Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. mai 2009 #4921 Skrevet 28. mai 2009 Tenker på deg Gleder meg til å se deg på trening til uken!
LekeHusmor Skrevet 29. mai 2009 #4922 Skrevet 29. mai 2009 tenker på deg. håper du har det OK etter forholdene, forstår det må være sabla vanskelig.
Frk edderkopp Skrevet 29. mai 2009 #4923 Skrevet 29. mai 2009 Kjære deg håper at du klarer deg noen lunde og at du har fått prata med de du trenger
*Enigma* Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #4924 Skrevet 29. mai 2009 Har ikke fått prata skikkelig med K. Vi har prata om masse annet, men orker ikke dra opp sånne ting på msn. Ettersom jeg var barnevakt i går, og skal bort i dag så blir det ikke noen samtale i dag heller, og i helga er han opptatt med selvangivelsen (han har eget firma). Så mandag kanskje? Fryktelig mange tanker som surrer rundt oppi hodet mitt nå, spørsmål jeg vet jeg sannsynligvis ikke får svar på. Han forstår ikke, eller vil ikke forstå. Hater at en person kan påvirke meg så til de grader. Egentlig er det fullstendig tåpelig. Nå var vel K bare en utløsende faktor, han er ikke den eneste grunnen til at jeg sliter. Jeg har vel sånn sett vært en tikkende bombe i lange tider. Det er så mye som har hopet seg opp som jeg bare har fortrengt, og nå kommer alt til overflaten. Skal muligens ut i kveld, med J, K og en kollega av dem. Hvis J sender meg melding om hvor de ender opp that is. En ting er helt sikkert, hvis vi ender opp ute så skal jeg ikke dra opp sånne ting i kveld. Å prate om sånne ting i fylla blir bare teit.
Nótt Skrevet 29. mai 2009 #4926 Skrevet 29. mai 2009 Det var veldig hyggelig å ha deg på besøk i dag.
*Enigma* Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #4927 Skrevet 29. mai 2009 Alt gikk til helvete ... Denne gangen vet jeg ikke om jeg klarer å rydde opp ...
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. mai 2009 #4930 Skrevet 30. mai 2009 Hei du.. Trist å lese her inne at ting ikke går bra. Håper vi kan snakke litt når vi sees neste gang, jeg vil så gjerne at du skal ha det fint. Tenker på deg, håper lørdagen ikke blir så verst. Jeg har kjøpt smykke til deg
Gjest misa Skrevet 30. mai 2009 #4932 Skrevet 30. mai 2009 Hei vennen. Jeg blir saa trist og sint av aa lese om hvordan du har det, og skulle onske at jeg kunne gjore noe for deg. Si fra hvis det er noe du trenger vennen! Tenker masse paa deg. Sender varme klemmer og tanker fra Madeira. -misa
Bokalven Skrevet 31. mai 2009 #4933 Skrevet 31. mai 2009 Jeg liker ikke at vennene mine har det vondt. Jeg vil at du skal ha det bra. Savner deg og er glad i deg, bare så du vet det.
*Enigma* Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4934 Skrevet 31. mai 2009 Takk folkens Det gjør ting mye bedre når dere stikker innom med gode ord og klemmer. J har fortsatt ikke tatt kontakt. Egentlig ikke veldig forundret. Blir så lei i blant. Jeg har bedt om unnskyldning for et eller annet jeg tydeligvis har gjort, og jeg vet ikke hva. I guess he'll come around, sooner or later. Hva gjør man ikke i blant for å beholde et langt vennskap? Har ligget ute i sola mesteparten av dagen. Spist jordbær, lest og halvsovet. Skummelt å halvsove sånn i sola. Blir så trøtt når jeg ligger ute. Dessuten tror jeg underskuddet på søvn er ganske stort. Planen for i morgen er å ligge ute fra ganske tidlig, til rundt kl 17 og så dra og trene. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å trene på formiddagen, men vil heller utnytte det nydelige været og sole meg. Har fått masse farge. Kjente det sved litt i dusjen, så en anelse brent er jeg kanskje, men smører meg godt med aloe vera, så da går det vel greit håper jeg.
Gjest misa Skrevet 31. mai 2009 #4935 Skrevet 31. mai 2009 Hei. Høres ut som en fin dag. Nå gleder jeg meg til å smake norske jordbær, for de i Syden er aldri noe særlig... Har du lyst å være med på thailandsk matmarked på lørdag forresten? Thai Food Fair på Youngstorget. Andre som også vil slenge seg med? -misa
*Enigma* Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4936 Skrevet 31. mai 2009 Hei. Høres ut som en fin dag. Nå gleder jeg meg til å smake norske jordbær, for de i Syden er aldri noe særlig... Har du lyst å være med på thailandsk matmarked på lørdag forresten? Thai Food Fair på Youngstorget. Andre som også vil slenge seg med? -misa Hehe, norske jordbær er nok et stykke unna enda tror jeg De jeg spiser om dagen er vel belgiske eller nederlandske. Gleder meg veldig til de norske kommer. Har tenkt litt på det. Skal ha gjester på lørdag, men kanskje jeg slenger meg med en liten tur, lell?
Gjest misa Skrevet 31. mai 2009 #4937 Skrevet 31. mai 2009 Ja vi har også bare spist belgiske så langt, de er også milevis unna de norske. Gjett om jeg gleder meg til å spise de norske! Da må vi få med Wolfmoon og fråtse i jordbær med fløte! Jeg elsker jo thaimat, så matfestivalen gleder jeg meg masse til. Kjipt at det er meldt overskyet da... -misa
*Enigma* Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4938 Skrevet 31. mai 2009 Jeg elsker jo thaimat, så matfestivalen gleder jeg meg masse til. Kjipt at det er meldt overskyet da... -misa Har veldig lyst til å være med, elsker thaimat, men må se an litt hva jeg rekker
LekeHusmor Skrevet 31. mai 2009 #4939 Skrevet 31. mai 2009 har sett litt etter deg på msn men jeg kommer på så sent så du står som regel som inaktiv. poke i meg når du er på samtidig neste gang! vil gjerne snakke med deg og høre om hvordan det går. tenker på deg, og takk for at du ikke glemmer meg selvom jeg er fjern om dagen
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juni 2009 #4940 Skrevet 1. juni 2009 Kos deg ute i sola i dag! Og husk solkrem Jeg må sole meg mer fra høyre, for jeg har fått flere fregner på venstre side av nesa
Fremhevede innlegg