*Enigma* Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5481 Del Skrevet 3. august 2009 Skjønner godt at du drømmer om en storbyhelg, det er så deilig å ha en slik gulrot å se frem til om høsten. Skulle vel ikke være helt umulig å få til heller, sikkert en KG-jente eller 10 som vil bli med deg på tur Neida, er sikkert mulig å få med seg noen, er bare det at jeg er litt kresen på selskapet også Det er jo ikke egentlig kg-jenter jeg har lyst til å reise med, selv om de er veldig hyggelige og jeg tror det hadde blitt veldig gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5482 Del Skrevet 3. august 2009 Heh, oppdaterte statusen min på facebook med at jeg ønsket meg kakao, film og en armkrok. Rett etterpå fikk jeg tilbud fra V om å komme opp der i kveld ... Ikke helt sikker på om det var den armkroken jeg ønsket meg, men kanskje jeg skal gjøre det likevel? Sånn om jeg ikke får noe bedre tilbud? Må på trening i dag, selv om det frister mer å bli på sofaen. Regnet øser ned der ute og foten min er så vond at jeg nesten ikke klarer å gå på den på grunn av den dumme vannblemma, men stikker jeg ikke kommer jeg til å ha dårlig samvittighet i evigheter. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. august 2009 #5483 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis du kunne reist hvor som helst du hadde hatt lyst til (ingen økonomiske begrensninger) hvor ville du reist da? Jeg ville reist en weekend til Tokyo eller New York tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. august 2009 #5484 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis du kunne reist hvor som helst du hadde hatt lyst til (ingen økonomiske begrensninger) hvor ville du reist da? Jeg ville reist en weekend til Tokyo eller New York tror jeg! Tror jeg ville vært litt lengre borte enn en weekend hvis jeg skulle til Tokyo Ellers er det flere her som drømmer om å reise. Ingen som er så oppdatert på flypriser rundt om i verden som jeg Håper du får kommet deg på tur etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5485 Del Skrevet 4. august 2009 Hvis du kunne reist hvor som helst du hadde hatt lyst til (ingen økonomiske begrensninger) hvor ville du reist da? Jeg ville reist en weekend til Tokyo eller New York tror jeg! Tja, så lenge det bare er for en weekend så ville jeg fortsatt holdt meg i Europa jeg da :gjeiper: Men jeg har veldig lyst til å reise til New York, Tokyo og til Australia og New Zealand. Når det gjelder en langweekend er det vel Roma, Paris, Wien, Barcelona og Venezia som står øverst på ønskelista. Tror jeg ville vært litt lengre borte enn en weekend hvis jeg skulle til Tokyo Ellers er det flere her som drømmer om å reise. Ingen som er så oppdatert på flypriser rundt om i verden som jeg Håper du får kommet deg på tur etterhvert Det blir nok ikke noen tur på meg med det første. Muligens en tur til Edinburgh igjen i desember for å få med meg Christmas lights, skøytebanen og julemarkedet. Det er ikke stort penger på konto, og det reisefølget jeg ønsker meg er vel ikke så veldig mottakelig for forslag om tur. Får vel heller bare spare penger og ta meg en skikkelig Californiaferie neste år tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. august 2009 #5486 Del Skrevet 4. august 2009 californiaaaa, californiaaa, here we cooome! jeg håper inderlig at jeg får til å dra til L.A til våren altså. da skal jeg sende kort! eller kanskje du kan møte meg der hvordan er dagen din i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. august 2009 #5487 Del Skrevet 4. august 2009 californiaaaa, californiaaa, here we cooome! jeg håper inderlig at jeg får til å dra til L.A til våren altså. da skal jeg sende kort! eller kanskje du kan møte meg der hvordan er dagen din i dag da? Dere kan jo møte meg i San Francisco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5488 Del Skrevet 4. august 2009 Dere kan jo møte meg i San Francisco Det er vel hovedgrunnen min for å ville dra til California til våren californiaaaa, californiaaa, here we cooome! jeg håper inderlig at jeg får til å dra til L.A til våren altså. da skal jeg sende kort! eller kanskje du kan møte meg der hvordan er dagen din i dag da? Opp og ned. Var superdeppa da jeg våkna i morges. Var i grunnen deppa da jeg la meg også. Det irriterer meg litt, for det er så lite som skal til før jeg tipper over fra helt ok til superdeppa. Jeg griner av ingenting, og det kverner en masse negative tanker rundt i hjernen omtrent konstant. Utrolig slitsomt å være så ustabil som jeg er om dagen. Dagen har blitt litt bedre da, selv om den fortsatt ikke akkurat er strålende. Det regner, er kaldt, jeg har en vannblemme som strekker seg under nesten hele foten som gjør det vanvittig vondt bare å gå vanlig og jeg skal jobbe overtid i dag. I tillegg kan jeg "glede" meg til å skulle til Toten i helga. Jeg vil mye heller være hjemme i Oslo og slappe av. Problemet er bare at modern har mast i evigheter om at jeg skal komme, og jeg sa for en stund siden at jeg kunne komme denne eller neste helg. Så fikk jeg plutselig planer for neste helg, og da blir det denne helga i stedet. Har ikke helt hjerte til å si at jeg ikke kommer likevel, for modern har bursdag i dag. Vi har faktisk gitt henne en ordentlig flott gave denne gangen. Vanligvis blir det dyre ting hun får, denne gangen er det en teaterbillett, og alle vi ungene skal være med. Hun får en billigere gave, men det sosiale med på kjøpet. Pappa som har bursdag i slutten av august får billett til samme stykket. Blir litt forvirra av V. Jeg trodde det her kom til å være et sporadisk opplegg, men knappe 30 sek etter at jeg postet kommentar på FB i går om at jeg ønsket en armkrok, kakao og film spurte han om jeg hadde lyst til å komme til ham hvis han ble ferdig med møtet med huseier tidlig nok (det ble han da ikke). Vi prata sammen på msn i går kveld fordi han kan fikse billig bil til meg i helga, og da måtte jeg jo si at jeg skulle til Toten siden jeg hadde sagt til modern at jeg skulle komme denne eller neste helg og jeg var jo opptatt neste helg. Da fikk jeg kommentaren om at det passet jo fint, siden han skulle til Porsgrunn disse to helgene, sånn hvis det hadde noe å si for mine planer ... Han spøker vekk alt når jeg sier at jeg egentlig gir litt f***. Han er ikke egentlig klengete, bare litt mer på'n enn jeg regnet med at han skulle være. Var jo i grunnen litt overrasket over at han ba meg ned til Porsgrunn også, og hans første reaksjon da jeg nevnte at jeg hadde planer om å dra på USA-ferie neste år var at han hadde lyst til å være med, og om jeg hadde reisefølge. Får litt småangst av sånt jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5489 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg får låne bil i helga Riktignok et gammelt skrap av en golf kabriolet, men det er en bil, jeg slipper tog! Også er det gratis (ja, sånn bortsett fra bensin da). V klarte ikke skaffe leiebil til meg, alt var utleid, så da ordnet vi det sånn at jeg får låne bilen til DR i stedet. Jeg var ikke helt sikker på hva jeg skulle si med en gang da han spurte hvordan jeg visste at det var V som hadde den *kremt*. DR er ikke helt informert om ting mellom V og meg, og vi har vel tenkt å holde det sånn en stund til. Må innrømme at jeg er litt nervøs for å kjøre den greia da, men det får nå så være. Det går sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 4. august 2009 #5490 Del Skrevet 4. august 2009 Deilig med bil! Jeg hadde jo leiebil da jeg var hjemme ei helg tidligere i sommer, og det var fantastisk å slippe å tenke på å rekke tog og sånt. Litt slitsomt å kjøre såpass langt, men jeg liker å kjøre, så det var bare gøy. Det kosta ikke noe særlig mer enn å ta tog eller fly heller (bortsett fra når jeg får minipris på toget da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5491 Del Skrevet 4. august 2009 Møkkadag! Ok, jeg fikk låne bil, og det er jeg kjempeglad og veldig takknemmelig for, men bortsett fra det? Foten min er vond. Sabla vond faktisk, det gjør vondt å i det hele tatt gå. Det ødela en del for treninga i dag, og kommer til å ødelegge en del resten av uka også. Jeg hadde glemt bukse på treninga i dag. Det var ikke aktuelt å droppe trening av den grunn så da måtte jeg kjøpe meg sykkelshorts (som var det eneste de hadde framme av bukseting i min størrelse. Det var greit det altså, kjekt å ha og den var det billigste de hadde også), da jeg skulle betale ville ikke kortterminalen ta kortet mitt, så dermed måtte jeg ut og opp i minibanken. Sitter på jobb og har slett ikke lyst til å jobbe. Vil bare hjem! Traff Purple på trening da, det var hyggelig! Dessuten får jeg låne bil, må prøve å fokusere på det. Det er virkelig deilig å slippe å være avhengig av tog. Det gjør det mye lettere å få til en skikkelig treningsøkt på lørdag også. Det er jo et lyspunkt. Dessuten kan det hende jeg kan stikke av på kvelden på lørdagen, sjekke om kompisen min er hjemme. Har ikke lyst til å feste, men hadde vært hyggelig å sitte der og pjatte litt, kanskje spille xbox eller noe sånt. Det er så utrolig deilig med kompis S. Rett og slett fordi det aldri har vært noe mer enn vennskap mellom oss, ingen flørting eller noe som helst. Bare helt avslappa kompisforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 4. august 2009 #5492 Del Skrevet 4. august 2009 Bra jeg kan være et lyspunkt i tilværelsen Du så jo veldig proff ut i den nye sykkelshortsen, i det minste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5493 Del Skrevet 4. august 2009 Bra jeg kan være et lyspunkt i tilværelsen Du så jo veldig proff ut i den nye sykkelshortsen, i det minste! Takk for det Greit å se litt proff ut, selv om man ikke er det :gjeiper: Kvelden fikk en god slutt da. Var innom K etter jobb, satt bare og prata og lytta til musikk en times tid før det ble så seint at jeg var nødt til å stikke. Akkurat da var det ikke så kult at man skulle på jobb dagen etter. Særlig ikke ettersom han satt og strøyk på meg på slutten. Fikk igjen litt av den godfølelsen fra tidligere. Da vi faktisk kunne sitte og prate sammen, høre på musikk og være venner. Ikke bare ende opp i senga. Tror ikke han syntes det var så enkelt å la meg gå heller, men jeg kunne jo ikke sove over når jeg ikke hadde skift osv. med meg. Som han sa: sånn er det når det er hverdag Tror det blir hardt å stå opp i morra, men man overlever vel. Har jo ikke så mye valg. Faen så glad jeg er i fyren. Merker det på sånne dager som i dag, når ting bare føles avslappa og godt, at jeg virkelig, virkelig er glad i K. Det er litt lett å glemme når alt bare er kaos, når jeg er langt nede eller høyt oppe. Da blir akkurat de følelsene litt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. august 2009 #5494 Del Skrevet 5. august 2009 tviler ikke på at du er glad i han nei.. og jeg tror han er veldig glad i deg og. koselig å lese at dagen din endte bra igår. så drit med foten altså, det burde da gå over snart?? jeg bor jo midt i byen men skulle ønske jeg hadde bil jeg også, det er noe med frihetsfølelsen! jeg tar jo igrunn aldri buss, bare når jeg skal til IKea, men allikevel hadde vært digg å bare kjøre over til Bergen istedenfor å kåle med flytog, fly, flybuss osv. håper dagen din er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 5. august 2009 #5495 Del Skrevet 5. august 2009 Bil er djevelens verk, så det skal dere være glad for at dere ikke har Men veldig greit å ha når du skal på langtur. God bedring med foten og håper du overlever på Toten! (nei, hør på dikteren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5496 Del Skrevet 5. august 2009 Bil er djevelens verk, så det skal dere være glad for at dere ikke har Men veldig greit å ha når du skal på langtur. God bedring med foten og håper du overlever på Toten! (nei, hør på dikteren) Hehe, nei, jeg har ikke egentlig lyst på bil. Jeg har jo ikke noe bruk for det, annet enn når jeg skal til Toten, eller har lyst på en Sverigetur eller noe sånt. Men vledig greit nå som jeg vet at jeg kan utnytte V og få billig leiebil en helg hvis jeg trenger det. Bare si i fra litt tidligere neste gang, evt. så kan jeg smiske litt med DR og få låne skrapet hans. Overlever nok Totenturen. Ser ut som S kanskje er hjemme, jeg skulle sende en melding når jeg hadde lyst til å være sosial, og var han hjemme kunne jeg ta en tur. Foten er bedre i dag, så regner med at det blir løpetur igjen i morgen Er så hinsides trøtt i dag. Ikke så rart siden jeg bare fikk noen få timers søvn. Er sosial og pratesyk, men ingen å prate med på msn. Mulig jeg kan være sosial med V i kveld. Han mente det var fare for at han kunne ha lyst på litt selskap. Jeg er usikker, håper på et bedre tilbud :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. august 2009 #5497 Del Skrevet 5. august 2009 Vil bare innom og si at jeg tenker på deg og leser her hver dag, selvom jeg ikke kommenterer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. august 2009 #5498 Del Skrevet 5. august 2009 nå, har du fungert som selskapsdame i kveld eller hva ble det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5499 Del Skrevet 5. august 2009 nå, har du fungert som selskapsdame i kveld eller hva ble det til? Sitter hjemme. Orket ikke dra til V for det ville bli så seint, også må jeg ta turen opp dit i morgen uansett fordi han trengte bilen på ettermiddagen. Da gadd jeg ikke dra dit i dag. Så får vi bare se hvor meldingene med K fører hen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. august 2009 #5500 Del Skrevet 5. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg