*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5081 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har tatt Speedmonster og kommer aldri til å gjøre det igjen. Trodde ikke jeg var pingle, men det viser seg at jeg ikke liker sånne ting. *grøss* Hmm, det høres jo ikke helt bra ut Ble nettopp oppringt av ei venninne som ville skravle, og hun virket meget overrasket over at jeg var på jobb. Det ble litt sånn: jobber du? Åh? Åh ja, ja kan du ikke prate da? Hun vet jo at jeg har en jobb, og det er vel ikke helt unaturlig å være på jobb på dagtid? :gjeiper: Det er vel heller ikke vanlig at man kan sette seg ned og koseprate i telefonen når man er på jobb? :klø:
Nótt Skrevet 18. juni 2009 #5082 Skrevet 18. juni 2009 Hmm, det høres jo ikke helt bra ut Jeg har alltid vært en av de som gjerne er med på sånne ting, men nå kjenner jeg at jeg har blitt mer pinglete med alderen. Tok speedmonster i fjor sommer, endte med å tviholde meg fast i selegreia og lure på om jeg overlevde dette her. Følte ikke at jeg ble holdt ordentlig fast av selen og i loopen så hang jeg liksom i selen og det var ikke noe moro for å si det sånn. Ble nettopp oppringt av ei venninne som ville skravle, og hun virket meget overrasket over at jeg var på jobb. Det ble litt sånn: jobber du? Åh? Åh ja, ja kan du ikke prate da? Hun vet jo at jeg har en jobb, og det er vel ikke helt unaturlig å være på jobb på dagtid? :gjeiper: Det er vel heller ikke vanlig at man kan sette seg ned og koseprate i telefonen når man er på jobb? :klø: Merkelig at enkelte ikke tenker. Mamma kan egentlig gjøre akkurat det samme. Skjønner ikke det der altså.
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. juni 2009 #5083 Skrevet 18. juni 2009 Hva er Markensgampen? :klø: Det er en sånn spiselig ting som er helt uforståelig at noen orker å spise Men veldig populær på gjøvikmarken da, av en eller annen merkelig grunn :klø:
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5084 Skrevet 18. juni 2009 Hva er Markensgampen? :klø: Så ikke denne jeg. Den er litt som en tjukk, myk pepperkake, formet som en gamp og pyntet med melis Jeg elsker den, selv om den er litt kvalmende i større mengder. Er nok mest nostalgia som gjør at jeg liker den
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juni 2009 #5085 Skrevet 18. juni 2009 Hva er Markensgampen? :klø: En litt kjip tykk pepperkake som ikke smaker noe særlig. Hellig for urinnvånere. Dem spiser da så mye rart i de trakter...
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. juni 2009 #5086 Skrevet 18. juni 2009 Absolutt ikke hellig blant alle, tror det er en sånn enten så hater du det eller så elsker du det ting. Men engasjement klarer de å skape, som man ser av svarene her
Gjest Grafica Skrevet 18. juni 2009 #5087 Skrevet 18. juni 2009 Tre svar burde vær nok til at jeg forstår hva det er ja
Gjest Sativa Skrevet 18. juni 2009 #5088 Skrevet 18. juni 2009 Jeg elsker Berg-og-dalbane ja, men loop kan jeg styre meg for, og å bare snurre rundt og rundt blir litt "Gjøvikmarken" for min del. Speedmonster virker litt kul, og jeg er veldig usikker på den, for jeg tror den kan være veldig morsom, samtidig er det en slags loop i den som gjør meg litt skeptisk. Må se akkurat den først, før jeg sier noe. Kan jo hende jeg ender opp med å kjøre alt bare for å ikke være pingle, for jeg er i utgangspunktet veldig glad i mange sånne ting. Loopen synes jeg egentlig bare er kjedelig. Vi får se, vi får se. Speedmonster er genial. Og hele ferden er smooth og behagelig. Loopene går så fort at man nesten ikke merker dem, hehe. Kan absolutt anbefales. og OMG Spin Spider. Jeg kan ikke si at jeg gleder meg, men jeg har en stygg følelse av at jeg kommer til å havne oppi den i løpet av sommeren.
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5089 Skrevet 18. juni 2009 Kanskje jeg skulle prøve meg på alle 6 likevel da? Jeg kan kanskje holde ut SpinSpider bare for å bestå ekstremtesten? Det er den jeg har aller minst lyst til.
LekeHusmor Skrevet 18. juni 2009 #5090 Skrevet 18. juni 2009 jeg tenker på deg selvom jeg ikke skriver så mye.
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5092 Skrevet 18. juni 2009 jeg tenker på deg selvom jeg ikke skriver så mye. fra meg og, håper du har det bra. Vel, attraksjonene var morsomme de. Kjørte SpeedMonster, loopen, SpinSpider, Berg- og dalbanen og Spaceshot. SkyCoaster var det bare 6 stk som fikk kjøre, de ble trukket ut blant dem som kjørte de 5 andre. Dessverre ble ikke jeg trukket ut. Uansett var det veldig gøy da. Godt jeg skal dit senere i sommer også. Resten av kvelden var sånn passe. Var så sulten da det var tid for mat at jeg kunne sikkert spist hva som helst, så det var jo greit med mat. Ikke mat jeg ville valgt sjøl, men greit nok. Jeg trives egentlig ikke så godt med kollegaene mine. Det er noen av dem som er hyggelige, men veldig mange blir fryktelig slitsomme i fylla. Blei sittende og prate med yndlingskollegaen min, og holdt meg edru.
Gjest misa Skrevet 19. juni 2009 #5093 Skrevet 19. juni 2009 Kom over denne nettopp og tenkte selvfølgelig på deg: http://www.dagbladet.no/2009/06/19/magasin...in/mat/6801789/ Smakt noen av disse? Må jo også si at jeg begynte så smått å le når jeg kopierte url'en, for der er det jo et interessant ord ift. vinanmeldelser. -misa
*Enigma* Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #5094 Skrevet 19. juni 2009 Kom over denne nettopp og tenkte selvfølgelig på deg: http://www.dagbladet.no/2009/06/19/magasin...in/mat/6801789/ Smakt noen av disse? Må jo også si at jeg begynte så smått å le når jeg kopierte url'en, for der er det jo et interessant ord ift. vinanmeldelser. -misa hmmm ... Har ikke smakt noen av dem tror jeg, men jeg leste artikkelen med stor interesse, og de skal prøves Kanskje ikke de dyreste av dem i første omgang, med jeg har lyst til å prøve alle sammen. Får også vintips fra Aftenposten på mail.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. juni 2009 #5095 Skrevet 19. juni 2009 God natt vennen Kanskje vi sees i morgen!
LekeHusmor Skrevet 20. juni 2009 #5096 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har prøvd både Unger og Loimer, veldig bra begge to! ønsker deg en god helg vennen jeg for min del skal prøve å slappe av litt.
*Enigma* Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #5098 Skrevet 20. juni 2009 God natt vennen Kanskje vi sees i morgen! Koselig å se deg i dag Håper vi sees på core i morgen også Jeg har prøvd både Unger og Loimer, veldig bra begge to! ønsker deg en god helg vennen jeg for min del skal prøve å slappe av litt. Det høres bra ut, de skal selvfølgelig prøves Håper du også får en fin helg, glad i deg, tenker masse på deg om dagen God helg! God helg til deg også Foreløpig har den vært veldig fin, håper det fortsetter sånn. Hentet E på Lorry's etter jobb i går, så stakk vi oppom med tingene hans og dro for å handle. På vei hjemover stakk vi innom en sjokoladebutikk på Frogner, Sebastian etellerannet. Herregud for en herlig butikk. Sjokolade, kaker og kaffe/varm sjokolade. Vi handlet litt fristende sjokolade og skulle til å gå da regnet begynte å øse ned. Ikke særlig fristende å skulle ut i det været, dermed ble vi værende litt til, og kjøpte oss den nydeligste, varme sjokoladen jeg noen gang har drukket. Tykk og kremete, med masse smak av mørk sjokolade og et lite sting av chili. Helt fantastisk, den skal nytes med jevne mellomrom. Kunne godt tenkt meg å prøve moccaen der også. Butikken samarbeider blant annet med Tim Wendelboe så de kan nok kaffe, Palais de Thé, Oliviers og i tillegg har de startet et samarbeid med en vinkjenner. Gjett hvem som skal dit flere ganger Jeg handler jo som regel på ICA Frogner i helgene uansett, tror den butikken kan bli farlig ... Da vi kom hjem laget vi middag. Spekemat med couscous (couscous, hvitløk (både vanlig hvitløk lett ristet i panne og marinert), pinjekjerner, fetaost, basilikum, litt olje, cherrytomater og salt og pepper) og salat med vannmelon og jordbær. Veldig vellykket Etter middagen så vi film. Vi fikk sett både X-men 1,5 og 2. Koselig å sitte i armkroken og bli kost på og få litt massasje. Fikk også en haug med meldinger av K. Han oppførte seg en smule snålt i går, og ble nok etterhvert også temmelig full og surrete. Han hadde nok hatt lyst til at jeg skulle kommet ut i går, og han virket ikke helt fornøyd med at jeg koste meg i sofaen med film og E. Egentlig litt godt å merke at han ikke er helt upåvirket i det minste. E og jeg hadde en fin treningsøkt tidligere i dag, jeg pushet ham en del, og han var ordentlig flink. Nå sitter vi bare i sofaen og venter på at J skal komme ned, slik at vi kan stikke av gårde på øl- og matfestival. Gleder meg til 3-retters med øl i kveld. I morgen skal E og jeg på nok en liten treningsøkt, også skal vi enten lage litt god mat eller stikke ut og spise. Må få sett 3. X-mennfilmen også før han reiser.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. juni 2009 #5099 Skrevet 20. juni 2009 Hentet E på Lorry's etter jobb i går, så stakk vi oppom med tingene hans og dro for å handle. På vei hjemover stakk vi innom en sjokoladebutikk på Frogner, Sebastian etellerannet. Herregud for en herlig butikk. Sjokolade, kaker og kaffe/varm sjokolade. Vi handlet litt fristende sjokolade og skulle til å gå da regnet begynte å øse ned. Ikke særlig fristende å skulle ut i det været, dermed ble vi værende litt til, og kjøpte oss den nydeligste, varme sjokoladen jeg noen gang har drukket. Tykk og kremete, med masse smak av mørk sjokolade og et lite sting av chili. Helt fantastisk, den skal nytes med jevne mellomrom. Kunne godt tenkt meg å prøve moccaen der også. Butikken samarbeider blant annet med Tim Wendelboe så de kan nok kaffe, Palais de Thé, Oliviers og i tillegg har de startet et samarbeid med en vinkjenner. Gjett hvem som skal dit flere ganger Jeg handler jo som regel på ICA Frogner i helgene uansett, tror den butikken kan bli farlig ... Sebastien & Bruno heter den Den de har virkelig helt nyyyydelig sjokolade!! To franskmenn som driver den, har kjøpt sjokolade der til T i gave og slikt, gaaaaah deilig sjokolade! Nå skjønner jeg at det er mange andre ting der som også må prøves
*Enigma* Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #5100 Skrevet 20. juni 2009 Sebastien & Bruno heter den Den de har virkelig helt nyyyydelig sjokolade!! To franskmenn som driver den, har kjøpt sjokolade der til T i gave og slikt, gaaaaah deilig sjokolade! Nå skjønner jeg at det er mange andre ting der som også må prøves Ja, pratet lenge med han ene. Veldig søt fyr, så til de grader selger, men veldig hyggelig likevel. Morsom fyr! Faen det her er vanskelig. Sitter med E nå og ser film. Veit liksom ikke helt hvordan jeg skal takle det her. Er ikke veldig vanskelig å merke hva han vil, og jeg føler meg som en dritt som sitter i armkroken hans, men ikke legger noe mer i det enn at det er fint å sitte i armkroken og se film. Jeg får jo ikke lov til å flytte meg unna heller, selv om jeg vet at strengt tatt er det det jeg sikkert burde gjøre. J oppførte seg som om ingenting har skjedd i dag. Slitsomt egentlig. Jeg liker ikke når det blir sånn. Dessuten advarte han meg på nytt mot K. Ikke direkte, men han lurte på hvem jeg satt og flørta med, fordi jeg satt med mobilen, og smarte E sa K. Da sa J at det håpet han da virkelig ikke, for K er en dust! Sier J ... Som er kompis med ham, og som prøvde å spleise oss ... Blir provosert av hele greia, særlig siden J ikke vil si noe om hvorfor jeg må holde meg unna engang. Ellers var øl- og matfestivalen utrolig bra. Masse stands som vanligvis er på bondens marked også, dvs. masse god mat. Spekemat, ost, diverse syltetøy og andre gode ting. Kjøpte en del, og skal definitivt på Bondens marked i august. Blir nok ikke noen coretime på oss i morgen da. Tror vi skal prøve å få til en tur til på øl- og matfestivalen
Fremhevede innlegg