*Enigma* Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #5401 Del Skrevet 23. juli 2009 skjønner du er usikker i forhold til å reise..når man har det sånn som du har det nå, så er det ikke alltid så greit å forholde seg til sånne turer osv. klønete sagt men ja deilig at du slapp hyttetur da! å bare skulle trene og slappe av i helgen hørtes herlig ut! du, tror du det er stress å lage risotto til 7 mennesker? :klø: Jeg tror jeg vil ha godt av å reise. Rett og slett fordi V er en utrolig fin fyr, jeg kommer til å bli sprø av å bare gå rundt aleine og ha ferie, og ja ... Jeg tror rett og slett det kan være litt bra å være litt utilgjengelig i forhold til K også. Han er jo så opptatt, men når jeg ikke har tid til å finne på ting så blir det litt sånn: åh, er du også opptatt? Tror det går helt fint å lage risotto til 7 mennesker, så lenge du har en stor og god kjele Har laget til mange mennesker før, og det pleier ikke være noe stress, bare beregn litt god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. juli 2009 #5402 Del Skrevet 23. juli 2009 Det hadde vært kjempekoselig å se deg igjen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. juli 2009 #5403 Del Skrevet 23. juli 2009 Har ikke så mye si, men vil allikevel si at jeg tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. juli 2009 #5404 Del Skrevet 23. juli 2009 Gleder meg til å se deg til helgen Tror det skal bli en PERFEKT kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #5405 Del Skrevet 23. juli 2009 Det hadde vært kjempekoselig å se deg igjen hvertfall Skal prøve å få til det Har ikke så mye si, men vil allikevel si at jeg tenker på deg. Gleder meg til å se deg til helgen Tror det skal bli en PERFEKT kveld! Koselig å se deg i dag, gleder meg til lørdag Tror det kan bli veldig, veldig bra Spiste meg kvalm på fudge i dag. Tror det kommer til å bli en stund til jeg spiser fudge igjen :gjeiper: Den får havne i fryseren, sammen med resten av fudgen jeg kjøpte forrige gang. Merkelig det der, hvordan man får veldig nok av enkelte ting, veldig fort. Jeg er ikke så glad i søtsaker som jeg en gang var merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 #5406 Del Skrevet 23. juli 2009 pass it over baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5407 Del Skrevet 24. juli 2009 Må bare få si at dette er utrolig bra skrevet, og hun har så rett! http://snakk.klikk.no/blogs/gry_catinka/ar...#commentmessage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5408 Del Skrevet 24. juli 2009 Faen, faen, faen, faen! Tror jeg har tabba meg ut. Herregud, svar meg da ..., vær så snill! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. juli 2009 #5409 Del Skrevet 24. juli 2009 Må bare få si at dette er utrolig bra skrevet, og hun har så rett! http://snakk.klikk.no/blogs/gry_catinka/ar...#commentmessage Veldig bra skrevet, helt enig! Faen, faen, faen, faen! Tror jeg har tabba meg ut. Herregud, svar meg da ..., vær så snill! *sukk* Håper det ordner seg, uansett hva det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. juli 2009 #5410 Del Skrevet 24. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 24. juli 2009 #5411 Del Skrevet 24. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5412 Del Skrevet 24. juli 2009 Enten så har han sovna, eller så er han litt i overkant ... furten/barnslig/drittlei, fyll inn det som passer. Et lite øyeblikk så det ut som det kanskje kunne bli kino i dag, men akkurat nå ser det ikke veeeeldig lovende ut. Hvorfor kunne jeg ikke bare spurt om han heller ville ta filmkveld på sofaen min, i stedet for å bli lei meg og slenge med leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5413 Del Skrevet 24. juli 2009 Doh, så kan jeg kanskje la det gå litt mer enn 3 t uten en lyd fra K før jeg får totalt panikk. Ok, jeg synes 3 t er mye, men sovner man, så sovner man, I guess. Da blir det sofadate med Harry Potter og K i dag, jentekeveld i morgen (herregud som jeg gleder meg til det!!!), også Porsgrunn på søndag kveld. Ser ut til å bli en bra start på denne ferien. Mye bedre enn jeg fryktet! Hyttetur med familien er ikke like kos, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 24. juli 2009 #5414 Del Skrevet 24. juli 2009 Hehe, nesten som en typisk tråd på Samlivsforumet her jo! Bra det ordna seg da. Vet hvor kjipt det er å vente på meldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5415 Del Skrevet 24. juli 2009 Hehe, nesten som en typisk tråd på Samlivsforumet her jo! Bra det ordna seg da. Vet hvor kjipt det er å vente på meldinger! Hehe, joda, men vi satt og prata på msn, jeg bitcha (er litt hypersensitiv), plutselig er han over på mobilmsn, jeg venta en halvtime før jeg sendte melding. Ikke noe svar ..., på 3 timer. *sukk* Ting har jo ikke vært veeeeldig bra i det siste, mye misforståelser og tull. Det har vært litt mye av at vi har sendt meldinger eller prata på msn, også har han rett og slett bare ditcha meg og så har det gått noen dager før jeg hører noe fra ham igjen, så da regna jeg nesten med at det var samme greia nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 24. juli 2009 #5416 Del Skrevet 24. juli 2009 God helg som det jo ser ut til at du får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 24. juli 2009 #5417 Del Skrevet 24. juli 2009 Da skjønner jeg at det var kjipt å vente ja... Bra at han bare hadde sovna denne gangen da, selv om det også kan være irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. juli 2009 #5418 Del Skrevet 24. juli 2009 Yaaaay det betyr kaffedate på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5419 Del Skrevet 24. juli 2009 Det var veldig bra i dag helt til jeg ødela på slutten ... Jeg lagde middag, vi så film, koste masse. Men da jeg så at han hadde halvveis kledd på seg igjen da jeg kom tilbake fra do så låste det seg for meg, og han ble utålmodig og irritert noe som igjen førte til at jeg ble helt umulig. Dermed stakk han bare ... Vi skværet vel sånn halvveis opp på sms etterpå, men det føles kjipt likevel. Jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre så det ikke låste seg sånn, også skulle jeg ønske meg bare bittelitt tålmodighet fra hans side, i stedet for at han mener jeg er vanskelig ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 24. juli 2009 #5420 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er så dumt når kvelden ender sånn etter at man har hatt det fint, men så var det jo bra at dere har skværet litt opp da. Gleder meg til å se deg i morgen vennen. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg