Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Yes! :strix: Da har vi en daaaaaaate! Blir det Matfinken da? Gleeeeder meg!

"Søta" får jeg også krupp av. Eller "doll"! Det er virkelig turn-off!

-misa

Søta er sleskt, doll da tror jeg jeg hadde fått latterkrampe!

Og ja jeg stemmer for Matfinken ;)

Matfinken høres ut som en super idé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dum, dum, dum, dum. Nå er jeg ikke engang bra nok for middag, vin og sex lenger virker det som ... Han reiser bort og blir borte hvertfall til 19. juli, og alt jeg får er en klem ... Faen, hva er vitsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit skikkelig med å sove i natt. Mye fordi jeg var lei meg, men også pga. varmen. Ble sittende og skravle med en kompis, siden jeg likevel ikke fikk sove. Fant ut at jeg kunne krype opp i senga i det minste, så kunne jeg nå bare sovne når jeg ble trøtt nok. Da satte like godt kattejævlene i gang med hylekonserten sin. Noen i kvartalet har katter som de slipper ut på natta, og de sitter til stadighet og hyler. I går var det verre enn det pleier, da det var minst 3 stk, og de holdt på i evigheter.

Ble litt lysere til sinns av å prate med kompisen min. Han og jeg skal ta oss en liten filmkveld, også sover jeg der, med vekt på sover. Han sa det selv også, han låner gjerne bort en armkrok, og det er ingen som helst forventninger om noe mer. Jeg kunne til og med få låne en stor og god t-skjorte, og han hadde ingen intensjoner om å ta den av :ler: Han bare synes det er digg å sovne med ei jente i armkroken. Han har ac også, så det blir ikke varmt og klamt. Stoler såpass på ham at med mindre jeg tar initiativ til noe (yeah, bloody likely, som om jeg har selvtillit til det om dagen) så skjer det ingenting.

Fikk en aldri så liten epiphany når det gjelder K i morges. Var smådeppa da jeg våknet og veldig irritert på meg selv for at jeg totalt har mistet selvrespekten. Den forsvant ut vinduet med selvtilliten min og at jeg nå går langt over mine egne grenser for hva jeg synes er greit. Så plutselig innså jeg et par ting, hvorfor han er som han er (jeg har en sterkt, begrunnet mistanke i alle fall), og at jeg er ferdig med å utslette meg selv for å i det hele tatt få lillefingeren fra ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått i meg tilsvarende 6 kopper espresso i dag, men er jeg våken? Neeh. Ikke så veldig i alle fall. 2,5t søvn er ganske enkelt ikke nok. Heldigvis gikk tida veldig fort fram til lunsj fordi jeg hadde masse å gjøre. Nå etter lunsj har den ikke gått fullt så fort. Sitter egentlig litt og håper at K skal få tid til å pjatte litt på msn.

Virker som J og jeg er noenlunde "venner" igjen også. Vi pratet litt på msn tidligere i dag. Jeg gratulerte ham med dagen, og han hadde behov for å klage litt. Ellers synes jeg det er deilig at det er så fint vær. Skal innom senteret på vei hjem regner jeg med, eller kanskje jeg skal stikke hjemom først? Får se an været litt, er det knallfint når jeg skal hjem, så stikker jeg nok hjemom en tur og legger meg litt i parken kanskje? Spørs litt også, hvis jeg klarer å overbevise K om at han må prioritere litt riktig :fnise: og bli med meg på Istid 3 3d-versjon så må jeg jo trene rett etter jobb. Har mine tvil, og har overhodet ingen forhåpninger, men det er jo lov å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Kan jeg tolke det som at det ble Istid i dag siden jeg ikke så deg på trening? :nigo:

Håper du har det fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tolke det som at det ble Istid i dag siden jeg ikke så deg på trening? :nigo:

Håper du har det fint! :klem:

Nei, det sa jeg da jeg var på jobb at det ikke kom til å bli :) Visste allerede da at han ikke hadde sjans i kveld, men orket ikke dra hjemom og så tilbake igjen. Var sliten og demotivert egentlig. Men det blir kaaaaaanskje på mandag. Han skulle se hva han kunne få til. Jeg tviler vel egentlig på at det blir da heller, gidder ikke være optimist. Fikk ikke helt sagt alt jeg ville i dag heller. Ikke så lett når han var travel og vi bare snakket på msn.

Prøver å rydde litt her og finne fram det jeg skal ha til bryllupet. Stikker i morgen fordi jeg ikke orker å stresse på lørdag. Tanken på å skulle sitte på et klamt og varmt tog, uten mulighet for å dusje mellom toget og bryllupet var ikke akkurat fristende, så har bestilt rom fra i morgen. Har store planer om å trene på morgenen, også ha litt god tid på å fikse meg.

I morgen blir travel. Skal til frisøren rett etter jobb, må gå litt tidligere enn jeg egentlig kan, for å rekke det. Må gjøre et par ærend også etter frisøren, også skal jeg hjem og pakke ting skikkelig, spise middag og reise tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får det fint i bryllup i helga. Hils bruden! :)

Du må hilse bruden masse!!! Håper det blir et flott bryllup. :klemmer:

Will do :) Gleder meg veldig til bryllupet :strix: Sikker på at det blir et flott bryllup :Nikke:

Æsj, jeg hater mennesker som kommer med sånne jalla: jammen du må se positivt på det, det blir sikkert bedre enn du tror, eller enda verre: jammen så la være å dra da når du ikke har lyst. Jeg har jo lyst til å reise, bare ikke med E, og man bruker jo masse penger på en tur, for så å drite i den og tape alle pengene. :murvegg: Jeg vil jo bare syte litt, da vil jeg ikke ha teite kommentarer, men sympati :ler:

Er skeptisk til turen, fordi E går meg på nervene om dagen. Jeg synes stort sett bare han er teit. Det har sikkert en del med at jeg er sliten, varm, slapp og har mye å gruble over om dagen å gjøre. Da kan folk fort bli litt slitsomme, og jeg blir irritert. I tillegg kommer det til å gå veldig mye mer penger enn jeg er vant med når jeg er der og det blir ikke penger til å gjøre andre ting i sommer. Han skal jo være med på alt. Det verste er jo at han gleder seg som en unge, og er så positiv og hyper, mens jeg har mest lyst til å gå løs på ham med slegga og reise aleine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Hello my darling :klem:

Håper du koser deg i helgen og i bryllup!! :hjerte:

Skal du gjøre noe sprekt med håret, vi snakket jo litt om at det kanskje skulle bli enda lysere? Gleder meg til å se på søndag!

Jeg forstår frustrasjonen din overfor E skikkelig godt :troest: Jeg hadde blitt helt desperat selv var jeg deg! Får likevel håpe at det kommer endel bra ut av helgen, noen rå konserter også skal du jo se Nótt og mannen litt?

Håper treningen var bra i dag!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello my darling :klem:

Håper du koser deg i helgen og i bryllup!! :hjerte:

Skal du gjøre noe sprekt med håret, vi snakket jo litt om at det kanskje skulle bli enda lysere? Gleder meg til å se på søndag!

Jeg forstår frustrasjonen din overfor E skikkelig godt :troest: Jeg hadde blitt helt desperat selv var jeg deg! Får likevel håpe at det kommer endel bra ut av helgen, noen rå konserter også skal du jo se Nótt og mannen litt?

Håper treningen var bra i dag!

:hug:

Skal stripe masse lyse striper. Hun kan si hva hun vil, mørke striper blir det ikke denne gangen. Gidder ikke betale ekstra :gjeiper: Men nå er håret mitt lysere enn forrige gang da, så tror ikke hun kommer til å protestere.

Har ikke trent enda i dag, vet ikke om jeg får tid heller. Det er frustrerende det. Men jeg overlever vel én dag helt uten trening?

Joda, turen blir sikkert grei, jeg gleder meg jo masse til festivalen, og byen er jo herlig. Er en del av de tingene han har lyst til å få med seg som jeg ikke har gjort før heller, så det kan bli gøy. Skulle bare ønske akkurat nå at jeg ikke skulle dit med E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en super dag i bryllup! :klemmer: Gleder meg også kjempemasse til søndag. Når skal vi møtes?

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Håper du får en super dag i bryllup! :klemmer: Gleder meg også kjempemasse til søndag. Når skal vi møtes?

-misa

Gleder meg masse til søndag!! :strix: Jeg foreslår 19:30! Greit at det ikke blir alt for seint kanskje (jeg skal også på filmkveld den kvelden :gjeiper:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til søndag!! :strix: Jeg foreslår 19:30! Greit at det ikke blir alt for seint kanskje (jeg skal også på filmkveld den kvelden :gjeiper:).

Halv åtte passer bra for meg også! Når kl. skal du trene? Nå er jeg snart ferdig med programmet mitt! Kjører 3-splitt. More details will follow in my diary. :lur:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv åtte passer bra for meg også! Når kl. skal du trene? Nå er jeg snart ferdig med programmet mitt! Kjører 3-splitt. More details will follow in my diary. :lur:

-misa

Kommer helt an på hva jeg skal trene, har ikke bestemt meg for det enda. Må se an været litt, enten beinstyrke eller joggetur. Skal i alle fall trene i god tid før kl 19:30, orker ikke dra med meg treningsbag i tillegg, det får holde at jeg må ha med meg pc-sekk osv :) Skal på filmkveld/overnatting hos en kompis. Han har AC!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Høres ut som en fornuftig plan! Vi hadde tenkt oss en tur langs Oslofjorden, kanskje ned til Ingjerdstrand, så det blir trening på meg like før jeg møter dere. :)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...