Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni

Litt tankeløst å dra damehistorier foran deg vil jeg påstå :klaske:

Du gjør da sannelig nerdefordommer til skamme du også! :lur: Flette i luggen hørtes fint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt tankeløst å dra damehistorier foran deg vil jeg påstå :klaske:

Du gjør da sannelig nerdefordommer til skamme du også! :lur: Flette i luggen hørtes fint ut :)

Ja, jeg vil påstå det, og jeg tror kanskje han skjønte det, men helt sikker kan man jo ikke være. Nå er han jo ganske sær da, og ganske tankeløs generelt, så det var vel ikke noen bombe.

Ikke helt sikker på om jeg liker fletta i luggen eller ikke. Litt usikker på om jeg liker å vise fram ansiktet mitt såpass :ler: Synes det er greit å ha noe å gjemme seg bak jeg, men samtidig er det veldig praktisk da, også var det noe nytt. Må jo prøve seg fram litt og ikke se likeens ut bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner liksom ikke helt hvordan de får til den flette-i-luggen sveisen.

Ikke at jeg har prøvd, men.....

Æsj...

Mannfolk kan være så utrolig dumme noen ganger.

Da Mannen og jeg hadde vært sammen i ca 6 mnd (altså i 1997) var han så stille.

Jeg spurte om det var noe spes han tenkte på, og fikk til svar at han tenkte så på xen om dagen.

Han syntes de hadde hatt det så fint, og lurte litt på hvorfor det gikk galt.

:trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner liksom ikke helt hvordan de får til den flette-i-luggen sveisen.

Ikke at jeg har prøvd, men.....

Æsj...

Mannfolk kan være så utrolig dumme noen ganger.

Da Mannen og jeg hadde vært sammen i ca 6 mnd (altså i 1997) var han så stille.

Jeg spurte om det var noe spes han tenkte på, og fikk til svar at han tenkte så på xen om dagen.

Han syntes de hadde hatt det så fint, og lurte litt på hvorfor det gikk galt.

:trampe:

jeg lagde bare en tynn fiskebeinsflette av luggen jeg. Satt egentlig mest og trengte noe å henge fingra i da jeg kjedet meg hjemme i sofaen i går kveld og fant ut at hey, jeg kan jo faktisk gå sånn :fnise: Veldig greit når man skal trene i alle fall, og kjekt å se litt annerledes ut for en gangs skyld.

Herregud så tankeløst av Mannen å si noe sånt. Mannfolk er virkelig sære noen ganger. :murvegg: Nå er jo K og jeg i en litt annen situasjon enn du og Mannen da, sånn egentlig. K og jeg er jo ikke sammen, og måten han oppfører seg på understreker jo det ganske tydelig, men synes det er ukult og tankeløst uansett. Blir aldri klok på den fyren tror jeg. Hadde det bare vært litt enklere å gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sittende over på jobb i dag, og har jobbet i kveld. Mye som må gjøres om dagen. K ble med på en løpetur, ikke at jeg så ham så mye under den turen, men ... Første runden lå han bare bak meg, og neste runden skulle han prøve seg på et eller annet teit veddemål. Da jeg løp forbi ham igjen stod han og prata med ei jente. Han kom etter meg like etterpå og ville hjem. 2 runder rundt Sognsvann var litt mindre enn jeg hadde tenkt, ikke fikk jeg noe ut av at han var med heller. :sukk:

Har jobba litt i kveld. En av brukerne skulle reinstallere pc-en sin og måtte gjøre det nå på kvelden. Håpløst å gjøre sånt på dagtid. Har ikke ført det, og kommer ikke til å gjøre det heller. Førte litt tidligere i kveld. Det får holde. I blant får man bare være litt service minded. Men legge seg kanskje? Liten vits å sitte oppe i alle fall. Blir bare trøtt og sliten. Sliter med å sove om dagen, men det er tross alt bedre å innta senga enn å sitte i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Håper jeg ser deg i dag! er nok ikke på trening før kl 20 men..

Vi får se :) Jeg håper å rekke spinninga kl 17:30 og så ta en styrkeøkt etter det. Da er jeg i så fall ferdig før kl 20. Hvis jeg må jobbe overtid igjen (noe jeg absolutt ikke har lyst til eller er motivert for) så sees vi nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å spinne med deg i dag! Glemte å si at du var veldig fin med fletteluggen :jepp:

Takk for det :) Hyggelig å se deg også. Du er kjempeflink om dagen! Synes du skal være stolt av deg selv.

Var litt i tvil om jeg skulle orke å lage middag da jeg kom hjem i dag, men nå som jeg sitter og spiser er jeg veldig glad for at jeg valgte å lage maten :) Det ble veldig enkelt, tunfisk i vann (helte av vannet da), hvitløk, masse frisk ingefær, frisk chili, litt sellerirot, halv boks vannkastanjer og halv boks bambusskudd og litt wokblanding (jeg foretrekker eldorado chinese). Surr i panna, krydre litt med curry, paprikapulver, og pepper, litt lime over, litt flytende honning og soyasaus. Det ble godt gitt. Nå sitter jeg og ser Rachel Zoe project. Må prøve å få ryddet litt i kveld også. Har heldigvis litt bedre tid i morgen tidlig. Skal på seminar på Lysaker kl 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nam, det hørtes godt ut! :nigo:

seminar ja, greit med litt forandring i jobbhverdagen da :)

håper du sover godt i natt, og at morgendagen blir fin!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg drømte om deg i natt :ler: K var blitt til Cristiano Ronaldo, og vi var alle og feiret nyttårsaften sammen. Trond Espen Seim var også der, og han la an på meg, selv om han i drømmen egentlig var ei jente, dog med verdens største penis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte om deg i natt :ler: K var blitt til Cristiano Ronaldo, og vi var alle og feiret nyttårsaften sammen. Trond Espen Seim var også der, og han la an på meg, selv om han i drømmen egentlig var ei jente, dog med verdens største penis :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nam, det hørtes godt ut! :nigo:

seminar ja, greit med litt forandring i jobbhverdagen da :)

håper du sover godt i natt, og at morgendagen blir fin!

:hug:

Seminaret i dag var egentlig ganske kjedelig :gjeiper: Så jeg hadde nok hatt mer igjen for å være på jobb. Men, men. Sånn er det nå i blant. Skal på nytt seminar i morgen, og da tror jeg jeg får litt mer ut av det.

:hug: Håper du får en fin dag!

Takk for det. Den ble helt grei. Håper på interessant og lærerikt seminar i morgen.

:ler: Cristiano Ronaldo hadde ikke vært helt feil ;) Trond Espen Seim som jente med penis kunne jeg nok styrt meg for. Sånn ellers er han derimot ganske snacksy :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, ja. Var på seminar med påfølgende båttur og pubtur i går. Våknet i morges med en eh ..., hva skjedde i går egentlig? Har fått på plass noen biter, men fortsatt skremmende mange hull i hukommelsen. Drakk vel minst 2 flasker vin tilsammen fra kl 17 til ca 23:30. Jeg var hjemme midnatt tror jeg.

Det jeg husker er at jeg ringte i alle fall K, og ville ha besøk, eller komme på besøk. Men han hadde lagt seg og søsteren var der, så det funka ikke. Jeg mener å huske at jeg sa ja til en kaffedate med en som tydeligvis heter Chris, for jeg har en Chris i kontaktlista mi, og det har jeg ikke hatt før.

Chris er type nerd :gjeiper: Truffet på vei fra båten til Tordenskjold. Satt sammen med ham og en eller annen annen nerd. Reaksjonen til begge to da jeg tok av meg jakka var: Helvete! Trener du mye? Dæven! Det ser ut som det er substans i de bulene også jo, får jeg kjenne? Så da måtte jeg spenne armmusklene så de kunne kjenne :fnise:

Fant papirpose fra 7-eleven i stua, så jeg har tydeligvis spist der i natt, noe som forklarer hvorfor jeg er så dårlig i magen i dag.

Hater sånne dager jeg våkner og husker minimalt fra kvelden før. Var så hinsides full i går at det er jo ikke rart jeg ikke husker så mye. Valgte selv å gå hjem fordi verden snurret og jeg visste jeg var så full at jeg ikke hadde godt av mer å drikke. Litt fornuftig var jeg nå i går. ;)

Hadde jeg bare ikke sendt K den meldinga ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

:fnise: Sorry, men jeg føler oppriktig med deg altså.

Håper dagen i dag ikke blir så værst :klemmer: Også har du jo kaffe date'n med Chris å glede deg til, det kan du jo si til K neste gang han spør om å finne på noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten følelse av at jeg kommer til å avlyse den daten hvis han tar kontakt. Får håpe han ikke husker den avtalen i dag :ler: Orker ikke dra på en date med en fyr jeg ikke finnes interessert i. Fatter ikke hvorfor jeg sa ja engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...