Frk edderkopp Skrevet 17. juni 2009 #5062 Skrevet 17. juni 2009 Bra at K har skjerpa seg! Håper dagen blir bedre!
*Enigma* Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5065 Skrevet 17. juni 2009 Ok, jeg er sær. Har fullstendig mistet lysten på å dra på sommerfesten. Jeg ble litt lunken da det plutselig var meldt pissvær i stedet for knallvær som det var meldt da vi fikk første mail. Hadde litt lyst til å drite i festen og trene i stedet, fordi jeg visste jeg ville få en travel og slitsom uke, og dermed ble det ikke like fristende med sommerfest; men prøvde å overbevise meg selv om at det ville sikkert bli bra. Nå derimot når vi har fått info om maten mistet jeg totalt lysten på hele greia. Vi fikk beskjed om grillmat i første mailen, og jeg håpet da på noe ala det vi fikk første året jeg var med. Skikkelig kjøtt, fisk, maiskolber, nydelig tilbehør osv. Så fikk vi mail i dag. Grillmaten blir hamburgere, kalkunpølser, kyllinglår, potetsalat og salat. Ikke min type mat med andre ord. Jeg spiser ikke potetsalat, pølser er ikke det beste for magen min, jeg kan ikke spise hamburgerbrød/pølsebrød ... Jada, jeg er sær, men heldigvis var det flere som reagerte på det med grillmaten da. At det kanskje var litt kjip mat, og ikke det man helt hadde forventa.
Gjest Ansjoni Skrevet 17. juni 2009 #5066 Skrevet 17. juni 2009 Tror jeg hadde blitt djupt skuffa og vonbroten over pølser og regn vs. kjøtt og solskinn jeg også, det blir liksom ikke helt det samme Men det kan jo hende det blir bra likevel, ofte blir de festene man har minst lyst til å gå på de beste
*Enigma* Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5067 Skrevet 17. juni 2009 Humøret roet seg etter en treningsøkt. Er dønn sliten da, men jeg er i det minste ikke så deppa lenger. Hater når ting blir som tidlgiere i dag. Ble lei meg for små, teite ting som jeg normalt ikke ville reagert på. Slitsomt! Må prøve å komme meg i seng i rimelig tid i dag, skal opp tidlig for å dra på spinning før jobb i morra.
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5068 Skrevet 18. juni 2009 Enkelte dager er sånn at selv om alt går galt, så må man nesten bare le. Jeg har nesten ikke sovet i natt, la meg tidlig og tenkte at jeg endelig skulle få sove litt, meeeeen dengang ei. Jeg har vel våknet hver time i natt, og bare halvsovet/døst innimellom. Hadde jo tenkt meg på morgenspinning i dag, men da jeg måtte opp kl 4 for å gå på do tenkte jeg at søren heller, jeg driter i det. Kl 04:50 er det en idiot som ringer meg, da er jeg selvfølgelig lys våken, så da finner jeg ut at jeg like gjerne kan dra på morgenspinninga likevel. Jeg skal sykle, og selvfølgelig regner det. Godt jeg har bra regntøy. Kommer på treningssenteret, og får vite at nei, vi får ikke høytaleranlegget til å funke, så vi har ikke noe musikk, ergo ingen spinning. Vi fikk en slags improvisert styrke/coretime i stedet da, så jeg fikk da trent i det minste. Lyset er gråt og vejret er vådt, og føret er kun for vadere, og jeg er sur, - og det gør mig så glad, for nu kan jeg kun blive gladere. - Piet Hein -
Gjest lucy d-.-b Skrevet 18. juni 2009 #5069 Skrevet 18. juni 2009 Jeg ELSKER Piet Hein :rødme: Men HALLO, er stereoanlegget ødelagt? Typisk, nå som alt annet der er så kaos også Håper de får det i orden snart. Håper du får en fin dag
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5070 Skrevet 18. juni 2009 Jeg ELSKER Piet Hein :rødme: Men HALLO, er stereoanlegget ødelagt? Typisk, nå som alt annet der er så kaos også Håper de får det i orden snart. Håper du får en fin dag Piet Hein er genial :rødme: De får nok i gang høytaleranlegget igjen. Høytalerne lyser grønt, og stereoanlegget funker, det er bare det å få lyden til å funke de sliter litt med. Det jobbes jo døgnet rundt der, så det er nok noen håndverkere som har vært borti et eller annet. De jobber for å få det til å funke igjen, så vil nesten tro de har det oppe igjen til i ettermiddag. Håper bare været lysner til vi skal på Tusenfryd nå. Det skal visstnok bli bra fra kl 18, men det været kan godt komme litt tidligere Vurderer sterkt å droppe alkoholen seinere i dag. Vi får bare 3 drikke likevel, og jeg skal hjem rett etter festen, så kanskje jeg skulle prøve å holde meg unna. Får se an stemninga på festen, kan hende jeg trenger de 3 glassene med vin, men egentlig velter de dietten min litt og det liker jeg jo ikke helt.
Gjest Grafica Skrevet 18. juni 2009 #5071 Skrevet 18. juni 2009 Enkelte dager går virkelig alt på tverke! Krysser fingrene for at det blir bedre vær utover dagen Det var den sommerfesten du skulle på idag ja?
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5072 Skrevet 18. juni 2009 Er sommerfest i dag ja. Blir ikke noe av den ekstremtesten for min del gitt. Den har plutselig blitt utvidet med et par attraksjoner jeg ganske enkelt ikke tar Så da blir det vel 3 attraksjoner for min del, også litt mat, kanskje vin. Får inderlig håpe været blir litt bedre. Er såpass lunken til hele festen akkurat nå, så hvis det ikke blir fint vær engang så er nok ikke *Enigma* i noe festhumør, nei. Burde nok egentlig ha meldt meg av, for jeg er dønn sliten, og jeg får tross alt besøk i helga. Men føler det blir litt teit å melde seg av nå i dag. Får heller bare gjøre det beste ut av det og for all del ikke drikke for mye.
Gjest Grafica Skrevet 18. juni 2009 #5073 Skrevet 18. juni 2009 Hva slags ting er det du ikke kjører? Jeg prøver som regel det meste, men ting med loop liker jeg ikke
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5074 Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hva slags ting er det du ikke kjører? Jeg prøver som regel det meste, men ting med loop liker jeg ikke Spinspider og muligens loopen. Altså, greia er at jeg hadde kjørt loopen hadde det vært bare de 4 attraksjonene som hun som er ansvarlig for dette her nevnte først, bare sånn for å få det ekstrembeviset, men Spinspider er jeg ikke særlig lysten på å ta. I tillegg er jeg litt usikker på SkyCoaster og SpeedMonster. Samtidig er ikke SkyCoaster noe jeg vil komme til å ta seinere, for det koster 195 kr ekstra hvis du kjøper et vanlig dagskort. Hmm ..., vanskelig det der egentlig. Tror ikke jeg vil synes Spinspider er noe morsomt i det hele tatt, samtidig så har jeg jo ikke lyst til å være pingle heller Endret 18. juni 2009 av *Enigma*
Gjest Grafica Skrevet 18. juni 2009 #5075 Skrevet 18. juni 2009 SkyCoaster fikk til og med meg til å bli skeptisk. Men jeg syntes den var ganske dårlig forklar egentlig. Men SpinSpider virka jo driiiiitkul! Helt i min bane; jeg liker å føle meg vektløs Speedmonster virka også litt kul, men så eeeeelsker jeg berg-og-dalbane, da
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5076 Skrevet 18. juni 2009 SkyCoaster fikk til og med meg til å bli skeptisk. Men jeg syntes den var ganske dårlig forklar egentlig. Men SpinSpider virka jo driiiiitkul! Helt i min bane; jeg liker å føle meg vektløs Speedmonster virka også litt kul, men så eeeeelsker jeg berg-og-dalbane, da Jeg elsker Berg-og-dalbane ja, men loop kan jeg styre meg for, og å bare snurre rundt og rundt blir litt "Gjøvikmarken" for min del. Speedmonster virker litt kul, og jeg er veldig usikker på den, for jeg tror den kan være veldig morsom, samtidig er det en slags loop i den som gjør meg litt skeptisk. Må se akkurat den først, før jeg sier noe. Kan jo hende jeg ender opp med å kjøre alt bare for å ikke være pingle, for jeg er i utgangspunktet veldig glad i mange sånne ting. Loopen synes jeg egentlig bare er kjedelig. Vi får se, vi får se.
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juni 2009 #5077 Skrevet 18. juni 2009 På Gjøvikmarken er det en ting som gjelder, og det er Markensgampen! Som jeg for øvrig aldri har fått helt smaken for, men jeg driver jo og øver meg da
*Enigma* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5078 Skrevet 18. juni 2009 (endret) På Gjøvikmarken er det en ting som gjelder, og det er Markensgampen! Som jeg for øvrig aldri har fått helt smaken for, men jeg driver jo og øver meg da Markensgampen er jo bare best Jeg elsker Markensgampen, men har jo ikke spist den på evigheter. Har ikke vært på Gjøvikmarken siden 2004 tror jeg. Har tenkt på å dra oppover noen ganger, men det har aldri blitt sånn. Er jo bare hvis det er noen ok konserter jeg vil gidde å dra oppover bare for Gjøvikmarken, men det går jo å kombinere med familiebesøk da. Endret 18. juni 2009 av *Enigma*
Nótt Skrevet 18. juni 2009 #5079 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har tatt Speedmonster og kommer aldri til å gjøre det igjen. Trodde ikke jeg var pingle, men det viser seg at jeg ikke liker sånne ting. *grøss*
Gjest Grafica Skrevet 18. juni 2009 #5080 Skrevet 18. juni 2009 Hva er Markensgampen? :klø: Har aldri vært på Tusenfryd jeg. Egentlig aldri kjørt noen "ordentlige" karuseller siden jeg var i Liseberg som tiåring. Omreise tivoli er ikke heeeeelt det samme
Fremhevede innlegg