Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b

19:30 blir bra! :) Gleder meg! Jeg skal trene spinn sport kl 14, må virkelig få syklet mer nå. Så kjører jeg egen core-time etterpå! :jepp: Den som vil må bare henge seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19:30 blir bra! :) Gleder meg! Jeg skal trene spinn sport kl 14, må virkelig få syklet mer nå. Så kjører jeg egen core-time etterpå! :jepp: Den som vil må bare henge seg på!

Ikke umulig at det blir noe sånt hvis det regner. Da kan jeg like gjerne trene innendørs. Er det sol derimot vil jeg gjerne jogge ute, men værmeldinga ser ikke bra ut foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå trøtt og umotivert nå. Vil ha helg, umiddelbart! Vurderer sterkt å ta honningfargete striper i håret mitt i dag. Da blir det ikke kjempelyst, men likevel lysere enn nå. Tror det kan bli fint. Skal jo sannsynligvis ha det mørkere igjen til høsten uansett. Vurderer å gå for skikkelig mørkt til høsten. Jeg begynte jo som ordentlig mørk, men det ble liksom blassere og blassere følte jeg. Må finne en fin sjokoladefarge eller noe sånt tror jeg. Nesten fælt å bli lys når jeg allerede planlegger å bli mørkere :ler:

Har gjort en del research for ferien nå da, funnet litt priser og åpningstider og sånn. Tror vi skal prøve å få pre-booket en den billetter, både for å spare litt penger, og for å ha ting litt mer planlagt. Greit å vite når man skal gjøre se de forskjellige severdighetene på forhånd, sånn at vi ikke bare blir gående og surre. Tror jeg må ut og kjøpe cola zero etterpå. Sitter her og sliter med å holde meg våken rett og slett. Irriterende! Bør vel egentlig stikke i kantina og få vekslet penga mine, sånn at jeg får brusen til halve prisen. På automaten nede i bygget her er den stort sett kaldere, og dessuten koster den 12 kr mot 26 eller noe sånt på Narvesen. Dessuten, her nede blir jeg ikke fristet til å kjøpe is :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har lov til å klage litt jeg over E, kan du ikke bare slå han med en slegge og reise alene.... :ironi:

Håper vi får til å treffes en dag der borte. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har lov til å klage litt jeg over E, kan du ikke bare slå han med en slegge og reise alene.... :ironi:

Håper vi får til å treffes en dag der borte. :klemmer:

Det håper virkelig jeg også! :klem: Få en liten pause fra bare E ... Hva har dere tenkt å gjøre mens dere er der forresten? Du får bare si i fra hvis dere trenger tips og anbefalinger til hva man skal se eller hva som ikke er så farlig :fnise: Jeg begynner jo å få full oversikt over priser og åpningstider nå også. Vi skal en tur til Glenkinchiedistilleriet forresten. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper virkelig jeg også! :klem: Få en liten pause fra bare E ... Hva har dere tenkt å gjøre mens dere er der forresten? Du får bare si i fra hvis dere trenger tips og anbefalinger til hva man skal se eller hva som ikke er så farlig :fnise: Jeg begynner jo å få full oversikt over priser og åpningstider nå også. Vi skal en tur til Glenkinchiedistilleriet forresten. :nigo:

Sender deg en PM jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg hjemme igjen, betraktelig blondere :ler: Jeg er fortsatt ikke helt blond, men det ser ordentlig solbleika ut nå, og jeg ble kjempefornøyd! Greit nok, det koster litt der, men i dag fikset hun luggen min, jevnet litt på sidene foran ansiktet og tok alt overhåret og stusset litt på det for å få det lettere, uten å ta noe ekstra betalt. Dessuten kjenner hun meg såpass godt at jeg er trygg på at resultatet blir bra.

Ble 500 kr fattigere enn tenkt da :ler: Stakk innom Cubus for å finne mineralfoundation, der fant jeg først solbriller (de kostet jo bare 50 kr på salg), også hadde de singleter 2 for 149, og det trengte jeg jo. Dessuten, når man kan bruke xs så har man lov til å shoppe litt. Så fant jeg et kult, slitt minimini jeansskjørt, prøvde det på meg i str 36, og det skled så langt ned at det viste nesten hele trusa mi :gjeiper: I størrelse 34 derimot satt det fint, og da måtte jeg jo bare ha det ;) Det passer nok mer den blonde stilen min ja, det er så kort at jeg vet ikke om jeg tør å bøye meg i det, og jeg er livredd for å vise beina mine i det, men det får så være. Nå håper jeg på knallvær så jeg kan bruke shortsene og skjørtet mitt.

Møtte på en sær fyr på butikken i dag. En bergenser, som begynte å skravle i køa. Først så prøvde jeg å overse ham, ettersom han var fryktelig sær. Han prøvde hardt å få meg til å smile, og til slutt klarte jeg ikke la være. Dermed var han jo på meg som en klegg :gjeiper: Han var ikke direkte plagsom, men han tok følge helt til krysset ved meg, siden han skulle opp i parken. Han skravlet i vei, og lurte på hva jeg drev med, om jeg trivdes i nabolaget, osv. Da jeg sa at jeg trente veldig mye kikket han på meg og lurte på om jeg løftet jern, noe jeg bekreftet. Dermed var det mer gransking før jeg fikk et: joda, jeg kan se det! Du er jo stram og fin med en snerten rumpe, men pass deg for å bli for stor i overkroppen, da gir du norske menn komplekser :ler:

Han var også overlykkelig over å få meg til å smile, siden han påstod jeg hadde et nydelig smil, men jeg måtte ikke smile for mye, for jeg måtte ikke kaste det bort på mannfolk som ikke var verdt det. Vel, vel. Han fikk meg i det minste til å le, og han var jo bare litt snål, ikke noe ekkel eller noe sånt.

Har nettopp spist middag. Tropisk salat (papaya, vannmelon, agurk og avocado, press lime over og krydre med litt salt og pepper. Jeg brukte urtesalt i dag, veldig godt! Forrige gang hadde jeg frisk koriander og litt chili oppi også, yummy!!), pepperbiff (ukas helgetilbud på kiwi) og en skive av hvitløksosten jeg kjøpte på øl- og matfestivalen. Nøt et glass tørr, tysk hvitvin til. Dette gjør jeg gjerne igjen!!!

Nå skal jeg pakke ferdig,vaske opp og rydde bittelitt, ta en dusj og ta på meg enten den nye jeansshortsen min eller jeansskjørtet, , før jeg tar toget til Moss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp spist middag. Tropisk salat (papaya, vannmelon, agurk og avocado, press lime over og krydre med litt salt og pepper. Jeg brukte urtesalt i dag, veldig godt! Forrige gang hadde jeg frisk koriander og litt chili oppi også, yummy!!), pepperbiff (ukas helgetilbud på kiwi) og en skive av hvitløksosten jeg kjøpte på øl- og matfestivalen. Nøt et glass tørr, tysk hvitvin til. Dette gjør jeg gjerne igjen!!!

:)

Neste gang må du be meg på mat!

Det der hørtes NYDELIG ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Neste gang må du be meg på mat!

Det der hørtes NYDELIG ut!

Hehehe, litt langt å kjøre for en matbit kanskje? ;) Men godt var det :Nikke:

Faen, hvor ble det av sola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

HAHAHA, han bergenseren høres herlig ut! :skratte: Det er jo litt gøy med sånne mennesker innimellom!

God tur til Moss i regnet :regn:

Gleder meg masse til søndag. Jeg skal gå innom og bestille bord til oss i morgen jeg, selv om det sikkert ikke trengs.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, han bergenseren høres herlig ut! :skratte: Det er jo litt gøy med sånne mennesker innimellom!

God tur til Moss i regnet :regn:

Gleder meg masse til søndag. Jeg skal gå innom og bestille bord til oss i morgen jeg, selv om det sikkert ikke trengs.

:kose:

Takk for det :klem: Ja, han var faktisk litt herlig, og gjorde meg i godt humør. Han var jo egentlig bare litt sær, og veldig hyggelig. Alle som gir meg komplimenter (bortsett fra E da :gjeiper:) kan snakke til meg så mye de bare vil :ler:

Gleder meg kjempemasse til søndag! :hoppe: Bare sitte og skravle, drikke vin, spise tapas og ha det koselig sammen med to supre jenter! :) Håper det blir fint vær, så jeg kan ha på meg jeansskjørtet mitt. Tror jeg kan komme til å bo i det i sommer hvis det bare blir fint vær. Men det er kanskje for kort å gå i på Matfinken? :klø:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst en dårlig deal å bli blondere i dag :ler: Fargen har visst allerede påvirket hjernen min. Stresser av gårde for å dra til toget, kommer et lite stykke på vei, kommer på at jeg har glemt cardiganen min, må snu og stikke hjem igjen. Kommer på National ... oppdager at eh, toget mitt går ikke før om en time ... :klaske:

Vel, på vei ned til National så jeg folk med både dypere utringning og kortere shorts/skjørt enn meg, så jeg tror ikke jeg trenger å bekymre meg egentlig. Som en venninne sa: du trenger ikke bekymre deg før de spør om prisen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Distré? ;)

-misa

Jeg? Skjønner ikke hva du prater om :riste:

:ler: Vel, jeg kjøpte meg en times internettaksess og har flørta/satt bilder i hodet på K via sms, så jeg kan ikke klage :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en flott ettermiddag, og ja man må liksom shoppe når man kommer inn i klær som er i minste størrelse. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og toget brukte bare nesten 2.5 t til Moss ... På en strekning de normalt kjører på 54 min ... Helvetes nsb og helvetes tordenvær som tok ut signalene over hele linja slik at vi måtte ringe for å få lov å kjøre videre ved hvert signal ... Doh! Kunne de ikke satt opp alternativ transport til oss da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lucy d-.-b

Jeg tror kort skjørt på Matfinken er en VINNER :nigo:

Trikk 11 tror jeg døde i dag, hørte noe om et tre som falt over strømledninger eller noe :klø: Ikke rart togene spædet også!

Håper du har det fint, og sover søtt. Jeg burde det, skal trene halv ti. Istedet har jeg vært på Tullins og drukket litt vin..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du høres lekker ut!! vil veldig gjerne se bilde :nigo:

håper du koser deg masse i helgen, og ikke stress med jeansskjørtet! if u got it, flaut it :mrgreen:

er jo folk som går rundt i de minste antrekk her i byen, det har liksom mer med hele pakka å gjøre.. og du ser ikke akkurat trashy ut ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes glatt du kan gå i etts ånt jeansskjørt. Det skal litt til før man kommer over den grensen. Når det er sommer skal man jo vise litt hud. Håper du har ein fin helg. Eg og vil til frisøren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...