Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var veldig koselig å ha deg her til middag og kos, også dra på kino sammen etterpå. Gleder meg til å se deg igjen i morgen. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får være litt forsiktig med å belaste foten for mye for fort, for da tar det lengre tid å bli bra,

Skrevet
Det var veldig koselig å ha deg her til middag og kos, også dra på kino sammen etterpå. Gleder meg til å se deg igjen i morgen. :klemmer:

Det var utrolig koselig i går! Tusen takk for nydelig mat, godt selskap og alt annet :klem: Tenkte å invitere dere på middag og Transformersvisning før nyeste Transformersfilmen kommer. Høres det ut som en idé? ;)

Du får være litt forsiktig med å belaste foten for mye for fort, for da tar det lengre tid å bli bra,

Jada, jeg belaster den ikke nå. Den er teipet opp og jeg humper rundt på krykker. Når jeg trener sykler jeg bare, og det lille den får av bevegelse da er bare fint for at foten ikke skal stivne helt. Ingen belastning som kan få meg til å bli sittende lenge. For én gangs skyld er jeg faktisk fornuftig i forhold til en skade, fordi jeg er livredd for at den skal bli langvarig. Det ville nemlig passe meg svært dårlig. :)

Skrevet
Det var utrolig koselig i går! Tusen takk for nydelig mat, godt selskap og alt annet :klem: Tenkte å invitere dere på middag og Transformersvisning før nyeste Transformersfilmen kommer. Høres det ut som en idé? ;)

Det høres ut som en veldig god idé. :) Gleder meg til å se deg igjen på fredag.

Skrevet

Æsj, jeg er selskapssyk og har lyst til å spise ute, men siden det bare var kjipe billetter igjen til kino i kveld, så blir det ikke kino, og da gidder jeg heller ikke spørre K om han blir med for å spise. Han hadde litt av hvert å gjøre i dag også, så. Jeg vil spise indisk eller thai eller noe sånt, og være sosial!!!

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
:klem: Håper du får en fin kveld vennen! Jeg skulle ha holdt deg med selskap hvis jeg var hjemme!
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Skulle også gjerne ha holdt deg med selskap, desverre står middagen og venter på meg i ovnen akkurat nå :(

:klemmer:

Skrevet
:klem: Håper du får en fin kveld vennen! Jeg skulle ha holdt deg med selskap hvis jeg var hjemme!

Det blir nok bra, Nótt og mannen er med på indisk :nigo: Vi må virkelig få tatt en tur ut og spist litt når du kommer tilbake :klem:

Skulle også gjerne ha holdt deg med selskap, desverre står middagen og venter på meg i ovnen akkurat nå :(

Jaja, blir middagen like god som en tur på Mother India? ;)

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Jaja, blir middagen like god som en tur på Mother India? ;)

Neppe, men jeg er flink og spiser fisk da ;) Du får si fra neste gang du får lyst til å gå ut og spise, så kan jeg bli med deg jeg vettu :)

Skrevet

Takk for en veldig koselig middag, og en like koselig spasertur etterpå. :klemmer:

Gjest Grafica
Skrevet

Hei vennen :klemmer: Det var utrolig fint å få tilbragt så mye tid med deg i helgen! Du ser så utrooooolig fin ut nå! Ja, altså, jeg synes alltid du har sett fin ut, men det virker som om du begynner å bli mer fornøyd med deg selv? Du utstråler hvertfall mer selvsikkerhet og det gjør at du ser enda finere ut også. Er så glad jeg har blitt kjent med deg, du er så god og snill og søt og herlig :klemmer:

Skrevet
Neppe, men jeg er flink og spiser fisk da ;) Du får si fra neste gang du får lyst til å gå ut og spise, så kan jeg bli med deg jeg vettu :)

Fisk er godt, tilberedt på riktig måte vel og merke. Burde være mye flinkere til å spise fisk. Skal si i fra til deg neste gang jeg ;)

Takk for en veldig koselig middag, og en like koselig spasertur etterpå. :klemmer:

Takk for i går :klem:

Hei vennen :klemmer: Det var utrolig fint å få tilbragt så mye tid med deg i helgen! Du ser så utrooooolig fin ut nå! Ja, altså, jeg synes alltid du har sett fin ut, men det virker som om du begynner å bli mer fornøyd med deg selv? Du utstråler hvertfall mer selvsikkerhet og det gjør at du ser enda finere ut også. Er så glad jeg har blitt kjent med deg, du er så god og snill og søt og herlig :klemmer:

Takk! :rodme: Det er nok 2 ting som spiller inn, det ene er at jeg føler meg mye mer komfortabel med kroppen min nå, jeg er liksom meg igjen, det andre er at jeg føler meg også mye mer komfortabel og trygg sammen med dere fordi jeg kjenner dere bedre. Dermed slapper jeg mer av og henger meg ikke bare opp i teite negative tanker om at kanskje dere ikke liker meg osv. (Dæven så mange av jentene på kg som tenker sånn!)

Det var veldig hyggelig å tilbringe så masse tid sammen med deg og S, og bli enda litt bedre kjent med dere. Storkoste meg hele helga :)

I dag blir en travel dag, jeg burde vært innom apoteket (hvis jeg rekker det), jeg skal på trening, deretter til behandling og så rett på kino med K og se Engler og demoner. Det blir ikke mye tid til å slappe av, men forhåpentligvis blir det koselig også, ikke bare stress.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Her var det mye lystig lesning, klemmer og gode ord!! :strix: Kan jo ikke være noe dårligere jeg, så jeg slenger på en jeg også :nigo:

Skrevet
Her var det mye lystig lesning, klemmer og gode ord!! :strix: Kan jo ikke være noe dårligere jeg, så jeg slenger på en jeg også :nigo:

Ok, jeg skulle egentlig ikke bruke mer penger på klær, men så fant jeg en lekker, hvit dressjakke, og et aldeles herlig sengesett med hodeskaller på, på Ellos. Så da måtte jeg bare bestille. :ler:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Nå har vi bestilt oss billetter til Hayseed Dixie til lørdag, tilbudet om å være med står fremdeles ved lag :)

Skrevet
Sengesett med hodeskaller? Så kult!

Ja, kjempekult! :)

Nå har vi bestilt oss billetter til Hayseed Dixie til lørdag, tilbudet om å være med står fremdeles ved lag :)

Oh, det hadde jeg helt glemt. Tror jeg må spare penger gitt, dessverre :( Behandlinga er dyr!

:vinke: fra Kina!

:klem:

Urk, hvorfor utsetter jeg meg selv for dette her egentlig? Var hos behandleren i dag, og han pratet nonstop om K og hans damehistorier og gudene vet hva. Fikk vite en hel del ting som jeg ikke hadde noe stort behov for å høre ...

Han tok seg av ankelen min da. Som for øvrig er riktig lekker i alle regnbuens farger. Men den er i det minste ikke like vond lenger da. Fytti rakkeren så vond behandlinga var i dag. Liker ikke ligge og hyle og banne fordi det er så vondt. Jeg er jo "superwoman" og skal ikke ha det vondt, men i dag fikk jeg virkelig gjennomgå.

Deretter var det rett på kino med en utålmodig K, så det startet ikke akkurat så bra, ettersom jeg var grinete etter praten med behandleren også. :sukk: Jeg må lære meg at ting ikke betyr noe ... Som behandleren min sa i dag, K hadde hatt tid til å ha dame hvis han hadde villet, eller funnet noen som var verdt det ...

Gjest Grafica
Skrevet

Han sa ikke det?!!!! Å jenta mi, ikke si at du tok det til deg slik jeg er redd for? Det var utrolig flåsete kommentar!!! Frekt, rett og slett. Ja, jeg vet at han ikke vet noe om historien mellom deg og K. Men likevel, det var unødvendig sagt. Jeg blir irritert altså.

K kan være så fin fyr som bare det, men jeg merker jeg blir sint. Ikke direkte på ham. Men på det faktum at du, som er en så utrolig fin person og så pen jente, ikke får en sånn flott fyr som du fortjener. En som bygger opp selvtilliten din istedet for å dra den ned (selv om det ikke er med vilje!). En som ser hvor fantastisk og nydelig du er, og får deg til å føle deg sånn også. Du fortjener det så inderlig. Du fortjener IKKE en fyr som lar deg gå på gress, som er så "dum" at han lar en plan han hadde lagt ødelegge for det som antagelig hadde vært et kjempeflott forhold til ei nydelig jente.

*klemmer hardt og lenge* :hug:

Skrevet

graficus sa igrunn alt jeg ville si..

du er flott, du er morsom, du er kul og du er meget smart - så det er hans bloody loss altså. hadde jeg vært mann hadde jeg tatt deg på flekken! :opplyser:

håper forøvrig ankelen er bra igjen snart..

:hug:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...