Gjest Purple Skrevet 2. august 2009 #5461 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg skal selvfølgelig invitere hele KG-gjengen i bryllupet. Lurer på om vi kan få det til allerede neste sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. august 2009 #5462 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg skal selvfølgelig invitere hele KG-gjengen i bryllupet. Lurer på om vi kan få det til allerede neste sommer? Gleder meg masse - du må bare passe på at det ikke kræsjer med bryllupet til Grafica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. august 2009 #5463 Del Skrevet 2. august 2009 Gleder meg masse - du må bare passe på at det ikke kræsjer med bryllupet til Grafica. Det skal vi vel få til. Sommeren er jo lang! Huff, stakkars S. Snakk om å foregripe begivenhetene liksom. Har jo ikke møtt fyren engang! Aner vi bridezillatendenser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. august 2009 #5464 Del Skrevet 2. august 2009 Nei, for jeg var jo først ute, må vite! Mitt bryllup har førsteprioritet liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. august 2009 #5465 Del Skrevet 2. august 2009 Nei, for jeg var jo først ute, må vite! Mitt bryllup har førsteprioritet liksom! Jeg så Bride Wars tidligere i sommer. Kanskje vi får vår egen versjon! KG Bride Wars! :slåss: Neeeeiiiii! Klart du skal få ha datoen din i fred, Grafica! Haha, som om dette faktisk er en realitet liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. august 2009 #5466 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor realistisk det er, er vel uvisst, men det er fryktelig morsomt å late som hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. august 2009 #5467 Del Skrevet 2. august 2009 Vel, man kan jo aldri vite hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2009 #5468 Del Skrevet 3. august 2009 Hvordan er det med deg da, Enigma? Tilbake på jobb, og alt er topp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5469 Del Skrevet 3. august 2009 Hvordan er det med deg da, Enigma? Tilbake på jobb, og alt er topp? Tilbake på jobb igjen ja. Kjenner at det hadde vært greit med mer ferie, samtidig som det ikke akkurat er noe ferievær å skryte av. Ingen andre jeg kjenner som har ferie heller, så det hadde vært totalt bortkasta. Det bare hadde vært så godt å sove litt lenger i dag. Jeg har lyst på en langhelg et eller annet sted jeg. Reise til en storby jeg ikke har vært i før. Det hadde vært noe. Hadde vært fint å ha noe å se fram til, glede seg til og tenke at da skal jeg ha litt fri og gjøre noe. Men sånt nytter ikke planlegge når man ikke har noen å be med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 #5470 Del Skrevet 3. august 2009 kjenner følelsen du! det er ca 1000 ganger morsommere å planlegge og glede seg og reise sammen med noen. du kan bli med i kofferten til Kreta om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5471 Del Skrevet 3. august 2009 kjenner følelsen du! det er ca 1000 ganger morsommere å planlegge og glede seg og reise sammen med noen. du kan bli med i kofferten til Kreta om du vil Jaaa, det vil jeg gjerne Grå hverdag! Været er kjipt og det er lite å gjøre på jobb så jeg blir sittende med veeeeldig kjedelig rutinearbeide. Kjedelig, men akk så nødvendig Må få ræva i gir og få ryddet opp hjemme, også ringe vennen til mamma så han kan komme innom og se hva som må gjøres på kjøkkenet før kjøkkeninnredningen kan settes opp. Jeg vil ha nytt kjøkken, det ble veldig bra det jeg fikk tegnet nå. Ikke helt ulikt det forrige, men litt mer praktisk, og en del billigere. Jeg skulle jo ha ryddet i ferien min, men de siste 4 dagene forsvant bare. Stakk opp til V i går. Vi så film og spiste pizza (herregud så lenge det er siden jeg har spist pizza. Ble pizza med speltbunn fra Peppes, men det smakte jo egentlig ikke noe godt engang). Angret meg egentlig litt etterpå for at jeg stakk opp. Fyren maser jo verre enn ei jente jo. "Har du det bra? Hva tenker du på? Angrer du på at du kom hit? Hvorfor ser du sånn på meg, du ser så tankefull ut?" Jeez, bare fordi jeg ikke ligger og prater om hvor glad jeg er for å være der og hvor bra jeg har det. Merkelig fyr. For all del, greit nok å være der og se CSI-episoder og film, men ... Jeg hadde ikke så mye å prate om, han var sliten og trøtt, men det blir helt feil at jeg ikke skravler høl i huet på ham? :klø: Jeg savner å virkelig føle noe. Følelsen av at noen virkelig bryr seg, følelsen av å være trygg når jeg sitter i armkroken, følelsen av at dette er riktig på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. august 2009 #5472 Del Skrevet 3. august 2009 jeg drømmer og om å reise vekk. Hotellweekend, storbyhelg, uke i Danmark.... Problemet her er først og fremst at han jeg bor med ikke skjønner hvorfor. Vi har jo hytta (med utedo) som ligger 20 minutter herfra. Men, jeg har drømmen min, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5473 Del Skrevet 3. august 2009 jeg drømmer og om å reise vekk. Hotellweekend, storbyhelg, uke i Danmark.... Problemet her er først og fremst at han jeg bor med ikke skjønner hvorfor. Vi har jo hytta (med utedo) som ligger 20 minutter herfra. Men, jeg har drømmen min, jeg!! Ja, for hytta med utedo er jo det samme som København Vel, det er greit å ha drømmer, men av og til må man få realisere dem også. En helg i København hadde holdt for min del det også, bare den hadde vært med K, men jeg gidder ikke spørre engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 #5474 Del Skrevet 3. august 2009 nesten så vi skulle trommet sammen en KG-weekend.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5475 Del Skrevet 3. august 2009 nesten så vi skulle trommet sammen en KG-weekend.. Jeg skal jo ta med en KG-gjeng til Edinburgh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5476 Del Skrevet 3. august 2009 Faen, K spilte en sang for meg da jeg var der sist. Absolutt ikke min type musikk i det hele tatt, men hvem har hatt den sangen på hjernen siden jeg var der? Joda ... Det er en sånn typisk danse/klubblåt. Så nå hører jeg den om igjen og om igjen på Spotify og holder på å bli gal. Jeg kunne nok fint trent til den, den er typisk treningssang også, men jeg har den bare på Spotify kan noen fjerne denne fra hjernen min, vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 #5477 Del Skrevet 3. august 2009 se på videoen, kanskje du får den på hjernen isteden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5478 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) se på videoen, kanskje du får den på hjernen isteden! Ja, har sett den før Ikke veldig mye mer begeistra for den type musikk da Får sette på litt death metal tror jeg ... Endret 3. august 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 3. august 2009 #5479 Del Skrevet 3. august 2009 Skjønner godt at du drømmer om en storbyhelg, det er så deilig å ha en slik gulrot å se frem til om høsten. Skulle vel ikke være helt umulig å få til heller, sikkert en KG-jente eller 10 som vil bli med deg på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5480 Del Skrevet 3. august 2009 Ah, ingenting er som litt heavy metal Five Finger Death Punch passet meg litt bedre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg