*Enigma* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #4981 Skrevet 8. juni 2009 DU ER SÅ SØT!! Kunne de forresten tenke dem å være med meg på extreme strength i dag? Jeg er alt for støl til å klare noe sånt Beina mine er stokk stive i dag, trente knebøy for første gang på evigheter i går. Har planer om å kjøre eget styrkeprogram på bryst, biceps og mage i stedet.
Gjest Grafica Skrevet 8. juni 2009 #4982 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er bare innom for å si tusen takk for at du er en så god venn
Gjest misa Skrevet 8. juni 2009 #4983 Skrevet 8. juni 2009 Synes LekeHusmor oppsummerte det ganske greit, og jeg er hjertens enig i at han der V er en smule (!) frekk. Hvis du hadde vært gutt så hadde alle klappet deg på ryggen og sagt "bra jobba". Vel, jeg klapper deg på ryggen! Bra jobba! Håper at ting med K blir litt enklere snart, det må være vanskelig å gå rundt og ikke vite. -misa
LekeHusmor Skrevet 9. juni 2009 #4984 Skrevet 9. juni 2009 Bra jobba! håper du har en fin tirsdag, og at stølheten har roet seg
LekeHusmor Skrevet 9. juni 2009 #4985 Skrevet 9. juni 2009 Har forresten et vintips til deg! Montana Marlbourough, NZ. Sauvignon Blanc 127 kr på polet. helt fantastisk!
*Enigma* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4987 Skrevet 9. juni 2009 Synes LekeHusmor oppsummerte det ganske greit, og jeg er hjertens enig i at han der V er en smule (!) frekk. Hvis du hadde vært gutt så hadde alle klappet deg på ryggen og sagt "bra jobba". Vel, jeg klapper deg på ryggen! Bra jobba! Håper at ting med K blir litt enklere snart, det må være vanskelig å gå rundt og ikke vite. -misa Altså, han har ikke noe i mot at jeg har rota mye rundt. Det er helt greit. Grunnen til at han har sagt så bastant at han ikke vil ha sex med meg er fordi jeg har hatt sex med 2 av kameratene hans. Han har ikke sex med noen kompisene hans har hatt sex med. Det endret seg visst av en eller annen grunn. Litt fordi han fant ut at han ikke ville bli nok en i rekka, men at vi faktisk begge er ute etter en å kose med, gjøre ting sammen med, ingen forventninger, ingen forpliktelser, men skjer det noe mer enn å sitte i armkroken og småkose litt så ok. Når det gjelder K så har ting tatt en interessant vending ... Bra jobba! håper du har en fin tirsdag, og at stølheten har roet seg Tirsdagen har vært helt grei. Fortsatt støl, men håper jeg er bedre i morgen. Alltid verst 2. dagen. Har forresten et vintips til deg! Montana Marlbourough, NZ. Sauvignon Blanc 127 kr på polet. helt fantastisk! Oh, den skal jeg teste ut, takk for tipset Gleder meg til å se deg i dag! Koselig å se deg i dag! Hmm, prata litt med K tidligere i dag. Fikk litt av hvert å tenke på ..., fikk noen svar på merkelig oppførsel i det siste også. Ikke helt sikker på hva jeg gjør nå. Må snakke litt mer først, få litt mer klarhet i ting, og tenke over hva jeg kan takle.
Gjest Purple Skrevet 9. juni 2009 #4988 Skrevet 9. juni 2009 Oi, en interessant vending med K? Gjett hvem som er nysgjerrig nå da?!
*Enigma* Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #4990 Skrevet 9. juni 2009 Kort oppsummering: vi har prata en del. Hvorfor vi kom inn på ting er "a long story", vil ikke legge ut for mye heller. Vi går tilbake til å sove/kose/etc. Exclusive, men ingen andre forpliktelser. Skal sies at K var fryktelig skeptisk. Grunnen til at han har gitt så blanda signaler i det siste er fordi han savner meg omtrent like mye som jeg savner ham, og fordi han synes det er vanskelig å holde seg unna. Samtidig har han ikke lyst til å gjøre ting verre for meg enn de allerede er. Han synes ikke det er så himla kult når jeg er deppa og har det vondt. Vi får se hvor dette går hen etterhvert. Ingen forventninger, ingen forpliktelser, bare kos. Trenger det nå. Selv om V prøver hardt å få til noe Jaja, det hadde kanskje ikke vært det verste som kunne skjedd det heller, typisk at da jeg for alvor siklet over V så var han opptatt. Får bare ta det som en kompliment da, jeg er ikke bortskjemt med sånn oppmerksomhet.
*Enigma* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4992 Skrevet 10. juni 2009 håper alt ordner seg til det beste Takk, det håper jeg også Ikke sikker på at dette er den beste løsningen, men jeg må bare prøve. Må slutte å tenke og analysere sånn hele tiden. Jeg vet hvor vi står nå. Så får vi bare se hva som skjer ...
Nótt Skrevet 10. juni 2009 #4993 Skrevet 10. juni 2009 Vil bare si at jeg tenker på deg, selvom jeg ikke er her inne så mye.
FrizzleSizzle Skrevet 10. juni 2009 #4994 Skrevet 10. juni 2009 Man kan aldri være sikker på hva som er den beste løsningen i kjærleiken, men jeg synes dette høres mye bedre ut enn hvordan du har hatt det hittil. Lykke til med utviklingen, hvis det går an å si.
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. juni 2009 #4995 Skrevet 10. juni 2009 Interessante vendinger er alltid interessant Det var dagens visdomsord fra meg, du får unnskylde at det ikke var så fyllt av visdom, har ikke skrudd på hjernen enda! Men snakking og vite hvor man står høres jo ut som en bedre deal enn den dere har hatt hittil da. Så da satser vi på at alt ordner seg til det beste
Gjest lucy d-.-b Skrevet 10. juni 2009 #4996 Skrevet 10. juni 2009 Hello friend! Kjempehyggelig å se deg i går! Sovet godt i natt? Jeg er sliten, men fornøyd etter 3,5 timer på treningssenteret i går Jeg har forresten helt glemt armbåndet ditt, så hvis du skal trene i kveld kan jeg ta det med. Jeg tipper jeg er på senteret fra 19:00-21:00 (sånn sirkus).
*Enigma* Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4997 Skrevet 10. juni 2009 Vil bare si at jeg tenker på deg, selvom jeg ikke er her inne så mye. Takk, vennen. Håper det går bra med deg. Så i boka di at du er sykmeldt. Det er godt å høre. Du må ta godt vare på deg selv Man kan aldri være sikker på hva som er den beste løsningen i kjærleiken, men jeg synes dette høres mye bedre ut enn hvordan du har hatt det hittil. Lykke til med utviklingen, hvis det går an å si. Nei, man vet aldri, men jeg slipper i det minste en del av usikkerheten. Tror kanskje det er det beste akkurat nå i det minste. Interessante vendinger er alltid interessant Det var dagens visdomsord fra meg, du får unnskylde at det ikke var så fyllt av visdom, har ikke skrudd på hjernen enda! Men snakking og vite hvor man står høres jo ut som en bedre deal enn den dere har hatt hittil da. Så da satser vi på at alt ordner seg til det beste Du er klok da, Wolfmoon Godt å snakke litt, godt å vite hvor man står, og alltid greit med kos Hello friend! Kjempehyggelig å se deg i går! Sovet godt i natt? Jeg er sliten, men fornøyd etter 3,5 timer på treningssenteret i går Jeg har forresten helt glemt armbåndet ditt, så hvis du skal trene i kveld kan jeg ta det med. Jeg tipper jeg er på senteret fra 19:00-21:00 (sånn sirkus). Sov ganske godt i natt, deilig å få snakket ut om ting. Skjønner at du er sliten og fornøyd etter en sånn økt. Det har du all grunn til å være. Skal på trening i dag, men ikke så sent. Drar rett etter jobb. Skal nok dit ganske tidlig i morgen også, så vi får heller ta det over helga K kommer kanskje i dag. Han skal egentlig jobbe, men lysta er ikke sånn veldig til stede. Det frister mer med middag, vin og fotballkamp hos meg. Vi får nå se, har ingen forventninger, ingen forhåpninger. Har bare sagt at han får si i fra når han vet. Kommer han så mekker jeg enkel middag, kommer han ikke så får jeg tid til å rydde og ordne litt. Spiller ikke så stor rolle egentlig, selv om det hadde vært hyggelig med kos
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. juni 2009 #4998 Skrevet 10. juni 2009 Jeg vet det, jeg er kjempeklok Spesielt før jeg har fått kaffe Håper du får en ordentlig fin dag. You deserve it
Frk edderkopp Skrevet 10. juni 2009 #4999 Skrevet 10. juni 2009 Det var kanskje på positive nyheter da :gjeiper: Kos er jo ikke å fornekte så får du se hvor det ender. Sikkert godt for begge å vera samen siden de har lengta etter kvarandre. Lykke til!
Gjest Ansjoni Skrevet 10. juni 2009 #5000 Skrevet 10. juni 2009 Bra at han savnet deg også da! Og det er sikkert ikke dumt å få litt mere tid sammen, kos er viktig! Bare vær litt forsiktig, sånn at det blir enda leiere enn det det allerede har vært, på en måte!
Fremhevede innlegg