Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. juli 2009 #5181 Skrevet 1. juli 2009 Jeg synes fint at du kan klage litt, det er en skikkelig vanskelig situasjon du tross alt er i. Det er ikke bare å skru av følelsene sine og trekke seg tilbake. Det er enkelt å si, og av og til umulig å gjennomføre. På toppen av alt må det være slitsomt å ha en beiler rundt seg som ikke tar hintet. Håper at dere likevel får en fin tur til Edinburgh. Men E vet vel at du kun er interessert i K? Det er ikke alle mannfolk som er like flinke til å fatte poenget nei... Håper du får en bedre dag vennen. Godt at hodepinen ga seg! Ang. mandag så kan vi godt vente med Matfinken til lucy også kan være. Når er det evt. snakk om å finne på ting på søndagen? Vi skal kanskje bort en tur, men det er ikke helt bestemt enda. -misa Underskriver denne, du har lov til å klage vennen Søndag kveld kan jeg gjerne finne på noe, så lenge jeg blir booket nå snart så ikke T forslår at vi skal gjøre noen kjærstegreier
*Enigma* Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5182 Skrevet 1. juli 2009 Jeg synes fint at du kan klage litt, det er en skikkelig vanskelig situasjon du tross alt er i. Det er ikke bare å skru av følelsene sine og trekke seg tilbake. Det er enkelt å si, og av og til umulig å gjennomføre. På toppen av alt må det være slitsomt å ha en beiler rundt seg som ikke tar hintet. Håper at dere likevel får en fin tur til Edinburgh. Men E vet vel at du kun er interessert i K? Det er ikke alle mannfolk som er like flinke til å fatte poenget nei... Håper du får en bedre dag vennen. Godt at hodepinen ga seg! Ang. mandag så kan vi godt vente med Matfinken til lucy også kan være. Når er det evt. snakk om å finne på ting på søndagen? Vi skal kanskje bort en tur, men det er ikke helt bestemt enda. -misa Jada, E er fullt klar over at det blir absolutt ingenting, og at jeg har følelser for K. Men han gir seg liksom ikke likevel. Jeg er drittlei kommentarer som at så lenge jeg bare kler meg i tights når vi skal trene så kan jeg kjøre ham så hardt jeg bare vil osv. Det blir på grensa til ekkelt for min del. Jeg har jo litt skyld i det selv også, ettersom jeg krøp inn i armkroken hans da vi så film. Jeg har bare sagt i fra at jeg orker ikke "kjælenavnene" hans (noe han gir uttrykk for at han driter i), eller de stadige kommentarene om kropp og utseende, for ikke å snakke om at han sutrer og sturer når det blir snakk om å omgås andre gutter. Jeg mener, hvem i helvete synes det er kos å bli kalt snuppa? *grøsse* Sier han det til meg live så slår jeg, helt seriøst. For min del vil det passe fint rundt 19:30 - 20 på søndag. Da kan jeg både ligge litt i sola (hvis det er sol) og få trent før man finner på noe.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. juli 2009 #5183 Skrevet 1. juli 2009 Jada, E er fullt klar over at det blir absolutt ingenting, og at jeg har følelser for K. Men han gir seg liksom ikke likevel. Jeg er drittlei kommentarer som at så lenge jeg bare kler meg i tights når vi skal trene så kan jeg kjøre ham så hardt jeg bare vil osv. Det blir på grensa til ekkelt for min del. Jeg har jo litt skyld i det selv også, ettersom jeg krøp inn i armkroken hans da vi så film. Jeg har bare sagt i fra at jeg orker ikke "kjælenavnene" hans (noe han gir uttrykk for at han driter i), eller de stadige kommentarene om kropp og utseende, for ikke å snakke om at han sutrer og sturer når det blir snakk om å omgås andre gutter. Jeg mener, hvem i helvete synes det er kos å bli kalt snuppa? *grøsse* Sier han det til meg live så slår jeg, helt seriøst. For min del vil det passe fint rundt 19:30 - 20 på søndag. Da kan jeg både ligge litt i sola (hvis det er sol) og få trent før man finner på noe. Jeg hadde blitt GAL av å ha en sånn klegg etter meg, forstår han virkelig ikke at han ikke kan holde på slik? Jeg tror min reaksjon hadde blitt at jeg sluttet å svare hvis vi snakket og han begynte på den måten. Ikke bare irl, men også på msn. I verste fall må du jo bare si til ham at du ikke orker alt gnålet og skrytet fordi det har TOTALT motsatt effekt på deg enn det han sikkert håper på..
Gjest misa Skrevet 1. juli 2009 #5184 Skrevet 1. juli 2009 Jada, E er fullt klar over at det blir absolutt ingenting, og at jeg har følelser for K. Men han gir seg liksom ikke likevel. Jeg er drittlei kommentarer som at så lenge jeg bare kler meg i tights når vi skal trene så kan jeg kjøre ham så hardt jeg bare vil osv. Det blir på grensa til ekkelt for min del. Jeg har jo litt skyld i det selv også, ettersom jeg krøp inn i armkroken hans da vi så film. Jeg har bare sagt i fra at jeg orker ikke "kjælenavnene" hans (noe han gir uttrykk for at han driter i), eller de stadige kommentarene om kropp og utseende, for ikke å snakke om at han sutrer og sturer når det blir snakk om å omgås andre gutter. Eh, han oppfører seg jo som om dere er sammen! Skjønner godt du er drittlei de stadige kommentarene hans. Jeg mener, hvem i helvete synes det er kos å bli kalt snuppa? *grøsse* Sier han det til meg live så slår jeg, helt seriøst. Kjæresten kaller meg snuppa, eller, schnuppa. For min del vil det passe fint rundt 19:30 - 20 på søndag. Da kan jeg både ligge litt i sola (hvis det er sol) og få trent før man finner på noe. Jeg tror den tiden passer for meg også. -misa
Nótt Skrevet 1. juli 2009 #5185 Skrevet 1. juli 2009 Skjønner godt at du ikke har det så godt om dagen, det er helt lov å klage når man har en dårlig periode. Og når det gjelder E er jeg enig med Lucy, jeg hadde kuttet ut å prate med han rett og slett fordi maset hans gir helt motsatt reaksjon av hva han ønsker. Og å bli kalt snuppa *grøss* ikke engang Mannen kaller meg det.
*Enigma* Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5186 Skrevet 1. juli 2009 Jeg hadde blitt GAL av å ha en sånn klegg etter meg, forstår han virkelig ikke at han ikke kan holde på slik? Jeg tror min reaksjon hadde blitt at jeg sluttet å svare hvis vi snakket og han begynte på den måten. Ikke bare irl, men også på msn. I verste fall må du jo bare si til ham at du ikke orker alt gnålet og skrytet fordi det har TOTALT motsatt effekt på deg enn det han sikkert håper på.. Jepp, jeg blir sprø. Jeg har forsøkt å si at det gjør meg ikke veldig vennlig innstilt, men det virker ikke som om det går inn. Nå får vi se hvordan ting blir når vi reiser på ferie sammen. Så får jeg bare være flink til å sette grenser og gjøre det veldig tydelig at det ikke er noen interesse der. Litt vanskelig siden det tross alt er en viss kjemi mellom oss, men den er i ferd med å forsvinne nå som jeg er såpass irritert på ham. Eh, han oppfører seg jo som om dere er sammen! Skjønner godt du er drittlei de stadige kommentarene hans. Jepp, jeg får fnatt. Det blir litt klengete, særlig siden jeg ikke er interessert. Hadde jeg vært det hadde det kanskje vært noe annet, men nå er jeg ganske glad i friheten min, så jeg er ikke sikker på at jeg hadde sett på det med blidere øyne da. Kjæresten kaller meg snuppa, eller, schnuppa. Jeg assosierer det ordet med farmor. Hun kallte meg det i blant da jeg var liten. Hatet det da også, og når jeg har sagt at han skal drite i det, så synes jeg det er like respektløst å drite i det, som når folk gir blanke i å bruke begge navnene mine. Alt jeg får når jeg sier at jeg hater å bli kalt snuppa er jeje, eller whatever. *knurr* Jeg tror den tiden passer for meg også. -misa lucy? Vær så snill å si at den tida passer for deg også?
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juli 2009 #5187 Skrevet 1. juli 2009 Pappa kaller meg snuppa fra luppa Selv bruker jeg luppa som et kjælenavn på folk jeg er glad i, du går jo under ****luppa hjemme hos oss, sånn til internt bruk Ellers så høres jo han E litt slitsom ut. Gi dem lillefingern og de tar hele armen. Håper det går greit med dere på tur likevel.
*Enigma* Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5188 Skrevet 1. juli 2009 Skjønner godt at du ikke har det så godt om dagen, det er helt lov å klage når man har en dårlig periode. Og når det gjelder E er jeg enig med Lucy, jeg hadde kuttet ut å prate med han rett og slett fordi maset hans gir helt motsatt reaksjon av hva han ønsker. Og å bli kalt snuppa *grøss* ikke engang Mannen kaller meg det. Mhm, men vanskelig å kutte ut når vi tross alt skal på ferie sammen. Får se hvordan det går da, og om jeg orker noe særlig kontakt når vi kommer hjem. Må legge til at jeg hadde ingenting i mot det da K kalte meg honey i en melding :gjeiper: Tror jeg hadde kalt ham baby i meldingen jeg sendte til ham. Litt fulle begge to da, ja Men det blir ikke helt på samme måten, og tonen var en helt annen. Så er det også litt mer mellom K og meg, enn E og meg. Kjælenavn er koselig hvis det kommer fra en person man står nær, J kalte meg alltid litja, og gjør det i blant fortsatt. Det er jeg helt komfortabel med.
Gjest misa Skrevet 1. juli 2009 #5189 Skrevet 1. juli 2009 lucy du MÅÅÅÅÅÅÅ bli med på søndag da! Beskrivelsen "klegg" av E hørtes ganske riktig ut forresten... håper virkelig han skjerper seg før dere skal på ferie sammen! Jeg liker at kjæresten kaller meg schnuppa, men så har man ulik erfaring med ulike ord, som du sier. Jeg kan ikke fordra å bli kalt "vennen" eller "gullet" feks, av en kjæreste. Eller "elskling". Blæææææ! :gjeiper: -misa
Gjest misa Skrevet 1. juli 2009 #5190 Skrevet 1. juli 2009 Kjælenavn er koselig hvis det kommer fra en person man står nær Enig! Hvor ble det av lucy nå da? :klø: -misa
Nótt Skrevet 1. juli 2009 #5191 Skrevet 1. juli 2009 Her i huset kaller Mannen meg for pus eller kjære og det liker jeg.
Gjest misa Skrevet 1. juli 2009 #5192 Skrevet 1. juli 2009 Her i huset kaller Mannen meg for pus eller kjære og det liker jeg. Pus. -misa
Nótt Skrevet 1. juli 2009 #5193 Skrevet 1. juli 2009 Pus. -misa Sånn har det bare blitt, jeg derimot får litt følelse av snuppa/schnuppa.
Gjest misa Skrevet 1. juli 2009 #5194 Skrevet 1. juli 2009 Sånn har det bare blitt, jeg derimot får litt følelse av snuppa/schnuppa. Det er bra vi er forskjellige. "Kjære" er heller ikke en av favorittene, for å si det sånn. Synes det høres så 'gammelt' ut. -misa
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. juli 2009 #5195 Skrevet 1. juli 2009 lucy? Vær så snill å si at den tida passer for deg også? Det PASSER!! --- Ang snuppa, hvis T hadde kalt meg det hadde jeg ledd rått, for da hadde jeg vært sikker på at han bare kødda Men, jeg har faktisk erfart noe liknende at gutter (de får ikke æren av å bli kalt menn) har i prøve-å-bli-kjent-fasen kalt meg for snuppa, søta, sexy (*grøss*) osv uten å forstå at det bare er utrolig turn-off. Jeg husker jeg pleide å føle at de allerede trodde at de "hadde meg" og derfor kunne snakke til meg på den måten.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. juli 2009 #5196 Skrevet 1. juli 2009 Dere er jo helt ville til å taste i dag, henger ikke med i svingene
Gjest misa Skrevet 1. juli 2009 #5197 Skrevet 1. juli 2009 Det PASSER!! Yes! Da har vi en daaaaaaate! Blir det Matfinken da? Gleeeeder meg! "Søta" får jeg også krupp av. Eller "doll"! Det er virkelig turn-off! -misa
*Enigma* Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5200 Skrevet 1. juli 2009 Det PASSER!! --- Ang snuppa, hvis T hadde kalt meg det hadde jeg ledd rått, for da hadde jeg vært sikker på at han bare kødda Men, jeg har faktisk erfart noe liknende at gutter (de får ikke æren av å bli kalt menn) har i prøve-å-bli-kjent-fasen kalt meg for snuppa, søta, sexy (*grøss*) osv uten å forstå at det bare er utrolig turn-off. Jeg husker jeg pleide å føle at de allerede trodde at de "hadde meg" og derfor kunne snakke til meg på den måten. YAAAAY!!! Da blir det date, søndag kveld. Rart det der hvordan gutter har en tendens til å tro at de "har deg", da snakker vi litt vel god selvtillit :gjeiper: Det minner meg forresten litt om fun lightreklamen Kall meg gjerne søt, men eg er ingen sukkerklump! Faen hvor dum går det an å bli da? Når jeg presiserer at man skal skille mellom tsp og domeneterminalserver, og skriver navnet på terminalserveren, hvorfor i helvete skal man da nevne de to man har, med helt andre navn enn det jeg skriver og spørre hvilken av dem det er, tror de jeg skriver navnet for moroskyld? Blir så irritert på sånne brukere.
Fremhevede innlegg