*Enigma* Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4901 Skrevet 26. mai 2009 Han sa ikke det?!!!! Å jenta mi, ikke si at du tok det til deg slik jeg er redd for? Det var utrolig flåsete kommentar!!! Frekt, rett og slett. Ja, jeg vet at han ikke vet noe om historien mellom deg og K. Men likevel, det var unødvendig sagt. Jeg blir irritert altså. K kan være så fin fyr som bare det, men jeg merker jeg blir sint. Ikke direkte på ham. Men på det faktum at du, som er en så utrolig fin person og så pen jente, ikke får en sånn flott fyr som du fortjener. En som bygger opp selvtilliten din istedet for å dra den ned (selv om det ikke er med vilje!). En som ser hvor fantastisk og nydelig du er, og får deg til å føle deg sånn også. Du fortjener det så inderlig. Du fortjener IKKE en fyr som lar deg gå på gress, som er så "dum" at han lar en plan han hadde lagt ødelegge for det som antagelig hadde vært et kjempeflott forhold til ei nydelig jente. *klemmer hardt og lenge* Han kjenner K ganske godt, de fester en del sammen og ja, henger generelt en del sammen. Han har visst møtt J også. Så det kan godt hende han kjenner historien. Han nevnte også noe om ei jente som K jakta på, så akkurat nå har jeg en del ikke helt gode tanker i hodet. På onsdag kommer jeg til å gi klar beskjed om at han får holde kjeft, ellers finner jeg meg en ny behandler. Ikke det, K kommer vel til å være forsiktig med hva han sier og gjør rundt fyren heretter. Jeg fleipa litt med noe behandleren sa, og K var forbanna for at han driver og sladrer sånn. Jeg vet jo det er tåpelig å gå og sånn halvveis vente og håpe på at K skal ombestemme seg. At det antageligvis ikke er verdt det engang, men det er jo jeg som er håpløs som ikke bare gir opp, og går videre. Har et problem med akkurat det, jeg blir alltid stuck. Cornered now, what can I do I'm trapped by what might have been The great big 'if' that hangs around my neck Has played its part in all my dreams Always making the bad seem worse Living my life reversed graficus sa igrunn alt jeg ville si.. du er flott, du er morsom, du er kul og du er meget smart - så det er hans bloody loss altså. hadde jeg vært mann hadde jeg tatt deg på flekken! håper forøvrig ankelen er bra igjen snart.. du er søt da, LekeHusmor. Ankelen er bedre etter behandlingen i går. Den er fortsatt lekker i alle regnbuens farger, og hoven er den også, men det går å gå på den. Behandleren min hadde helt rett så klart i at jeg skulle prøve å ikke halte, for det fucker opp korsrygg og hofter. Hvis jeg bare biter tennene sammen og går, så går det å nesten ikke halte. Det var ikke noe farlig nå likevel, og han har mye erfaring med skader, han jobber tross alt i teamet rundt et av fotballagene i de øverste divisjonene. DR tok kontakt med meg igjen i går, og merka kjapt at jeg ikke hadde det bra. Jeg prøvde å avlede ham med å snakke om andre ting, men det hjalp bare en liten stund. Sa at han var vel ikke akkurat personen jeg helst ville snakke om ting med, han som ikke hadde tatt kontakt på et år og greier. Viste seg at jeg hadde rett i at dama hans ikke var overbegeistret. Hun hadde til og med slettet nr mitt. Hun var jo fullt klar over greia vi hadde, så jeg var persona non grata i det huset. Han kom kjapt tilbake til hvordan jeg egentlig hadde det, han ville ikke gi seg på det. Jeg orket ikke si så mye, føler ikke at vi er så gode venner lenger. Han ville gjerne ha besøk da, denne uka her, for da er eksen hans borte. Følte ikke at det var så god idé, ikke har jeg så mye tid denne uka her heller. Skal til behandling igjen på onsdag, torsdag skal jeg passe niesen min og fredag skal jeg til Nótt. Da er det ikke mye tid igjen til å dra på besøk til DR, ikke er jeg helt sikker på intensjonene hans heller ...
Nótt Skrevet 26. mai 2009 #4902 Skrevet 26. mai 2009 Har ikke så mye klokt å komme med i dag vennen, derfor vil jeg bare legge igjen en stor før jeg sniker meg ut igjen.
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. mai 2009 #4903 Skrevet 26. mai 2009 Jeg synes faktisk du skal høre mer på Grafica enn på behandleren. For selv om han kjenner K, så kjenner vi deg, og vi vet hva du fortjener. Og det er det beste Og det er ikke sikkert K er det beste for deg, eller du for han. Og la oss ikke prate på stuck up, du er ikke den eneste for å si det sånn Håper du får en fin dag
Gjest Ansjoni Skrevet 26. mai 2009 #4904 Skrevet 26. mai 2009 Si meg en ting, har ikke den behandleren taushetsplikt? Det er faktisk ulovlig å snakke om andre pasienter sånn!
*Enigma* Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4905 Skrevet 26. mai 2009 Har ikke så mye klokt å komme med i dag vennen, derfor vil jeg bare legge igjen en stor før jeg sniker meg ut igjen. Jeg synes faktisk du skal høre mer på Grafica enn på behandleren. For selv om han kjenner K, så kjenner vi deg, og vi vet hva du fortjener. Og det er det beste Og det er ikke sikkert K er det beste for deg, eller du for han. Og la oss ikke prate på stuck up, du er ikke den eneste for å si det sånn Håper du får en fin dag Vel, ingen har sagt at K er det beste for meg Det er bare så vanskelig å gi slipp, fordi jeg er så på trynet forelska. Jeg veit at det opplegget her ikke er bra for meg, og at det egentlig går på helsa løs, men uansett hva jeg gjør så har jeg det ikke bra. Ting var verre da vi hadde mindre kontakt, og å overhodet ikke ha kontakt vil bety at jeg må kutte ut J også, og det kommer jeg jo aldri til å gjøre. Si meg en ting, har ikke den behandleren taushetsplikt? Det er faktisk ulovlig å snakke om andre pasienter sånn! Nja, dette her er sånn sett ikke ting som går innunder taushetsplikten, egentlig. Det er jo ikke noe konfidensielt. Vi kjenner de samme personene, fester med de samme menneskene, og det er egentlig ganske harmløst pjatt, ting han regner med jeg vet. Rent bortsett fra at det ikke er harmløst for meg fordi jeg er i den situasjonen jeg er i, og jeg legger ting i det som ikke nødvendigvis stemmer. Jeg tenker jo umiddelbart det verste.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. mai 2009 #4906 Skrevet 26. mai 2009 Dumme menn, kan de ikke bare slutte å være så håpløse og duste? Håper dagen blir så god som over hodet mulig! Og at foten blir bedre Skal jeg kjøpe noe til deg fra silkemarkedet kanskje?
*Enigma* Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4907 Skrevet 26. mai 2009 Jeg fikk nettopp mistankene mine bekreftet. Sitter her og skjelver, og er kvalm ... Har mest lyst til å bruke K som punchingbag nå ...
Gjest Ansjoni Skrevet 26. mai 2009 #4908 Skrevet 26. mai 2009 Nei, uff, dette var ikke noe godt å høre! Fitteprins altså! Får så vondt av deg nå
FrizzleSizzle Skrevet 26. mai 2009 #4909 Skrevet 26. mai 2009 Nei uff da! Gruusom følelse med kvalme og skjelving, jatakk, kjenner til den. Det hjelper kanskje å bruke ham som punchingball i tankene, om ikke annet? Og når det gjelder behandleren, har jeg også tenkt tanken om taushetsplikt. Det virker i hvert fall ganske uprofesjonelt å bable i vei sånn, like greit å gi ham beskjed om å holde kjeft.
*Enigma* Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4910 Skrevet 26. mai 2009 Og K bare benekter det hele. Føler meg som en jævla dramaqueen akkurat nå. Vet liksom ikke hva som er tilfelle her. Jeg klarer ikke stole 100% på K, i alle fall ikke når det var J som bekrefta ting, selv om J enten kanskje gjør dette for at jeg skal glemme K, eller fordi han har misoppfatta ting. Faen, faen, faen. Jeg takler ikke dette her, og jeg takler ikke vise følelser for K på den måten jeg gjør. Hater å vise at jeg er så svak. Jeg vil ha en avbryter på følelsene mine, vil bare stenge av alt. I tillegg sitter jeg på jobb og kan ikke grine. Trodde jeg skulle kaste opp i stad, men jeg brakk meg bare, klarte ikke få opp noe. Hater å miste kontrollen slik jeg gjør nå.
Gjest Grafica Skrevet 26. mai 2009 #4911 Skrevet 26. mai 2009 Jeg bare setter meg ved siden av deg og holder rundt deg en stund jeg. (mens jeg innvendig forbanner fyren for at han får deg til å oppleve slike ting som dette )
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. mai 2009 #4912 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Endret 26. mai 2009 av Wolfmoon
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. mai 2009 #4913 Skrevet 26. mai 2009 (endret) STOR klem fra KINA! Hele landet tenker på deg og føler med meg. Sosialisme fungerer slik nemlig Og jeg VIL at du skal ha en fin kveld, og evt trene ut all dritten, og bare ha det fint fordi det fortjener du Endret 26. mai 2009 av lucy d-.-b
Gjest Purple Skrevet 26. mai 2009 #4914 Skrevet 26. mai 2009 Huff, kjipt kjipt kjipt Jeg vet sååå godt hvordan du har det. Been there, done that.
Bettie Skrevet 27. mai 2009 #4916 Skrevet 27. mai 2009 Huff. Jeg synes synd på deg. Det er ikke lett når følelsene stikker sine egne veier. Du burde slippe ¨å ha det så vondt som du har det nå, og som du har hatt det en stund.
*Enigma* Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #4918 Skrevet 27. mai 2009 Takk folkens! Setter stor pris på trøst, klemmer og gode ord fra dere Er ikke i noe voldsomt skrivehumør. Det er andre plasser jeg heller bør skrive ut tankene jeg har nå. Så får vi se når K og jeg får tatt en prat.
Gjest Grafica Skrevet 27. mai 2009 #4919 Skrevet 27. mai 2009 Så lenge du vet at vi er her for deg og tenker på deg (om du trenger noen å snakke med på msn en dag så bare send meg en PM. Jeg er sjeldent pålogga fordi jeg glemmer det, rett og slett.)
Gjest Ansjoni Skrevet 28. mai 2009 #4920 Skrevet 28. mai 2009 Ikke alle tanker som bør publiseres i offentligheten nei. Tenker på deg Sier som Grafica, si fra hvis du vil prate, enten IM eller IRL.
Fremhevede innlegg