Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte du ikke Watchmen?! :dåne: :fnise:

Bra jeg viste deg Wine&dine da!

Nei, jeg var litt overrasket egentlig. Jeg trodde jeg ville elske den! Vel, vel. Sånn kan det gå. Jeg skal gi den en sjanse til, se om jeg liker den bedre andre gangen jeg ser den.

Wine & dine var genialt. :) Veldig greit siden den var rett over gata og det var veldig koselig der inne. Hun som stod i baren var også veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha deg hjemme igjen :hug: Jeg trener i dag kl 16:30 (ca) ;)

Oki, regner med å kunne være der omtrent da :) Skal kjøre skikkelig styrkeøkt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dør av nysgjerrighet*

Hehehe, er bare det at jeg har det bra :) Hadde det veldig bra i Porsgrunn, og i går var jeg hos K og så HP 5.

Egentlig hadde han sagt at han ikke kunne se meg, for han måtte shine leiligheten osv. I tillegg lurte han på om han skulle ta seg en tur på Ikea, siden han ommøblerer leiligheta. Jeg nevnte noe om at jeg kunne tenke meg å være med og han sa han skulle si i fra om han dro.

Jeg stakk på trening og kom hjem til ubesvarte anrop, så det blei ikke noen Ikeatur på meg, men vi tekstet en del fram og tilbake. Egentlig bare svadameldinger, om uværet og hva man burde gjøre i sånt vær. Han shinet leilighet og satte opp Ikeamøbler, mens jeg satt i sofaen og mente at det var perfekt filmvær, men siden jeg var aleine så var jo ikke det noe kult, jeg som var blitt bortskjemt med selskap, armkrok og pjusking de siste dagene.

Dermed endte det med at han ga faen i shining av leiligheta og ba meg komme oppover med HP-filmen. Fikk en ordentlig god klem da jeg kom og han var i strålende humør. Ville vi skulle lage mat (jeg droppet glatt å si at jeg hadde spist en liten middag et par timer tidligere, den var jo så liten likevel og jeg hadde trent), så da laget jeg mat mens han smårydda og ting var litt mer som tidligere. Han kom bortom og småkoste med meg og vi prata bare hyggelig. Han åpna en flaske vin og vi satte oss og så film.

Så eh, vi så i alle fall fram til Harry ser Sirius i Department of Mysteries sammen med Voldemort :sjarmor: Jeg har lagt igjen filmen hos K så han kan se resten seinere ;) Sov der i natt også. Ble litt nervøs da K bare stod opp i morges uten å si et ord, jeg hadde ikke våkna ordentlig engang. Men fikk svaret da jeg stod opp, rakk ikke engang å spørre før han sa at han hadde ikke sovet i natt. Jeg lurte på om jeg bare skulle stikke, siden han måtte rydde osv. men fikk beskjed om at om jeg satt der og drakk kaffe og småskravlet litt så var da det bare hyggelig.

Så jeg satt der en halvannen time og drakk kaffe, hørte på musikk, småpratet og hjalp ham litt med å rydde før jeg stakk hjem. Bare utrolig deilig å ha en kveld der det ikke ble noe tull og vi rett og slett hadde det kjempekoselig. Det viser bare at det er faktisk mulig fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, veldig koselig :strix: Godt å bare senke skuldrene, slappe av og kose seg. Lenge siden sist jeg gjorde det i hans selskap. Får prøve å gjøre det litt oftere, så kanskje ting går litt bedre. Nå bor i det minste ikke søsteren hans fast hos ham, så det går an å dra dit i blant også, det gjør ting en del enklere det óg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple
:sjarmor:

Det gliset sier vel det meste... :fnise:

Som jeg svarte i dagboka mi, så finner jeg gjerne på noe i helga. Noe du har lyst til å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk for i kveld! Var koselig! :klem:

Og det er slettes ikke nerdete å logge på KG med en gang man kommer hjem fra byen!

Takk for i kveld :klem:, det var veldig koselig fram til vi fikk selskap :gjeiper: og neida, slett ikke nerdete å logge på KG når man kommer fra byen ;)

Jeg har blitt for gammel til å gå ut. Enkelt og greit, jeg har vokst fra hele den "gå ut på byen og sjekke gutter"- greia. Det var veldig hyggelig å møte Purple i dag, og vi hadde det fint til en eller annen kom og spurte om han og gjengen kunne slå seg ned hos oss. Vi klarte liksom ikke helt å si nei, så dermed endte vi opp med en litt slitsom gjeng som gjorde at vi ikke lenger kunne prate fritt som vi hadde gjort før, men som samtidig ikke tilførte oss noe interessant.

Forresten, i hvilken verden er 21-årige, glætte vestkantgutter sjarmerende? En av de som satt ved bordet vårt mente at vi kom til å bli sjarmert i senk av hans lillebror på 21, han viste seg da å være en glætt vestkantgutt med halvlangt bakoverstrøket hår. *grøsse* Sorry, those guys just doesn't do it for me.

Foretrekker hjemmefester jeg tror jeg. Har i det minste funnet ut at jeg skal forsøke å spleise kompis S med Purple da. Jeg tror de vil passe godt sammen :ler: Han er faktisk veldig god kompis, veldig hyggelig, smart, han er jo elektroingeniør også, og han er single. Nå gjelder det bare å få ham inn til Oslo slik at de kan møtes og falle pladask :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple
Forresten, i hvilken verden er 21-årige, glætte vestkantgutter sjarmerende? En av de som satt ved bordet vårt mente at vi kom til å bli sjarmert i senk av hans lillebror på 21, han viste seg da å være en glætt vestkantgutt med halvlangt bakoverstrøket hår. *grøsse* Sorry, those guys just doesn't do it for me.

Ja, han var litt av et catch! :fnise:

Foretrekker hjemmefester jeg tror jeg. Har i det minste funnet ut at jeg skal forsøke å spleise kompis S med Purple da. Jeg tror de vil passe godt sammen :ler: Han er faktisk veldig god kompis, veldig hyggelig, smart, han er jo elektroingeniør også, og han er single. Nå gjelder det bare å få ham inn til Oslo slik at de kan møtes og falle pladask :fnise:

Jeg foretrekker også hjemmefester. Problemet med det er at det stort sett blir de samme menneskene om og om igjen, så man treffer jo aldri noen nye! Men nå skal jo jeg bli sammen med S, så da er jo det ordna :nigo:

Endret av Purple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det er bra dere har planen klar :hoho: Blir spennende å følge fremgangen der!

Og :fnise: av vestkantslasken... Han storebroren må ha vært ganske ølblind hvis han syntes dere så ut som typen til å bli sjarmert av sånne. Se, det er sånt som skjer når du blir blond Enigma :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...