*Enigma* Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4961 Skrevet 4. juni 2009 Lol, jeg vet ikke jeg, T sa det var en time 18:30.. Men, det kan ikke være basic han snakket om, for han er av den oppfattelse av at hvis han ikke spyr etter trening har det ikke vært en god økt. Så, ja, vel, ehm.. som meg da egentlig Bortsett fra at jeg har forstått viktigheten av restitusjonsøkter, og der er ikke han enda. Jeg jobber med å overbevise! Kanskje det blir sport 17:30 istedet da. Passer det for deg? Jeg kan prøve å rekke det. Hadde jo egentlig ikke kalkulert med å trene på ettermiddagen i dag, men hvis jeg stikker litt tidlig og været holder seg så jeg kan sykle (jeg sykler ikke i regn) så kan jeg nok kanskje rekke det. Send en melding for sikkerhets skyld da, når du vet hvilken han mente
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. juni 2009 #4962 Skrevet 4. juni 2009 Jeg kan prøve å rekke det. Hadde jo egentlig ikke kalkulert med å trene på ettermiddagen i dag, men hvis jeg stikker litt tidlig og været holder seg så jeg kan sykle (jeg sykler ikke i regn) så kan jeg nok kanskje rekke det. Send en melding for sikkerhets skyld da, når du vet hvilken han mente I will Håper resten av dagen på jobben blir litt bedre, og at humøret stiger et par hakk
*Enigma* Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #4963 Skrevet 4. juni 2009 I will Håper resten av dagen på jobben blir litt bedre, og at humøret stiger et par hakk Humøret steg betraktelig da V begynte å snakke med meg på msn. Av en eller annen grunn klarer vi nesten alltid å vri samtalene inn på sex Fyren er utrolig hyggelig. Liker ham veldig godt. Han er arrogant og selvsikker nok til å vite det også :gjeiper: Nå som han er singel fleiper han mer direkte med meg også, og kommer med diverse forslag Dessuten var det veldig deilig å få en treningsøkt nr.2 med hyggelig selskap i lucy og en liten skravlestund etterpå. Blir alltid i så godt humør av å snakke med deg lucy Umulig å ikke bli i godt humør rundt deg. Har lagt merke til T på senteret før, faktisk. Han er der jo en del, dessuten ser han jo ikke så verst ut Men nå kaller dusjen, og deretter blir det middag. Dør snart av sult.
*Enigma* Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4965 Skrevet 5. juni 2009 Kjip dag i dag. Klarte ikke tenke positivt, og det føltes som jeg gikk rundt med et stort, svart hull innvendig i hele dag. Egentlig skulle jeg ikke ha noen grunn til det, bare jeg som grubler og tenker negative tanker. K og jeg skal spise middag på søndag da, også skal vi se Terminator. Håper vi kan få prata litt da, men usikker på hvordan jeg skal ta opp ting. Dessuten er jeg redd for å få svar jeg ikke vil ha ...
Frk edderkopp Skrevet 6. juni 2009 #4966 Skrevet 6. juni 2009 Kjipt at dagen ikkje blei bra likevel, håper du føler deg bedre i dag!
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. juni 2009 #4967 Skrevet 6. juni 2009 Så koselig å se deg igjen i dag, og så så du veldig fresh og sommerlig ut Håper du får en fin kveld
*Enigma* Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #4969 Skrevet 6. juni 2009 (endret) Kjipt at dagen ikkje blei bra likevel, håper du føler deg bedre i dag! Du må følge med på dagene vet du Torsdagen ble ganske bra til slutt, fredagen derimot var ganske helsvart. Endret 6. juni 2009 av *Enigma*
*Enigma* Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #4970 Skrevet 6. juni 2009 (endret) Så koselig å se deg igjen i dag, og så så du veldig fresh og sommerlig ut Håper du får en fin kveld Takk for det Koselig å se deg i dag, selv om det ikke ble så lenge. Skal se om jeg ikke kan oppfylle ønsket ditt om middag en dag Middagen i dag ble tydeligvis vellykket, så da trenger jeg jo ikke være redd for å servere deg mat mener jeg Håper du har bedre i dag Dagen i dag har vært ganske bra Fikk en god treningsøkt i dag. Deilig å merke at løpeformen ikke har blitt nevneverdig dårligere, dessuten fikk jeg en skikkelig god mageøkt Deretter var jeg på Thai Food Fair på Youngstorvet, med Fancy Nancy, misa og Wolfmoon. Utrolig koselig, med skravling, iskaffe og thaimat. Etter å ha spist tuslet jeg hjem, og fikk så vidt begynt med middagen før Nótt og Mannen kom. De satt og underholdt meg på kjøkkenet, mens jeg laget mat. Menyen var: Ovnsstekt indrefilet av svin, couscous med hvitløk, koriander, vårløk og cherrytomater oppi, salat med jordbær, pinjekjerner og vannmelon i, og rødvinssjy. Jeg fikk en følelse av at det ble ganske vellykket Etter maten så vi Transformers. Jeg har sett filmen uttallige ganger, så jeg satt og fniste for meg selv fordi jeg visste når det kom morsomme scener og festlige kommentarer Føler meg litt sær i blant ja :gjeiper: Nå har E kommet hjem fra hyttetur, så jeg sitter og skravler med ham, V har også kommet på msn. Så jeg har hyggelig selskap der. Endret 6. juni 2009 av *Enigma*
Frk edderkopp Skrevet 7. juni 2009 #4972 Skrevet 7. juni 2009 Det er ikke like enkelt for surrete meg altså :gjeiper: Ville gjerne spist thaimat, kjipt at Oslo er laangt unna. Den middagen med Nøtt hørtes utrolig god ut altså.
*Enigma* Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4973 Skrevet 7. juni 2009 Det er ikke like enkelt for surrete meg altså :gjeiper: Ville gjerne spist thaimat, kjipt at Oslo er laangt unna. Den middagen med Nøtt hørtes utrolig god ut altså. Ikke alltid så lett å holde styr på dager og når man poster osv. Jeg skifter jo også så humør om dagen, så ikke så lett å skjønne hva som skjer når. Middagen ble bra den Er glad det ble igjen litt rester, så jeg har middag på mandag. I dag kommer K på middag, også skal vi se Terminator etterpå. Dagens middag blir: Saltimbocca med smørstekt spinat, sjampinjong, fullkornstagliatelle, hvitvinssjy og parmesan.
*Enigma* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #4975 Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hei, hvordan gikk det i går? -misa Vet egentlig ikke helt. Fikk ikke snakket om ting. Fikk meg liksom ikke til å ta opp ting. Synes det er så vanskelig, fordi nå begynner det jo å bli en stund siden jeg fikk høre ting. I tillegg lurte han jo på hva som hadde skjedd mellom J og meg, så vi prata litt om det også. Dessuten hadde han ikke lyst på vin, så motet mitt dukket aldri opp. Jeg sliter med å ta opp vanskelige ting. Vi spiste middag i ganske god tid, så vi satt i hver vår ende av sofaen og småpratet før filmen. Filmen var helt grei. Ikke noen stor høydare, men den hadde da sine morsomme poenger, referanser til de andre filmene osv. Satt og holdt hverandre i hånda hele filmen, omtrent som forrige gang vi var på kino, men også denne gangen slapp han så fort lyset kom på. Han kommer innom i løpet av uka for å hente et par ting da. Synes opplegget er vanskelig. Blir litt oppgitt over kompisene mine. Har jo pratet ganske mye med V i det siste. Lørdag gjorde han det veldig klart at han ikke kom til å rote med meg eller havne til sengs med meg (hvorfor han følte at han måtte presisere noe sånt aner jeg ikke. Jeg har ikke prøvd å få ham med hjem noengang, heller ikke sagt at jeg har noe ønske om det). Uansett følte han tydeligvis at det var viktig, og kom med en haug med kommentarer i løpet av samtalen som fikk meg til å føle meg utrolig lite attraktiv. Tror han merka det, så til slutt presiserte han at det hadde ikke noe med meg som person eller utseendet mitt å gjøre, men med mine merittlister. Ok, greit nok. Jeg har ikke noe stort behov for å faktisk havne til sengs med fyren jeg. Akkurat nå har jeg ingen planer om å havne til sengs med noen, med mindre det er K det er snakk om. I går hadde tydeligvis V snudd. Da var det plutselig ymting frampå om at middag og film hadde jo vært koselig. Trivelig med ei jente i armkroken, så kunne man jo se hva som skjedde. Bare det ikke var noen forventninger liksom, men man visste jo aldri Vel, vel, jeg må vel bare venne meg til at de gutta jeg kjenner ikke klarer å holde vennskap på et platonisk nivå med jenter. Tror ikke jeg har en eneste kompis som ikke har kommet med forslag i fylla, eller når de er single og begynner å bli lei av å gå uten sex jevnlig. Endret 8. juni 2009 av *Enigma*
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juni 2009 #4976 Skrevet 8. juni 2009 Jeg gleder meg til en hot date med deg til torsdag!
*Enigma* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #4977 Skrevet 8. juni 2009 Jeg gleder meg til en hot date med deg til torsdag! Det gleder jeg meg veldig til også
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2009 #4978 Skrevet 8. juni 2009 dumt at du ikke fikk snakket med han. det er kjedelig når sånt ligger og gnager. enig med deg i at opplegget er vanskelig altså.. greit at han ikke vil definere noe, men han sender søren meg ut mye forskjellige signaler. og han V.. bortsett fra å ha en fin forbokstav høres han jammen meg ut som en raring altså. eller kanskje luring er bedre sagt? hvis han ikke ville havne til sengs med deg pga dine meritter.. øøh? hvilket år er det vi lever i? stygt å generalisere men jeg får bare lyst å si: GUTTER ALTSÅÅ.. forøvrig har du skrevet J sitt fulle navn i innlegget, tenkte å si fra i tilfelle kanskje det ikke var meningen. thaimarkedet hørtes spennende ut, hvorfor er det aldri sånn i Bergen og middagen du lagde til Nótt hørtes nydelig ut! måten du lager couscous på er virkelig knall.. i kokeboken min (jeg samler oppskrifter jeg liker og setter de i en perm) så heter det Enigmas eksepsjonelle couscous
*Enigma* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #4979 Skrevet 8. juni 2009 dumt at du ikke fikk snakket med han. det er kjedelig når sånt ligger og gnager. enig med deg i at opplegget er vanskelig altså.. greit at han ikke vil definere noe, men han sender søren meg ut mye forskjellige signaler. og han V.. bortsett fra å ha en fin forbokstav høres han jammen meg ut som en raring altså. eller kanskje luring er bedre sagt? hvis han ikke ville havne til sengs med deg pga dine meritter.. øøh? hvilket år er det vi lever i? stygt å generalisere men jeg får bare lyst å si: GUTTER ALTSÅÅ.. forøvrig har du skrevet J sitt fulle navn i innlegget, tenkte å si fra i tilfelle kanskje det ikke var meningen. thaimarkedet hørtes spennende ut, hvorfor er det aldri sånn i Bergen og middagen du lagde til Nótt hørtes nydelig ut! måten du lager couscous på er virkelig knall.. i kokeboken min (jeg samler oppskrifter jeg liker og setter de i en perm) så heter det Enigmas eksepsjonelle couscous Takk for at du sa i fra Det var slett ikke meninga nei. Synes K sender veldig mixed signals, ja. Det gjør det hele så vanskelig. Ikke engang sikker på at han vet hva han vil sjøl. Når det gjelder V og min merittliste er det fordi jeg har eh rota med halve vennegjengen hans og havna til sengs med to av dem, så jeg kan sånn sett forstå ham Men ja, uff. Synes oppførselen hans blir litt tåpelig. Thaimarkedet var absolutt bra. Underholdning, div. salgsvarer og mat. Det luktet så godt! Var litt skuffet over at maten ikke var sterkere, men det smakte godt da Couscous er veldig godt, nå putter jeg stort sett bare oppi det jeg har i kjøleskapet og på kjøkkenet jeg da. Alle slags krydder og urter, grønnsaker etter hva jeg skal ha det til og hva jeg har og ettersom hva slags humør jeg er i.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. juni 2009 #4980 Skrevet 8. juni 2009 Dessuten var det veldig deilig å få en treningsøkt nr.2 med hyggelig selskap i lucy og en liten skravlestund etterpå. Blir alltid i så godt humør av å snakke med deg lucy Umulig å ikke bli i godt humør rundt deg. Har lagt merke til T på senteret før, faktisk. Han er der jo en del, dessuten ser han jo ikke så verst ut DU ER SÅ SØT!! Kunne de forresten tenke dem å være med meg på extreme strength i dag?
Fremhevede innlegg