Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. juni 2009 #5041 Skrevet 15. juni 2009 Koselig at han prøver da hvertfall Virker som om noen har sparka ham litt i ræva eller at han har sagt noen sannhetens ord til seg selv og at han prøver å skjerpe seg litt. Enig med Grafica her!
Gjest misa Skrevet 15. juni 2009 #5043 Skrevet 15. juni 2009 Hva har skjedd og hva har dette vesenet gjort med K? Så bra at han er sånn da, håper dere får en super kveld sammen! -misa
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. juni 2009 #5044 Skrevet 15. juni 2009 Ikke sant, det er jo egentlig helt tåpelig å tenke sånn. Dagen ble en del bedre etterhvert. En del av tankene forsvant med treninga. Vi må finne på noe en dag forresten, ta en kaffe eller noe sånt Riktignok er denne uka fryktelig travel, men så roer det seg ned håper jeg. Vi må absolutt finne på noe igjen snart ja. Jeg og Misa håper stadig at du skal lage middag til oss vi da
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. juni 2009 #5045 Skrevet 15. juni 2009 Koselig å se deg i sted. Ble litt rushete da, men det er jo ikke til å komme fra når du er midt i økta Jeg tror jeg skal rekke å trene kl 17 i morgen, tror det blir bra for meg med langkjøring tredemølle etter økten i dag Håper ellers at kvelden din ble bra
Bettie Skrevet 15. juni 2009 #5046 Skrevet 15. juni 2009 Håper mange nok kan fortelle deg, og vise deg, at du er en alle tiders jente, slik at du kan tro på det selv også.
*Enigma* Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5047 Skrevet 15. juni 2009 Så bra at han er sånn da, håper dere får en super kveld sammen! -misa Kvelden ble absolutt bra Bare synd han dro hjem. Kjipt å legge seg aleine nå, liksom. Vel, vel. Greit på en måte, for da kommer jeg meg tidlig på jobb i morgen også. Vil ha en helg med ham snart, så vi ikke har det så travelt med å komme opp om morgenen. Men jeg er opptatt omtrent hver helg fram til slutten av juli, og da er sjansen stor for at jeg må på hyttetur med familien. Vi må absolutt finne på noe igjen snart ja. Jeg og Misa håper stadig at du skal lage middag til oss vi da Det kan sikkert la seg ordne det altså. Er egentlig ganske opptatt framover, men siste helga i juni har jeg litt tid Koselig å se deg i sted. Ble litt rushete da, men det er jo ikke til å komme fra når du er midt i økta Jeg tror jeg skal rekke å trene kl 17 i morgen, tror det blir bra for meg med langkjøring tredemølle etter økten i dag Håper ellers at kvelden din ble bra kl 17 it is, then. Kvelden ble bra. Veldig glad for at han kom. Han hadde til og med muligheten for å dra på AC/DC-konsert ... Håper mange nok kan fortelle deg, og vise deg, at du er en alle tiders jente, slik at du kan tro på det selv også. Problemet er vel å tro på det. Det å overbevise seg selv om at folk faktisk mener det. Jeg er ekspert på å overbevise meg selv om det motsatte. Crap, nå har jeg jo absolutt ikke lyst til å legge meg. Neste gang må jeg passe på å spørre før han kommer, om han sover over eller ikke.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. juni 2009 #5048 Skrevet 15. juni 2009 Me like bra kvelder! Skjønner godt at du ikke vil at han skal dra.. Du får legge deg og tenke på ham da, i det minste. Og hehe, det er vel ikke siste sjanse akkurat
*Enigma* Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5049 Skrevet 15. juni 2009 Me like bra kvelder! Skjønner godt at du ikke vil at han skal dra.. Du får legge deg og tenke på ham da, i det minste. Og hehe, det er vel ikke siste sjanse akkurat Tviler på at det er siste gang Hater når han drar sånn, vil sovne tett inntil ham ... Men han kom i det minste, og vi hadde det koselig. Greit å komme seg tidlig på jobb i morgen også, egentlig. Best å sove sammen når man har god tid dagen etter.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. juni 2009 #5050 Skrevet 15. juni 2009 Du får i alle fall ha gooood natt fra meg Gleder meg til joggings i morgen! YEY!
MarianneE Skrevet 16. juni 2009 #5051 Skrevet 16. juni 2009 Jeg tenkte jeg ville hilse på deg. Jeg har sett deg her og der og du skriver alltid så mye pent, så jeg har fått et godt inntrykk av deg. Derfor tenkte jeg at jeg må hilse på deg, for du fremstår på KG som en veldig hyggelig person.
*Enigma* Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5052 Skrevet 16. juni 2009 Jeg tenkte jeg ville hilse på deg. Jeg har sett deg her og der og du skriver alltid så mye pent, så jeg har fått et godt inntrykk av deg. Derfor tenkte jeg at jeg må hilse på deg, for du fremstår på KG som en veldig hyggelig person. Hei, MarianneE Hyggelig å hilse på deg. Har jo sett deg litt rundt omkring i bøkene jeg skriver i. Dagen i dag kan oppsummeres i ett ord: Trøtt!
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. juni 2009 #5053 Skrevet 16. juni 2009 Dagen i dag kan oppsummeres i ett ord: Trøtt! Da er vi to. Lykke til for oss på mølla!
Nótt Skrevet 16. juni 2009 #5056 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Vi er fire. Endret 16. juni 2009 av Nótt
*Enigma* Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5057 Skrevet 16. juni 2009 Trøtt, sliten og lei. Det gode humøret mitt fra i går er blåst bort. Vil hjem, hater vedlikeholdsjobbinga. I alle fall når jeg er sliten sånn som nå. J snakket i det minste til meg i dag. Bare for å høre hva vi gjør med stakkars E når han kommer på fredag, men likevel. Savner K, skulle ønske han kunne komme og sove hos meg i natt. Har behov for noen å krype tett inntil og kose med akkurat nå. Bare ligge i en armkrok og bli holdt rundt. Han var søt i går, når han heller ville være med meg enn å dra på konsert ... Han er veldig opptatt av om jeg har det bra for tida, og jeg har det egentlig bedre enn på lenge. Blir ikke helt klok på fyren da. Til å ikke være av den sjalu typen var han voldsomt opptatt av om kompisen min som skulle komme i helga var samme kompis som var så interessert i meg, og om det igjen var samme person jeg skulle til Edinburgh med i sommer. Anyway, ingen forhåpninger. Orker ikke tenke framover for tida. Orker ikke planlegge lenger enn jeg må. Det gjelder alle ting, ble litt oppgitt da jeg sa til søsteren min at jeg var opptatt fram til siste helga i juli og fikk spørsmål om jeg var opptatt da også, eller om vi kanskje kunne reise på hytta da. Kunne jo ikke si nei, eller at jeg ikke hadde lyst til å planlegge eller noe sånt. Orker ikke ha absolutt alle helger, hele sommeren planlagt ... vil gjerne kunne ta noe på sparket også.
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. juni 2009 #5058 Skrevet 16. juni 2009 Huff, skjønner deg godt. Ser på planene for sommeren og har litt angst for at det plutselig skal bli August igjen uten at jeg har fått tid til å samle krefter
*Enigma* Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5060 Skrevet 17. juni 2009 Drittdag! Var hjemme litt over halv ett i natt, tilbake på jobb kl 7. Trøtt og deppa, og akkurat nå irritert på teite brukere og sjefen min som tror det riktige er å sy puter under armene deres. Skjønner han ikke da at jo dummere de får lov til å være, og jo mindre ansvar de trenger å ta, jo verre blir de å hanskes med. Men så klart, det er jo ikke ham det går ut over, det er meg. Er supernærtagende akkurat nå. Er så trøtt og deppa at det skal ingenting til før ting tas feil opp heller. Vil aller helst tilbake til senga, trekke dyna langt over hodet og bli der til dagen er over, eller kanskje like gjerne hele uka. Har ikke lyst til å dra på øl- og matfestivalen i helga. Vil ikke sitte der med J og forsøke å ikke grine, ta på meg en maske og late som alt er bra. Aller helst vil jeg bli holdt rundt, bli fortalt at det kommer til å bli bra igjen, at alt kommer til å ordne seg. Rett og slett få litt kos og omsorg, uten at det skal lede til noe mer. Slippe å måtte prate, slippe å forklare hvorfor, bare ha noen der som lar meg få lov til å være lei meg. Wake me up when September ends ... Here comes the rain again falling from the stars. Drenched in my pain again becomming who we are.
Fremhevede innlegg