Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Møkkadag! Kommentarene begynner å gå inn på meg, i 3 dager har jeg fått høre: kan du fikse det da? Jeg vet jo egentlig at jeg er flink i jobben min, men man kan jo begynne å lure når ingen andre har tiltro til meg. Det gjør ikke akkurat underverker for selvtilliten min det her. :sad: Akkurat nå vil jeg helst hjem til sofaen og en armkrok. Trenger litt trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

:klem:

Du er kjempeflink, og det beviser du hver dag hele året. Hadde disse tanketomme menneskene faktisk hatt en smule observasjonsevne, så hadde de sett at du gjør jobben din til enhver tid, og at du jobber selvstendig også når sjefen din er der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Ja, selvfølgelig er du flink. Er det ikke litt gøy å vise dem at ja, du KAN faktisk fikse det? Så kan de tenke seg om før de slenger teite kommentarer neste gang.

Håper du får en avslappende kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Ja, selvfølgelig er du flink. Er det ikke litt gøy å vise dem at ja, du KAN faktisk fikse det? Så kan de tenke seg om før de slenger teite kommentarer neste gang.

Håper du får en avslappende kveld.

Jammen greia er at det er ikke ting som er noe vanskelig å fikse. Det er helt basic ting. Det er ikke noe som er sånn haha, jeg kan det her, jeg er flink. Det er ting jeg gjør ørten ganger daglig, så selvfølgelig kan jeg fikse det.

Sitter og jobber, og har nettopp kommet hjem fra joggetur, så avslappende har den ikke vært enda. Måtte sitte godt over det jeg hadde tenkt på jobb i dag også. Merker godt at sjefen er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen greia er at det er ikke ting som er noe vanskelig å fikse. Det er helt basic ting. Det er ikke noe som er sånn haha, jeg kan det her, jeg er flink. Det er ting jeg gjør ørten ganger daglig, så selvfølgelig kan jeg fikse det.

Hey, du fiksa jo minnet på den virtuelle serveren! Det var jo noe du ikke hadde gjort alene før. Ergo, det var ikke så basic, og likevel fiksa du det. Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

A) du er flink på topp og tusen!

B) du er flink på topp og supert!!

C) du er flink på pluss og tusen!!!

Og en dag kommer hele verden til å se og anerkjenne det, og de kommer til å bøye seg i støvet for deg!! :pls: Og da kan vi bare skratte og le og peke nese til alle de som sitter der med skjegget i postkassa. Så det!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er søte da! :klem: Hva skulle man gjort uten KG og jentene her?

Kan dere forklare meg hvorfor jeg fortsatt blir skuffet over K også? Jeg visste jo egentlig at vi ikke kom til å treffes i dag, til tross for at han var veldig positiv tidligere i dag. Hadde det bare på følelsen, og visste jo at å håpe på noe sånt ville være tåpelig og jeg ville bli skuffet. Likevel er det dritkjipt når jeg da får meldinga jeg forventa å få om at det ikke blir noe av. Jeg kunne virkelig trengt en klem i kveld ... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mye jobbing i dag. Ble sittende lenger enn jeg hadde tenkt før jeg fikk gått, og måtte jobbe nå på kvelden. Det var noen servere som måtte fikses litt på, og det kan ikke gjøres i arbeidstida. Ting fungerer fortsatt ikke optimalt, så det er noe som må fikses i morgen også, men jeg orket bare ikke sitte så mange timer nå på kvelden. Kan ikke føre for mange timer føler jeg heller, selv om sjefen min sa jeg skulle føre for jobbinga i kveld. Det som står igjen er ikke krise, så jeg får se i morgen om jeg klarer å fikse det da.

Nå har jeg sett ferdig Cold Case, så da skal jeg legge meg og forsøke å få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at du får sove godt vennen, og prøv å ikke kvern for mye tanker. :klemmer:

-misa

Det er ikke så lett. Veksler mellom å deppe og være rasende. Rasende på meg selv fordi jeg spurte K om vi kunne møtes og rasende på K fordi han svarte Ja klart, det må vel la seg gjøre, også sier han selvfølgelig nei likevel, men ikke før jeg sender melding og spør ... Faen! Hvorfor klarer jeg ikke kutte ut fyren? Jeg blir så til de grader nedprioritert, likevel klarer jeg ikke holde meg unna, klarer ikke gi opp å håpe om at kanskje jeg blir prioritert denne gangen. Kanskje han denne gangen mener det når han sier ja (as if!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blææ, jeg har lyst å denge K i et tre! :slår: hehe.

skjønner allikevel godt at du reagerer som du gjør.. det er jo klassisk, at man ikke klarer å trekke seg unna når man vet man egentlig burde. men burde er et teit ord, man kan ikke hjelpe for følelsene sine!

håper du får en bedre dag i morgen, og ikke så lang arbeidsdag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LekeHusmor sier akkurat det jeg tenkte... det beste for deg hadde nok vært å kutte han ut, men hvordan skal man klare det når man er så betatt! Kjærlighet kan være noe skikkelig dritt. Og du fortjener så mye bedre.

Tenker på deg, håper du fikk sove litt i natt vennen. :hug:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Skjønner veldig godt hvordan du har det, det var jo en av mine mindre glansfyllte perioder fra i fjor som var på omtrent samme måte. Utrolig vanskelig å kutte ut, med mindre man får et spark i baken slik som jeg gjorde da.

Håper du får en fin dag i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg: K hadde ikke tolket det som om vi skulle møtes i går, bare som en: vi kan vel møtes en eller annen gang og finne på noe :murvegg: Argh! Så fint! Nå vet jeg at en eller annen gang så kan vi sikkert finne på et eller annet :dry:

Dagen har for å si det pent ikke startet så bra. Jeg forsov meg, var ekstremt nedfor og utenfor da jeg stod opp. Klarte å gjøre samme feilen 3 ganger og holdt på å gjøre den en 4. Var ekstremt tørr i ansiktet da jeg våknet og skulle smøre meg med fuktighetskrem. 3 ganger begynner jeg å sminke meg og må vaske vekk sminken før jeg skal ha på fuktighetskrem. Skulle akkurat til å begynne en 4. gang før jeg kom på at eh, har du ikke gjort det her 3 ganger allerede? Begynner det ikke å holde nå?

Skulle helst bare dratt hjem, satt meg i sofaen med dyna og bare slappet av. Finnes ikke effektiv i dag. Hodet er blytungt, og jeg føler jeg ikke får gjort noe fornuftig. Men får vel bare holde ut, og krysse fingrene for at det ikke skjer noe så jeg må sitte over i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...