FrizzleSizzle Skrevet 19. juli 2009 #5361 Del Skrevet 19. juli 2009 innom med livstegn. Ikke helt oppdatert. Kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #5362 Del Skrevet 19. juli 2009 Faen, faen, faen! Nå er jeg lettere forbanna. Har hele tida trodd at flyet til E skulle dra kl 20:30. Slemt å si det, men jeg har fått så nok at jeg har bare gledet meg til å få ham UT! Men hva fikk jeg nettopp vite? Jo, at flyet hans ikke går før 21:30. Eh, hva med å si i fra til meg når han fant det ut? Jeg begynte jo å lure på hvorfor han ikke gjorde seg i stand for å dra, men han sitter jo bare her! Hadde jo sagt til K at E sannsynligvis ville dra i halv sju - sjutida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 #5363 Del Skrevet 19. juli 2009 så irriterende!! skjønner du blir forbanna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. juli 2009 #5364 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja, nå er han vel ute?! HAHAHA! (skrekk og gru, jeg er ond..) Håper å se deg litt denne uken, jeg trener i morgen fra ca 19! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #5365 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Ja, nå er han vel ute?! HAHAHA! (skrekk og gru, jeg er ond..) Håper å se deg litt denne uken, jeg trener i morgen fra ca 19! Jada, han stakk i halv åttetida. K har også gått ... Vi så andre HP-filmen ... Ingen armkrok, ikke så mye som en klem en gang ... Kan ikke noen bare trylle vekk følelsene mine, slik at jeg klarer å gjøre som V foreslo, arkivere ham ... Endret 19. juli 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 #5366 Del Skrevet 19. juli 2009 oufff! Møkka K altså.. blir fortvilet på dine vegne, du fortjener så mye mer enn dette. hva er det han vil egentlig? jesus altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #5367 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Sendte melding og spurte. Når han sender meg meldinger der han tydelig gir uttrykk for at han savner kos, også får jeg ikke en klem, eller sitte i armkroken engang ... Han sa han var redd for å fornærme meg, hvis vi hadde sex hver gang vi traff hverandre. Jeg synes godt vi kan treffes hjemme hos hverandre uten at det fører til sex, men ikke engang en klem ... Argh! Dumme fyr! Endret 19. juli 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 #5368 Del Skrevet 19. juli 2009 han er så merkelig skrudd sammen altså.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. juli 2009 #5369 Del Skrevet 20. juli 2009 Herregud for en merkelig fyr. Og hvis man ikke kan gi noen en klem en gang, fordi man er redd for at det skal føre til sex, da har man faktisk ganske store problemer Håper du får en fin dag, og at du ikke var søvnløs altfor lenge i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. juli 2009 #5370 Del Skrevet 20. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5371 Del Skrevet 20. juli 2009 Herregud for en merkelig fyr. Og hvis man ikke kan gi noen en klem en gang, fordi man er redd for at det skal føre til sex, da har man faktisk ganske store problemer Håper du får en fin dag, og at du ikke var søvnløs altfor lenge i natt Nå var det vel ikke akkurat klemmen han tenkte ville føre til sex da. Det var vel heller det å sitte og se film med meg i armkroken osv han var redd ville føre til ting. Det har hatt en liten tendens til å bli sånn de siste gangene, men likevel ... Jeg klarer ikke å forholde meg normalt til ham når han oppfører seg sånn. Han var jo helt enig med meg da jeg skrev at det måtte da gå an å få en klem og sitte i armkroken, uten at det skulle føre til noe mer. Han svarte aldri på meldinga mi om at jeg ikke klarte å forholde meg til ham når han skrev meldinger om at han savna kos, for så å ikke engang kunne gi meg en klem når vi møttes. Sitter på jobb og er så trøtt at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen. Vil bare sove. Mulig at V kommer til Oslo i dag, kanskje jeg stikker dit da. Vurderer sterkt å drite i å ta 2 uker ferie nå etter denne uka her og bare ta 1 i stedet. Ingen andre som har fri, så hva er da vitsen for meg å ha fri? Kan heller ha litt ferie til gode til høsten, eller kunne overføre til neste år. Har jo lyst på en USA-tur da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5372 Del Skrevet 20. juli 2009 Det som er enda rarere er jo at massasje kunne han gi meg (som takk for at jeg masserte nakken hans litt). Han hadde tydelig vondt i nakken, så jeg satt og masserte en stund, og dermed fikk jeg litt skuldermassasje også. Om ikke det like gjerne kunne ført til noe mer, så vet ikke jeg. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. juli 2009 #5373 Del Skrevet 20. juli 2009 :klø: Jeg skjønner ingenting jeg heller.. Merkelige K! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. juli 2009 #5374 Del Skrevet 20. juli 2009 Formen er elendig etter at jeg la meg kl halv 6 i morges. Har bare sovet i korte omganger fram til kl ble ett, da fant jeg ut at jeg bare måtte stå opp. Det var utrolig koselig hos Ansjoni og mannen i går. De er så søte og hyggelige begge to, og har så koselige venner. E storkoste seg også, og det var jo hyggelig. Jeg satt og flørtet en del på sms med V på slutten i går. Var egentlig klar for å dra hjem mye tidligere enn vi gjorde, men E hadde ikke lyst til å gå, også begynte det å plaskregne, så da ble det til at vi ble værende en stund til. Irriterer meg over de fjolsene som krasjet partyet vårt. Makan til frekke folk. Man kommer ikke inn på fellesrom og bare "joiner" partyet eller tar over hele rommet når det er folk der fra før. Bra du koste deg Det gjorde vi også!! Hyggelig at E hadde det artig også, morro å få hilse på ham! Det beste var da han syns det var så trist at vi skulle flytte, etter å ha kjent oss i noen få timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. juli 2009 #5375 Del Skrevet 20. juli 2009 skjønner tankene dine rundt ferie altså. da kan man jo heller spare de slik at man kan ta de ut om det skulle dukke opp noen spennende planer man kan være med på! er jo ikke noe vits i å ha ferie hvis man ikke føler noe behov for det og heller ikke har noe spesielt man ønsker å ta seg til.. syns jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5376 Del Skrevet 20. juli 2009 skjønner tankene dine rundt ferie altså. da kan man jo heller spare de slik at man kan ta de ut om det skulle dukke opp noen spennende planer man kan være med på! er jo ikke noe vits i å ha ferie hvis man ikke føler noe behov for det og heller ikke har noe spesielt man ønsker å ta seg til.. syns jeg da Jeg kunne nok trenge litt lenger ferie, men hvis ingen andre har ferie samtidig kommer jeg jo bare til å bli gal, og kjede meg og det gidder jeg ikke. Da er det bedre å vente med ferien og ta den en gang jeg faktisk kan bruke den til noe mer fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. juli 2009 #5377 Del Skrevet 20. juli 2009 i agree! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5378 Del Skrevet 20. juli 2009 Tok en skikkelig løpetur i dag for å få tankene over på noe annet. Det hjalp! Veldig godt fornøyd med 1 mil på 49:00. Det vil nemlig si at jeg rekker en løpetur før jeg stikker på jobb og hytta på fredag morgen Dessuten begynte jeg å prate med V etter løpeturen også, noe som hjalp enda mer. Han får meg til å le. Dessverre kommer han ikke hjem i kveld, men kaaanskje i morgen. *håpe* Middagen i dag var minst like god som i går. Lørdag lagde E og jeg couscous til festen til Ansjoni. Brukte couscous, kyllingbuljong, olje, ganske mye lime, hvitløk, chili, vårløk, aromasopp, frisk ingefær, soltørka tomat, lammepølse som vi stekte lett i panna (type: spekepølse) og masse frisk koriander. Det ble en del igjen, så i går lagde vi lammelår i skiver til som vi stekte i ildfast form sammen med masse hvitløk, chili, vårløk, rødløk, tomat og paprika og masse frisk rosmarin. I dag hadde smakene satt seg enda litt mer i lammekjøttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. juli 2009 #5379 Del Skrevet 20. juli 2009 Mmm Blir ikke klok på K altså... Jeg bare skjønner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5380 Del Skrevet 20. juli 2009 Mmm Blir ikke klok på K altså... Jeg bare skjønner det ikke. Mhm! Veldig, veldig godt! Nei, jeg blir ikke klok på K jeg heller, tror ikke noen blir det. Har egentlig bare gitt opp nå. Nå får han bare kjøre sitt eget løp, og han får ta initiativ. Gjør han det så treffer jeg ham gjerne, men jeg orker ikke ta initiativ mer, orker ikke håpe mer, orker ikke føle meg teit, dum og usikker. Så får vi se hvor lenge det holder :gjeiper: Enn så lenge får jeg satse på å fylle dagene med V Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg