Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har du lyst å være med på thailandsk matmarked på lørdag forresten? Thai Food Fair på Youngstorget. Andre som også vil slenge seg med? :)

:klemmer:

-misa

Mannen kunne tenke seg å være med så kan hende at vi slenger oss på. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fancy Nancy
Skrevet

det hørtes jo kjeme artig ut da.. jeg og har lyst til å slenge meg på der!

Skrevet
Mannen kunne tenke seg å være med så kan hende at vi slenger oss på. :nigo:

det hørtes jo kjeme artig ut da.. jeg og har lyst til å slenge meg på der!

"Påmelding" + avtale tidspunkt i boka mi. ;) Så skal jeg ikke kuppe Enigmas mer, hehe.

-misa

Skrevet

2 o'clock in the morning, something's on my mind

Can't get no rest; keep walkin' around

If I pretend that nothin' ever went wrong, I can get to my sleep

I can think that we just carried on

Jeg er så drittlei av å føle som jeg gjør nå. Jeg vil ikke gå rundt og være deppa, usikker og sliten. Sliten fordi jeg sover dårlig, grubler alt for mye og bruker kreftene mine på å prøve å ikke tenke alt for negativt og på å prøve å ikke bryte sammen på upassende steder.

Angrer bittert på valget jeg tok før påske, om å sette et ultimatum. Jeg tror det er det dummeste jeg noen gang har gjort, vet jo selvsagt ikke om det hadde gjort noen forskjell, men jeg vil tro det. Jeg savner ham så det gjør vondt, er ikke vant med å måtte takle sånne følelser jeg sitter med nå, og klarer ikke takle dem. Jeg skulle ønske jeg aldri hadde møtt K.

Problemet mitt er jo at jeg er et ekstremt følelsesmenneske. Det finnes liksom ingen mellomting. Jeg er enten høyt oppe, eller langt nede, eller lynende forbanna. Det er sjelden en mellomting i humøret mitt, med mindre jeg blir helt nummen og bare føler meg tom, men det er som regel en form for depping det også. Jeg har til en viss gradd lært å kontrollere ting, jeg skader ikke meg selv, spyr sjelden, jeg har til en viss grad lært å kontrollere trøstespisinga. Har visst erstattet den med å ikke spise siden påske.

Gruer meg til i morgen. Orker ikke tanken på hva han kommer til å si, at jeg kanskje kommer til å bryte sammen foran ham, igjen. Jeg vet han hater når jeg gjør det. Er redd for å ødelegge alt. Samtidig så lurer jeg på hva det er å ødelegge. Forholdet oss i mellom er på en måte ødelagt uansett. Jeg er så forelska som jeg aldri har vært før, har aldri opplevd kjærlighetssorg på denne måten. Det eneste jeg vil er å gå tilbake til der vi var før, samtidig stoler jeg ikke på ham, alt det fine han sa virker totalt meningsløst, og jeg lurer på om han i det hele tatt mente det. Føler jeg setter hele livet mitt på vent, fordi jeg håper han skal skifte mening. Jeg vil ha min Happy Ending, for én gangs skyld!

This is the way you left me,

I'm not pretending.

No hope, no love, no glory,

No Happy Ending.

Skrevet

Åh vennen, jeg får helt vondt i hjertet av hvordan du har det, og skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Kjærlighetssorg kan være så utrolig smertefullt, og det som ofte gjør det så mye verre er usikkerheten. Man lurer på hva man kunne gjort annerledes, angrer på valg man har tatt, ting man har sagt eller ikke sagt... Jeg er så uendelig lei meg for at det som var så bra for deg, endte slik det har gjort. Jeg håper at du kommer deg raskt ovenpå igjen. Husk at du har mange venner her inne som har blitt kjent med deg som ei fantastisk jente, som er kjempeglad i deg, og som vil at du skal ha det bra. Du kan alltid si hva du mener, tenker, føler, uten at noen kommer til å kikke rart på deg av den grunn. Og mange av oss her inne deler så mye av de samme opplevelsene og følelsene, og jeg tror det er derfor det har blitt et så spesielt bånd mellom mange her.

Stor klem fra meg. Tenker masse på deg! :klemmer:

-misa

Skrevet

Forferdelig kjipt at du skal ha det så vondt. Og ellers...what Misa said. Bruk vennene dine; gråt på skulderen til noen, finn noen å le sammen med. Den pokkers kjærlighetsdriten noen ganger, altså! :kjefte:

Skrevet

Vil bare si at både Mannen og jeg er her for deg. :klemmer:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Hei vennen. Det var så koselig å se deg i går, få snakket litt, og svettet litt over sykkelen. Jeg ser på deg at ting ikke er bra, men det er litt vanskelig å få den dype samtalen når vi er på trening. Det er vel heller ikke ønskelig :klem: Si ifra hvis du har en kveld ledig, vi kan jo evt trene og så dusje og stikke et sted og spise litt eller noe. Hadde vært kjempekoselig! Husk at vi er her for deg alle sammen!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Kjærlighetssorg er grusomt, og å tenke, analysere, fundere i etterkant på hva som kunne vært gjort og sagt annerledes...det er så hjerteskjærende. Alle som har vært der vet at det er ikke noe noen andre kan si for at ting skal bli bedre, så jeg har egentlig ikke noe fornuftig å si som kan trøste jeg heller. Men jeg tenker masse på deg, og er trist i hjertet mitt på dine vegne. :klem:

Skrevet
:klem: Trist å høre at du har det sånn! Bruk vennene dine!
Skrevet

Dere er ordentlig gode alle sammen. Setter stor pris på dere! :klem: Enda godt ingen av dere svarer at det finnes flere fisker i havet. Jeg har fått høre den av enkelte. Men hadde det fantes så mange flere fisker i havet, så hadde jeg jo ikke vært singel for faen.

Skal til behandling i dag. Lurer på om det kommer til å bli like awkward som sist. Tror ikke det er noen cuprunde i dag i det minste, så kanskje jeg slipper fotballresultater hele tida? Dessuten skulle han torturere meg litt mer i dag, ikke bare bruke strøm. Kan bli deilig ettersom jeg er litt solbrent? Skal få ham til å ta en kikk på foten min også tror jeg. Den er fortsatt hoven og litt vond.

Snakket godt med K på msn tidligere i dag i det minste, så kanskje morgendagen ikke blir helt forferdelig likevel? Jeg merker jo på ham også, at noe er det der fortsatt, selv om jeg kanskje har ødelagt mye. Kan bare ikke la det få meg til å håpe at det kan bli noe. Jeg må vel bare komme meg gjennom dette på et vis. Alle andre klarer det jo, så da må vel jeg også klare det.

Gjest Grafica
Skrevet

Det finnes flere fisker i havet, over skyene er himmelen alltid blå, det er i motbakke det går oppover... FUCK THAT! :kjefte: Av og til suger livet, og man har lov til å ha det jævlig!

Selv om du er alt for god til å skulle å ha det så jævlig :klemmer:

Og ellers skriver jeg under på alt Misa sa.

Gjest Purple
Skrevet
Dere er ordentlig gode alle sammen. Setter stor pris på dere! :klem: Enda godt ingen av dere svarer at det finnes flere fisker i havet. Jeg har fått høre den av enkelte. Men hadde det fantes så mange flere fisker i havet, så hadde jeg jo ikke vært singel for faen.

Og "Den rette dukker opp når du minst venter det". Jeg har "minst venta" det i flere år nå, men han har ikke dukket opp ennå... Vil ikke ha sånne teite kommentarer hele tida.

Fælt at du har det så vondt for tiden :(

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Alt er vel stort sett blitt sagt av de fantastiske jentene her inne, så jeg bare slenger meg på jeg.

:klem:

Skrevet

Takk! Snille, gode, fantastiske jentene mine :klem: Det er så utrolig deilig å ha dere her, og jeg setter så enormt stor pris på dere alle sammen! :hug:

Da har jeg vært til behandling og dagens behandling var intet mindre enn tortur, så nå håper jeg virkelig ankelen og foten er bedre i morgen. Han brukte hele timen på å få den noenlunde bevegelig. I forhold til smerte var den minst like vond som første gangen han tok ryggen min. Det første han ba meg gjøre var å prøve å bevege på foten, og da jeg sa jeg forsøkte bare lo han av meg. Men ikke nok med at behandlinga var vond, det hørtes ekkelt ut også. Det skal ganske enkelt ikke komme sånne lyder fra foten.

Det gikk vel med en halvtime til knaing og triggerpunktbehandling før han ba meg bevege på foten igjen. Joda, den beveget seg den, så hørte jeg et par skikkelige knekk i ankelen og foten. Deretter var det litt mer knaing og mer triggerpunkt før han lot meg få ligge og slappe av litt. Fikk flere ganger under behandlinga beskjed om at det var faktisk lov å ikke være så tøff, han hadde mange pasienter som begynte å grine av mildere behandling enn det jeg fikk i dag. Men jeg ligger da for pokker ikke og griner når jeg får behandling. Foten er betraktelig mindre hoven, og mye mer bevegelig da. Så får vi bare se om den er fin i morgen, eller om den er veldig øm slik han sa den kunne komme til å være.

Han regnet med at i løpet av helga så skulle den være grei å løpe på, og det var bare å holde ut en 10 - 15 minutters smerte, så ville nok ting gi seg. Så da får vi se om han har rett eller ikke. I morgen får jeg uansett ikke lov å løpe, spinning var greit, men ellers skulle foten ha hvile fra treningsting.

Han var litt mer avslappa i dag heldigvis. Skravlet i vei, vi diskuterte blant annet forskjellen på gutter og jenter, likestillingen som har gått alt for langt (sånn at gutter får kjeft for å åpne døra for jenter til og med), EU/EØS og selvfølgelig fotball igjen da :gjeiper:

Føler meg som en liten unge når jeg er der da. Fikk skjenn fordi jeg ikke passer godt nok på meg selv :ler:

Skrevet

Dårlig start på jobbdagen. Jeg er superbitch i dag. Liker det ikke, men klarer ikke la være. Det bare hoper seg opp med folk som irriterer meg i dag. Var deppa da jeg stod opp i dag, uten at det egentlig var noen spesiell grunn til det, og nå har det gått over til frustrasjon og sinne. Kunne trengt en time out tror jeg, starte på nytt. Har definitivt stått opp med feil bein i dag. Det kan bli katastrofalt hvis jeg er like irritabel når jeg får besøk i kveld.

Skrevet

Og dagen ble just enda litt mer frustrerende. K kommer ikke ... Jeg glemte privatmobilen hjemme, så den meldinga fikk jeg ikke. Faen da! Vel, da kan jeg tydeligvis trene likevel ... Gjør jo ikke noe å få to treningsøkter på en dag heller, men vi får jo ikke prata da ..., og jeg vet fortsatt akkurat like lite :tristbla: Ikke at jeg tror jeg ville likt svarene jeg eventuelt kunne fått heller.

Orker ikke sitte hjemme og la tankene kverne rundt i huet, så kanskje jeg skulle ta en bryst, biceps og mageøkt igjen. Selv om jeg kjørte det på mandag, så dør jeg ikke av å ta en til i dag, kjøre ny rygg, skuldre og tricepsøkt i morgen, også kjøre bein på lørdag, løpe på søndag. Ingen løping før i helga :nei: Fikk streng beskjed av fysio i går, så da får jeg vel for en gangs skyld høre :gjeiper:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

T og jeg skal spinne i dag kl 18:30. Koselig om du blir med! Jeg tenker å kjøre litt styrke først, markløft og utfall :)

Skrevet (endret)
T og jeg skal spinne i dag kl 18:30. Koselig om du blir med! Jeg tenker å kjøre litt styrke først, markløft og utfall :)

Den basictimen? Den starter kl 18:45 ;) (I følge timeplanen i alle fall) Eller tenkte du på sporttimen kl 17:30? Basictimen syntes jeg var noe stort tull da jeg kjørte den sist, fikk lite ut av den, men kanskje det er greit hvis jeg har kjørt styrke først, for da blir det litt mer enn bare 30 min kondisjon. Hmm ... Kanksje det kanskje? Om ikke annet så får jeg jo se deg :)

Endret av *Enigma*
Gjest lucy d-.-b
Skrevet (endret)
Den basictimen? Den starter kl 18:45 ;) (I følge timeplanen i alle fall) Eller tenkte du på sporttimen kl 17:30? Basictimen syntes jeg var noe stort tull da jeg kjørte den sist, fikk lite ut av den, men kanskje det er greit hvis jeg har kjørt styrke først, for da blir det litt mer enn bare 30 min kondisjon. Hmm ... Kanksje det kanskje? Om ikke annet så får jeg jo se deg :)

Lol, jeg vet ikke jeg, T sa det var en time 18:30.. Men, det kan ikke være basic han snakket om, for han er av den oppfattelse av at hvis han ikke spyr etter trening har det ikke vært en god økt. Så, ja, vel, ehm.. som meg da egentlig :lol: Bortsett fra at jeg har forstått viktigheten av restitusjonsøkter, og der er ikke han enda. Jeg jobber med å overbevise! :ler:

Kanskje det blir sport 17:30 istedet da. Passer det for deg?

edit:evt styrke og basic, hvis du syns det høres ut som noe vi kan teste ut? Jeg er åpen for det meste ;)

Endret av lucy d-.-b
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...