Frk edderkopp Skrevet 16. juli 2009 #5341 Skrevet 16. juli 2009 Du får rett og slett se ting an når du kommer hjem!
*Enigma* Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #5342 Skrevet 17. juli 2009 Nesten søvnløs natt i natt. Humøret var ganske greit da jeg la meg, det dalte etterhvert. Begynte veldig bra siden jeg prata med V, men etterhvert som tankene begynte å kverne rundt i hodet mitt dalte humøret kraftig. Var dødstrøtt da jeg sleit meg opp for å trene i dag, og humøret var på bånn. Det har ikke tatt seg opp noe særlig. Vi skal på Tusenfryd, så håper det stiger litt. Slitsomt om jeg skal gå og deppe i hælene på E og J i hele dag.
LekeHusmor Skrevet 17. juli 2009 #5343 Skrevet 17. juli 2009 slitsomt med lite søvn.. flink du er som trener uansett altså. får se og komme meg ut jeg også. håper dere får en fin dag da, og at humøret tar seg opp
Gjest Purple Skrevet 17. juli 2009 #5345 Skrevet 17. juli 2009 Håper det ble bra i Tusenfryd da. Jeg har aldri vært der, men har kjempelyst. KG-tur til Tusenfryd en gang kanskje???
LekeHusmor Skrevet 17. juli 2009 #5347 Skrevet 17. juli 2009 håper dagen din ble bra kjære.. og at du får en natt med litt mer søvn!
*Enigma* Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #5348 Skrevet 18. juli 2009 “I'm not supposed to love you, I'm not supposed to care, I'm not supposed to live my life wishing you were there. I'm not supposed to wonder where you are or what you do...I'm sorry I can't help myself, I'm in love with you.” "Have you ever been in love? Horrible isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up. You build up all these defenses, you build up a whole suit of armor, so that nothing can hurt you, then one stupid person, no different from any other stupid person, wanders into your stupid life...You give them a piece of you. They didn't ask for it. They did something dumb one day, like kiss you or smile at you, and then your life isn't your own anymore. Love takes hostages. It gets inside you. It eats you out and leaves you crying in the darkness, so simple a phrase like 'maybe we should be just friends' turns into a glass splinter working its way into your heart. It hurts. Not just in the imagination. Not just in the mind. It's a soul-hurt, a real gets-inside-you-and-rips-you-apart pain. I hate love.”
Gjest Grafica Skrevet 18. juli 2009 #5350 Skrevet 18. juli 2009 Hvor er de sitatene fra? De var så utrolig kjent. Tenker på deg *bekymretbrysegom-smiley*
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juli 2009 #5351 Skrevet 18. juli 2009 Ene er Neil Gaiman tror jeg? I kveld skal du få en ordentlig stoor kos, og jeg kan med hånden på hjertet love at du kommer til å le også
Gjest Purple Skrevet 18. juli 2009 #5352 Skrevet 18. juli 2009 Kos deg i kveld! Drikk deg dritings og ha det gøy
Gjest Grafica Skrevet 18. juli 2009 #5353 Skrevet 18. juli 2009 Ene er Neil Gaiman tror jeg? Ja var det jeg trodde, sliter bare med å prøve å huske hvilken
*Enigma* Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #5356 Skrevet 19. juli 2009 Ja var det jeg trodde, sliter bare med å prøve å huske hvilken Neil Gaiman - The Sandman Vol. 9: The Kindly Ones
*Enigma* Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #5358 Skrevet 19. juli 2009 Hvordan er dagen i dag? Formen er elendig etter at jeg la meg kl halv 6 i morges. Har bare sovet i korte omganger fram til kl ble ett, da fant jeg ut at jeg bare måtte stå opp. Det var utrolig koselig hos Ansjoni og mannen i går. De er så søte og hyggelige begge to, og har så koselige venner. E storkoste seg også, og det var jo hyggelig. Jeg satt og flørtet en del på sms med V på slutten i går. Var egentlig klar for å dra hjem mye tidligere enn vi gjorde, men E hadde ikke lyst til å gå, også begynte det å plaskregne, så da ble det til at vi ble værende en stund til. Irriterer meg over de fjolsene som krasjet partyet vårt. Makan til frekke folk. Man kommer ikke inn på fellesrom og bare "joiner" partyet eller tar over hele rommet når det er folk der fra før. Godt å få følelsen av at noen bryr seg om meg i det minste. V har vært veldig snill og søt i det siste, og vi har snakket masse sammen om mye forskjellig, også forventninger osv. til ting som skjer akkurat nå. Veldig greit å vite hva slags forventninger han har, og hvor han egentlig vil hen. Vite at om jeg sover der og bare vil kose og sove, så er det helt greit. No hard feelings. K kommer visst innom i dag. Vi snakket så vidt om det her om dagen, men jeg har ikke hatt så veldig lyst. Virker som han kommer kun fordi jeg maser sånn, også selvfølgelig for å levere proteinpulveret som behandleren vår har bestilt til oss. K fikk det fordi han ikke visste når han kom til å se meg igjen. K sendte melding for litt siden og lurte på om jeg var hjemme, så kanskje han kunne stikke innom da, men siden E er her fortsatt passer det litt dårlig med mindre han bare slipper av proteinpulveret. Prøvde å si til K at han kunne jo bare komme innom nå hvis han bare skulle gi meg proteinpulveret, men K ville heller komme i kveld. Vet ikke helt hva som er vitsen. Jeg får ikke følelsen av at han egentlig ønsker å se meg, som behandleren vår sa en gang: K har tid til det han ønsker å ha tid til, jeg tar det som et ganske tydelig tegn når jeg spør om vi skal finne på noe de gangene jeg vet han ikke har noen konkrete planer, han svarer at han må se an litt, også hører jeg ikke mer fra ham. Jeg vet han havner på fylla ... Er så sliten nå at jeg er slett ikke i humør til å ha ham inn her, prøve å sette opp et happy face, heller ikke i humør til at han kommer på kvelden for så å bare slippe av proteinpulveret. Vil ikke ende i senga enda en gang, for at han bare stikker med en gang etterpå ... Får jeg tid klarer jeg kanskje å si det jeg har på hjertet? Har vært dødssliten hele ferien. Aner ikke hva det er for noe, men det føles som jeg kan sove døgnet rundt og selv med lite søvn skal jeg ikke føle meg sånn. Har følt meg fryktelig slapp og sliten og i går/natt ble halsen vond. Har ikke tid til å bli syk nå.
Gjest misa Skrevet 19. juli 2009 #5359 Skrevet 19. juli 2009 Håper ikke at du blir syk nå. Det er superkjipt å være syk når det er ferie! Skjønner godt at du er i tvil ang. K. Du begynner kanskje å bli skikkelig fed-up av hele opplegget? Tenker på deg. -misa
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. juli 2009 #5360 Skrevet 19. juli 2009 Skjønner godt at du ikke vil se K. Har du forresten tenkt på å ta deg en tur til legen? Er ikke meningen at man skal gå rundt å være så sliten hele tiden
Fremhevede innlegg