Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det var kanskje på positive nyheter da :gjeiper: Kos er jo ikke å fornekte så får du se hvor det ender. Sikkert godt for begge å vera samen siden de har lengta etter kvarandre. Lykke til!

Vi får håpe det funker, og kos er alltid bra :lur:

Bra at han savnet deg også da! Og det er sikkert ikke dumt å få litt mere tid sammen, kos er viktig! Bare vær litt forsiktig, sånn at det blir enda leiere enn det det allerede har vært, på en måte! :klemmer:

Er litt redd for at det skal bli leit ja, men prøver å ikke tenke på det. Prøver heller å fokusere på at han savna meg også, fordi quote: "Jeg stortrives sammen med deg jeg". Savner de bra stundene vi hadde, da vi spiste mat, så på film, lå i sofaen og koste ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Jeg syntes det hørtes ut som en fin ordning for en stund jeg :klem:

Skrevet
Jeg syntes det hørtes ut som en fin ordning for en stund jeg :klem:

Jeg håper det ..., samtidig håper jeg jo at ting kanskje kan utvikle seg også. Vi får nå se. Tør ikke satse for mye på det akkurat, men det ligger jo der i bakhodet.

Er sliten nå. Hodet kjennes som det skal eksplodere, og jeg vil bare hjem. Hadde en litt tøff og slitsom episode nå, føler meg bitch, samtidig som jeg blir lei meg og irritert over at jeg ikke blir respektert. Håper K kan gi meg litt massasje i dag, hvis han kommer. Håper inderlig han kommer for jeg trenger litt kos, trøst og massasje i dag....

Gjest Purple
Skrevet

Håper det blir en bra ordning for dere nå da :) Og det må jo være et bra tegn hvis han savnet deg! Kan han ikke bare innse at han vil ha deg? Må vi banke det inn i hodet hans eller? :slår:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Tenker på deg i kveld :klem: Håper du får den massasjen du så sårt trenger :) Og kanskje litt mer klarhet? Hvem vet.. Savnet deg på trening i dag, det var Silje og ikke Pernille som kjørte timen, det var bra! Begynner å bli litt rar i halsen, jeg kan ikke bli syk nå!

Tenker meg på trening i morgen ca kl 17, styrke, håper vi sees! Hvis ikke sees vi over helgen :klem:

Skrevet
Håper det blir en bra ordning for dere nå da :) Og det må jo være et bra tegn hvis han savnet deg! Kan han ikke bare innse at han vil ha deg? Må vi banke det inn i hodet hans eller? :slår:

Det var i alle fall bra i går :sjarmor: I think he's missed me allright! :lur: Tror nok det tar litt tid før han eventuelt innser noe sånt, om han noen gang gjør det. Men én ting kommer han alltid til å savne hvis han bytter meg ut :fnise:

Tenker på deg i kveld :klem: Håper du får den massasjen du så sårt trenger :) Og kanskje litt mer klarhet? Hvem vet.. Savnet deg på trening i dag, det var Silje og ikke Pernille som kjørte timen, det var bra! Begynner å bli litt rar i halsen, jeg kan ikke bli syk nå!

Tenker meg på trening i morgen ca kl 17, styrke, håper vi sees! Hvis ikke sees vi over helgen :klem:

Fikk både massasje og mer til :sjarmor: Håper da virkelig du ikke blir syk nå. Du som skal reise bort og greier.

Jeg er på trening i 17-tida ja. Skal kjøre beinstyrke, så da sees vi nok :)

Herregud så bra det var i går, og som jeg har savna det her. Fikk en lang, god klem da han kom og fikk øst ut all frustrasjon over drittdagen på jobb til en som forstår meg. Middagen var veldig enkel, men gjorde stor lykke likevel. Var så sliten at det eneste jeg orket å fikse var spekeskinke med couscous og salat. Hadde i masse hvitløk, feta, agurk, tomat og frisk basilikum og koriander i couscousen, og salaten var helt enkel salat med jordbær og vannmelon. Selv for noe så enkelt (han som vanligvis er bortskjemt med å få mer fancy mat hos meg) var han veldig fornøyd. Så hadde jeg en ekstra god hvitvin til også da.

Fikk masse, masse kos, massasje og omtanke i går. Han spurte også hele tida om jeg hadde det bra, så han var nok litt bekymret for at jeg ikke skulle takle det her så bra. Vi fikk vel med oss sånn ca første omgang av fotballkampen, da var det andre ting som ble mer spennende :sjarmor:

Det er forresten lenge siden han har vært så til de grader omtenksom som han var i går. Nå kommer jeg vel aldri til å forstå meg på ham. Han savner meg, han stortrives sammen med meg, han gir uttrykk for at det er få mennesker som har fått ham til å slappe så av og som han bare kan være seg selv med, som når han er med meg. Vi har så mange felles interesser, han kan fortelle om jobben sin og jeg forstår hva han snakker om og jeg blir ikke sur. Likevel er han fast bestemt på at noe forhold er fullstendig utelukket. I alle fall nå. Vel, vel. Jeg kan ikke annet enn å godta det, og så lenge vi har sånne kvelder som i går, så har det ikke så mye å si heller. Det var ikke sånne ting jeg tenkte på da, det er helt sikkert :ler:

Godt å sove sammen med ham igjen også. Våknet et par ganger i natt, men krøp bare tett inntil ham og sovnet igjen. Spørs om det ikke blir en stund til neste gang. Han skal reise bort i helga, så da får jeg ikke sett ham. Vi har det litt småtravelt begge to framover, så må vel bare nyte de mulighetene jeg får.

Skrevet

Så bra at kvelden ble vellykket. Du fortjener å ha det sånn hver dag! :klemmer:

-misa

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Sier meg enig med Misa jeg :)

Håper du får en fantastisk dag :klemmer:

Skrevet (endret)
Så bra at kvelden ble vellykket. Du fortjener å ha det sånn hver dag! :klemmer:

-misa

Sier meg enig med Misa jeg :)

Håper du får en fantastisk dag :klemmer:

Takk! :klemmer: Foreløpig går jeg nå i alle fall rundt og gliser ;) Visse ting gjør bare dagen bedre :ler:

Endret av *Enigma*
Gjest Grafica
Skrevet

Jeg velger nå å håpe at nå som dere tar det med "ro", altså at dere har satt noen regler og funnet en ordning som funker, så kommer han med tid og stunder til å innse at han ikke kan leve uten deg... :nigo: Men så er jeg en håpløs romantiker og da :ler:

:klemmer:

Skrevet
Jeg velger nå å håpe at nå som dere tar det med "ro", altså at dere har satt noen regler og funnet en ordning som funker, så kommer han med tid og stunder til å innse at han ikke kan leve uten deg... :nigo: Men så er jeg en håpløs romantiker og da :ler:

Det er lov å håpe. ;) Stranger things have happened. Jeg bare tør ikke tenke den tanken fullt ut. Det er ingen tvil om at han virkelig har savna meg i alle fall, eller at han bryr seg om meg og trives i mitt selskap.

Deilig at ting virker litt mer naturlig mellom oss i det minste. Ting ble liksom så rart når han var redd for å kose på meg, redd for å gi meg en klem fordi sånne ting kunne bli feil. Det føles mye mer naturlig at han gir meg en lang klem og blir stående og holde rundt meg når han kommer. Det var jo sånn det pleide å være. Eller at han ikke klarer å la være å stryke på meg, massere litt, kose på meg. Hmm, og dette er mannen som påstod han ikke er kosete, og ikke liker å bli kost på. :gjeiper:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet (endret)

Jippi for dagen i går!! :strix: Jeg ble virkelig kjempeglad av å lese her inne nå!

Vi sees nok om ikke så lenge, jeg skal dra meg bort på senteret en tur. Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg føler meg bra eller ikke. Jeg er SÅ støl i brystet at det er vanskelig å skille mellom stølhetsfølelsen og evt forkjølelse som sitter litt i lungene :klø: Rare saker..

I dag skal du få smykket ditt i allefall :hoppe:

edit:skriveleif

Endret av lucy d-.-b
Gjest Fancy Nancy
Skrevet

så herlig :strix:

dette var koselig lesing!

kanskje dette er akkurat det dere trenger..

da jeg møtte kjærligheten var ikke jeg interessert i noe forhold, men han var tålmodig og holdt ut og GLAD er jeg for det!

uansett håper jeg dere får nyt dette til det fulle og ikke tenke på hva som kan og ikke kan skje.. fremtiden vet ingen noen ting om..

men jeg krysser fingere og tær for deg!

ps.. har du lyst til å ta en tur i dagboken min og prate om mellommåltid?? trenger tips...nybegynner ser du.. :jepp:

Skrevet
så herlig :strix:

dette var koselig lesing!

kanskje dette er akkurat det dere trenger..

da jeg møtte kjærligheten var ikke jeg interessert i noe forhold, men han var tålmodig og holdt ut og GLAD er jeg for det!

uansett håper jeg dere får nyt dette til det fulle og ikke tenke på hva som kan og ikke kan skje.. fremtiden vet ingen noen ting om..

men jeg krysser fingere og tær for deg!

ps.. har du lyst til å ta en tur i dagboken min og prate om mellommåltid?? trenger tips...nybegynner ser du.. :jepp:

Her er det ingen forhåpninger. Det som er, er nå, så får vi bare ta ting som de kommer. Gårsdagen var så absolutt verdt det. Har vært en liten tur innom dagboka di nå :)

Har hatt en fin kveld. Var og trente og fikk armbåndet mitt av lucy. Det var utrolig nydelig. Ble stående og skravle en liten stund etter økta. Veldig koselig som alltid.

Etterpå var jeg ute og spiste indisk med Ansjoni. Utrolig hyggelig med god mat og skravling. Dessverre var ikke magen min så glad i maten, til tross for at jeg droppet nanbrødet :(

Ellers har jeg fått et par meldinger fra K, som ga rimelig klart uttrykk for at det ikke bare var meg som syntes det var veldig bra i går. Veldig hyggelig å høre så klart. Han er kanskje ikke den som er flinkest til å uttrykke sånne ting, vanligvis.

Men nuh tror jeg det er natta.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

God morgen :klem:

Jeg er MYE friskere! Var nok treningen som gjorde susen :lol:

Skrevet
God morgen :klem:

Jeg er MYE friskere! Var nok treningen som gjorde susen :lol:

Så bra! Hender også det er godt å trene litt for å løse opp.

Hardt å være på jobb i dag, det skal innrømmes. Er fryktelig trøtt, ble liggende og skravle med V på msn til ganske seint i natt. Han har visst veldig lyst til å lage mat sammen med meg, så da får vi vel se om ikke det kan la seg gjøre da. Jeg er bittelitt skeptisk, men han er en hyggelig og kul fyr, så det kan jo bli ganske gøy også. Det blir litt for sjeldent at jeg gjør sånne ting, er ikke flink nok til å spørre folk om de har lyst til å finne på noe.

I dag må jeg være effektiv. Plutselig havnet et utdrikningslag hos meg i helga. Ikke noe stort problem, jeg må bare faktisk gjøre noe i kveld, i stedet for å sitte på ræva :ler: Tror det blir bra jeg, gleder meg i alle fall masse.

Skrevet

Koselig da med venner som vil lage mat med deg. :)

Skrevet
Koselig da med venner som vil lage mat med deg. :)

Joda, og hadde han ikke gitt så veldig klart uttrykk for at han er veldig klar for armkrok, film og deretter se hva som skjer også, så hadde jeg ikke vært i tvil ;)

Gjest Ansjoni
Skrevet
I dag må jeg være effektiv. Plutselig havnet et utdrikningslag hos meg i helga. Ikke noe stort problem, jeg må bare faktisk gjøre noe i kveld, i stedet for å sitte på ræva :ler: Tror det blir bra jeg, gleder meg i alle fall masse.

Og ikke hvilket som helst utdrikningslag...:lur: Veldig sporty at du kunne stille med husvære for oss på så kort varsel altså,når noen ikke hadde gjort som hun hadde lovet - det reddet en stresset forlover, og ikke minst brura fra konsekvensene dette kunnet ha medført :ler:

Veldig koselig å se deg igjen i går :klemmer: Så dumt at ikke magen har det like hyggelig! :troest:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...