Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b

Slitsomme M og Hyggelig M :fnise: Den var god..

Takk for en super dag i dag, og egentlig hel/halv helg forsåvidt! :hug:

Jeg har også skeiet totalt ut, I have stuffed my face men faen heller jeg hadde lyst!! :ler: Spist digg pasta og tiramisu på Olivia, drukket 3 glass hvitvin og spist nacho chips ;) Har blitt noen is også :ler: Slik går det, og mitt lille prosjekt null sukker og lavkarbo er herved offisielt avsluttet!

Håper du sover godt, kos deg på trening i morgen tidlig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man få dårligere start på dagen enn å våkne deppa, gråte fram til man sminker seg og prøver å se presentabel ut når man stikker på jobb, for så å kjempe med gråten for ikke å se helt for jævlig ut, med striper av sminke nedover kinnene når man kommer på jobb? Møkkadag. Sleit i går ettermiddag også, fram til DR lurte på om vi skulle gå oss en tur. Lenge siden sist vi gjorde noe sånt. Greit å gå i Frognerparken og bare pjatte. Vi har ikke akkurat de dype samtalene, men det er hyggelig å bare prate om ting som har skjedd. Trengte jo litt oppdatering siden sist ...

Det dårlige humøret kom snikende igjen utover kvelden, men jeg var ikke så deppa som da jeg våknet i morgen før jeg sovnet. Vekta viser nedgang igjen også, så jeg burde ikke være så deppa. Burde ikke føle meg så uttafor. Har tydeligvis fått trent litt bedre nå, siden det var nedgang igjen. Har et lite håp om å komme ned igjen så jeg ser 55 eller kanskje aller helst enda mindre på vekta igjen. Noen ganger har jeg lyst til å "forsvinne". Jeg skulle ønske jeg var tynn, ordentlig tynn. Kunne føle at jeg er tynn nok, i stedenfor å føle at det kanskje er noe av grunnen til at jeg ikke er bra nok.

Vil ikke føle det sånn. Jeg vil være selvsikker, fornøyd med meg selv, trenger ikke føle at jeg er superflott, bare slippe å føle at jeg ikke er pen nok, bra nok, tynn nok. Jeg vil slippe tankene som sniker seg innpå meg at han egentlig skulle ønske det var noen andre som var der med ham, slippe å lukke øynene for å unngå å se at han ser på meg, slippe å føle at alt jeg gjør er feil. Teit å føle det sånn, for ville han i det hele tatt vært der hvis han tenkte sånn? Vet ikke ..., tenker at han synes det er bedre enn ingenting ...

Er sliten og trøtt, alt for mange tåpelige tanker som svirrer rundt i hodet mitt. Tanker som kommer fordi jeg er trøtt, sliten og lei, og som igjen gjør at jeg sliter med å sove, ikke får fred, og dermed gjør meg enda mer trøtt, sliten og lei og jeg genererer enda flere negative tanker. Slik havner jeg i en ond sirkel jeg ikke klarer å bryte ut av. Særlig ikke nå som jeg ikke har J til å hjelpe meg. Føler meg lost ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Hei,

Dette var ikke morsom lesning, helgen som startet så bra. Det hjelper sikkert ikke å høre andre si det, men jeg syns du er perfekt og verken trenger å bli tynnere eller forandre noe annet ved deg selv. Skjønner at du savner å kunne snakke med J :troest: Husk det er lov å ikke alltid være på topp, ingen av oss andre er det heller.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempekoselig å se deg i dag, du ser skikkelig bra ut og er jo blitt grisesterk! ;) Vi må prøve å få timet trening + middag & kaffe (avec?) en dag med lucy (men det blir vel ikke før i neste uke regner jeg med). De har en kjempegod Nice-salat på Trikkestallen, den er med Serranoskinke, rucola, oliven, balsamico, tomat, hardkokt egg og brød med hjemmelaget aioli. Nydelig! :jepp: Ellers kunne vi prøvd Matfinken, jeg har ikke vært der etter at de gikk over til tapas.

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jenta mi.

det er så vondt å lese at du ikke har det noe bra med deg selv.

skulle ønske du kunne se deg med våre øyne, se deg slik vi ser deg.. som den flotte, morsomme og superfit'e chicken du faktisk er.

vet jeg har vært mye av i det siste, men du har nr mitt, og det er bare å sende en mld med ønske om en liten msn-chat eller ringe meg om det står på som verst.

er veldig glad i deg, og er her for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b
Ellers kunne vi prøvd Matfinken, jeg har ikke vært der etter at de gikk over til tapas.

-misa

Gaaaaaah (sikle som Homer Simpson), Matfinken har blitt veldig bra. Jeg er i tillegg buddie med kelneren og får super service (vi har vært der litt mye i perioder..).

God natta *Enigma* :klem: Var så koselig å se deg i dag, kult å se hvordan treningen går fremover!

Natta gullet :kose:

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode klemmer, det varmer og hjelper masse. Humøret er bedre nå.

Det var kjempekoselig å se deg i dag, du ser skikkelig bra ut og er jo blitt grisesterk! ;) Vi må prøve å få timet trening + middag & kaffe (avec?) en dag med lucy (men det blir vel ikke før i neste uke regner jeg med). De har en kjempegod Nice-salat på Trikkestallen, den er med Serranoskinke, rucola, oliven, balsamico, tomat, hardkokt egg og brød med hjemmelaget aioli. Nydelig! :jepp: Ellers kunne vi prøvd Matfinken, jeg har ikke vært der etter at de gikk over til tapas.

-misa

Vi må prøve å få til trening + middag ja, men det må bli etter at jeg kommer tilbake fra Edinburgh, med mindre vi får det til på mandag. Neste uke blir fryktelig travel, med vedlikehold på tirsdag, E kommer onsdag, også drar vi fredag formiddag. Nice-salat eller tapas høres perfekt ut. Særlig tapas :nigo:

Veldig fornøyd med resultatene på treninga i dag. Føler meg faktisk litt sterk også nå.

huff jenta mi.

det er så vondt å lese at du ikke har det noe bra med deg selv.

skulle ønske du kunne se deg med våre øyne, se deg slik vi ser deg.. som den flotte, morsomme og superfit'e chicken du faktisk er.

vet jeg har vært mye av i det siste, men du har nr mitt, og det er bare å sende en mld med ønske om en liten msn-chat eller ringe meg om det står på som verst.

er veldig glad i deg, og er her for deg!

Takk for det LekeHusmor. Er der for deg også, dersom du trenger en prat. Nesten alltid tilgjengelig, vet du :klem:

Klarer å se meg selv som fit i blant i det minste. Sånn når jeg bare tør å kle meg opp som da jeg gikk tur med DR i går f.eks. I superkorte shorts, og halternecktopp som viste litt mage. Da var det faktisk helt greit å bli beglodd :fnise: Hadde bare en skikkelig nedtur i går og i dag, mest fordi K var litt rar. Bedre nå, har fått et par koselige meldinger og fått trent av meg litt frustrasjon, så da føles ting litt bedre.

Gaaaaaah (sikle som Homer Simpson), Matfinken har blitt veldig bra. Jeg er i tillegg buddie med kelneren og får super service (vi har vært der litt mye i perioder..).

God natta *Enigma* :klem: Var så koselig å se deg i dag, kult å se hvordan treningen går fremover!

Natta gullet :kose:

Klarer vi Matfinken på mandag da? Vil så gjerne rekke det før jeg drar, men har ikke lyst til å la E i stikken når han kommer på besøk. Som alltid hyggelig å se deg også lucy, du er så søt og blid og lyser opp dagen min når jeg ser deg. :klem: Du har blitt sabla flink du også, virker som du får mye ut av å ta PT-timer?

God natt, sov godt folkens! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skal vi si Matfinken på mandag da? :jepp:

-misa

Håper virkelig du også kan være med, lucy! Vil så gjerne finne på noe sosialt med dere to før jeg stikker!

Ufattelig trøtt om morgenen for tida. Tror jeg må få kjøpt inn espressopulver til å ha i shakene mine. Det kan kanskje hjelpe litt. Vanlig kaffe funker ikke optimalt.

Kjøpte meg shorts i går da. Veldig kort, mørk jeansshorts på Cubus. Får håpe finværet holder :ler: Følte den satt veldig bra. Det var også skikkelig godt stretchstoff i den. Egentlig skal jeg ikke shoppe noe for tida, har ikke så mye penger, og reiser snart på ferie. Æsj, samma det. Trenger jo litt klær jeg føler meg fin i, ikke var den dyr heller.

Håper å komme meg på kino og se Transformers før jeg stikker av til Edinburgh også, så spørs det bare om K klarer å rive seg løs fra jobb lenge nok. Han har det travelt om dagen. Fikk noen kommentarer fra behandleren vår i går som forundret meg litt. Virker visst som om han tror jeg har full oversikt over alt K sier, tenker, mener og gjør, og at vi henger sammen hele tida. Helt hvor han har fått det inntrykket fra vet jeg ikke :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Klarer vi Matfinken på mandag da? Vil så gjerne rekke det før jeg drar, men har ikke lyst til å la E i stikken når han kommer på besøk. Som alltid hyggelig å se deg også lucy, du er så søt og blid og lyser opp dagen min når jeg ser deg. :klem: Du har blitt sabla flink du også, virker som du får mye ut av å ta PT-timer?

Håper virkelig du også kan være med, lucy! Vil så gjerne finne på noe sosialt med dere to før jeg stikker!

Huff, mandag er den eneste dagen som IKKE passer :( Eller, det kommer litt an på når på dagen vi tar det.. HVIS vi kan kjøre en sen middag, så kanskje, men egentlig ikke fordi jeg skal på en idiotisk prosjektmiddag med jobben kl 19 på Druen (blurk) på Aker Brygge, og den varer sikkert til minst halv ti. Hvis vi kan ta det kl 22 så tror jeg nok det funker fint for meg, men da blir det jo ikke trening først og kl 22 ER litt sent for mat. Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke måtte dra på den middagen.. Det jeg så klart er "up for" er et par glass vin på Matfinken og litt småtapas kl 22, det klarer man jo alltids selv om det er litt sent.

Idiotiske prosjektmiddag :sur:

Jeg håper at PT-timene virker, jeg er jo ekstremt fokusert på teknikk noe som gjør at jeg ikke øker voldsomt raskt i vekter, i tillegg kjører jeg jo flest byggesett (hihi) på overkroppen og da går det enda treigere enn om jeg skulle tatt makssett slik som på underkroppen (der øker jeg raskt for tiden). Er uansett koselig å få skryt, jeg føler at det går fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, mandag er den eneste dagen som IKKE passer :( Eller, det kommer litt an på når på dagen vi tar det.. HVIS vi kan kjøre en sen middag, så kanskje, men egentlig ikke fordi jeg skal på en idiotisk prosjektmiddag med jobben kl 19 på Druen (blurk) på Aker Brygge, og den varer sikkert til minst halv ti. Hvis vi kan ta det kl 22 så tror jeg nok det funker fint for meg, men da blir det jo ikke trening først og kl 22 ER litt sent for mat. Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke måtte dra på den middagen.. Det jeg så klart er "up for" er et par glass vin på Matfinken og litt småtapas kl 22, det klarer man jo alltids selv om det er litt sent.

Idiotiske prosjektmiddag :sur:

Jeg håper at PT-timene virker, jeg er jo ekstremt fokusert på teknikk noe som gjør at jeg ikke øker voldsomt raskt i vekter, i tillegg kjører jeg jo flest byggesett (hihi) på overkroppen og da går det enda treigere enn om jeg skulle tatt makssett slik som på underkroppen (der øker jeg raskt for tiden). Er uansett koselig å få skryt, jeg føler at det går fremover ;)

Så synd :tristbla: For meg blir nok kl 22 litt i seneste laget ettersom jeg skal jobbe dagen etter. Blir jo vanlig jobbing på dagen og så vedlikehold på kvelden, og da bør jeg få litt skikkelig søvn kvelden før. Hvis ikke blir jeg totalt tappet for krefter og vedlikeholdet blir et mareritt. Eventuelt kan jo du og jeg hygge oss søndagen, hvis du er ledig da? Jeg kommer hjem ganske tidlig, så hvis du er hjemme kan vi finne på noe på søndagskvelden?

Det ser ut på treninga og kroppen din som om PT-timene gir resultater :) Synes du er utrolig flink! Er så glad for å ha møtt flere treningsnarkomane her inne, deilig å ha noen å diskutere trening med uten å bli sett på som sprø, og å ha noen å trene med. Herlig med inspirasjon og et spark bak i blant.

Dagen i dag begynte på verst mulig måte. Hadde satt på vekkerklokka ekstra tidlig fordi jeg skulle sykle til jobb i dag. Hadde antydning til vondt i hodet da jeg la meg, og var i dårlig humør. Var jo så sliten, varm, slapp og irritabel, og det sa jeg fra til E om. Likevel begynner han å dille og generelt være tåpelig, for ikke å snakke om at kommentarene hans ofte er langt over grensa for hva jeg gidder. Jeg er ikke interessert, så slutt å "legge an" på meg hele tida. Akkurat nå er jeg ikke fryktelig optimistisk i forhold til å dra til Edinburgh med E. Har en følelse av at det kan bli litt slitsomt sånn han oppfører seg nå.

Dermed var jeg i dritthumør da jeg la meg, og hadde litt dårlig samvittighet siden jeg bjeffet til E, men samtidig hadde jeg jo advart ham, hva er da vitsen med å være irriterende?

Våknet altså med intens, dundrende hodepine. Det var vondt å bevege seg, vondt å åpne øynene. Til og med med øynene lukket kjentes lyset i rommet alt for skarpt. Hver minste lille bevegelse fikk kvalmen til å stige. Dermed var det bare å stappe innpå smertestillende og stille klokka på en time senere og håpe at jeg ville bli bedre så jeg kunne komme meg på jobb. Lå og døste til klokka ringte, og da var heldigvis hodepinen borte.

Humøret var fortsatt på bånn. Masse dumme tanker som svirret rundt i hodet mitt. Kommentarer fra kompiser som er veldig lette å tolke på verst mulig måte, facebookkommentarer fra K som gjør vondt fordi han behandler meg på den måten han gjør. Ting jeg normalt bare ville ledd av, kan gjøre vondt i lange tider etterpå. Hater det! Er inne i en skikkelig dårlig periode når det gjelder selvtillit. Det er nok hovedsaklig det at jeg er så trøtt og sliten som gjør det, mer enn at jeg egentlig burde ha det fælt. Da skal det ingenting til før jeg tipper over.

Håper på en måte at det ikke blir kino før i morgen. Vil ha en skikkelig treningsøkt i dag, samtidig er det lite jeg ønsker meg mer enn å kunne krype inn i en armkrok og få litt trøst. Bare for et øyeblikk føle at han kanskje bryr seg om meg, mer enn bare som en "kjekt å ha" fordi *Enigma* == vin, god mat og sex. Vet det er stygt å tenke sånn, men i blant, når jeg er inne i en sånn periode som jeg er nå, så er det sånn jeg føler det. Men jeg har valgt det selv, så jeg har ikke lov å klage ...

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fint at du kan klage litt, det er en skikkelig vanskelig situasjon du tross alt er i. Det er ikke bare å skru av følelsene sine og trekke seg tilbake. Det er enkelt å si, og av og til umulig å gjennomføre. På toppen av alt må det være slitsomt å ha en beiler rundt seg som ikke tar hintet. Håper at dere likevel får en fin tur til Edinburgh. Men E vet vel at du kun er interessert i K? Det er ikke alle mannfolk som er like flinke til å fatte poenget nei...

Håper du får en bedre dag vennen. Godt at hodepinen ga seg! :klemmer:

Ang. mandag så kan vi godt vente med Matfinken til lucy også kan være. Når er det evt. snakk om å finne på ting på søndagen? Vi skal kanskje bort en tur, men det er ikke helt bestemt enda.

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...