østlandet så kommer jeg inn til oslo en tur og så tar vi en kaffe! eller du kan invitere meg på risotto-middag :jepp:

:fnise:

flink du var som kom deg ut på løpetur.

hvordan har mandagen vært da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh den maten hørtes bare nydelig ut! fikk jeg lyst på nå :sikle:

fint å høre at festen var vellykket - og ja, neste gang jeg er på østlandet så kommer jeg inn til oslo en tur og så tar vi en kaffe! eller du kan invitere meg på risotto-middag :jepp:

:fnise:

flink du var som kom deg ut på løpetur.

hvordan har mandagen vært da?

Du kan gjerne komme på middag ;) Mandagen har vært dritt. Møkkadag fra ende til annen. Håper å fikse huet på spinn intervall. Vil egentlig bare dra dyna over huet og sove. Wake me up when September ends ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. så drit med sånn start på uken da :klemmer:

håper du får renset litt ut med trening ja. rart med det, det hjelper jo iblant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Møkkadag! Det ble ikke noe bedre av treninga. Stressa som en gal for å rekke timen fordi den helvetes bussen jeg skulle tatt aldri dukket opp, og den som skulle gått 10 min seinere selvsagt var forsinka. Møkkabusser! Fatter ikke hvordan det er mulig.

Timen i seg selv var grei, men jeg klarte ikke koble ut og klarte ikke trene av meg det dårlige humøret. Har egentlig bare blitt mer og mer nedfor utover kvelden. Vil bare trekke dyna over hodet og bli der.

here comes the rain again

falling from the stars

drenched in my pain again

becoming who we are

as my memory rests

but never forgets what I lost

wake me up when September ends

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Det hjelper ofte på humøret å ha noe deilig å se på!!

De har jo aldri ansatt noen hotte fyrer her så lenge jeg har vært her, så jeg ble litt satt ut da han kom og hilste på. Var ikke helt forberedt på å hilse på ham i første omgang, også så han jo faktisk bra ut i tillegg. Skummelt. *rødme* *stamme* *stotre* :murvegg: Jaja. Får håpe han får litt bedre inntrykk av meg når jeg kommer og leverer pc-en hans. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk! :hug:

Hmm, den nyansatte på servicedesken er HOT, HOT, HOT! :sjarmor:

Nå kom jeg til å tenke på den Cola Light-reklamen som har gått et par somre.. :rolleyes: Skulle gjerne hatt noe sånt i gangen her ja.

Tamtitam. Håper du får en fin dag!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Håper denne dagen blir bedre enn gårsdagen! Det er iallefall ikke mandag lengre, bare det i seg selv kan vel bidra til å minske kjiphetsfaktoren ;) Kjekt med litt eye-candy i hverdagen også :tommel:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg til å tenke på den Cola Light-reklamen som har gått et par somre.. :rolleyes: Skulle gjerne hatt noe sånt i gangen her ja.

Tamtitam. Håper du får en fin dag!

-misa

Mhm, bare så synd han sitter i en helt annen fløy enn meg. Hvorfor kunne han ikke sittet her inne? Mulig det ville distrahert meg litt :fnise:

:klem: Håper denne dagen blir bedre enn gårsdagen! Det er iallefall ikke mandag lengre, bare det i seg selv kan vel bidra til å minske kjiphetsfaktoren ;) Kjekt med litt eye-candy i hverdagen også :tommel:

Foreløpig så er dagen bare sånn halvveis. Joda, jeg har fått eyecandy, som jeg ikke får sjansen til å se mer til i dag for pc-en hans står fast i tollen :murvegg: Den skulle vært levert ut til meg i går, nå kommer den ikke før i morgen. Jaja, da har jeg i det minste sjansen til å stæsje meg opp i morgen, og se litt ekstra sexy og snasen ut når jeg skal gi ham opplæring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...