Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg. Gleder meg til å se dere i dag. :kyss:

-misa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for i kveld vennen. Venter i spenning på rapport i morgen! :lur:

-misa

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Håper du KOSER deg hos V :nigo: Takk for en helt herlig kveld! :klem:

Skrevet

Lørdag:

Så var endelig den store dagen kommet. Sola strålte, det var varmt og deilig, og jeg ble hentet på motellet og kjørt til kirka. Kirka var en koselig, liten steinkirke, og det var deilig og kjølig der inne i motsetning til utenfor. Framme ved alteret satt en nok noe spent brudgom og ventet på sin brud. De hadde sovet hver for seg siste natta før bryllupet.

Klokkene ringer, organisten begynner å spille brudemarsjen, dørene går opp og inn kommer en nydelig og strålende lykkelig brud! Det var ikke mange øyne som var tørre i det hun gikk opp midtgangen fulgt av sin far.

Selve seremonien var nydelig, med solosang og en flink prest som hadde mange morsomme kommentarer. Det ble til og med plass til et: You may kiss the bride!

Etter seremonien var det tid for gratulasjoner og fotografering av det lykkelige brudeparet. De var så flotte begge to, og kjolen til bruden ble selvsagt nøye inspisert. Kjolen var designet etter brudens ønske, og meget personlig, helt hennes stil, og selvsagt med en frosk applikert på.

Da vi kom til festlokalet fikk vi servert forfriskninger og litt å bite i, og fikk tid til å mingle litt og bli kjent med de andre gjestene. Kokkene stod og grillet lammet da vi kom, og det luktet helt nydelig! Enda godt at det ble servert litt å bite i, for kjøttet luktet så godt at man fikk vann i munnen og magen begynte å rumle.

Menyen bestod av:

Forrett:

Asiatiskinspirert tapas med en Gentil Heugel, en tørr hvitvin som stod godt til tapasrettene som bestod av sjømat og lyst kjøtt.

Hovedrett:

Grillet lam, med saltbakte poteter og rattatouille, med en Gran Feudo Reserva

Dessert:

Sjokoladefondant med en rød portvin jeg ikke husker navnet på i øyeblikket.

Det var en masse, utrolig rørende og vakre taler. Bruden imponerte veldig med sin tale, både den og brudgommens tale var veldig følelsesladet, morsom og personlig. Det var overhodet ingen tvil om at de er skapt for hverandre! :rødme:

Etter middag var det kaffe, avec, bryllupsvals og til slutt et fantastisk kakebord. Jeg storkoste meg, og er utrolig takknemmelig for at jeg fikk lov å dele dagen med Ansjoni og Ansjonimannen. Ønsker dem alt godt i framtida!

Skrevet
Takk for i kveld vennen. Venter i spenning på rapport i morgen! :lur:

-misa

Håper du KOSER deg hos V :nigo: Takk for en helt herlig kveld! :klem:

Tusen takk for i går! Det var så hyggelig å være ute med dere :klem: Herlige jentene! Det må ikke bli alt for lenge til vi gjør noe sånt igjen. Veldig hyggelig både på trening, og på Matfinken!

Joda, det ble koselig i går. V ble litt forsinket, så jeg måtte sitte litt alene sammen med TS. Stakkars TS var blitt syk på ferien sin og syntes fryktelig synd på seg selv. Har ikke pratet med ham på evigheter, så egentlig koselig å se ham igjen. Da V endelig kom stakk vi inn på rommet hans for å se film. Vi så Guy Ritchies Rocknrolla, veldig morsom film. Det var selvsagt også koselig å ha en armkrok å ligge i :sjarmor: Det ble litt kosing og jeg fikk massasje, men jeg var ganske hard på at det skulle ikke skje noe mer enn det. Det føltes liksom ikke riktig, uansett hvor mye han ville mer, så fristet det på en måte ikke. Huet var helt andre steder, og egentlig ønsket jeg bare at det var noen andre som var der med meg.

V syntes det var koselig da, og han sa da vi skiltes at han gjerne ville gjøre noe sånt igjen. Så får vi se da ..., det var virkelig koselig, og han er en fin fyr. Jeg kan gjerne se film, kose og pjuske litt og sove der jeg, men ...

Skrevet

Hørtes ut som en fantastisk bryllupsfeiring! Morsomt at Ansjoni er en gift kvinne nå. :)

Så bra at du koste deg i går også. Du fortjener virkelig at noen tar godt vare på deg vennen. :klemmer:

-misa

Skrevet

Da blir det Istid 3 i 3d i dag. Sendte melding til K og lurte på om han klarte å skvise inn tid til film og fikk telefon nå om at det kunne han nok klare. Han nevnte også så vidt meldinga jeg sendte i bryllupet ... Var litt småfull og sendte melding om at jeg savnet ham, og gjerne skulle hatt han der. Jeg fikk ikke noe svar, og hadde egentlig håpet at han hadde glemt hele greia, eller enda bedre, ikke fått den pga. dårlig dekning eller noe sånt.

Skjønner ikke helt hvorfor han nevnte den engang ..., kanskje for å presisere at han ikke hadde fått den før i går kveld fordi han ikke hadde hatt dekning og at det ikke var for å være kjip han ikke svarte på den? Vet ikke ... Han bare sa at han ikke hadde sett den før i natt, ikke noe mer enn det, så da skjønner jeg ikke vitsen med å kommentere den ...

Jeg regnet jo egentlig heller ikke med å få svar på den da jeg sendte den, hadde telefonen hatt angreknapp for sendte sms, så hadde den nok blitt brukt også. Nå føler jeg meg egentlig bare teit og gruer meg litt til å møte ham i kveld. Gleder meg så klart til filmen, og er veldig glad for at han nå tar seg tid til å se den med meg. Har litt dårlig samvittighet for at jeg var grinete på helga, og kritiserte ham for å nedprioritere meg.

Vel, da blir det litt lite tid til rydding i dag, trening og kino får høyere prioritet, får bare ta det aller mest nødvendige. Heldigvis fikk jeg tatt unna en del før jeg dro i helga. Noe rot får E bare tåle også, så kan jeg rydde litt onsdag kveld. Greit å ha noe å fylle tida med, må jo både rydde, vaske klær og pakke før vi drar, og kanskje, kanskje, kanskje vi får til å se Transformers med misa og evt. lucy før vi drar også? *håpe*

Skrevet
Hørtes ut som en fantastisk bryllupsfeiring! Morsomt at Ansjoni er en gift kvinne nå. :)

Så bra at du koste deg i går også. Du fortjener virkelig at noen tar godt vare på deg vennen. :klemmer:

-misa

Bryllupet var helt herlig! Veldig glad for å være til stede, ville ikke gått glipp av det for alt i verden. Veldig rart å tenke på at hun nå er fru :ler:

V er jo supersnill, selv om da han skulle gi meg massasje så forlangte han at den t-skjorta han lovte jeg skulle få beholde på, måtte av, og eh, det ble etterhvert mer kos og kyssing enn akkurat massasje :fnise: Han var flink da, hadde ikke noe problem med at det bare ble kosing og pjusking. Ingen sure miner over at jeg satte grenser, skulle bare mangle så klart, men likevel. Jeg visste jo hva jeg gikk til da jeg sa ja til å sove over der, men det var ikke noe problematisk i det hele tatt. Når han til og med gjerne ser at vi gjentar det, så er han tydeligvis ikke noe sur for det heller. Han kunne jo bare ganske enkelt latt være å si noe.

Sitter og prater med ham om det akkurat nå, faktisk. Han tok opp igjen at det var veldig, veldig koselig, og at selv om han så klart ikke hadde hatt noe i mot å gå videre, så var det kanskje like greit sånn i første omgang å være litt fornuftig. Han vil veldig gjerne gjenta det, så det kan vel hende det blir flere sånne kvelder :sjarmor:

Skrevet

Kosepia! :strix:

Jeg synes absolutt at du bør gjenta det. :lur: Hvorfor ikke, du er jo singel. Og hvis noen andre har innvendinger, så får de ta litt affære selv! Nemlig.

luuuuuuuucy, du må være med på kino! Skal vi si torsdag? Så bra, da har vi en date! ;)

-misa

Gjest Ansjoni
Skrevet

Hei søta! Takk for at du var med på å dele bryllupsdagen sammen med oss! :klemmer: Tusen takk for en kjempeflott bryllupsgave, fine ord både til oss på lørdag og i gjesteboka :rødme: Du så veldig flott ut, og mamma, din navnesøster, refererte til deg som "hun tynne", og du så virkelig smokin hot ut :nigo:

Fint referat du har skrevet! :strix: Jeg har ikke fått summet meg såpass enda, så kanskje det blir copy/paste :ler:

Og så vil vi gjerne se bilder!!

Skrevet
Hei søta! Takk for at du var med på å dele bryllupsdagen sammen med oss! :klemmer: Tusen takk for en kjempeflott bryllupsgave, fine ord både til oss på lørdag og i gjesteboka :rødme: Du så veldig flott ut, og mamma, din navnesøster, refererte til deg som "hun tynne", og du så virkelig smokin hot ut :nigo:

Fint referat du har skrevet! :strix: Jeg har ikke fått summet meg såpass enda, så kanskje det blir copy/paste :ler:

Og så vil vi gjerne se bilder!!

:klem: Bildene må sees gjennom først, fortsatt ikke helt venn med kameraet, så må se om de ble noe bra. Ble de det så kan dere så klart få se :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Her har det skjedd mye siden sist gitt, men ser ut til at det endte positivt, så da er jeg fornøyd ;)

Håper du får en fantastisk uke :klemmer:

Skrevet
Her har det skjedd mye siden sist gitt, men ser ut til at det endte positivt, så da er jeg fornøyd ;)

Håper du får en fantastisk uke :klemmer:

Det skjer mye ja, evt. trenger jeg bare å lufte tankene mine :ler:

V har nettopp spurt om jeg ikke vil komme dit og sove i natt også ... hmm, det både frister og ikke frister. Frister litt fordi det er kjipt å sove aleine, frister ikke fordi det ble litt rart. Det var et eller annet som føltes litt feil og rart. Dessuten ville jeg føle meg veldig kjip om jeg bare "erter" ham i dag også.

Faen da, jeg må være litt mer forsiktig med hva jeg faktisk gjør. Tenke litt mer gjennom ting, kanskje. Aner ikke hva slags forventninger han har fått nå. Jeg har absolutt lyst til å gjenta gårsdagen, sånn så lenge jeg er singel så burde ikke det være noe problem. Likevel er jeg redd for at han skal ha helt andre forventninger, og ja, ting føles bare rart og feil. Vanskelig å forklare, for jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva og hvorfor.

Blir sliten av ungene som flyr rundt her på jobb. Jentene er såpass store at de burde ha lært seg til at man kan ikke løpe rundt og hoie og skrike, synge høyt osv. på en arbeidsplass der folk forsøker å jobbe. Synes at hvis man først skal ha med ungene sine på jobb, så får man sørge for å ha med noe som kan aktivere dem, og at de er såpass godt oppdratt at de hører når foreldrene ber dem roe seg ned. Nå mener jeg vel at disse jentene er såpass gamle også at de ville kunne være alene på dagtid, jeg var selv alene på dagtid da jeg var yngre enn disse, og de er jo til og med 3 stk. De har i alle fall ingenting her å gjøre når de ikke kan oppføre seg og bare forstyrrer. (Jepp, jeg er bitch :gjeiper:)

Uka blir travel, men tror nok den kan bli ganske bra. Bare E ikke irriterer vettet av meg (jeg synes fortsatt han er teit så langt :ler:). Gleder meg til kino i kveld, og forhåpentligvis kino på torsdag, så setter vi kursen mot Edinburgh på fredag :strix:

Gjest Fancy Nancy
Skrevet

hei!

her var det mye som hadde skjedd! nå er jeg oppdatert!

når det gjelder v.... hvis du sier rett ut hva du mener og føler så er det jo opp til ham? han er da et voksent menneske, og da er det jo ikke du som skal beskytte ham mot at hans forventninger ikke innfrir. så hvis han tilbyr litt kosing og hudkontakt så er det jo menneskelig å si ja til det? synes nå jeg..

håper du har en bra dag.

:klemmer:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Koselig å se deg i dag. Hehe, jeg håper jeg ikke skremte vettet av deg ved tredemøllen. Var det et litt klaps jeg fikk på hånden? :fnise: Jeg må vel slutte å snike meg innpå..? :lol:

Jeg er redd kino blir vanskelig på torsdag, skal mest sannsynlig ha PT pluss at jeg må pakke til Bergenstur på fredag. :klem:

Skrevet (endret)
hei!

her var det mye som hadde skjedd! nå er jeg oppdatert!

når det gjelder v.... hvis du sier rett ut hva du mener og føler så er det jo opp til ham? han er da et voksent menneske, og da er det jo ikke du som skal beskytte ham mot at hans forventninger ikke innfrir. så hvis han tilbyr litt kosing og hudkontakt så er det jo menneskelig å si ja til det? synes nå jeg..

håper du har en bra dag.

Altså, når det gjelder V så er det det at jeg veit han forventer sex hvis jeg kommer neste gang. Det føles bare helt feil for min del, og når jeg vet at det er det han vil, så unngår jeg heller hele situasjonen. Det er snakk om å spare meg sjøl her, ikke V.

Skulle veldig ønske at det ikke føltes så jævlig feil, for det som føles riktig blir jo ikke noe av likevel. Teite, dumme følelser.

Oppdatert :klemmer:

Koselig å se deg i dag. Hehe, jeg håper jeg ikke skremte vettet av deg ved tredemøllen. Var det et litt klaps jeg fikk på hånden? :fnise: Jeg må vel slutte å snike meg innpå..? :lol:

Jeg er redd kino blir vanskelig på torsdag, skal mest sannsynlig ha PT pluss at jeg må pakke til Bergenstur på fredag. :klem:

Jeg skvatt veldig! :ler: Jeg så et eller annet i øyekroken og kom litt ut av balanse, så da klapset jeg deg nok på hånda ja, og da skvatt jeg jo enda mer :fnise:

Vi får dra på kino vi da, misa :)

Tenker på deg vennen. :klem:

-misa

:klem:

Endret av *Enigma*
Skrevet

Dødstrøtt. Sov lite og dårlig i natt. Gruer meg veldig til vedlikeholdet, det kommer til å bli et aldri så lite helvete. Deppa og sliten, har ikke lyst til noenting. Gruer meg til E kommer, har ikke lyst på besøk akkurat nå. Trenger virkelig en treningsøkt nå for å komme i litt bedre humør og se litt lysere på ting. Forhåpentligvis fikser en treningøkt humøret mitt. Ellers tror jeg like gjerne jeg kan stikke til V etter vedlikeholdet i natt hvis han er våken. Orker ikke en natt aleine nå ...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...