*Enigma* Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5281 Del Skrevet 8. juli 2009 H&M har noen veldig kjekke småflasker i akkurat perfekt størrelse til shampo og sånt XXL også, de er nok litt mer robuste. -misa Søren også, de tipsene skulle jeg hatt tidligere Har ikke tid til noen shopperunde, så blir nok ganske enkelt Nomaden siden det ligger på veien (100 m unna hjemme?). Håper jeg ikke blakker meg bare :gjeiper: Vi skal på Matfinken og spise tapas sammen med et vennepar i morgen. Blitt skikkelig poppis den plassen der. Nå har jeg bestilt billetter. Gleder meg til i kveld! -misa Matfinken er sånn passe avstand til kinoen, også hadde de god mat. Veldig greit når jeg ikke orker å lage mat i dag. Håper bare han blir med uten alt for store protester nå da Gleder meg til å se deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. juli 2009 #5282 Del Skrevet 8. juli 2009 Matfinken er sånn passe avstand til kinoen, også hadde de god mat. Veldig greit når jeg ikke orker å lage mat i dag. Håper bare han blir med uten alt for store protester nå da Gleder meg til å se deg i kveld Da kan jeg bare komme bort dit når dere har spist, så går vi ned sammen. Gleder meg til å se deg også. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juli 2009 #5283 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har småflasker med keroppi på Kos dere med kino og tapas og det forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5284 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har småflasker med keroppi på Kos dere med kino og tapas og det forskjellige! Hehehe, why does that not surprise me, sweety? De er sikkert veldig søte Skal prøve å kose oss. Maten blir i det minste god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. juli 2009 #5285 Del Skrevet 8. juli 2009 Kos deg på kino ! kva festival skal du på ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5286 Del Skrevet 8. juli 2009 Kos deg på kino ! kva festival skal du på ?? Skal på T in the park Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. juli 2009 #5287 Del Skrevet 8. juli 2009 kutt ut han fyren som er kjip og ta meg med i staden.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. juli 2009 #5288 Del Skrevet 8. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. juli 2009 #5289 Del Skrevet 8. juli 2009 Har fått meg ny dagbok forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. juli 2009 #5290 Del Skrevet 8. juli 2009 Snow Patrol, Bloc Party, Nick Cave, Keane, Pete Doherty :hjerte: NIN er forresten ikke verdt å se, med mindre du er hardcore blodfan, og selv da blir man skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. juli 2009 #5291 Del Skrevet 8. juli 2009 Eg har sagt til min kjære at dette skal vi på ei gang. Digge Edenburgh!!! og musikk då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5292 Del Skrevet 8. juli 2009 Snow Patrol, Bloc Party, Nick Cave, Keane, Pete Doherty :hjerte: NIN er forresten ikke verdt å se, med mindre du er hardcore blodfan, og selv da blir man skuffa. Får ikke med meg fredagen da, siden vi drar ned den dagen, men ja. Jeg gleder meg Eg har sagt til min kjære at dette skal vi på ei gang. Digge Edenburgh!!! og musikk då! Festivalen er riktignok et lite stykke fra Edinburgh, men det går fint an å bo i Edinburgh slik vi skal gjøre. Det er satt opp busser ut til festivalområdet fra alle store byer i nærheten av festivalen. Det er alltid mye bra band som kommer dit, kunne dødd for å ha kommet dit i fjor ... Jeg elsker Edinburgh, og trenger du forslag til hva du skal se og gjøre dersom du skal dit så bare spør. Jeg er lommekjent Vært på Matfinken i dag og spist god tapas og drukket vin. Samme kelner som da jeg var der med lucy og misa. Han var litt mindre flørtete denne gangen siden jeg var der med E Jaja. Deretter var det Transformers 2 med misa og E. Den var så utrolig mye bedre nå enn da jeg så den på Klingenberg. Mye bedre lyd og bilde. Lyden er halve filmen. En halv flaske rødvin hjalp nok også på Var lettere brisen da vi ankom kinoen. Takk for i kveld, misa. Vi må prøve å sees snart igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 8. juli 2009 #5293 Del Skrevet 8. juli 2009 Takk for i dag vennen, filmen var dødsbra, bare synd jeg måtte så gruelig på do den siste halvtimen. Håper dere får en super tur! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5294 Del Skrevet 9. juli 2009 Takk for i dag vennen, filmen var dødsbra, bare synd jeg måtte så gruelig på do den siste halvtimen. Håper dere får en super tur! -misa Takk for i går Litt kjipt å måtte på do ja Urk! Var så dum at jeg sendte melding til K i går. Angrer som en hund så klart. Har ikke fått noe svar, jeg vet at han var våken, er rimelig sikker på at han har sett den ... Savner ham masse, tankene surrer konstant rundt alt som har skjedd og hvorfor ting ble som de ble. Jeg klarer ikke helt gi slipp på dem. Skjønner ikke hva jeg gjorde galt. Sover dårlig om natta, våkner trøtt og utslitt, blir deppa fordi jeg ikke får nok søvn, får ikke nok søvn fordi jeg er deppa og har alt for mange vonde tanker surrende rundt i hodet. En evig, ond runddans det der. Er redd for å havne nedi et svart hull igjen. At jeg skal bli stuck her jeg er nå. Ting føles så håpløst fordi jeg ikke klarer å koble ut tankene, fordi følelsene ikke vil forsvinne, det eneste som kan holde de kjipe tankene noenlunde unna er knallharde treningsøkter. Det ble det ikke i går, og vi får se om jeg klarer å få det til i dag, det er i det minste planen. To do: Onsdag: Handle Kjøpe små flasker til shampo osv. Henge opp klesvask Sette på ny klesvask Trene! Hmm ... har ikke lyst til å stryke over denne, det føltes ikke som en treningsøkt. Tapas på Matfinken (orker ikke mekke mat i dag) Kino Henge opp klesvask Rydde bort rene klær Legge fram viktige papirer som må med! Torsdag: Jobb Shoppe sneakers? Klesvask Henge opp klesvask Trening Rydde bort rene klær Kjøpe små flasker til shampo o.l Pakke!!! Sjekke om det er noe mer som skal vaskes Rydde! Fredag Pakke siste tingene Trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 9. juli 2009 #5295 Del Skrevet 9. juli 2009 Er ikkje heilt oppdattert merker eg når det gjelder K. Men håper du klarer å tenke på andre ting og kose deg i Skottland. Eg må virkelig ta meg ein tur ei gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5296 Del Skrevet 9. juli 2009 Torsdag: Jobb Shoppe sneakers? (Utgikk, kjøpes i Edinburgh) Klesvask Henge opp klesvask Trening Rydde bort rene klær (Utgår glatt, ikke tid) Kjøpe små flasker til shampo o.l Pakke!!! Sjekke om det er noe mer som skal vaskes Rydde! (Utgår det også, ikke tid) Fredag Pakke siste tingene Trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. juli 2009 #5297 Del Skrevet 9. juli 2009 Kos å se deg i dag! Jeg klarte jo fint å snakke og løpe samtidig, fremskritt fremskritt Kjørte en bra økt etterpå også! God natt søte deg og god tur i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. juli 2009 #5298 Del Skrevet 9. juli 2009 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5299 Del Skrevet 9. juli 2009 Kos å se deg i dag! Jeg klarte jo fint å snakke og løpe samtidig, fremskritt fremskritt Kjørte en bra økt etterpå også! God natt søte deg og god tur i morgen Kos å se deg også Du har blitt ordentlig flink til å løpe Fortsett sånn nå, så er du i knallform til neste år og tar utfordringa mi på strak arm Urk, gutter er rare, og egentlig litt teite. Skjønner ikke helt hva V surrer med nå. :klø: Fikk noen kommentarer i kveld som jeg ikke aner hvordan jeg skal tolke. Altså, jeg skal ikke begynne å tolke noe som helst, men han vet seriøst hvordan han skal gjøre meg forvirra ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. juli 2009 #5300 Del Skrevet 10. juli 2009 Du får prøve å ignorere alle guttene mens du er borte (som om det er mulig når du har en av de med deg ) og kose deg ordentlig på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg